O ja!quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Vicky het volgende:
Och Lente toch.. sneutje!!
Beterschap voor je meiske Ssserpente! psstt stuur je nog een dvdtje?
Ik ben morgen en overmorgen nog vrij, Cooki. En ik hoop echt dat ze dan beter is. Niet alleen voor haarzelf, maar ook omdat ik echt geen credits meer heb op m'n werk als enige moeder.quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Cooki het volgende:
och Ssserpente, dat gaat maar door.. wat sneu...![]()
kan ze morgen bij jullie blijven of heb je wat anders kunnen regelen?
oh en Sennazo van : "komt wel goed, schatje"
![]()
oh, das wel fijn ja , dat je zelf vrij bent! ik hoop t dan met je mee, voor haar en voor jou.quote:Op zondag 27 november 2011 20:25 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben morgen en overmorgen nog vrij, Cooki. En ik hoop echt dat ze dan beter is. Niet alleen voor haarzelf, maar ook omdat ik echt geen credits meer heb op m'n werk als enige moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
agoss lente beterschap! Hoge koorts nog?quote:Op zondag 27 november 2011 20:21 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Senna. Wijsneus!Wel goed, hoor, de hele dag droogblijven!
Lente heeft het zo zwaar te pakken.Ze heeft vanmiddag van half twee tot zes geslapen en viel net om kwart voor acht alweer in slaap op de bank. En tot overmaat van ramp komt er met snelheid van het licht ook nog eens een dubbele koortslip bij d'r opzetten.
Ja hier (bij Jan that is) ook, maar ik heb 'm toch maar thuisgehouden van de psz. Hij heeft namelijk nogal de neiging om z'n neus te snuiten (zonder zakdoek) en dan om een kus te komen vragenquote:Op maandag 28 november 2011 00:31 schreef MamaPurk het volgende:
Komt door die zilte zeelucht daar
Maar wat naar Bar, beterschap en sterkte (is het nu ook zo dat je meteen weer allerter bent op zijn epilepsie? Lijkt me echt naar, dat zijn koorts maar snel zakt!)
Ook beterschap voor de andere kindjes
hier gelukkig alleen maar snot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |