Vanaf 1,5 is het idd Duplo, maar van 1995 tot 2007 heeft Lego ook de Primo serie verkocht (ook wel Duplo baby genoemd) voor de hele kleintjes (het meeste is voor vanaf 6 mnd), en vreemd genoeg is dat redelijk goed en niet te duur op marktplaats te vindenquote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef Susie het volgende:
Mijn neefje van10 vind het ook super, die heeft een hele zolder alleen voor Lego en krijgt van de Sint (nee gelooft niet meer, maar dan nog ff wel) zo'n Politiestation van Lego, wat zal die blij zijn zeg! Mwha, hier wel een meid, maar lego komt er ook gewoon hoor, maar we beginnen maar met het grotere spul eerst... Duplo is dat toch?
Wij hebben hier een kinderwagen van Hello Kitty gekregen.... Das toch niet echt mijn ding, maar als Anouk het straks leuk vindt, wie ben ik dan om te zeggen dat het stom is...
Primo is echt zonde van je geld als je het mij vraagtquote:Op zondag 27 november 2011 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik tegen op mijn mail. Ean was hier net thuis ik kan mij niet meer voorstellen dat ze zo klein is geweest.
Ik heb alleen de duplo ik ga eens op zoek naar de primo dat lijkt mij wel wat.
Ik heb wel gewone duplo. Ze speelt sowieso bijna nergens mee. Haar babygym is heilig en het trekken aan de kikker ook en de rest gaat een keer naar haar mond en dat is het.quote:Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Primo is echt zonde van je geld als je het mij vraagtgeldklopperij, en ze spelen er hooguit 3 maanden mee. Hier heeft geen enkel kind ermee gespeeld waar ze de duplo nog steeds missen
ik was aan de andere kant van de tafel bezig met de tafel schoonmaken, toen ik ineens gepiep hoordequote:Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef Vanyel het volgende:
Verrek ja, die mijlpaal hebben wij ook gehad. Niet het optrekken, wel het blijven staan.
Stiekeme kopie uit t klerentopic.quote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef mignonne het volgende:
offtopic
toevallig vandaag de metingen naast elkaar gelegd en jongste weegt en meet nu met 10 maanden wat oudste met 6 maanden al woog/mat.ondanks dat ze zoveel hoger begon qua gewicht. ik vond t best wat confronterend
Ik hou van Legoquote:Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Primo is echt zonde van je geld als je het mij vraagtgeldklopperij, en ze spelen er hooguit 3 maanden mee. Hier heeft geen enkel kind ermee gespeeld waar ze de duplo nog steeds missen
En nog wel maar dat zit in mijn koppie en dat krijg ik er nog niet helemaal uit.quote:Op zondag 27 november 2011 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Natuurlijk was dat confronterend! Jouw zwangerschap en nasleep zullen ook enorme indruk (en bezorgd) hebben gemaakt. Het contrast doet dan gewoon pijn.
Het is zo iets ongrijpbaars die allergieën je kunt er soms geen peil om trekken.quote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef Vanyel het volgende:
Dat is een goeie vriend, dus dat is wel te achterhalenNiks opvallends.
Zal hard werken zijn, dat verwerken.
Van mij mag ze er ook best mee spelen maar niet als ze het eerst uit Sarah haar handen moet trekkenquote:Op zondag 27 november 2011 14:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als Ivan per se met iets sufs van Lena wil spelen, waarom niet? Ze speelt ook met zijn spul zolang dat niet gevaarlijk voor haar is. En soms zeg ik tegen Ivan: "Oohh, ben je mama's kleine baby?" En dan behandel ik hem net als Lena, wieg ik hem in mijn armen, noem ik hem drollewops. Hij begrijpt dat het een grapje is en dat breekt de situatie vaak. Daarna gaat 'ie weer lief met iets anders spelen.
iets te klein zelfs, smalle lange poten heeft iequote:Op maandag 28 november 2011 09:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik spot sokken KDMaar nog iets te groot.
Dat pakje is zo leuk alleen die tekst![]()
Lieve foto zo met Elin en twee maanden alweer
o maar dit is prima hoor..hij heeft gewoon lange zooltjes , geen enkele sok past goed, of te klein of te breedquote:Op maandag 28 november 2011 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zouden er in 6-12 en 12-18mdn bij moeten zitten volgens mij dus wie weet heb je de kleine te pakken? Ik had alles in twee maten zo ongeveer maar eenmaal in de was was het nog best lastig ze uit elkaar houden![]()
Langpoot hoor! Puck houdt in Aapies L trouwens ook niet echt meer iets over. Ook al zo'n grootpoot.
Lex had al te grote voeten voor de kleinste a@pies bij geboortequote:Op maandag 28 november 2011 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zouden er in 6-12 en 12-18mdn bij moeten zitten volgens mij dus wie weet heb je de kleine te pakken? Ik had alles in twee maten zo ongeveer maar eenmaal in de was was het nog best lastig ze uit elkaar houden![]()
Langpoot hoor! Puck houdt in Aapies L trouwens ook niet echt meer iets over. Ook al zo'n grootpoot.
En jij je rust kan pakken.quote:Op maandag 28 november 2011 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wat ontzettend goed nieuws Jipster!! En helemaal over op de bv, wat heerlijk zeg. En wat gaaat het snel he? Is je baby al bijna 8 weken.
KD gefeliciteerd met je vermaanddag, Lex ook alweer twee maanden. Wat issie groot joh!!
Hier weer zo,n goede nacht van Liene, ze ligt nu snachts 12 uur in bed, van 21.30 tot 9.30 en ik hoef er maar twee keer uit...knap hoor. Overdag lukt het nog niet zo, maar ben al ontzettend blij dat ze snachts wel haar rust pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |