Ik vond het gisteren een stuk betere show dan vorige week. Goed dat Nederlands de voertaal is en de coaches wat kritischer waren.

De twee teams van gisteren aangepast.
Team Ranking:
1. Marco Borsato
2. Van Velzen
3. Angela
4. Nick & Simon
Ranking per team
Marco Borsato
1. Iris > Het was doodstil hier in huis. Erg mooi en over alle rondes het beste.
2. Marieke > Weer gestegen na een slechte battle. Even mijn ogen dicht gedaan voor haar mooie stem.
3. Ivanildo> Ik vond het erg jammer dat hij weg moest. Hij zong het juist zo goed en leuk.
4. Bart > Viel heel erg tegen. Ik miste power. Zeker omdat hij al heeft laten zien dat wel te kunnen.
5. Sharon > Ik vond het niet bepaald indrukwekkend.
6. Nora> Er is iets in haar stem wat me totaal niet aanspreekt.
Van Velzen
1. Wouter > Jammer dat hij niet overtuigend over de gitaren heen kwam. Van dit team toch over hele linie mijn favoriet. Het was wel entertaining. Volgende keer moet beter.
2. Guy > Als je niet slecht zingt en zelfs zuurkool hiervoor wilt eten, verdien je deze plek.
3. Paul > Planeet Paul is entertaining. Maar goed gezongen was het niet.
4. Michelle
5. Christopher > Wat een showbal toen hij weg moest.

Zijn optreden was ook niet goed genoeg.
6. Sacha > Blij dat we daar eindelijk vanaf zijn. Weer lelijk gezongen. Deed ook niet eens haar best op Nederlands spreken.
Angela
1. Rodney
2. Niels
3. Erwin > Ziektes mogen voor niemand een excuus zijn. Mag ook gaan letten op zijn paardenbek-uitstraling.
4. Laura > Ik heb een hoop lelijke noten gehoord.
Nick & Simon
1. Charly
2. Marloes > Heeft lef dat ze dit nr al in de 1e liveshow deed. Hij klonk de 1e keer wel beter dan de 2e.
3. Danjil > Erg gestegen naar mijn mening. Live shows passen hem beter.
4. Chris > Onder de Ben-lampjes viel hij erg tegen. Ik vond het eigenlijk best zwak.
quote:
Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef prodigalsons het volgende:[..]
Erg leuk zo,n lijstje vooral jouw rangorde van Angela, Ik heb Rodney en Erwin samen op een podium horen zingen
Nee, dat red Rodney voorlopig niet.
Nogmaals is de manier zoals Erwin zingt legt zijn ziel en zaligheid erin en heeft niks met bovenstaande te maken.
En waar is jouw lijst? Of kan je alleen Erwin de hemel in praten? Ik ben er wel nieuwsgierig naar.