quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
LET OP!!!! goed lezen![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de kenners!! achteraf gezien was dit een veel beter plan
NIET KLIKKEN als je het einde niet wilt wetenquote:
SPOILER: weet je het zekerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
NIET KLIKKEN als je het einde niet wilt wetenIk klikte alles alles allesSPOILER: weet je het zekerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de kenners!! achteraf gezien was dit een veel beter plan
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is dit? Er zit geen Drarry in.![]()
^ dit en deel driequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Ongedierte het volgende:
Dag pizza
O JA! HEB LEUK IDEE!
Wij schrijven een fanfiction, Maraueders era. Jij, ik, Sirius, James, Wormstaart en Remus. In hun schooltijd. Sneep pesten enz, focking geniaal wordt dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, en het idee achter het avontuur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:58 schreef Ongedierte het volgende:
Maar Pizza, kleine dingen over onze fanfic:
We zijn deel van de Marauders, ik zit in Ravenklauw, en op dat moment werkt Umbridge daarnog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, en het idee achter het avontuur:Maar wie ben jij dan als je in ravenklauw zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh ik snap hem
Met een beetje uitwerking zeker wel hardcore
Je maintiendrai
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het best wel goed hebben gelezen (de boeken dan)
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
Not sure if (meme)
en uitspraak, omdat dat betekenend is in het verhaallang verhaal, ging om trol, zij helpt ron lang om spreuk onder de knie te krijgen (ging om uitspraak) en dat was wingardium leviOsa of leviosAAA
uiteindelijk verslaat rond de trol met deze spreuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ooh en snape gaat zich er natuurlijk mee bemoeien en hij loopt natuurlijk alleen maar in de weg
Dit heb ik keertje express gedaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Prof, maar daar zit geen plaatje bij...
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Prof, maar daar zit geen plaatje bij...
klein beetje naar boven scrollen, of in post van oerbeer klikkenquote:
Die staat nog in deel 1 volgens mijquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]die van "seems legit" over het peron vind ik echt briljant
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
klein beetje naar boven scrollen, of in post van oerbeer klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:05 schreef Ongedierte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |