Ja, dat kan je doen door of de volumeknop naar beneden te zetten of je geluidsbox uit te schakelen.quote:
Gelijk weer zeikenquote:
Dan hoort ze toch niet wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat kan je doen door of de volumeknop naar beneden te zetten of je geluidsbox uit te schakelen.
Goh. Dat had ik nou helemaal nog niet bedacht. Dankje voor deze ingeving.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:11 schreef Staal het volgende:
Dan hoort ze toch niet wat er gezegd wordt.
Dat gebruik ik een paar uur na de maaltijdquote:
Ja! Maar ik versta de helft niet. :-(quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelijk weer zeiken
Is toch geweldig gedaan ?
de achtergrond herrie is inderdaad niet echt aangenaam.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Muziek is kut. En als ik eerlijk ben, BBC masterchef is veel beter dan dit.
Michel Roux is veel aangenamer. Ja hij stelt eisen, maar loopt geen typetje te spelen of zich aan te stellen en is gewoon een aardige peer eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
de achtergrond herrie is inderdaad niet echt aangenaam.
maar verder heb ik liever australian masterchef.
het is wel fijn dat ik met een filmpje van 5 minuten in 30 sec weet dat ik niet echt iets gemist heb.
kan die rare kraanvogel niet echt uitstaan
veel aangenamer dan wie?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Michel Roux is veel aangenamer. Ja hij stelt eisen, maar loopt geen typetje te spelen of zich aan te stellen en is gewoon een aardige peer eigenlijk.
dan die 2 clowns bij Topchef: Kranenborg en Jaspers.quote:
Oh, het was dus een grapje van je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh. Dat had ik nou helemaal nog niet bedacht. Dankje voor deze ingeving.
Ik vind het wel leuk. Komt misschien omdat ik zelf niet kan koken en al zenuwachtig word bij het bakken van een eitje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:33 schreef Staal het volgende:
OT, leuk filmpje maar ik vind het programma niet leuk dus ken die mensen ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |