quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
LET OP!!!! goed lezen![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de kenners!! achteraf gezien was dit een veel beter plan
NIET KLIKKEN als je het einde niet wilt wetenquote:
SPOILER: weet je het zekerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
NIET KLIKKEN als je het einde niet wilt wetenIk klikte alles alles allesSPOILER: weet je het zekerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de kenners!! achteraf gezien was dit een veel beter plan
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is dit? Er zit geen Drarry in.![]()
^ dit en deel driequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Ongedierte het volgende:
Dag pizza
O JA! HEB LEUK IDEE!
Wij schrijven een fanfiction, Maraueders era. Jij, ik, Sirius, James, Wormstaart en Remus. In hun schooltijd. Sneep pesten enz, focking geniaal wordt dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, en het idee achter het avontuur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:58 schreef Ongedierte het volgende:
Maar Pizza, kleine dingen over onze fanfic:
We zijn deel van de Marauders, ik zit in Ravenklauw, en op dat moment werkt Umbridge daarnog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, en het idee achter het avontuur:Maar wie ben jij dan als je in ravenklauw zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh ik snap hem
Met een beetje uitwerking zeker wel hardcore
Je maintiendrai
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het best wel goed hebben gelezen (de boeken dan)
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
Not sure if (meme)
en uitspraak, omdat dat betekenend is in het verhaallang verhaal, ging om trol, zij helpt ron lang om spreuk onder de knie te krijgen (ging om uitspraak) en dat was wingardium leviOsa of leviosAAA
uiteindelijk verslaat rond de trol met deze spreuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ooh en snape gaat zich er natuurlijk mee bemoeien en hij loopt natuurlijk alleen maar in de weg
Dit heb ik keertje express gedaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Prof, maar daar zit geen plaatje bij...
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Prof, maar daar zit geen plaatje bij...
klein beetje naar boven scrollen, of in post van oerbeer klikkenquote:
Die staat nog in deel 1 volgens mijquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]die van "seems legit" over het peron vind ik echt briljant
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
klein beetje naar boven scrollen, of in post van oerbeer klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:05 schreef Ongedierte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]Ja, dat klopt. Das lauw idee, dat ze een soort van jagers zijn op Magische Artifacten als de steen der wijzen, de relieken enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
Dat zoiezo, jezus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We moeten wel beloven dat we niet zo worden;
[youtube]http://www.youtube.com/user/dmdarklord#p/u/22/pfTmmNryj_M[/youtube]
wait wat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef Ongedierte het volgende:
Ik moet naar de wizarding world! Alleen al voor Honeydukes of Olivander! Of boterbier proeven!
Neequote:Op zaterdag 26 november 2011 11:19 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Jij niet kent de Wizarding World?
De Wizarding World is een Harry Potter pretpark in Florida, met Zweinstein, Diagon Alley en Zweinsveld helemaal nagemaakt. S'avonds zijn er Weasley Firework shows, er zijn verschillende achtbanen, en door het park heen dansen chimeids in Beauxbaton pakjes. Ik moet daar heen. Komt er mischien ook een in London, zo ja, dan gaan we samen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee
Jij niet kende dmdarklord
OOH JA DAT KEN IKquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:21 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
De Wizarding World is een Harry Potter pretpark in Florida, met Zweinstein, Diagon Alley en Zweinsveld helemaal nagemaakt. S'avonds zijn er Weasley Firework shows, er zijn verschillende achtbanen, en door het park heen dansen chimeids in Beauxbaton pakjes. Ik moet daar heen. Komt er mischien ook een in London, zo ja, dan gaan we samen.
Je drukt gewoon op Afbeelding-URL kopieeren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik sneller downloaden kan laten verlopen?
Nee ik bedoelde met torrentsquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:22 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Je drukt gewoon op Afbeelding-URL kopieeren.
SERIEUS! ZE HEEFT HARRY POTTER TANDPASTA! GOD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Pizza_Pepperoni op 26-11-2011 11:57:56 ]Je maintiendrai
Wat ben je dan aan het downloaden,quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde met torrents
[ [url=
http://chzmemebase.files.(...)b2f8e.jpg]afbeelding[/url] ]
Harry potter part seven 1 & 2quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Wat ben je dan aan het downloaden,
Heb ze beide op DVD, en ze staan beide op mijn pc al.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Harry potter part seven 1 & 2
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:26 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Heb ze beide op DVD, en ze staan beide op mijn pc al.
Ook al gepostquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde met torrents
[ afbeelding ]
nee, dat was een andere, en wat zeur je nou zelfs die op was al gepost in deel 1quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
NIET KLIKKEN als je het einde niet wilt wetenHier staat hij, wel netjes in spoiler zodat je het verhaal niet ruïneert voor andere. Ik zeur niet. Hij is hierboven gepostSPOILER: weet je het zekerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]! i'm a fireman!
!
tevens:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Duurde even voor ik wist waar het van was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch pleaseJe maintiendrai
bitchquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
AVADA KEDAVRA!
Aaaaah you killed me.
WIN
In het engels is het Aguamenti.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:34 schreef Ongedierte het volgende:
User: Protego! Imperio!
Cleverbot: I failed to block the spell. *fights your mind control*.
User: Suck your own dick.
Cleverbot: Ghosts don't like Green Day, either.
User: Dude.. Your still under my control... Say: Im gay.
Cleverbot: I answered it already.
User: No you didnt.
Cleverbot: Yes I said 980952.
User: Wait.. Can a robot even be under the control of Imperio?
Cleverbot: No.
User: Fuck.. Impedimenta!
Cleverbot: Crucio!!!!!!!!!!!!!!!!!!
User:odges* Incendio! Cleverbot is on fire, nenenene.
Cleverbot: Umno.
User: Umyes. Incendio!
Cleverbot: Aguamenti!
User: Its aquamenti, not Aguamenti.
Cleverbot: Fiendfyre.
User: NO! TO LATE! YOUR ALREADY ON FIRE!
Cleverbot: I'm not going to ask you a question.
User: You cant ask me a question, because your on fucking fire dipshit.
Cleverbot: How old are you?
User: Im 14, in my 5th year at Hogwarts.
baas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef Ongedierte het volgende:
User: What is Edward Cullen?
Cleverbot: Sparkly.
User: What is Harry Potter?
Cleverbot: Harry potter is a wonderful tale of a boy who finds out he actually has magical powers. He then excersizes his powers for the good of others and for his own enjoyment.
User: What is a Hufflepuf?
Cleverbot: A particular good finder.
jaquote:
Ben je fan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
User: Yes.
Cleverbot: Can you tell me?
User: No, but I can show you...
Cleverbot: Who has opened the chamber of secrets?
OMFG IK BEN BAAS
[..]
ja
Balen voor jou, maar hierbij, check m uit en ga alle 9 seizoenen kijken als je niks te doen hebt. Omdat dat baas is. Of doe net als mij, en begin bij seizoen 6.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ehm, mwa, heb geen live dus
Zeg het tegen je vader.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:52 schreef Ongedierte het volgende:
WEER ZON TYFUSVIDEO DIE NIET BESCHIKBAAR IS IN MIJN LAND HE! IK WOON TOCH NIET IN FUCKING NARNIA, OOK NIET IN SKYRIM, OOK NIET IN MIDDLE-EARTH! IK WOON IN NE-DER-LAND! GODVERDEGODVER.
Dit wordt de HP-Slowchat. Omdat het baas is. We bespreken theorieen, het laatste nieuws, en meer! TUMTUMTUMquote:
Vicotry, mine it isquote:CB:Yes run away.
PH:Coward!! Come back and fight like a man!!
CB:You ran away, you are the coward. AVADA KEDAVRA.
PHAvada Kedavra! Times infinte.
CB:Ok. I lose.
PHYes.
Al jouw posts waren dubbelpostsquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
Nu ben ik echt weg met al die dubbelpostshe was zo'n leuk topic
Win.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:06 schreef Rezania het volgende:
Top 100 voor reeks "Drarry Potter" van 23-11-2011 t/m 26-11-2011
nr / aantal posts / gebruiker
01 134 Pizza_Pepperoni
02 073 Chocolate-chick
03 065 Prof_Hoax
04 046 Rezania
05 029 Ongedierte
06 025 egeltje1985
07 023 Oerbeer
08 005 summer2bird
08 005 coban
10 002 Drizzt_DoUrden
11 001 Brandblussert
11 001 Ouqz
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Pc shit kan niet op zweinstein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het randje deze
Je maintiendrai
OMG!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
snumbledore(
)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________!
Je maintiendrai
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:22 schreef Ongedierte het volgende:
Bazenpizza met zijn overpostload. Ik ga ze allemaal doorkijken, en volgende topic heet de Zweinstein Slowchat he? Zweinstein Slowchat #4 heettie he. Naja, tot zo skatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |