jeetje wat sneu..ik zou lekker saampjes op de bank kruipen met lekkere dingen,veel boekjes (jij je laptop) en een dekentje..Of moet jij nog veel doen vandaag?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:12 schreef Ssserpente het volgende:
Wolf ook al, Poppejans? Beterschap!
Lente heeft ook nog steeds diarree. Ik begin me af te vragen of het geen peuterdiarree kan zijn. Ze drinkt voornamelijk roosvicee en sapjes vermengd met water. In dezelfde verhouding als de roosvicee. Dus weinig sap en veel water.
En mag ik verder nog even stoom afblazen? Lente is al vanaf het moment dat ze wakker is, vanaf half zeven, aan het huilen. Ze begon tegelijk met de hond die zenuwachtig piepte NU! naar buiten te willen en de kat die naast het slaapkamerraam met een holle mauw zat te verkondigen NU! weetikveelwat te willen.
Vervolgens heeft ze onder de douche een kwartier lang het dorp bij elkaar gegild, gooide ze mn schone handdoek in een plas water waardoor ik zeiknat uit de slaapkamer een nieuwe moest pakken (want het kastje in de badkamer is van de muur gedonderd) en heeft ze geblerd dat ze dr sokken, romper en schoenen danwel aan, danwel uit wilde. En toen moesten we nog ontbijten. Dus slab om (jank!) en slab af (jank!).
Ze heeft echt nog heel erg veel last van dr plasser. Roept de hele ochtend al dat ie pijn doet en grijpt ernaar.
Nou, dat wordt elimineren / provocerenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef Ssserpente het volgende:
Lente krijgt pas sinds een week roosvicee! Da's wel erg toevallig!
Verder ga r sowieso wat meer vet geven. We even nauwelijks vlees, en áls we het eten, zo'n één keer per week, neemt of hoogstens één hapje.
En kiezen kunnen het ook zijn dus. We heeft er nu vier en poetsen ik ook ineens weer dijke ellende atm.
Och, het was duidelijk wat je bedoelde!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |