Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:
Maar je bent er bijna idd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:42 schreef picodealion het volgende:
Nope. Nog een hintje voordat ik de grote weggever plaats: het is de derde film in een serie, en eigenlijk een prequel van de eerste film.
mm beetje een makkelijke dusquote:Op woensdag 14 december 2011 15:19 schreef BossBoss87 het volgende:
The Rock!, in the Game Plan, maar volgens mij moest Skit toch een nieuwe posten?
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:44 schreef knappekloon het volgende:
[..]
mm beetje een makkelijke dus
die was goed
jaa maar skit antwoorde gisteren, ik wil jullie aan het werk houden
Oke dan ga ik weer, wel weer een makkelijke.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:54 schreef skit het volgende:
Ooh geeft niet hoor
Zit nu toch op mijn mobiel dus kan geen plaatje plaatsen
Het is geen science fictionquote:Op woensdag 14 december 2011 16:31 schreef knappekloon het volgende:
nou ik vind het best nog een moeilijke hoor.
science fiction film waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |