quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, deze mongolenbende heb ik niet meer nodig.
De kilo's vliegen eraf tijdens het fietsenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Leuk.. Postbode zijn maakt wat los
Ja, bij elke deur ben je natuurlijk weer aardig wat gewicht kwijt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
De kilo's vliegen eraf tijdens het fietsen
Dat x 300 natuurlijk welquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, bij elke deur ben je natuurlijk weer aardig wat gewicht kwijt!
Bij windkracht 5 vliegt Drassss wegquote:
Woeeoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij windkracht 5 vliegt Drassss weg
heerlijk, ik moet werkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb zalig helemaal geen afspraken dit weeken, kan doen en laten wat ik wil
Nu de vraag... wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb zalig helemaal geen afspraken dit weeken, kan doen en laten wat ik wil
maar jij was vandaag vrijquote:
uitslapen, huisje poetsen, wassen, strijken en verder helemaal nietsquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu de vraag... wat ga je dan doen?
Goed geregeldquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En mijn lief gaat morgen alleen naar zijn ouders
quote:
ongeacht waar, dat wil ik voorlopig nog helemaal nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar wil je toch niet dood gevonden worden
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En je moet zondagavond ook al werken!![]()
Of heb je toch nog kunnen ruilen??
ach het komt zoals het komtquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ongeacht waar, dat wil ik voorlopig nog helemaal niet
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
Zelfs ik ga de finale van SYTYCD kijken
Wel joh, heerlijk fietsen daar in die regioquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar wil je toch niet dood gevonden worden
quote:
dat dan weer wel, en je kan er goed golfenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wel joh, heerlijk fietsen daar in die regio
Je steekt kokkie de gek aan!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waar heb ik dit nu aan verdiend
Kom er graag moet ik zeggen, 25 minuten rijden voor mij en al wat heuveltjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dan weer wel, en je kan er goed golfen
nooit kijken en nu ik mss niet kan kijken jij wel kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waar heb ik dit nu aan verdiend
ben niet zo'n fietser, maar heb er 9 jaar gewerktquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kom er graag moet ik zeggen, 25 minuten rijden voor mij en al wat heuveltjes
Ik kijk altijd met vertraging en dan ben ik allang gespoiled door jullie twatjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
nooit kijken en nu ik mss niet kan kijken jij wel kijken
je hoeft twats niet te lezenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met vertraging en dan ben ik allang gespoiled door jullie twatjes
Ochja ik fiets ook alleen maar om sportief bezig te zijn in de zomer maanden wanneer ik niet kan tennissenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben niet zo'n fietser, maar heb er 9 jaar gewerkt
Dat is niet onze schuld.. Dat is omdat jij telkens naar de verkeerde zender keek!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met vertraging en dan ben ik allang gespoiled door jullie twatjes
heb ook geen racefiets of mountainbikequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochja ik fiets ook alleen maar om sportief bezig te zijn in de zomer maanden wanneer ik niet kan tennissen
Nah, is gewoon prioriteit stellenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is niet onze schuld.. Dat is omdat jij telkens naar de verkeerde zender keek!
En dat is helemaal niet erg.. Maar dat hoef je kokkie niet zo hard in te wrijven!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, is gewoon prioriteit stellen
Maar voor de finale van SYTYCD moet zelfs Football even wijken
goed zo, help me maarquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dat is helemaal niet erg.. Maar dat hoef je kokkie niet zo hard in te wrijven!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |