quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:04 schreef Iemand91 het volgende:
Ik moet ook maar 'ns wat te snacken/snaaien halen...
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de Curryking? nooit van gehoord. zit die in NL?
soort de Mona sate of balletjes in saus maar dan curryworst in sausquote:
Dit gewordenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:04 schreef Iemand91 het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
Post hier je ontbijt, lunch, diner of tussendoortje!
[..]
Knarst dat niet heel erg tussen je tanden?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij eten vanavond taco's met schelpen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:39 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Knarst dat niet heel erg tussen je tanden?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Net gegeten: voorgerecht zalm, daarna wat garnalensnacks in de frituur. Hoofdgerecht haasbiefstuk met champignonsaus en pomme duchesse. Hmmmik zit vol.
Helaas, pannenkoeken moeten wachten tot een andere keer!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:01 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
(internetplaatje natuurlijk)
Een hele dikke pannenkoek met spek en kaas. Al zag die van mij er beter uit dan die op het plaatje...
Ja dat kan niet vroeg genoeg beginnen héquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alvast aan het voorproeven voor kerst?
groot gelijk, lekker hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja dat kan niet vroeg genoeg beginnen hé
Klinkt allemaal heel lekker, maar sushi kan je het niet echt noemen. Ik zie in ieder geval dat alles gegrild of gerookt isquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef Spanky78 het volgende:
Homemade sushi. Maki van gegrilde grote garnalen en avocado, maki van gerookte zalm met komkommer en sesam. Aburi met halfrauwe gegrilde zalm suikerstroop/soja en sesam, aburi met gegrilde kabeljauw, avocado en wasabimayonacreme die ik ook bij de gunkanmaki heb gedaan.
Klapper was de gunkanmaki: rijstbal omwikkeld met avocado zodat er een soort kommetje ontstaat. Dit kommetje gevuld met gehakte gegrilde grote garnalen en een creme van zelfgeklopte mayo, wasabi en avocado. De creme was geweldig.
Was er zelf erg tevreden over, vooral omdat ik moeite had om goede ingredienten te vinden. Rijstazijn gaat nog wel, maar echt superlekker was hij ook niet, zelfde geldt voor de ingelegde gember (slechte kwaliteit, bitter).
Lekker, kan nog beter met versere en betrer ingredienten en echte wasabi ipv mierikswortel.
De gegrilde vis was halfrauw. Dus dat is zeker echte sushi. En goede tonijn was er helaas niet. Sowieso ben ik wat voorzichtig met vis rauw eten ivm parasieten. Dus dit is een prima oplossing. Overigens ben ik vooral gek op die dingen met krab en garnalen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:32 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel lekker, maar sushi kan je het niet echt noemen. Ik zie in ieder geval dat alles gegrild of gerookt isen het lekkerste vind ik toch altijd de rauwe vis.
Een chinees gepakt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef rubje het volgende:
Laat overwerken en de vrouw was niet thuis dus maar een chinees op weg naar huis gepakt en lekker genoten van het maal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |