Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
Correct.quote:
quote:
Maar je bent er bijna idd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:42 schreef picodealion het volgende:
Nope. Nog een hintje voordat ik de grote weggever plaats: het is de derde film in een serie, en eigenlijk een prequel van de eerste film.
mm beetje een makkelijke dusquote:Op woensdag 14 december 2011 15:19 schreef BossBoss87 het volgende:
The Rock!, in the Game Plan, maar volgens mij moest Skit toch een nieuwe posten?
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:44 schreef knappekloon het volgende:
[..]
mm beetje een makkelijke dus
die was goed
jaa maar skit antwoorde gisteren, ik wil jullie aan het werk houden
Oke dan ga ik weer, wel weer een makkelijke.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:54 schreef skit het volgende:
Ooh geeft niet hoor
Zit nu toch op mijn mobiel dus kan geen plaatje plaatsen
Het is geen science fictionquote:Op woensdag 14 december 2011 16:31 schreef knappekloon het volgende:
nou ik vind het best nog een moeilijke hoor.
science fiction film waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dusDaar gaat ie in het flesje zeiken toch?
Niet zelf doen mocht je ooit met je arm vast zitten tussen een rots, werkt alleen maar uitdrogend.![]()
volgens mij keek hij toen hoeveel water er nog in zat, want je ziet een weerspiegeling
Je mag een nieuwe doen![]()
![]()
Tis een klassieker met meer dan 50.000 stemmen op IMDB dus heb maar niet al te makkelijk frame gekozen![]()
![]()
Ik meen dat die film een waargebeurd verhaal is, en dat er ook eens een man 2 weken in de Sahara op zijn eigen pis heeft overleefd..quote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef RacerDKB het volgende:
Ja dusDaar gaat ie in het flesje zeiken toch?
Niet zelf doen mocht je ooit met je arm vast zitten tussen een rots, werkt alleen maar uitdrogend.![]()
Ja dat klopt maar het is niet aan te raden.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik meen dat die film een waargebeurd verhaal is, en dat er ook eens een man 2 weken in de Sahara op zijn eigen pis heeft overleefd..![]()
Ah. Op zich ook logisch, om dezelfde reden dat zeewater altijd wordt afgeraden. Maar als je het niet kan distilleren en je staat op het punt dood te gaan kan ik me voorstellen dat je het stiekem toch even probeertquote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar het is niet aan te raden..
![]()
Ja! EindelijkDirty Harry, met Eastwood.
Over exact een week is het 40 (!) jaar geleden dat ie in de bios draaide:
USA 23 December 1971![]()
quote:![]()
hoe weet je dat zo snel?
of heb ik per ongeluk een link van de film geplaatst ofzo?Chickz Rule!!!!![]()
Nee je deed het goed maar schietende tieten vergeet ik niet zo snel. Dus vandaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:40 schreef knappekloon het volgende:
[..]![]()
hoe weet je dat zo snel?
of heb ik per ongeluk een link van de film geplaatst ofzo?
Zal even een nieuwe zoeken.![]()
Ik hoop dat je daarmee de rechter bedoelt en niet de linker, maar nee
Het is niet Sam Worthington, niet echt een bekende.![]()
okee
ik pas.
het zal aan het plaatje te zien wel een maffia film zijn of een thriller en die kijk ik (bijna) nooit.Chickz Rule!!!!![]()
Doet je denken aan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef picodealion het volgende:
Die linker doet me denken aan Bill Murray, maar dan met een dikke kopIs hem toch wel overduidelijk
Waaghals zit goed![]()
![]()
Ze lijkt op Bridget Maaslandquote:Isn't it ironic, don't you think
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.![]()
Charlize Theron ?Isn't it ironic, don't you think
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.![]()
Ik dacht in Monsterquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee joh die is veel jonger en slankIsn't it ironic, don't you think
Het is volgens mij die vrouw uit Raging Bull alleen dan een decenniaatje of wat later. Kan niet op de naam komen.![]()
post een nieuwe foto waarvan je de naam wel weet.![]()
Ben wel nieuwsgierig naar titel van de film ...Isn't it ironic, don't you think
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |