abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104881161
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104885831
Haha, Buuf, ook dat geprobeerd. Zelfs míjn drollen zijn ceremonieel uitgezwaaid. :')

Dank voor de tips verder! Ik vrees dat ík nu degen was die het beladener maakte dan nodig. Ze heeft vandaag gewoon gepoept dus. :)

En ze slaapt al vanaf een uur of half één vanmiddag. :o Meestal slaapt ze dan 's avonds ook weer rond de normale tijd, dus ik laat 'r maar liggen. :z
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 17:52:50 #103
5428 crew  miss_sly
pi_104885866
Wat goed van Tess! En heel netjes recht ook!

mignonne, wat vervelend voor je grote meisje. Misschien helpt het als de gastouder er ook even wat aandacht aan besteed.

Met Senna gaat het eigenlijk heel goed. Ze draagt overdag geen luier meer, alleen tijdens de middagdut. Ze heeft wel eens een ongelukje, maar vooral als ze kleren aan heeft en alles dus uit moet. Vrijdag kwam ze met dezelfde kleren inclusief onderbroek van het kdv thuis als waarin ze was gegaan. Knap vind ik dat!

Vanmiddag was wel weer een duidelijk gevalletje "geen zin" :')
We kwamen terug uit de stad, dus ik vroeg of ze niet even wilde plassen, maar dat hoefde ze niet. Dus wij gingen lunchen, zegt ze ineens "ik heb geplast".
Dus ik zei: "Dat moet je toch niet in je broek doen, dan wordt ie nat, kun je beter even op het potje gaan!"
Zegt de eigenwijze dame: "het was maar een heel klein beetje, hoor, dat is niet zo erg. Dat komt wel goed, hoor!" :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104885867
Goed zo, Tess! Wat wordt ze groot, he? O+
  zondag 27 november 2011 @ 18:07:30 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104886554
Senna :D

Kiektan die Tess O+
pi_104887322
Tess! Goed hé! Hier wordt ook druk gekoprold door beide dames ^O^ .

Senna, bijdehand hoor O+

Iris is erg druk met puzzelen, vindt ze helemaal leuk en ze doet het ook al aardig verdienstelijk moet ik zeggen!
Fake it till you make it...
pi_104892718
Haha, Senna. Wijsneus! O+ Wel goed, hoor, de hele dag droogblijven!

Lente heeft het zo zwaar te pakken. ;( Ze heeft vanmiddag van half twee tot zes geslapen en viel net om kwart voor acht alweer in slaap op de bank. En tot overmaat van ramp komt er met snelheid van het licht ook nog eens een dubbele koortslip bij d'r opzetten.
pi_104892895
Och Lente toch.. sneutje!!
Beterschap voor je meiske Ssserpente! psstt stuur je nog een dvdtje?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104892910
och Ssserpente, dat gaat maar door.. wat sneu... ;(
kan ze morgen bij jullie blijven of heb je wat anders kunnen regelen? :*

oh en Senna O+ zo van : "komt wel goed, schatje" O+
pi_104892951
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Vicky het volgende:
Och Lente toch.. sneutje!!
Beterschap voor je meiske Ssserpente! psstt stuur je nog een dvdtje?
O ja! :o Die moet ik wel even kopen nog!
pi_104892985
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Cooki het volgende:
och Ssserpente, dat gaat maar door.. wat sneu... ;(
kan ze morgen bij jullie blijven of heb je wat anders kunnen regelen? :*

oh en Senna O+ zo van : "komt wel goed, schatje" O+
Ik ben morgen en overmorgen nog vrij, Cooki. En ik hoop echt dat ze dan beter is. Niet alleen voor haarzelf, maar ook omdat ik echt geen credits meer heb op m'n werk als enige moeder.
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 20:35:17 #112
5428 crew  miss_sly
pi_104893563
Jeetje, arme Lente. zo zielig als ze het zo te pakken hebben. Beterschap voor je meisje :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104893668
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:25 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben morgen en overmorgen nog vrij, Cooki. En ik hoop echt dat ze dan beter is. Niet alleen voor haarzelf, maar ook omdat ik echt geen credits meer heb op m'n werk als enige moeder.
oh, das wel fijn ja , dat je zelf vrij bent! ik hoop t dan met je mee, voor haar en voor jou.
Echt rot is dat als je kind ziek is en je op je werk daardoor klem zou komen -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104894329
Oef Lente toch ;( Beterschap!!!

Wow Tess ^O^

Senna toch, haha :D

Wat rot dat het poepen bij de gastouder niet zo goed gaat Mignonne :* Hopelijk gaat het snel beter! En wat zielig dat ze waarschijnlijk overloopdiarree heeft ;(

[ Bericht 32% gewijzigd door Twinkly op 27-11-2011 21:10:12 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_104895639
Tess! Knapperd!

Lente nog steeds ziek....arm meisje....

Mignonne, kan ook dat ze door alle nieuwe indrukken misschien het hele plas/poepgebeuren vergeet? Wel fijn dat ze het zo goed naar haar zin heeft bij de gastouder!

Hier alles oke! Lars is veel beter te pas als een tijdje terug, de driftbuien zijn echt afgenomen. Hij praat nu ook veel meer, zegt complete zinnen na. Alleen kunnen de meesten niet verstaan wat hij zegt maar ach. Deze week een belafspraak met de dietiste over lars zijn koemelkallergie. Hij reageert nog steeds, laatst had hij wat yoghurt op, en daarna heel verdrietig. Vorige week 3 theelepeltjes taart met slagroom erin...ook mis. Dus ik verwacht dat de pepti wel weer verlengd gaat worden...we durven melk al niet eens te proberen....ben wel benieuwd wat de dietiste ervan zegt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104902589
Tess, wat stoer van jou! *O*

He verdikkie Mignonne, wat vervelend, maar goed dat je ergens aan kunt werken met de gastouder. Dan heb je een houvast van wat het zou kunnen zijn. :*

Sserpente, dikke zoen voor je zieke meisje. :*
Hopelijk kom je eruit met je werk, of is Lente dan al beter.

Karin, wat fijn dat het zo goed gaat met Lars. Althans op de allergie na natuurlijk dat is gewoon ronduit kl*te.

Die driftbuien beginnen hier op te zetten en ik vind het nog best moeilijk daar mee om te gaan. Vooral als hij zich er helemaal in verliest en ik geen contact meer met hem krijg. :{
Verder is het heel gezellig, hij kruipt graag 's ochtend nog even bij mama in bed om te knuffelen. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 27 november 2011 @ 22:44:52 #117
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104902597
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:21 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Senna. Wijsneus! O+ Wel goed, hoor, de hele dag droogblijven!

Lente heeft het zo zwaar te pakken. ;( Ze heeft vanmiddag van half twee tot zes geslapen en viel net om kwart voor acht alweer in slaap op de bank. En tot overmaat van ramp komt er met snelheid van het licht ook nog eens een dubbele koortslip bij d'r opzetten.
agoss lente beterschap! Hoge koorts nog?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 28 november 2011 @ 00:16:00 #118
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104907402
Roy kan zich ook bij de zieken voegen, klein straalkacheltje, en aardig overstuur op het moment. Roy weet zich geen raad met zichzelf. m'n vriend probeert roy nu wat te kalmeren. ik kan dat niet als roy zo is :@
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 november 2011 @ 00:17:44 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104907469
Beterschap Bar .. en sterkte voor jouzelf :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 28 november 2011 @ 00:25:43 #120
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104907722
Thx, waar dit nu weer vandaan komt, vandaag niks aan de hand, vanmiddag op visite geweest, thuis gecourmet, op bed gelegd, gaan zelf naar bed kijken bij roy en straalkacheltje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 november 2011 @ 00:28:35 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104907819
het zit ook echt in de lucht hoor, was er bij die visite toevallig iemand verkouden? Hier is de tante van johan begonnen ca anderhalve week geleden (na de griepprik) Geert vorig weekend ziek, afgelopen week Jan enorm snotterig, eergisteren m'n zwager, en gisteren gingen ik en m'n schoonvader voor gaas. ~ johan lijkt als enige de dans te ontspringen tot nu toe :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_104907925
Komt door die zilte zeelucht daar :P

Maar wat naar Bar, beterschap en sterkte (is het nu ook zo dat je meteen weer allerter bent op zijn epilepsie? Lijkt me echt naar, dat zijn koorts maar snel zakt!)

Ook beterschap voor de andere kindjes :*

hier gelukkig alleen maar snot!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 november 2011 @ 00:34:56 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104908012
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 00:31 schreef MamaPurk het volgende:
Komt door die zilte zeelucht daar :P

Maar wat naar Bar, beterschap en sterkte (is het nu ook zo dat je meteen weer allerter bent op zijn epilepsie? Lijkt me echt naar, dat zijn koorts maar snel zakt!)

Ook beterschap voor de andere kindjes :*

hier gelukkig alleen maar snot!
Ja hier (bij Jan that is) ook, maar ik heb 'm toch maar thuisgehouden van de psz. Hij heeft namelijk nogal de neiging om z'n neus te snuiten (zonder zakdoek) en dan om een kus te komen vragen :') Als hij dat ook doet bij de kindjes op de psz zit binnen notime de hele psz thuis :')

maandag 28 november 2011 @ 00:36:32 #124
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104908065
djmo geen verkoudheid ofzo.
Mamapurk ja zijn allert, maar het zou ook zomaar kunnen zijn dat de medicatie nu goed is. Maar dat is afwachten.
Dat roy nu zo overstuur is werkt helaas ook mee.maar we weten wat we moeten doen. Het is alleen niet bepaald rustig slapen.
pi_104908146
Lekker ding die Jan!

Spannend dus Bar, hopelijk is zijn medicatie nu ok maar kan me goed voorstellen dat je niet rustig slaapt. Hopelijk laat hij zich toch troosten arm mannetje :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')