quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, deze mongolenbende heb ik niet meer nodig.
De kilo's vliegen eraf tijdens het fietsenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Leuk.. Postbode zijn maakt wat los
Ja, bij elke deur ben je natuurlijk weer aardig wat gewicht kwijt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
De kilo's vliegen eraf tijdens het fietsen
Dat x 300 natuurlijk welquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, bij elke deur ben je natuurlijk weer aardig wat gewicht kwijt!
Bij windkracht 5 vliegt Drassss wegquote:
Woeeoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij windkracht 5 vliegt Drassss weg
heerlijk, ik moet werkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb zalig helemaal geen afspraken dit weeken, kan doen en laten wat ik wil
Nu de vraag... wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb zalig helemaal geen afspraken dit weeken, kan doen en laten wat ik wil
maar jij was vandaag vrijquote:
uitslapen, huisje poetsen, wassen, strijken en verder helemaal nietsquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu de vraag... wat ga je dan doen?
Goed geregeldquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En mijn lief gaat morgen alleen naar zijn ouders
quote:
ongeacht waar, dat wil ik voorlopig nog helemaal nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar wil je toch niet dood gevonden worden
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En je moet zondagavond ook al werken!![]()
Of heb je toch nog kunnen ruilen??
ach het komt zoals het komtquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ongeacht waar, dat wil ik voorlopig nog helemaal niet
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
Zelfs ik ga de finale van SYTYCD kijken
Wel joh, heerlijk fietsen daar in die regioquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar wil je toch niet dood gevonden worden
quote:
dat dan weer wel, en je kan er goed golfenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wel joh, heerlijk fietsen daar in die regio
Je steekt kokkie de gek aan!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waar heb ik dit nu aan verdiend
Kom er graag moet ik zeggen, 25 minuten rijden voor mij en al wat heuveltjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dan weer wel, en je kan er goed golfen
nooit kijken en nu ik mss niet kan kijken jij wel kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waar heb ik dit nu aan verdiend
ben niet zo'n fietser, maar heb er 9 jaar gewerktquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kom er graag moet ik zeggen, 25 minuten rijden voor mij en al wat heuveltjes
Ik kijk altijd met vertraging en dan ben ik allang gespoiled door jullie twatjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
nooit kijken en nu ik mss niet kan kijken jij wel kijken
je hoeft twats niet te lezenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met vertraging en dan ben ik allang gespoiled door jullie twatjes
Ochja ik fiets ook alleen maar om sportief bezig te zijn in de zomer maanden wanneer ik niet kan tennissenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben niet zo'n fietser, maar heb er 9 jaar gewerkt
Dat is niet onze schuld.. Dat is omdat jij telkens naar de verkeerde zender keek!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met vertraging en dan ben ik allang gespoiled door jullie twatjes
heb ook geen racefiets of mountainbikequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochja ik fiets ook alleen maar om sportief bezig te zijn in de zomer maanden wanneer ik niet kan tennissen
Nah, is gewoon prioriteit stellenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is niet onze schuld.. Dat is omdat jij telkens naar de verkeerde zender keek!
En dat is helemaal niet erg.. Maar dat hoef je kokkie niet zo hard in te wrijven!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, is gewoon prioriteit stellen
Maar voor de finale van SYTYCD moet zelfs Football even wijken
goed zo, help me maarquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dat is helemaal niet erg.. Maar dat hoef je kokkie niet zo hard in te wrijven!!
Alsof jij hulp nodig hebtquote:
ga in ieder geval mijn best doen om redelijk op tijd te zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vind het gewoon sneu dat jij moet werken! ook omdat ik dan een kijkmaatje kwijt ben!
Heb je mazzel want je wordt niet eens gevraagd!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef Drassss het volgende:
Ja en sorry ik zou het niet eens voor 10.000 euro gaan kijken
Ik vind het heel spannend dit keer.. Vorig jaar heeft mijn favoriet gewonnen.. Dit jaar gaat dat niet gebeuren ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga in ieder geval mijn best doen om redelijk op tijd te zijn
Gelukkigquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je mazzel want je wordt niet eens gevraagd!!
mijn voorkur gaat uit naar een van de meiden, met een lichte voorkeur. maar ben bang dat die niet gaat winnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind het heel spannend dit keer.. Vorig jaar heeft mijn favoriet gewonnen.. Dit jaar gaat dat niet gebeuren ben ik bang.
Klein en donker..quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
mijn voorkur gaat uit naar een van de meiden, met een lichte voorkeur. maar ben bang dat die niet gaat winnen.
foto heb ik niet gezien. bedoelde haar niet, maar denk wel dat ze gaat winnenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klein en donker..![]()
Mijn gevoel zegt dat die een heel goede kans maakt!
Heb je die ene foto gezien?? Waarin Gianni haar hoog houdt met één hand in zijn zak??
Ik meende vorige week dat zij jouw voorkeur had, dan heb ik je niet goed begrepen..quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
foto heb ik niet gezien. bedoelde haar niet, maar denk wel dat ze gaat winnen
als vrouw wel, als danser niet. is maar een klein verschil, maar vind nina iets mooier dansen. ze heeft alleen iets minder expressie tov anna. ik verwacht dat een van die twee wintquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik meende vorige week dat zij jouw voorkeur had, dan heb ik je niet goed begrepen..
[ afbeelding ]
Rinus (Spong) hemelt Anna helemaal op op Twitter.. Net wat té erg.. Vorige week wel op haar gestemd, maar toen verdiende ze het gewoon. Samen met Meysamquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
als vrouw wel, als danser niet. is maar een klein verschil, maar vind nina iets mooier dansen. ze heeft alleen iets minder expressie tov anna. ik verwacht dat een van die twee wint
die rinus vind ik eng. Hij kent haar al veel langer, en dat is de enige redenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Rinus (Spong) hemelt Anna helemaal op op Twitter.. Net wat té erg.. Vorige week wel op haar gestemd, maar toen verdiende ze het gewoon. Samen met Meysam
Dat dus.... zodra Rinus een danser/danseres op het oog heeft is het directquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
die rinus vind ik eng. Hij kent haar al veel langer, en dat is de enige reden
Klopt, Anna deed ook mee bij The Ultimate Dance Battle..quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
die rinus vind ik eng. Hij kent haar al veel langer, en dat is de enige reden
en dan vooral nichtquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Rinus is een alles of niets-nicht..
quote:
Hey, ik zag bekendenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, deze mongolenbende heb ik niet meer nodig.
Neu joh, ik was alleenquote:
Wel hoorquote:
zal best, maar ik kan dat niet zienquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel hoormijn poppetje heeft al een tijdje een kleurtje
Hoezo kan je dat niet zien? Zit je mobiel of zo?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal best, maar ik kan dat niet zien
beide primaquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
Maar goed geslapen vannacht of was het prut?
Lekker gewerkt vandaag of was dat ook prut?
ik zou niet weten hoe en waarquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoezo kan je dat niet zien? Zit je mobiel of zo?
Maar toch beter langzaam en heel netjes, dan snel en slordig toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
beide prima![]()
helaas kamer nog niet klaar. vrijdag afschilderen. gaat langzaam, maar wel goed en netjes. En dan te bedenken dat het hele huis moet, kan nog wel een paar maand duren
Links van je naam... kijk Drassss is niet online zijn 'mannetje' is grijsquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe en waar
zeker, hij heeft alles kaal gemaakt, want er zaten wat bobbels in de oude verf en langs het raam was een keer teveel verf opgezet. Vandaag alles in de grondverf, vrijdag aflakken. moet ik nog een week vreemdgaan en kan ik vrijdag niet eens in mijn nieuwe bed slapenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar toch beter langzaam en heel netjes, dan snel en slordig toch?
En ik heb het lekker verborgenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Links van je naam... kijk Drassss is niet online zijn 'mannetje' is grijs
[ afbeelding ]
Jij bent wél online, jij hebt een kleurtje:
[ afbeelding ]
Maar als het dan af is en je nieuwe bed staat wat zal jij dan zaligquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker, hij heeft alles kaal gemaakt, want er zaten wat bobbels in de oude verf en langs het raam was een keer teveel verf opgezet. Vandaag alles in de grondverf, vrijdag aflakken. moet ik nog een week vreemdgaan en kan ik vrijdag niet eens in mijn nieuwe bed slapen
is me nog nooit opgevallenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Links van je naam... kijk Drassss is niet online zijn 'mannetje' is grijs
[ afbeelding ]
Jij bent wél online, jij hebt een kleurtje:
[ afbeelding ]
nu niet. deur staat al de hele dag open, en is nog niet de lak. van latex heb ik geen lastquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar als het dan af is en je nieuwe bed staat wat zal jij dan zalig![]()
![]()
Geen last van de verflucht?
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
ben ook niet allergisch voor rubber
dacht dus idd aboquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoe dacht je dat ik anders zag dat je online kwam? Helemaal geen abo-magie hoor
Waarom eigenlijk? Ik snap niet waarom mensen hun online status verborgen willen houden. Als je wilt kun je toch zien of en waar iemand post.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik heb het lekker verborgen
Wel als je een beetje last van stalkers hebt (gehad)..quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik snap niet waarom mensen hun online status verborgen willen houden. Als je wilt kun je toch zien of en waar iemand post.
quote:
Oh, ja dat is een duidelijke redenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wel als je een beetje last van stalkers hebt (gehad)..
Maar het hokje met het vinkje heb ik weer niet...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heb ik je al eerder proberen uit te leggen, maar moest het blijkbaar visualiseren voor je.
je weet toch dat ik alleen plaatjes kijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heb ik je al eerder proberen uit te leggen, maar moest het blijkbaar visualiseren voor je.
En het is ideaal in de lurk-modus!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja dat is een duidelijke reden
Dat is wél een abo-feature, vinkje staat bij de mensen die op mijn vriendjes lijst staan, kan je hun posts ook een ander kleurtje geven. Bijna iedereen hier is bij mij groen, en zie daardoor in een oog opslag als er geen vriendje postquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar het hokje met het vinkje heb ik weer niet...
en dat bedoel ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En het is ideaal in de lurk-modus!
Dom van me ja, ik lees jij kijkt plaatjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
je weet toch dat ik alleen plaatjes kijk
Om te lurken hoef je niet aangelogd te zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En het is ideaal in de lurk-modus!
In- en uitloggen is ook zo'n gedoe! Vooral als je ergens toch snel wilt reageren...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Om te lurken hoef je niet aangelogd te zijn![]()
(Behalve als je wilt lurken in een subforum waar je alleen maar in mag als je aangelogd bent)
Daarom log ik gewoon in. Maar ik heb geen last van stalkers, en lurk best veel in andere subforums zonder dat ik daar post. En ik moet wel ingelogd zijn om in abo te kunnen postenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In- en uitloggen is ook zo'n gedoe! Vooral als je ergens toch snel wilt reageren...
Ik sta altijd aangemeld..quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom log ik gewoon in. Maar ik heb geen last van stalkers, en lurk best veel in andere subforums zonder dat ik daar post. En ik moet wel ingelogd zijn om in abo te kunnen posten
ben standaard ingelogdquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom log ik gewoon in. Maar ik heb geen last van stalkers, en lurk best veel in andere subforums zonder dat ik daar post. En ik moet wel ingelogd zijn om in abo te kunnen posten
Ik niet meer, mijn ip-adres switched nog wel eens dus heb een paar keer een waarschuwing gekregen dat mijn 'illegale' actie geregistreerd was en werd ik alsnog automatisch uitgelogd.quote:
kan toch met verschillende pc ingelogd zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik niet meer, mijn ip-adres switched nog wel eens dus heb een paar keer een waarschuwing gekregen dat mijn 'illegale' actie geregistreerd was en werd ik alsnog automatisch uitgelogd.
Ik ben op laptop, op pc en was op mijn werk ingelogd.. tegelijkertijd!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan toch met verschillende pc ingelogd zijn
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan toch met verschillende pc ingelogd zijn
ben maar een leek, dus het zal welquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar soms ben ik ingelogd via werk en als de vpn-verbinding er dan uitknald switched het ip-adres naar prive, en als ik op dat moment wil posten 'ziet' FOK! dat ik van een ander ip-adres kom. Weet ook niet precies hoe het zit maar is een beveiliging die vorig jaar is ingebouwd.
[FO] Illegale actiequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben maar een leek, dus het zal wel
maar ga wel altijd kijken of er plaatjes staanquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[FO] Illegale actie
Waarom post ik dit eigenlijk, je leest het toch niet
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar ga wel altijd kijken of er plaatjes staan
Whut? jij moet toch werken morgen?quote:
Scheelt niet veel, adventskaars bij moeders ophalenquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut? jij moet toch werken morgen?
bijna hetzlfdequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheelt niet veel, adventskaars bij moeders ophalen
Voor mij ook hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]maar 9.00 is uitslapen voor mij
quote:
't was volgens mij best 'vroeg' dat je nog een woordje legdequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik hoop vannacht eens goed te kunnen slapen.. Vanmorgen lief uitgezwaaid en toen maar eens naar bed gegaan...
Afgelopen nacht overgeslagen.. Vanmorgen van 8 tot half 1 tukkie gedaan, terwijl lief naar zijn ouders was..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was volgens mij best 'vroeg' dat je nog een woordje legde
Jeetje, dan is je dag-nachtritme aardig in de war.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Afgelopen nacht overgeslagen.. Vanmorgen van 8 tot half 1 tukkie gedaan, terwijl lief naar zijn ouders was..
Klopt.. En ik weet waar het van komt..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, dan is je dag-nachtritme aardig in de war.
heb ik bij opaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]want als ik daar om 10 uur ben staat de TV al op NL2 dus kan ik mooi de eucharistieviering meekijken (twijfel tussen
en
)
Scheelt dat je weet waar het van komt. Ik raak altijd behoorlijk van slag als ik (zoals de laatste dagen) niet 'normaal' kan slapen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt.. En ik weet waar het van komt..
Ja maar jouw opaquote:
Ik ben een moeilijke slaper.. Sla vaker een nacht over. Soms heb ik dat gewoon nodig en krijg ik er een enorme energie-boost van!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheelt dat je weet waar het van komt. Ik raak altijd behoorlijk van slag als ik (zoals de laatste dagen) niet 'normaal' kan slapen.
absoluutquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar jouw opa
(juiste smiley voor opa's zoals die van jou)
Wow, dat is bijzonder.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben een moeilijke slaper.. Sla vaker een nacht over. Soms heb ik dat gewoon nodig en krijg ik er een enorme energie-boost van!
ik tot 10 jaar geleden ook. tegenwoordig een week van slagquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben een moeilijke slaper.. Sla vaker een nacht over. Soms heb ik dat gewoon nodig en krijg ik er een enorme energie-boost van!
Leeftijd kokkie..... leeftijdquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik tot 10 jaar geleden ook. tegenwoordig een week van slag
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zal het zijnben tenslotte geen 30 meer
klopt ook, niet verder vertellen, anders wordt account gebloktquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Echt? Ik had je niet ouder dan 14 geschat
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt ook, niet verder vertellen, anders wordt account geblokt
Volgend jaar verlies ik mijn 3, ga ik dit dan ook verliezen??quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik tot 10 jaar geleden ook. tegenwoordig een week van slag
Over 5 jaar heb je weer een drie, dan hebben we het er wel weer overquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Volgend jaar verlies ik mijn 3, ga ik dit dan ook verliezen??
heel goedquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zit je stiekem ook nog in KPD
mijn mond is
quote:
als jij dat zegtquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wat een baas dat je op jouw leeftijd zomaar in KPD durft te komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Over 5 jaar?? 4 komt eerder hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Over 5 jaar heb je weer een drie, dan hebben we het er wel weer over
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Over 5 jaar?? 4 komt eerder hoor!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Jeetje.. Je bent wel erg goed op de hoogte! Wil je er over praten of doe je dat daar al??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook leeg
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jeetje.. Je bent wel erg goed op de hoogte! Wil je er over praten of doe je dat daar al??
En ik zeg dat je die over 5 jaar weer terug hebtquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik volgend jaar mijn 3 verlies...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik zeg dat je die over 5 jaar weer terug hebtJa, ik kan rekenen.. Maar als ik volgend jaar mijn 3 verlies, word ik dan al 40.. Dus ben ik nu 39.. en als ik dan over 5 jaar kijk, ben ik mijn 3 alweer kwijt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik kan rekenen.. Maar als ik volgend jaar mijn 3 verlies, word ik dan al 40.. Dus ben ik nu 39.. en als ik dan over 5 jaar kijk, ben ik mijn 3 alweer kwijt!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jeetje.. Je bent wel erg goed op de hoogte! Wil je er over praten of doe je dat daar al??
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Verhip.... sorry, wiskunde is niet mijn sterkste kant
En dan ook nog tot twee keer toequote:Op zaterdag 26 november 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Verhip.... sorry, wiskunde is niet mijn sterkste kant
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan ook nog tot twee keer toe
Nee, want 9 = 0quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]klopt wél als je telt:
x9=1
y0=2
y1=3
y2=4
y3=5![]()
x
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, want 9 = 0
Ik ben nu al 39..
Door je eerste zin dacht ik even dat je mij wilde overtuigen van je (on)gelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik probeerde alleen maar mijn rekenfout aan te geven
ik welquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
OK, de vriendschappelijkheden zijn uitgewisseld, iedereen nu slapen
quote:
Ik vraag Rinus wel even of ie morgen weer de stekker los trekt in de studio, zodat alles een half uur later begint!!!quote:
ga ik wel van uit. Vandaag nog aangegeven dat ik uiterlijk 1900 weg moetquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje slaap
![]()
Succes morgen en hopen dat je op tijd thuis bent voor de finale van SYTYCD
goed planquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vraag Rinus wel even of ie morgen weer de stekker los trekt in de studio, zodat alles een half uur later begint!!!slaap lekker!
Ik niet, heb ik al gezien, een keer of tigquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En nog even op de vraag van Muis.. Ik kijk met 1 oog naar Rainmaker!
ik vond het geweldig! maar nu zijn de boeken van Grisham dat ook..quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik niet, heb ik al gezien, een keer of tig
Voor zo ook
heb vanmiddag gewerktquote:Op zondag 27 november 2011 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb vanmiddag beemovie zitten kijken, had niet verwacht dat die zo grappig en leuk zou zijn
Dat is heel erg goed van jequote:
quote:
Oh, ik moet ook voor jou zetten?quote:
1 kopje is genoegquote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik moet ook voor jou zetten?
[ afbeelding ]
Bengals en Titans op verlies.quote:
Moet ook nog maar smaken hèquote:
zat ff in de dansquote:Op zondag 27 november 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
browns@bengals nu gelijk spel, bills en buccaneers op winst
Typisch bij mij spelen de Jets tegen de Bills en de Browns tegen de Bengals.quote:
begint allemaal met een Bquote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Typisch bij mij spelen de Jets tegen de Bills en de Browns tegen de Bengals.
ik ook. die meid is zo verschrikkelijk goed en gracieusquote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoop al een tijdje dat Nina wint. Gun het haar het meest.
En heeft van het verst moeten komen, de minste opleiding, teveel tegenslagen omdat ze 'te klein' is en daardoor in een corps de ballet niet past.quote:Op zondag 27 november 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook. die meid is zo verschrikkelijk goed en gracieus
dat bewijst weer genoeg.Ter verdediging, de mannen hebben ook geen opleiding. Maar vanaf de audities heeft ze me geraaktquote:Op zondag 27 november 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En heeft van het verst moeten komen, de minste opleiding, teveel tegenslagen omdat ze 'te klein' is en daardoor in een corps de ballet niet past.
beide mannen zijn toch hiphoppers? Die zijn het straatleven gewend en komen over het algemeen echt wél op hun beide poten terecht.quote:Op zondag 27 november 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat bewijst weer genoeg.Ter verdediging, de mannen hebben ook geen opleiding. Maar vanaf de audities heeft ze me geraakt
Vind Anthony ook wel goed. maar bij de mannen zie je toch het v erschil in techniek. en dat maakt een dans voor mij ook mooiquote:Op zondag 27 november 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
beide mannen zijn toch hiphoppers? Die zijn het straatleven gewend en komen over het algemeen echt wél op hun beide poten terecht.
Op de een of andere manier leek het mij altijd of Nina zich dubbel zo hard inzette (alhoewel ik Anthony ook wel kan waarderen)
Maar waarom was je daarstraks offlinequote:
is dat zoquote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar waarom was je daarstraks offline
quote:
Ja, ja,quote:Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We leren het nog wel![]()
dus ik heb pas 1 fout
quote:
het zou maar zo kunnenquote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]denk dat ik morgen wakker wordt en ontdek dat jij nog meer punten gepakt hebt
Wél erg, moet bijtijds bedje in... morgen druk dagje werken en met moeders naar ZHquote:
ik heb weekendquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wél erg, moet bijtijds bedje in... morgen druk dagje werken en met moeders naar ZH
* superkokje ookquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse keeps fingers crossed for Nina![]()
Lang weekend?quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb weekend![]()
sterkte met moeders
Hoe is het eigenlijk met haar?
nopequote:Op zondag 27 november 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lang weekend?
Gaat matig met moeders
quote:
wisselend. zou vorige week 4 dagen vrij zijn maar heb er twee in moeten leveren. Deze weekquote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dinsdag dus weer werken
![]()
Hoe gaat het nu met het afbouwen van de uren?
Hmmm, dus 5 uur gewerkt teld voor 8 en 13 uur gewerkt teld voor 8.quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
wisselend. zou vorige week 4 dagen vrij zijn maar heb er twee in moeten leveren. Deze week
3 dagen vrij dus dat is 8 uur. Aanwezig zijn op de zaak teltals een hele dag, ook als dat maar 5 uur is. dat is ook zo als ik er 12 of 13 aanwezig ben. Dat hebben niet leidinggevenden niet. daar wordt ieder uur verwerkt, dus makkelijker afbouwen
hoe later de vond hoe schoner het volkquote:Op zondag 27 november 2011 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoi
Zit nog even met één oog naar Freddie Mercury te kijken, op canvas..
Trustenquote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe later de vond hoe schoner het volk![]()
Truste![]()
klopt. gaat dus puur om hele dagen. atv, vakantie, feest en extra gewerkte dagenquote:Op zondag 27 november 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, dus 5 uur gewerkt teld voor 8 en 13 uur gewerkt teld voor 8.
Afbouwen gaat je zo niet echt makkelijk af.
niet voor mijquote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor jou blijf ik nog 5 minuten
dat is lief van je, ik bloos ervan!quote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor jou blijf ik nog 5 minuten
En hoeveel moet je nu nog opnemen, iets van 96 uur toch? Voor het einde van het jaar? Beter restaurant maar sluitenquote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt. gaat dus puur om hele dagen. atv, vakantie, feest en extra gewerkte dagen
eindelijk weer eens een goede tv avond sinds SSTquote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat is lief van je, ik bloos ervan!![]()
het is echt een heerlijke avond!
250 uur voor 31-3quote:Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hoeveel moet je nu nog opnemen, iets van 96 uur toch? Voor het einde van het jaar? Beter restaurant maar sluiten![]()
Oh nee, is ook geen optie, wordt kokkie sjaggie omdat ie dat na 3 weken ook wel weer heeft gezien
ja, en nu is het afgelopenquote:Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
eindelijk weer eens een goede tv avond sinds SST
quote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, en nu is het afgelopenze mogen van mij wel 28 koppels!!
trouwens, tweet van bartje boon gelezen? die is geretweet door Phillip
't was 220 vóór 1-9-11quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, en nu is het afgelopenze mogen van mij wel 28 koppels!!
trouwens, tweet van bartje boon gelezen? die is geretweet door Phillip
Philip_Gr Philip Gransjeanquote:
komt iedere maand 20 uur bij dat is van 1-9 tot 31-3 140 uur opbouw. bij 250 afbouw nog 120 overquote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was 220 vóór 1-9-11![]()
Jij bouwt alleen maar op in plaats van af![]()
Achter die buitenlandse stage aangaan
Hmmm...... Zijn een paar mogelijkheden:quote:Op zondag 27 november 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt iedere maand 20 uur bij dat is van 1-9 tot 31-3 140 uur opbouw. bij 250 afbouw nog 120 over
4. werken is leuk en verslavendquote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm...... Zijn een paar mogelijkheden:
1. Jij hebt geen leven dus je werkt maar
2. Je weet niet dat er nog een leven is buiten werken
3. een combinatie van 1 en 2
nummer 4 vind ik een goede reden! (en ben ik heel jaloers op!!quote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
4. werken is leuk en verslavend
combinatie van 1,2,3 en 4 dan maar
Zo'n baan wil ik ook welquote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
4. werken is leuk en verslavend
combinatie van 1,2,3 en 4 dan maar
Ja, dank je.... nu zeg je dus dat ik toch van baan moet wisselenquote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het niet over baan, heb het over het vak
Misschien zelfs van vak!quote:Op zondag 27 november 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dank je.... nu zeg je dus dat ik toch van baan moet wisselen
dat laat ik aan jou ooverquote:Op zondag 27 november 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dank je.... nu zeg je dus dat ik toch van baan moet wisselen
quote:
quote:
geeft je huidige baan je nog voldoening? krijg je er nog wat voor terug? als het antwoord ja is, zou ik blijven zitten!quote:
psies, anders weg wezenquote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geeft je huidige baan je nog voldoening? krijg je er nog wat voor terug? als het antwoord ja is, zou ik blijven zitten!
Vraag 1:quote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geeft je huidige baan je nog voldoening? krijg je er nog wat voor terug? als het antwoord ja is, zou ik blijven zitten!
Niet de energie om weg te gaanquote:
als dat voor jou voldoende is, moet je lekker blijven zitten..quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vraag 1:![]()
Vraag 2:de vrije tijd en flexibiliteit die ik wél nodig heb om mijn moeder te verzorgen.
Dus het antwoord is
Valt ook wél tegen, de weinige keren dat ik mijn Wii wil gebruiken moet ik die domme duracel batterijen in mijn afstandsbediening weer vervangen. Is géén milieu bewust apparaat die Wiiquote:Op zondag 27 november 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet je duracel gebruiken. gaan langer mee
en ik heb ze netjes gedeeld!!quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef superkokje het volgende:
ik ga nu echt slapen. 5 minuten zijn allang voorbij![]()
Truste
quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef superkokje het volgende:
ik ga nu echt slapen. 5 minuten zijn allang voorbij![]()
Truste
Heroplaadbare batterijen gebruiken!quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Valt ook wél tegen, de weinige keren dat ik mijn Wii wil gebruiken moet ik die domme duracel batterijen in mijn afstandsbediening weer vervangen. Is géén milieu bewust apparaat die Wii
Die zijn nog sneller leeg dan ikquote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heroplaadbare batterijen gebruiken!
dan heb je gewoon pech!quote:Op zondag 27 november 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zijn nog sneller leeg dan ik
quote:Op zondag 27 november 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zijn nog sneller leeg dan ik
quote:
er wordt vooral heel veel gehangen door heel weinig mensenquote:Op maandag 28 november 2011 20:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]ik dacht ik zal maar weer eens even naar de hangplek gaan
quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
er wordt vooral heel veel gehangen door heel weinig mensen
Hoef je je niet schuldig over te voelen hoorquote:Op maandag 28 november 2011 20:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]ben ik ook schuldig aan, maar ben momenteel minder lang met de laptop bezig. Kijk zo af en toe op Twitter en Facebook, dan ben ik er al weer klaar mee
was het voor mij ook, lange tijdquote:Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoef je je niet schuldig over te voelen hoor![]()
FOK!en is voor mij ontspanning
Gewoon doen wat jou goed voelt en niets doen wat je verveeld of tegen staatquote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
was het voor mij ook, lange tijd. Ben gewoon minder geconcentreerd. alles verveeld snel
. Daarom kom ik maar af en toe,
en dan niet zo lang.
ik kijk ondertussen america's next topmodel. Is altijd zo over de top daar..maar is niets anders op tv momenteelquote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon doen wat jou goed voelt en niets doen wat je verveeld of tegen staat![]()
Gezellig dat je er weer bent
Ik heb het opstaan, maar echt kijken doe ik niet. Ik vind ANTM wél leuker dan de NL versie maar dat komt omdat de jury zoveel leuker is.quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kijk ondertussen america's next topmodel. Is altijd zo over de top daar..maar is niets anders op tv momenteel
Ik lurk voornamelijk hierquote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
er wordt vooral heel veel gehangen door heel weinig mensen
ik vind de fotograaf wel watquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het opstaan, maar echt kijken doe ik niet. Ik vind ANTM wél leuker dan de NL versie maar dat komt omdat de jury zoveel leuker is.
dan ben je meestal snel uitgelurktquote:
Ben je niet de enige hoorquote:
Whehe, dat is waarquote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan ben je meestal snel uitgelurkt
Dat denk ik ook niet nee xDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |