Ik moet zo uit eten.. ik haal het maar net.. F1 stress ..quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Nou, dan maar even douchen als Pastor er toch al uit ligt
Je gezeik op Hamilton was al voorspelbaar, maar je begint nu woord voor woord voorspelbaar te woorden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton weer helemaal opgeknapt na die overwinning hoorde ik.... en outqualified door Button.
Hamilton is altijd zwak geweest op Interlagos..oud nieuws.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton weer helemaal opgeknapt na die overwinning hoorde ik.... en outqualified door Button.
Opvallend inderdaad, een beetje de rode draad van de laatste twee seizoenen voor Schumacher.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Overigens snap ik er niks van dat Schumacher consequent in de kwalificaties langzamer is dan in de VT's.
Daarom is het puntenverschil met Rosberg dit jaar ook vrij klein, zijn racepace is namelijk wel goed en hij heeft ook nog eens 2 dnf's meer.quote:Op zondag 27 november 2011 07:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad, een beetje de rode draad van de laatste twee seizoenen voor Schumacher.
Alsof dat een schande is zeg...quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Je kent Weltschmerz nog niet zekerquote:
Daarvoor heeft McLaren hem niet aan Button gekoppeld natuurlijk. Maar het ging mij erom dat het BBC-team maanden heeft gedaan alsof Hamilton goed bezig was, om dan uiteindelijk toe te geven dat hij slecht bezig was in de veronderstelling dat de vormdip over was, en alvast een voorschot te nemen op de terugkeer van zijn vorm.quote:
Klootzakken zijn het ook van de BBC. Je gaat ze vast niet missen volgend jaar.quote:Op zondag 27 november 2011 13:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daarvoor heeft McLaren hem niet aan Button gekoppeld natuurlijk. Maar het ging mij erom dat het BBC-team maanden heeft gedaan alsof Hamilton goed bezig was, om dan uiteindelijk toe te geven dat hij slecht bezig was in de veronderstelling dat de vormdip over was, en alvast een voorschot te nemen op de terugkeer van zijn vorm.
mooi, bedanktquote:Op zondag 27 november 2011 15:41 schreef Sinister-D- het volgende:
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
vanaf 16.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |