Neequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:57 schreef knappekloon het volgende:
is het zo'n einde van de wereldfilm eigenlijk??
het is een film uit 2011quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:23 schreef knappekloon het volgende:
[..]
dan heb ik nog wel een hint nodig...
Doe maar niet. Of je moet Die Hard cage fan zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:01 schreef Tism het volgende:
[..]
Ohja!!! Die heb ik nog niet gezien!..
Mwha, Nicolas Cage boeit me niet zo in deze, Amber Heard daarintegen..quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe maar niet. Of je moet Die Hard cage fan zijn.
Op de Nicolas Cage Matrix zou ik hem rechtsonder zetten, oftewel rubbish en mental.
Dit ziet eruit als een film die ik wil zienquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
Hoera! Nog geld voor die film betaald ook
[ afbeelding ]
Boobies zijn wel aanwezig!quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Mwha, Nicolas Cage boeit me niet zo in deze, Amber Heard daarintegen..
Shooter?..quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
Hoera! Nog geld voor die film betaald ook
[ afbeelding ]
Goed zo!..quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:40 schreef ShevaJB het volgende:
Transformers dark of the moon ofzoiets toch
Die billen deden het 'mquote:
the terminalquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die billen deden het 'm
[ afbeelding ]
Niet echt neequote:Op zondag 27 november 2011 18:55 schreef ShevaJB het volgende:
Deze is wellicht duidelijker
[ afbeelding ]
Goed kijkenquote:Op zondag 27 november 2011 20:44 schreef ShevaJB het volgende:
Komop jongens, zo moeilijk is die nietGoed kijken, vrij recente film
Nog niet gezienquote:Op maandag 28 november 2011 17:56 schreef BossBoss87 het volgende:
krijgt iemand hier een trap in zn noten?
2005.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, recente film?
ja dit stukje komt bekend voor maar ik weet niet meer van welke filmquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nog niet gezienWelke film dacht je aan waardat gebeurt dan?
Had hem n.a.v. het ''Welke film heb jij onlangs gezien?''-topic gezocht, misschien jij ook?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef picodealion het volgende:
Wist wel dat ik m laatst had gezien!
History of Violence
Neh, mijn watchlist is al lang genoeg zonder dat topicquote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had hem n.a.v. het ''Welke film heb jij onlangs gezien?''-topic gezocht, misschien jij ook?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:
Maar je bent er bijna idd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:42 schreef picodealion het volgende:
Nope. Nog een hintje voordat ik de grote weggever plaats: het is de derde film in een serie, en eigenlijk een prequel van de eerste film.
mm beetje een makkelijke dusquote:Op woensdag 14 december 2011 15:19 schreef BossBoss87 het volgende:
The Rock!, in the Game Plan, maar volgens mij moest Skit toch een nieuwe posten?
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:44 schreef knappekloon het volgende:
[..]
mm beetje een makkelijke dus
die was goed
jaa maar skit antwoorde gisteren, ik wil jullie aan het werk houden
Oke dan ga ik weer, wel weer een makkelijke.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:54 schreef skit het volgende:
Ooh geeft niet hoor
Zit nu toch op mijn mobiel dus kan geen plaatje plaatsen
Het is geen science fictionquote:Op woensdag 14 december 2011 16:31 schreef knappekloon het volgende:
nou ik vind het best nog een moeilijke hoor.
science fiction film waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dusDaar gaat ie in het flesje zeiken toch?
Niet zelf doen mocht je ooit met je arm vast zitten tussen een rots, werkt alleen maar uitdrogend.![]()
volgens mij keek hij toen hoeveel water er nog in zat, want je ziet een weerspiegeling
Je mag een nieuwe doen![]()
![]()
Tis een klassieker met meer dan 50.000 stemmen op IMDB dus heb maar niet al te makkelijk frame gekozen![]()
![]()
Ik meen dat die film een waargebeurd verhaal is, en dat er ook eens een man 2 weken in de Sahara op zijn eigen pis heeft overleefd..quote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef RacerDKB het volgende:
Ja dusDaar gaat ie in het flesje zeiken toch?
Niet zelf doen mocht je ooit met je arm vast zitten tussen een rots, werkt alleen maar uitdrogend.![]()
Ja dat klopt maar het is niet aan te raden.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik meen dat die film een waargebeurd verhaal is, en dat er ook eens een man 2 weken in de Sahara op zijn eigen pis heeft overleefd..![]()
Ah. Op zich ook logisch, om dezelfde reden dat zeewater altijd wordt afgeraden. Maar als je het niet kan distilleren en je staat op het punt dood te gaan kan ik me voorstellen dat je het stiekem toch even probeertquote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar het is niet aan te raden..
![]()
Ja! EindelijkDirty Harry, met Eastwood.
Over exact een week is het 40 (!) jaar geleden dat ie in de bios draaide:
USA 23 December 1971![]()
quote:![]()
hoe weet je dat zo snel?
of heb ik per ongeluk een link van de film geplaatst ofzo?Chickz Rule!!!!![]()
Nee je deed het goed maar schietende tieten vergeet ik niet zo snel. Dus vandaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:40 schreef knappekloon het volgende:
[..]![]()
hoe weet je dat zo snel?
of heb ik per ongeluk een link van de film geplaatst ofzo?
Zal even een nieuwe zoeken.![]()
Ik hoop dat je daarmee de rechter bedoelt en niet de linker, maar nee
Het is niet Sam Worthington, niet echt een bekende.![]()
okee
ik pas.
het zal aan het plaatje te zien wel een maffia film zijn of een thriller en die kijk ik (bijna) nooit.Chickz Rule!!!!![]()
dat is bill murray wel, met lucas black
maar ben naam van film vergetenDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Doet je denken aan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef picodealion het volgende:
Die linker doet me denken aan Bill Murray, maar dan met een dikke kopIs hem toch wel overduidelijk
Waaghals zit goed![]()
![]()
Ze lijkt op Bridget Maaslandquote:Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ik dacht in Monsterquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee joh die is veel jonger en slankIsn't it ironic, don't you think
Het is volgens mij die vrouw uit Raging Bull alleen dan een decenniaatje of wat later. Kan niet op de naam komen.![]()
post een nieuwe foto waarvan je de naam wel weet.![]()
Ben wel nieuwsgierig naar titel van de film ...Isn't it ironic, don't you think
Cathy Moriarty idd. Ik heb al gevonden welke film het is, dus als iemand het goed heeft kan ik dat nog even bevestigenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:02 schreef RacerDKB het volgende:
Het is volgens mij die vrouw uit Raging Bull alleen dan een decenniaatje of wat later. Kan niet op de naam komen..
![]()
Monty Python - the meaning of life?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje bell??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op woensdag 28 december 2011 19:35 schreef ErikNijland het volgende:
[..]
begint het met een w?en heeft de titel 7 letters?Neequote:Op zondag 1 januari 2012 14:04 schreef Iwanius het volgende:
opvolgende vraag: is het een film dat zich afspeelt eind jaren 60 begin 70?![]()
Klopt ja!
Dit topic staat weer op het randje van doodgaan, iedereen die dit leest, wordt actiever
Gewoon proberen te raden welke film het is en snel nieuwe posten![]()
![]()
pff, die kut film met De Niro en Face, dat hij zo super slim alles wordt van die pilletjes."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:56 schreef One_conundrum het volgende:
pff, die kut film met De Niro en Face, dat hij zo super slim alles wordt van die pilletjes.en die film heet..?
![]()
Ik doe wel een nieuwe dan
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Hehe nee wel wat beter dan Taxi, zeker als je de 2004 versie bedoelt
Ook geen Collateral of Dark City, dit is een shot waarbij je een taxi ziet rijden vanaf de bovenkant, de camera (ook al is het CGI) loopt perfect mee.
Soort GTA II dus.
(dit is geen CGI meer)![]()
Het is Zodiac ja, BossBoss87 wist het waarschijnlijk al
Nog niet gezien trouwens, lijkt me erg gaaf. Vanavond denk ik maar doen.![]()
ik moest ook aan deze film denken, maar die bevat geen CGI
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef RacerDKB het volgende:
Het is Zodiac ja, BossBoss87 wist het waarschijnlijk al
Nog niet gezien trouwens, lijkt me erg gaaf. Vanavond denk ik maar doen.Was wel een goede film.
![]()
schrok al ff dat iemand een remake van Clockwork orange had gemaaktDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Het is inderdaad een horror/thriller.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:36 schreef RacerDKB het volgende:
Ziet er te nieuw uit voor Clockwork Orange, zal wel een horror/thriller zijn?
Neen.quote:![]()
die film met jessica alba, the eye of eyes ofzoDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
30 minutes or less.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef BossBoss87 het volgende:
Ik heb weer een nieuwe:
[ afbeelding ]![]()
Goed! Film net gezien, is erg nice. Al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:51 schreef RacerDKB het volgende:
The Help.
Dat was trouwens je 10.000e post
O, en mijn 10.000ste post is nog net één daarna, namelijk een spellcheck van een recensie. Haha, over Fok-comitted gesproken.![]()
Zelf nog niet gezien, heb beetje hekel aan de kerel die hem geregisseerd heeft.
Misschien kijk ik hem nog wel, al heb ik nog meer dan 150 films in de backlog staan.
Nieuwe:![]()
![]()
Ahja. Het is niet echt mijn soort film, ik hou van horrors maar dan meer realistisch ofzo, dit zijn gewoon rare wezens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef picodealion het volgende:
Idd, in het laatste plaatje zien we een nog jonge Kurt Russell.
![]()
tinker tailor soldier spy
van het weekend nog gekekenDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Wat vond je van de film?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:00 schreef Waaghals het volgende:
van het weekend nog gekeken![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:00 schreef Waaghals het volgende:
van het weekend nog gekeken![]()
Kmoet m zelf nog kijken.![]()
Ik moet hem volgens mij nog eens opnieuw kijken om te oordelen, begon na een tijdje een beetje de draad kwijt te raken
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
John Cusack, is die dit film dat hij een huurmoordenaar is..."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Nee, 80s classic
Dit is toch wel een iconische scene uit jaren 80 teen movies
dacht dat hij meteen geraden zou worden.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: