Ik deel je gedachte.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb geeneens een flitser voor mijn canon, nooit gemist ook.
Dat trekt die van mij ook niet, 1250 max wat ik hanteerquote:
Zegt de concertfotograafquote:
Hangt af van het doel. Voor web is 6400 ook te doen, maar voor print mac 1250 (met de 7D)quote:
Bij lagere iso-waardes kun je de schuld van onscherpe foto's niet meer aan de iso geven he!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef problematiQue het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit lager dan ISO25.600.
Waarom heb je nog geen eigen domein met WordPress erop ofzo? Daar kan ik iig wel mee helpenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:34 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb de mijne onlangs verkocht.
M'n website hoeft van mij opzich niet fancier dan 'ie nu is. En volgens mij is dat wat ik wel echt wel mogelijk, maar iedereen is te druk bezig m'n ouderwetse html uit te lachen om er serieus op in te gaan...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Waarom heb je nog geen eigen domein met WordPress erop ofzo? Daar kan ik iig wel mee helpen..
Dat ligt dan ook aan de fotograafquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef problematiQue het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit lager dan ISO25.600.
Hijs ook al tof genoegquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef problematiQue het volgende:
[..]
M'n website hoeft van mij opzich niet fancier dan 'ie nu is. En volgens mij is dat wat ik wel echt wel mogelijk, maar iedereen is te druk bezig m'n ouderwetse html uit te lachen om er serieus op in te gaan...
Gebruik hem iedere week wel een keer of 100...quote:
Heb nog een Zenitar die ik regelmatig bij concerten gebruik. Maar dan in K.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand een 14mm of een 15 Fish liggen?
Wat je wilt gaat je met HTML niet lukken. Je zult met CSS moeten gaan werken. Dat is een net iets andere taal, maar wel te doen. Dan kan je je frames om zetten in DIVjes en kun je ze makkelijker uitlijnen. Evt. wil ik je via msn wel helpen daarmee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef problematiQue het volgende:
[..]
M'n website hoeft van mij opzich niet fancier dan 'ie nu is. En volgens mij is dat wat ik wel echt wel mogelijk, maar iedereen is te druk bezig m'n ouderwetse html uit te lachen om er serieus op in te gaan...
Bij dat soort mensen, altijd een image maken, hebben ze een probleem, image terug zetten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:38 schreef Wiebeldak het volgende:
3 uur lang bezig geweest om de laptop van mijn ouders te fixen. Ouders en computers.....
En dat op mijn vrijdag avond.
Tot nu toe heb ik alleen brillen gevonden die duidelijk buiten mijn budget vallenquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:36 schreef SP22 het volgende:
Ah, dat heb ik woensdag gedaan! Volgende week istie al klaar!
het is een virus zeg ik je! Bmw kapte er zojuist ook weer mee: "motorstoring, beperkt vermogen" . leek wel een hobbelwagen :/quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
De corsa deed net een ducati na.
Was "even" heen en weer naar Verviers.. 35km voordat ik daar was komt er ineens een behoorlijke ratel uit het blok. 't Klonk echt niet gezond.
Maar rustig gereden en daar ff geluisterd. Klonk niet goed niet. Na een paar minuten nog een keer gestart, nog steeds die tik.
Half uurtje later weer op weg naar huis en het is de hele terugweg weggebleven. Beter gaat dit blok niet óók kapot
.
Kan dat niet komen door gister, die bumper waar je op bent geknald?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
het is een virus zeg ik je! Bmw kapte er zojuist ook weer mee: "motorstoring, beperkt vermogen" . leek wel een hobbelwagen :/
Neh, hij had het gisterochtend ook al.... * aftelt tot februari.....quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan dat niet komen door gister, die bumper waar je op bent geknald?
Wat een waardeloos dingquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Neh, hij had het gisterochtend ook al.... * aftelt tot februari.....
Wat zei je ook alweer over Franse auto's?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
De corsa deed net een ducati na.
Was "even" heen en weer naar Verviers.. 35km voordat ik daar was komt er ineens een behoorlijke ratel uit het blok. 't Klonk echt niet gezond.
Maar rustig gereden en daar ff geluisterd. Klonk niet goed niet. Na een paar minuten nog een keer gestart, nog steeds die tik.
Half uurtje later weer op weg naar huis en het is de hele terugweg weggebleven. Beter gaat dit blok niet óók kapot
.
Het was in frankrijk, das eigenlijk hetzelfde....quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:15 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer over Franse auto's?
Je houdt je mondquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:15 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer over Franse auto's?
Verviers ligt in Belgiëquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het was in frankrijk, das eigenlijk hetzelfde....
LOL
Geen vermaak als leedvermaakquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je houdt je mond. Ik zie dit alweer uitlopen op een duur geintje. De lol gaat er zo wel een beetje vanaf
.
Zing met me meequote:Op zaterdag 26 november 2011 14:20 schreef Isdatzo het volgende:
Heb mijn deel aan pech al wel gehad, iemand anders mag wel eens aan de beurt zijn.
Ja, zou ik met wordpress min of meer kunnen doen wat ik nu doe in crappy zelfgeschreven html? Inclusief het inpassen van simpleviewer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat je wilt gaat je met HTML niet lukken. Je zult met CSS moeten gaan werken. Dat is een net iets andere taal, maar wel te doen. Dan kan je je frames om zetten in DIVjes en kun je ze makkelijker uitlijnen. Evt. wil ik je via msn wel helpen daarmee.
En euhm, niet om t een of ander, maar wordpress doet dit allemaal voor je. Ik snap het als je het niet wilt, maar het is echt veel gemakkelijker dan zelf html-en
Nah..quote:
Met print bedoel ik professioneel drukwerk zoals bladen, reclamecampagnes etc.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor print heb ik vaak genoeg 3200 gebruikt. Ik merk juist minder ruis als ik laat printen dan op m'n beeldscherm (op een eigen printer kan natuurlijk anders zijn).
Uiteraard. Sigma 15mm f2.8 vis.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand een 14mm of een 15 Fish liggen?
Zou een optie zijn, ik was alleen bezig met "actie" fotografie (sinterklaas). Dan is een lange sluitertijd niet echt handig.quote:
Ik heb een 400Dquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:51 schreef freud het volgende:
[..]
Zegt de concertfotograaf.
[..]
Hangt af van het doel. Voor web is 6400 ook te doen, maar voor print mac 1250 (met de 7D)
quote:Op zondag 27 november 2011 02:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zit er wel aan te denken om een andere body te kopen. Maargoed, laat ik dat nog maar even niet doen.
Altijd lekker! Spinnetjesquote:Op zondag 27 november 2011 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Woehoe, Datacolor Spyder3 Pro over kunnen nemen voor een luttele ¤50
Ja. werd een beetje gaar van die meldingen dat ik hem weer eens moest kalibrerenquote:
Ik hoop voor je dat je geen wide gamut scherm hebt dan.quote:Op zondag 27 november 2011 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Woehoe, Datacolor Spyder3 Pro over kunnen nemen voor een luttele ¤50
Tof!quote:Op zondag 27 november 2011 15:20 schreef problematiQue het volgende:
Een vriend van mij wil afdrukken kopen van alle 9 Angles foto's voor in z'n nieuwe huis
Flitser of body.... Ik neig zelf meer naar een flitser. Alhoewel ik met een camera die een meer ISO heeft ook al een eind kom...quote:
Ik heb mijn flitser amper gebruikt eigenlijk. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Waar zou je 'm voor willen gebruiken?quote:Op zondag 27 november 2011 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Flitser of body.... Ik neig zelf meer naar een flitser. Alhoewel ik met een camera die een meer ISO heeft ook al een eind kom...
Dat is de 4de in de schuurquote:Op zondag 27 november 2011 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kon me weer eens niet beheersen. Sneak peak:
[ afbeelding ]
Nu ff kijken wanneer ik hem op ga halen.
True. Dus zowel een body als flits?quote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Timmos het volgende:
Als je een ruisbestandige body wil kan je ook wel die 200 euro doorsparen voor een flitser
Voor wanneer ik licht te kort kom. Of iso te kort. Als ik dan bedenk dat ik een xxD (veel) lekkerder in de hand vind liggen zou je zeggen, ga voor een andere body. Maar das wel weer duurder.quote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik heb mijn flitser amper gebruikt eigenlijk. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Waar zou je 'm voor willen gebruiken?
40D heeft niet meer ISO als 400Dquote:Op zondag 27 november 2011 20:03 schreef problematiQue het volgende:
En iets als een 40D is heul nie duur meer.
Voorspelbare postquote:
Wist ikquote:
Hij kan 3200.quote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
40D heeft niet meer ISO als 400D
Linkje?quote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef KneusTeun het volgende:
Als ik een flitser haal dan zou ik die speedlite nemen met die led lamp voor filmen erbij. Maar puur omdat ie dan 2 functies vervult.
Wat moet je er allemaal manquote:
Bovendien, de 15mp sensor van Canon schijnt bij hoge ISO slechter te zijn dan hun 10mp sensor, dus dan hou je alleen de 18mp sensor over en dat is nog wel even sparen op dit moment, zeker als je een body boven de xxxD lijn wilt.quote:
Op rijden. Mee crashenquote:
Kosten genoeg, maak je maar geen zorgenquote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Verder geen kosten dat je ff een motor koopt?
ik maak mij geen zorgen, denk dat jij dat doet.quote:Op zondag 27 november 2011 20:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kosten genoeg, maak je maar geen zorgen.
Dat zou dus een 7D of 60D betekenen. (als ik voor de 18mp sensor ga)quote:Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Bovendien, de 15mp sensor van Canon schijnt bij hoge ISO slechter te zijn dan hun 10mp sensor, dus dan hou je alleen de 18mp sensor over en dat is nog wel even sparen op dit moment, zeker als je een body boven de xxxD lijn wilt.
Ik zou zelf eerder voor deze gaan. Vanwege meer mm's en meer vermogen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.fotokonijnenbe(...)speedlite-320ex.html
Klopt. Maar ik ben nog niet van plan om te gaan filmen met mijn dslr eigenlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 20:22 schreef KneusTeun het volgende:
Die mist alleen die LED functie dacht ik.
Haha, ik maak me geen zorgen hoor. Kan nog wel ff vooruit voordat ik me zorgen hoef te gaan maken.quote:Op zondag 27 november 2011 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ik maak mij geen zorgen, denk dat jij dat doet.
Wij gaan een huis kopen om de vaste lasten te verlagen.
'Geld uitgeven om te besparen? Klinkt goedquote:Op zondag 27 november 2011 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ik maak mij geen zorgen, denk dat jij dat doet.
Wij gaan een huis kopen om de vaste lasten te verlagen.
Of een 5DmkIquote:Op zondag 27 november 2011 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zou dus een 7D of 60D betekenen. (als ik voor de 18mp sensor ga)
Of een 1Dm3![]()
Pfff. Wat een keuzes weer.
Ik heb maar 1 lens die daar op past. Misschien 2, als die 50mm f/1.8 er op kan.quote:
Nah is niets.quote:Op zondag 27 november 2011 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
Ah, heb al wat gevonden. Canon 1D x. Zegt dat wat? Ik neem er meteen een 400 F2.8 bij, 70-200 f/2.8 IS II, 24-70 f/2,8 en 135 f/2.
Wel 2 van die body's. Voor het geval dat.En 2x 580 EX ii
Kan.quote:Op zondag 27 november 2011 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 lens die daar op past. Misschien 2, als die 50mm f/1.8 er op kan.
Dan kan ik net zo goed een 5D kopenquote:
En ik heb de jackpot nog niet gewonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |