quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, deze mongolenbende heb ik niet meer nodig.
De kilo's vliegen eraf tijdens het fietsenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Leuk.. Postbode zijn maakt wat los
Ja, bij elke deur ben je natuurlijk weer aardig wat gewicht kwijt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
De kilo's vliegen eraf tijdens het fietsen
Dat x 300 natuurlijk welquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, bij elke deur ben je natuurlijk weer aardig wat gewicht kwijt!
Bij windkracht 5 vliegt Drassss wegquote:
Woeeoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij windkracht 5 vliegt Drassss weg
heerlijk, ik moet werkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb zalig helemaal geen afspraken dit weeken, kan doen en laten wat ik wil
Nu de vraag... wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb zalig helemaal geen afspraken dit weeken, kan doen en laten wat ik wil
maar jij was vandaag vrijquote:
uitslapen, huisje poetsen, wassen, strijken en verder helemaal nietsquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu de vraag... wat ga je dan doen?
Goed geregeldquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En mijn lief gaat morgen alleen naar zijn ouders
quote:
ongeacht waar, dat wil ik voorlopig nog helemaal nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar wil je toch niet dood gevonden worden
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En je moet zondagavond ook al werken!![]()
Of heb je toch nog kunnen ruilen??
ach het komt zoals het komtquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ongeacht waar, dat wil ik voorlopig nog helemaal niet
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
Zelfs ik ga de finale van SYTYCD kijken
Wel joh, heerlijk fietsen daar in die regioquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar wil je toch niet dood gevonden worden
quote:
dat dan weer wel, en je kan er goed golfenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wel joh, heerlijk fietsen daar in die regio
Je steekt kokkie de gek aan!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waar heb ik dit nu aan verdiend
Kom er graag moet ik zeggen, 25 minuten rijden voor mij en al wat heuveltjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dan weer wel, en je kan er goed golfen
nooit kijken en nu ik mss niet kan kijken jij wel kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waar heb ik dit nu aan verdiend
ben niet zo'n fietser, maar heb er 9 jaar gewerktquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kom er graag moet ik zeggen, 25 minuten rijden voor mij en al wat heuveltjes
Ik kijk altijd met vertraging en dan ben ik allang gespoiled door jullie twatjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
nooit kijken en nu ik mss niet kan kijken jij wel kijken
je hoeft twats niet te lezenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met vertraging en dan ben ik allang gespoiled door jullie twatjes
Ochja ik fiets ook alleen maar om sportief bezig te zijn in de zomer maanden wanneer ik niet kan tennissenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben niet zo'n fietser, maar heb er 9 jaar gewerkt
Dat is niet onze schuld.. Dat is omdat jij telkens naar de verkeerde zender keek!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met vertraging en dan ben ik allang gespoiled door jullie twatjes
heb ook geen racefiets of mountainbikequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochja ik fiets ook alleen maar om sportief bezig te zijn in de zomer maanden wanneer ik niet kan tennissen
Nah, is gewoon prioriteit stellenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is niet onze schuld.. Dat is omdat jij telkens naar de verkeerde zender keek!
En dat is helemaal niet erg.. Maar dat hoef je kokkie niet zo hard in te wrijven!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, is gewoon prioriteit stellen
Maar voor de finale van SYTYCD moet zelfs Football even wijken
goed zo, help me maarquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dat is helemaal niet erg.. Maar dat hoef je kokkie niet zo hard in te wrijven!!
Alsof jij hulp nodig hebtquote:
ga in ieder geval mijn best doen om redelijk op tijd te zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vind het gewoon sneu dat jij moet werken! ook omdat ik dan een kijkmaatje kwijt ben!
Heb je mazzel want je wordt niet eens gevraagd!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef Drassss het volgende:
Ja en sorry ik zou het niet eens voor 10.000 euro gaan kijken
Ik vind het heel spannend dit keer.. Vorig jaar heeft mijn favoriet gewonnen.. Dit jaar gaat dat niet gebeuren ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga in ieder geval mijn best doen om redelijk op tijd te zijn
Gelukkigquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je mazzel want je wordt niet eens gevraagd!!
mijn voorkur gaat uit naar een van de meiden, met een lichte voorkeur. maar ben bang dat die niet gaat winnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind het heel spannend dit keer.. Vorig jaar heeft mijn favoriet gewonnen.. Dit jaar gaat dat niet gebeuren ben ik bang.
Klein en donker..quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
mijn voorkur gaat uit naar een van de meiden, met een lichte voorkeur. maar ben bang dat die niet gaat winnen.
foto heb ik niet gezien. bedoelde haar niet, maar denk wel dat ze gaat winnenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klein en donker..![]()
Mijn gevoel zegt dat die een heel goede kans maakt!
Heb je die ene foto gezien?? Waarin Gianni haar hoog houdt met één hand in zijn zak??
Ik meende vorige week dat zij jouw voorkeur had, dan heb ik je niet goed begrepen..quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
foto heb ik niet gezien. bedoelde haar niet, maar denk wel dat ze gaat winnen
als vrouw wel, als danser niet. is maar een klein verschil, maar vind nina iets mooier dansen. ze heeft alleen iets minder expressie tov anna. ik verwacht dat een van die twee wintquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik meende vorige week dat zij jouw voorkeur had, dan heb ik je niet goed begrepen..
[ afbeelding ]
Rinus (Spong) hemelt Anna helemaal op op Twitter.. Net wat té erg.. Vorige week wel op haar gestemd, maar toen verdiende ze het gewoon. Samen met Meysamquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
als vrouw wel, als danser niet. is maar een klein verschil, maar vind nina iets mooier dansen. ze heeft alleen iets minder expressie tov anna. ik verwacht dat een van die twee wint
die rinus vind ik eng. Hij kent haar al veel langer, en dat is de enige redenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Rinus (Spong) hemelt Anna helemaal op op Twitter.. Net wat té erg.. Vorige week wel op haar gestemd, maar toen verdiende ze het gewoon. Samen met Meysam
Dat dus.... zodra Rinus een danser/danseres op het oog heeft is het directquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
die rinus vind ik eng. Hij kent haar al veel langer, en dat is de enige reden
Klopt, Anna deed ook mee bij The Ultimate Dance Battle..quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
die rinus vind ik eng. Hij kent haar al veel langer, en dat is de enige reden
en dan vooral nichtquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Rinus is een alles of niets-nicht..
quote:
Hey, ik zag bekendenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, deze mongolenbende heb ik niet meer nodig.
Neu joh, ik was alleenquote:
Wel hoorquote:
zal best, maar ik kan dat niet zienquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel hoormijn poppetje heeft al een tijdje een kleurtje
Hoezo kan je dat niet zien? Zit je mobiel of zo?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal best, maar ik kan dat niet zien
beide primaquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
Maar goed geslapen vannacht of was het prut?
Lekker gewerkt vandaag of was dat ook prut?
ik zou niet weten hoe en waarquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoezo kan je dat niet zien? Zit je mobiel of zo?
Maar toch beter langzaam en heel netjes, dan snel en slordig toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
beide prima![]()
helaas kamer nog niet klaar. vrijdag afschilderen. gaat langzaam, maar wel goed en netjes. En dan te bedenken dat het hele huis moet, kan nog wel een paar maand duren
Links van je naam... kijk Drassss is niet online zijn 'mannetje' is grijsquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe en waar
zeker, hij heeft alles kaal gemaakt, want er zaten wat bobbels in de oude verf en langs het raam was een keer teveel verf opgezet. Vandaag alles in de grondverf, vrijdag aflakken. moet ik nog een week vreemdgaan en kan ik vrijdag niet eens in mijn nieuwe bed slapenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar toch beter langzaam en heel netjes, dan snel en slordig toch?
En ik heb het lekker verborgenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Links van je naam... kijk Drassss is niet online zijn 'mannetje' is grijs
[ afbeelding ]
Jij bent wél online, jij hebt een kleurtje:
[ afbeelding ]
Maar als het dan af is en je nieuwe bed staat wat zal jij dan zaligquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker, hij heeft alles kaal gemaakt, want er zaten wat bobbels in de oude verf en langs het raam was een keer teveel verf opgezet. Vandaag alles in de grondverf, vrijdag aflakken. moet ik nog een week vreemdgaan en kan ik vrijdag niet eens in mijn nieuwe bed slapen
is me nog nooit opgevallenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Links van je naam... kijk Drassss is niet online zijn 'mannetje' is grijs
[ afbeelding ]
Jij bent wél online, jij hebt een kleurtje:
[ afbeelding ]
nu niet. deur staat al de hele dag open, en is nog niet de lak. van latex heb ik geen lastquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar als het dan af is en je nieuwe bed staat wat zal jij dan zalig![]()
![]()
Geen last van de verflucht?
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
ben ook niet allergisch voor rubber
dacht dus idd aboquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoe dacht je dat ik anders zag dat je online kwam? Helemaal geen abo-magie hoor
Waarom eigenlijk? Ik snap niet waarom mensen hun online status verborgen willen houden. Als je wilt kun je toch zien of en waar iemand post.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik heb het lekker verborgen
Wel als je een beetje last van stalkers hebt (gehad)..quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik snap niet waarom mensen hun online status verborgen willen houden. Als je wilt kun je toch zien of en waar iemand post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |