abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105127376
Grote tip

Kikkerspelletje 1 euro, wibra (net een vlooienspel, kikkertjes moeten in t bakje)
Elin speelt er al mee sinds half 10!
pi_105127388
Ssserpente, hoe lang heeft ze al diarree dan?
Kan natuurlijk van de sapjes zijn, maar als ik lees hoe je dat verdunt lijkt het me ook wel erg sterk als het daarvan zou zijn.
Als het aanhoudt kan je ook bij de huisarts vragen om een kweek te laten doen.
Mirte heeft steeds aanhoudende diarree gehad en kapotte billen en toen bleek ze een of andere parasiet bij zich te hebben.

Iris doet het goed, praat de oren van ons hoofd :). Wel erg eigenwijs...
En de wekker die we voor haar gekocht hebben van kidsleep werkt inmiddels goed, ze blijft weer langer in bed liggen :)
Fake it till you make it...
pi_105127415
Wat een ochtend Ssserpente :X Leuk zo alles tegelijk.
Wat zielig dat ze zo'n last heeft van haar plasser. Heb je al geprobeerd of vaseline helpt? Dan kan er geen urine meer prikken.
Als het peuterdiarree zou zijn, dan zou ze toch geen koorts moeten hebben gehad? Of had ze het al eerder? Jullie geven haar juist wel genoeg vetten dacht ik?

Arme Wolfje. Snel beter worden hoor. Wat zielig dat hij zo moest huilen, vooral rot als je zelf ook ziek bent.

Troel, wat fijn dat het zo goed gaat met Jochem O+ Heerlijk dat hij zo'n knuffelkontje is.
En wat fijn dat je voor Ruben zulke goede hulp krijgt, waardoor hij goed vooruit gaat :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_105127446
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:12 schreef Ssserpente het volgende:
Wolf ook al, Poppejans? Beterschap!

Lente heeft ook nog steeds diarree. Ik begin me af te vragen of het geen peuterdiarree kan zijn. Ze drinkt voornamelijk roosvicee en sapjes vermengd met water. In dezelfde verhouding als de roosvicee. Dus weinig sap en veel water.

En mag ik verder nog even stoom afblazen? Lente is al vanaf het moment dat ze wakker is, vanaf half zeven, aan het huilen. Ze begon tegelijk met de hond die zenuwachtig piepte NU! naar buiten te willen en de kat die naast het slaapkamerraam met een holle mauw zat te verkondigen NU! weetikveelwat te willen.

Vervolgens heeft ze onder de douche een kwartier lang het dorp bij elkaar gegild, gooide ze mn schone handdoek in een plas water waardoor ik zeiknat uit de slaapkamer een nieuwe moest pakken (want het kastje in de badkamer is van de muur gedonderd) en heeft ze geblerd dat ze dr sokken, romper en schoenen danwel aan, danwel uit wilde. En toen moesten we nog ontbijten. Dus slab om (jank!) en slab af (jank!).

Ze heeft echt nog heel erg veel last van dr plasser. Roept de hele ochtend al dat ie pijn doet en grijpt ernaar. ;(
jeetje wat sneu..ik zou lekker saampjes op de bank kruipen met lekkere dingen,veel boekjes (jij je laptop) en een dekentje..Of moet jij nog veel doen vandaag?
pi_105127640
Vanmiddag, KD. :) Dat hebben we namelijk de hele vorige week al gedaan, waardoor ik echt even orde moet scheppen.

Nils is boodschappen doen, dus ik raus even door het huis om de vloer leeg te maken en de stofzuiger er doorheen te halen want we komen óm in de hondenharen. Álles zit onder. Bah. :r En dan heb je twee dagen niet gestofzuigd. :')
pi_105128051
Arme Lente :*
Is het ook rood, of alleen pijnlijk? Anders bepanthen erop als het rood is, werkt hier altijd erg goed.
pi_105128321
Oh wat sneu ssserpente, en het gehuil/gekrijs om eigenlijk ''niks'' herken ik helaas, Wolf doet dat ook al gauw als hij niet lekker is. Bijvoorbeeld wijst hij naar iets , en dan pak je het en dan krijst hij nog harder,enzovoorts... ze zitten zichzelf dan echt in de weg denk ik, zo sneu
Wat zielig dat ze zo'n last van haar plasser heeft, echt vervelend om daar pijn te hebben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:49:53 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105130032
SSserpente krijgt ze toevallig ook mandarijntjes en of kruidnootjes/taaitaai? daar krijg je ook dunne ontlasting van.
En dat huilen misschien wilt ze eens naar buiten? als je natuurlijk alsmaar ziek geweest bent en binnen gehangen en geslapen hebt, wilt ze misschien nu eens de wind en de regen in ;)
Maar heel vervelend zo'n ochtend :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105135071
mijn moppie was gister opeens heel groot O+ :{

we waren bij de sinterklaasviering hier en ze durfde zomaar alleen 'de vloer' van de zaal op! ze ging keurig bij de andere kindjes zitten, deed leuk mee en vond het prachtig! ze ging helemaal mee in het verhaal ook :Y wel zag ik haar opeens met maar 1 schoen aan lopen, even zoeken leverde de andere aan de voeten van piet :P ze bleef maar proberen om die haar schoentje te geven O+

maar niks bang van piet of sint hier hoor ~:)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105138480
Ik heb er nu wat zinkzalf opgesmeerd, bla. Dat lijkt ook te helpen. Zal voor vannacht idd eens kijken of we ook wat vettigs hebben. Vaseline sowieso.

Nu iets langer dan een week, Nijna. Niet heel heftig; ze poept maar één keer per dag, maar dat is wel dun. Niet écht diarree, maar wel dunner dan normaal en erg irriterend.

Heeft het te maken met vetten dan, Twink? Ik heb me er nog niet in verdiept. Ze krijgt vaak roomboter. Wel hebben we sinds kort halfvolle melk ipv volle.
pi_105138777
ssserpente, misschien nog een tand? kan best hoor
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105139931
Dat kan ook nog, natuurlijk. Ik vermoed dat ze nog vier kiezen moet krijgen -er is achterin nog best wat ruimte- maar zeker weten doe ik het niet.

Da's best een goeie, Bar, gewoon lekker naar buiten gaan. Nu zijn m'n schoonouders gister gewoon met 'r op pas geweest, hoor, en is ze donderdag gewoon naar de opvang gegaan, maar we kunnen er sowieso morgen even op uit gaan. :)

Haha, Selene met d'r schoen. :D Dapper!
pi_105142238
Sserpente, Vaseline is niet goed in luiergebied. Je smeert er de huid mee 'dicht'.

Tenminste, dat is wat ik me heb laten vertellen.

Peuterdiarree heeft met (gebrek aan) vetten in de voeding te maken. Toen nog niet duidelijk was of Thijs lactoseintolerant was of peuterdiarree had, ben ik daarover voorgelicht door de kinderarts. Zij adviseerde toen extra jus bij het eten, scheutje olie of klontje boter door het eten, etc.

Roosvicee kan overigens ook diarree veroorzaken bij peuters. Een kindje bij Thijs op de groep op de psz krijgt eigen drinken mee om die reden.

Oh, en de kiezen : uiteindelijk moet ze 8 kiezen hebben, in elke hoek 2.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_105143584
Lente krijgt pas sinds een week roosvicee! Da's wel erg toevallig!

Verder ga r sowieso wat meer vet geven. We even nauwelijks vlees, en áls we het eten, zo'n één keer per week, neemt of hoogstens één hapje.

En kiezen kunnen het ook zijn dus. We heeft er nu vier en poetsen ik ook ineens weer dijke ellende atm.
pi_105144749
Hoe lang heeft ze het al dan ssserpente?
Kan het niet juist met de rvc te maken hebben? Dat ze daar niet goed tegen kan?
Als lars iets melkerigs krijgt waar hij niet goed tegen kan krijgt hij ook diarree.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105144863
Een week. Dat zou dus júist van de roosvicee kunnen komen, bedoelde ik in mn vorige post. :)
pi_105144983
Nice dan zijn we het weer eensch ja
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105145909
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef Ssserpente het volgende:
Lente krijgt pas sinds een week roosvicee! Da's wel erg toevallig!

Verder ga r sowieso wat meer vet geven. We even nauwelijks vlees, en áls we het eten, zo'n één keer per week, neemt of hoogstens één hapje.

En kiezen kunnen het ook zijn dus. We heeft er nu vier en poetsen ik ook ineens weer dijke ellende atm.
Nou, dat wordt elimineren / provoceren ;)

Edit : dat was wel wat kortaf.... ik zou je adviseren om haar een dag of 3 geen rvc te geven, en als het dan over is weet je in principe genoeg. Provoceren zou je over een aantal weken kunnen proberen (als je wilt).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_105146005
Leesbare post, zie ik nu. :D
pi_105146056
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef Ssserpente het volgende:
Leesbare post, zie ik nu. :D
Och, het was duidelijk wat je bedoelde!
pi_105150842
ik wals hier even zo maar binnen met een *O* mededeling: Driekus is in minder dan een maand 2 cm in lengte gegroeid :D :o !
Ik begon me enorm zorgen te maken doordat ie niet groeide en dat in verband kan worden gebracht met zijn medicijnen. Vooral omdat er afgelopen week een onderzoek naar buiten kwam waaruit blijkt dat er twijfels zijn over de onderhoudsdosering die hij nu krijgt.

Ssserpente, wat rot! Ik zou dat met die roosvisee ook even gaan proberen. Geen ervaring mee, Driekus drinkt nog steeds het liefste water of karnemelk. We hebben hier wel gemerkt dat mandarijnen zure poep veroorzaken. En stinken :r
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 23:30:14 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105151052
Fijn dat hij gegroeid is Mefke!

Ssserpente: als ik Jan drie dagen achter elkaar één pakje taksi per dag geef, is het hier ook raak met drekpoep zeg maar. Dan zijn het geen keutels meer, maar is het gewoon plakderrie. Dat spul krijgt hij dus echt hooguit nog eens per week of als er iets bijzonders is. Gewone aanmaaklimo van 73 ct. de fles gaat een stuk beter, daar krijgt hij niet zo snel diarree van gelukkig. Beterschap!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105153888
uierzalf is een tip, of een mengsel van yoghurt en honing. dat op kapotte huid en t is snel weer frips en heel O+
pi_105158000
Oh arme Lente, dat is zo naar.. Maar wel fijn dat ze verder opknapt!

Hier vanmorgen zóiets liefs, ik glim er nog van :D
Ik lag nog even bij Timo in zijn bedje te knuffelen en toen zei ik: mama houdt zoveel van jou. En toen zei Timo: Ja! Ook ave jou.
Zoiets had hij nog nooit eerder gezegd dus ik smolt nogal O+
pi_105159457
Oh, Chan, ik wacht op het moment dat Lente dat gaat zeggen. O+

Thanks, KD, dat hebben we altijd wel in huis. Hoewel ik het rationeel gezien wel een beetje gek vind om mn dochter daar in te smeren met etenswaren. :') Maar goed, alles voor een zachte toef. :P

Wat een totáál andere ochtend dan gisteren, zeg! Er is nog geen onvertogen
woord gevallen. Wat een ontspanning!

Ze is trouwens echt een kei in memory op mn telefoon. Speelt zo het ene na het andere spelletje uit en weet ze beter te onthouden dan ik. Maar da's met puzzelen ook. :')

Straks even naar het strandje. 't Is lekker weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')