Goeie dat ik dat antwoord niet zelf heb bedacht!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef DJMO het volgende:
antwoord: ja maar dit is voor kleine baby's![]()
en gewoon magere yoghurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gras van de buren is altijd groener zeggen we dan toch.Trotse mamma :)
ik zou consequent doorvoeren dat Geert niet in die hoek mag. Die spullen zijn van Jan, ook als hij slaapt. Want nu straal je uit, vind ik, dat het alleen van hem is als hij erbij is. En was het babyspeelgoed eerder van Jan? Dan is het niet gek dat hij het nog als het zijne beschouwt? Ik zou me er verder niet zo druk over maken als Geert dat ook niet doet. Het wordt vanzelf beter. Heb je hem al eens proberen te bevestigen in dat het mooi speelgoed is?men dat hij daar vroeger ook mee speelde, toen hij nog zo klein was als Geert nu is? En wat je ermee kan enzo. Dan is het niet meer een 'verboden vrucht' en is misschien de drang om alles te willen hebben wat kleinerquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:43 schreef DJMO het volgende:
Dat heeft hij Leandra, een hoek met eigen tafel (met tekenspullen erop) + stoel, en schoolbord etc, daar ligt ook z'n autokleed. Ik haal Geert ook consequent weg uit die hoek (als Jan wakker is that is) Ik laat ook regelmatig horen dat Geert van Jan z'n spullen moet afblijven (zodat Jan niet het gevoel krijgt dat alleen hij op de vingers getikt wordt en z'n broertje alles maar mag) maar ik blijf het een lastig iets vinden
Kunnen ze die "onhandelbare" fases niet gewoon verbieden...
Heeft mijn jongste ook gehad. Is aangestipt met teen of tander en hij heeft een uitermate fotogenieke navel inmiddels.quote:Op zondag 27 november 2011 12:48 schreef Faithz het volgende:
Danne heeft trouwens iets aan zijn naveltje. De googelaar in mij heeft gevonden dat het of een navelbreukje is of een granuloompje/wild vlees.
Er zit steeds een beetje viezigheid in zijn rompertje en er steekt dus een beetje rood/rozig vlees? uit zijn naveltje.
Nirak gaat dinsdag naar het CS, dat maar even afwachten.![]()
Vrouwke van CS is hier 2 weken geleden geweest en wilde zijn naveltje ook zien. Ik geloof dat ie het toen al had, wel minder groot, maar zij vond het er prima uitzien. Het was een invalster.. misschien is dat het.
Het stelt waarschijnlijk helemaal niets voor maar toch niet leuk
+1quote:
+1 ! En ik vind beiden nog steeds leuk!quote:
Ja, dat heb ik ook! Hier is het speelgoed niet automatisch van hen allebei. Sommige dingen zijn van Ivan, sommige van Lena, en sommige van hen allebei. Als Ivan met iets van Lena wil spelen is dat prima. Als ik het idee heb dat hij iets van haar afpakt dan grijp ik in door tegen Ivan te zeggen dat we aan Lena gaan vragen of hij met haar speelgoed mag spelen. Als ze er verdrietig om is dan mag het niet, maar dan gaan we samen iets anders moois voor Ivan zoeken. Als ze er niet zo om lijkt te malen dan vraag ik aan Ivan of hij me helpt om om iets anders voor Lena te zoeken. Het gaat niet altijd op één manier, maar het hangt van de situatie af hoe ik ingrijp (en óf ik ingrijp).quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:21 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben echt allergisch voor 'Samen spelen, samen delen'.
Als Ivan per se met iets sufs van Lena wil spelen, waarom niet? Ze speelt ook met zijn spul zolang dat niet gevaarlijk voor haar is. En soms zeg ik tegen Ivan: "Oohh, ben je mama's kleine baby?" En dan behandel ik hem net als Lena, wieg ik hem in mijn armen, noem ik hem drollewops. Hij begrijpt dat het een grapje is en dat breekt de situatie vaak. Daarna gaat 'ie weer lief met iets anders spelen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Hier heeft Jaël wat op gevonden. Ik zeg dat is van Sarah dat is babyspeelgoed, Jaël zegt ik ben grote baby hoor mama.
Wat lijkt het me ontzettend lastig, zeg! En om er zekerder van te worden moet je nog eens provoceren, terwijl je er helemaal niet op zit te wachten om een verdrietig meisje te hebben. Bij jezelf zoiets doen is één ding, maar als het om je kind gaat...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef mignonne het volgende:
Het rotte is, en dat is waar vanyel nu ook tegenaan loopt denk ik, dat het hoe langer hoe onduidelijker wordt. Soms zijn ze gewoon sowieso niet lekker, soms komt er een tandje, dus het is niet altijd makkelijk om te beslissen dat iets echt een voedselallergie is en niet iets anders.
Gelukkigquote:Op zondag 27 november 2011 15:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
Faithz; ook hier hadden we een wildvleesnaveltje; best flink ook; net als hierboven al genoemd; het is 2 keer aangestipt en het is nu (Liene is ruim 3 maanden) een normaal naveltje. De onze lekte ook en bleef ook nattig... (voor het aanstippen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |