Cathy Moriarty idd. Ik heb al gevonden welke film het is, dus als iemand het goed heeft kan ik dat nog even bevestigenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:02 schreef RacerDKB het volgende:
Het is volgens mij die vrouw uit Raging Bull alleen dan een decenniaatje of wat later. Kan niet op de naam komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 28 december 2011 19:35 schreef ErikNijland het volgende:
[..]
begint het met een w?en heeft de titel 7 letters?
Neequote:Op zondag 1 januari 2012 14:04 schreef Iwanius het volgende:
opvolgende vraag: is het een film dat zich afspeelt eind jaren 60 begin 70?
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:56 schreef One_conundrum het volgende:
pff, die kut film met De Niro en Face, dat hij zo super slim alles wordt van die pilletjes.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef RacerDKB het volgende:
Het is Zodiac ja, BossBoss87 wist het waarschijnlijk al
Nog niet gezien trouwens, lijkt me erg gaaf. Vanavond denk ik maar doen.
Het is inderdaad een horror/thriller.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:36 schreef RacerDKB het volgende:
Ziet er te nieuw uit voor Clockwork Orange, zal wel een horror/thriller zijn?
Neen.quote:
30 minutes or less.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef BossBoss87 het volgende:
Ik heb weer een nieuwe:
[ afbeelding ]
Goed! Film net gezien, is erg nice. Al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:51 schreef RacerDKB het volgende:
The Help.
Dat was trouwens je 10.000e post
Ahja. Het is niet echt mijn soort film, ik hou van horrors maar dan meer realistisch ofzo, dit zijn gewoon rare wezens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef picodealion het volgende:
Idd, in het laatste plaatje zien we een nog jonge Kurt Russell.
Wat vond je van de film?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:00 schreef Waaghals het volgende:
tinker tailor soldier spy
van het weekend nog gekeken
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:00 schreef Waaghals het volgende:
tinker tailor soldier spy
van het weekend nog gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |