abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104840298
Inca gefeliciteerd!
pi_104841536
Aaah lente toch...beterschap....

Bar, super vooruitgang die roy daar boekt!!!

En natuurlijk welkom aan stef en incantrix!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104853348
Mijn peuter heeft iets "nieuws" Met zijn tanden over de houten sallontafels schrapen 8)7 :') En dat vind hij ook nog heel lollig :P

Hoop dat dit van korte duur is, want kan toch maar moeilijk na de eetkamerstoelen ook de sallontafels uit de woonkamer halen :X
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 november 2011 @ 20:37:40 #79
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104854057
bite-x opsmeren een idee?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104869224
Ik verdenk hier een klein meisje van expres niet poepen...

Ze heeft eergistermiddag voor het laatst gepoept en roept sindsdien heel trots: 'Nee poept, hè?!' Maar ze wordt wel al twee ochtenden huilend, naar dr billen wijzend en 'auwauwauwauwaaauw!'-roepend wakker.

Ik kijk het nog een dagje aan, want ze is sowieso al ziek, had eergister diarree en heeft gisteren nauwelijks gegeten, maar ik ben er niet gerust op.

Ik moet hier nog ergens een clysma hebben liggen. Als ze overmorgen nog niet gepoept heeft eens kijken of dat wat toevoegt.
  zondag 27 november 2011 @ 10:23:28 #81
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104869477
Bôh ssserpente, wat vervelend zeg! Ik hoop dat het zich vanzelf oplost :Y
Is ze verder weer wat beter?

Bar, ik zou ook byte-x smeren :Y
pi_104869494
Weet je, ik zou het best heel rot vinden als ze bewust dr poep inhoudt. Het doet me een beetje aan anorexia denken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ssserpente op 27-11-2011 10:29:29 ]
pi_104869582
Waar ik meteen aan moet denken is dat ze het doet omdat ze het poepen op potje/wc eng vindt, waar ze momenteel hartstikke druk en knap mee bezig is begreep ik.
Of heeft ze 's nachts wel nog een luier om? Misschien wil ze alleen poepen in een luier.
Of deed het een keertje zeer en durft ze sindsdien niet meer.
Zielig hoor, hopelijk gaat het toch vanzelf
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 10:32:15 #84
5428 crew  miss_sly
pi_104869598
Het is wel vervelend als ze dat zou doen, maar volgens mij hoor je het best vaak bij peuters die nog zindelijk moeten worden. Ook als ze wel al zindelijk zijn met plassen, bijvoorbeeld. Daarmee wil ik het niet bagatelliseren, en uiteraard is het naar en pijnlijk voor haar, maar ik zou het niet gaan vergelijken met iets als anorexia.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104869622
Dank voor het meedenken, Poppejans. Met de zindelijkheidstraining zijn we al een tijdje geleden gestopt. Sinds ze een keer per ongeluk op het potje poepte, heeft ze er geen seconde meer opgezeten en draagt ze gewoon weer een luier. :)

Verder is ze met een goed bijgehouden pcm-spiegel best te doen atm.
pi_104869647
Ik vergelijk het er ook niet echt mee, Miss. Het is alleen dat Nils en ik allebei nogal graag de controle houden en ik niet hoop dat ze dat van ons geërfd heeft. :)

Edit: o, en ik heb geen anorexia, btw.

Het wordt nu wel beladen. :')
  zondag 27 november 2011 @ 10:36:19 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104869651
En ze ontdekken dat ze er controle over hebben. Dat is ook een apart gevoel.
Ik weet niet of je het een mogelijkheid vind om haar iets lekkers (tumtummetje/smartie) te beloven als ze gepoept heeft?
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 10:43:43 #88
5428 crew  miss_sly
pi_104869734
Dat stukje controle kan best, Ssserpente, alleen is dat op deze leeftijd nog niet zo beladen, denk ik. Ze ontdekt dat ze dat kan beheersen, alleen is dat niet heel fijn. Daar zit denk ik niet meer achter dan gewoon het ontdekken van hoe haar lichaam werkt.

Werkt het ook niet als je bijvoorbeeld aan haar vraagt of ze buikpijn heeft, en als ze ja zegt, zeggen dat dat misschien komt omdat ze moet poepen? Het heel feitelijk houden, en neit zeggen dat ze dus MOET poepen, maar dat als je niet poept, je daar buikpijn van kunt krijgen?
pi_104869789
Ik doe niet anders, Miss. Ze bevestigt dat ze buikpijn heeft, maar ook tand- en keelpijn. :')

En ik heb nu al zo vaak gezegd dat ze buikpijn moet krijgen van niet poepen en uitgelegd hoe poep werkt en zo, dat ik denk dat ik het juist maar even laat rusten. :)
pi_104869805
Ah, poep! :D
  zondag 27 november 2011 @ 10:53:20 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104869873
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 10:48 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, poep! :D
*O*
  zondag 27 november 2011 @ 10:55:28 #92
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104869903
En van poepen iets héél leuks maken Ssserpente? Ik kreeg ineens een flashback van mijzelf, al zingend en wijzend en nog net niet dansend in de wc. Uitgebreide studie van de zojuist gelegde drol, gut het lijkt wel een eendje! Heel ritueel van doorspoelen. Zo uitlokken om nóg een keer te poepen en het vrij van ellende te krijgen. ( dat is wel gelukt, :') ze poepen gerust met de deur open enzo, stinkberen :( )
Dus minder op de nadelen van niet poepen, maar heeeeeel veel voordelen maken aan wel poepen. Poeppolonaise, poepestrontekakkedrolle zeggen .

Had ik al iets gezegd over een flashback? :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 27 november 2011 @ 11:01:08 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104869978
Hier zwaaien we de drol gedag en wensen hem een fijne reis door het riool :') Als hij klaar is met poepen, blijft hij maar roepen: meer poepen meer poepen! Regelmatig komt er dan nog een minibeetje poep die met hetzelfde enthousiasme wordt uitgezwaaid als de grote dikke drol. Als het goed gelukt is mag hij vaak even met de luchtverfrisser spuiten .. werkt prima :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 11:03:56 #94
5428 crew  miss_sly
pi_104870021
Ik herken het niet. Senna wilde al snel altijd even haar poep in de luier bekijken, en nu moest net het potje even blijven staan om de poep aan papa te laten zien :D

Maar inderdaad misschien het hele poepgebeuren maar gewoon laten rusten en er geen aandacht aan geven.
pi_104870462
quote:
wat een mega-lieve foto! O+ heerlijk om zo te zitten met je schatje *; "alleen" jammer dat ze ziek is -O- gauw beter worden hoor :*

edit: over poepen :Y)
Buuf: gat in de markt: een cd maken van poepliedjes en dansjes O+

Ssserpente: ms spuitelf, maar ms vind je het iets om te zeggen als: dat de buikpijn weg gaat ná het poepen? :Y

:D serieus: als ik hier zeg dat ik buikpijn heb, zegt mn vriend: "jah als ik dat vroeger thuis zei, moest ik eerst maar ns serieus op de pot gaan zitten.. dan ging t wel over, volgens mn moeder... :7 "maar hij heeft wel vaak gelijk }:|

[ Bericht 16% gewijzigd door -Caroline- op 27-11-2011 11:33:55 ]
  zondag 27 november 2011 @ 12:51:55 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_104872642
Hoe is het met de zieke kindjes?

Hier gelukkig geen zieke kindjes, ook al is Ruben nog steeds ontzettend verkouden. Wel hebben ze duidelijk last van de storm, al voor de storm er was ;) Druk, druk, druk en luisteren ho maar :P Tijd van het jaar zullen we maar zeggen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 november 2011 @ 12:52:30 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_104872659
Ow en hier ook: als Ruben klaagt over buikpijn is het eerste wat ik zeg "zullen we maar even gaan poepen dan?" Negen van de tien keer is het dan weg :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 november 2011 @ 12:56:45 #98
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104872811
Mijn huisarts heeft me ook verteld dat kinderen nog niet zo goed pijn kunnen plaatsen. Dus dat als ze oorpijn hebben ze zeggen dat ze buikpijn hebben. Hoe dan ook een signaal dus, maar aan de ouder om uit te vogelen of het echt de buik is of toch een oor/vinger/voet/oog/elke andere plek waar je maar pijn kunt hebben
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104873663
Alle pijn is hier ook altijd buikpijn :Y

En hier ook een periode gehad met poep ophouden. Kwam vlak voor het hele zindelijkheidsgebeuren. Had vooral te maken met het bewust worden dat ze wist dat ze ging poepen. En als je het dan 1 keer te lang inhoud doet het zeer en komen ze in zo'n cirkel terecht dat het steeds moelijker wordt... Potje voor de tv hielp hier in combi met veeeeel drinken, olijfolie in het eten, vezels eten en roosvicee laxo. :)
pi_104876639
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:20 schreef Stiemie het volgende:
Alle pijn is hier ook altijd buikpijn :Y

En hier ook een periode gehad met poep ophouden. Kwam vlak voor het hele zindelijkheidsgebeuren. Had vooral te maken met het bewust worden dat ze wist dat ze ging poepen. En als je het dan 1 keer te lang inhoud doet het zeer en komen ze in zo'n cirkel terecht dat het steeds moelijker wordt... Potje voor de tv hielp hier in combi met veeeeel drinken, olijfolie in het eten, vezels eten en roosvicee laxo. :)
Dat ja, het cirkeltje is heel snel gemaakt op die manier :X

Hahaha buuf dat doen we hier ook ja. Dikke drollepoep is word of the day :Y) en alle poep uitgebreid uitzwaaien en een liedje zingen. (van het zandkasteel >:) dag dag zwaai maar dag met je hand :') )

Hier gaat het helaas van kwaad tot erger, ze poept nu al vier dagen op rij in haar broek en lijkt het totaal niet te voelen dat ze moet poepen. Beetje overloopdiarree idee zeg maar. -O-
Nu wij er zo aan terug denken is de hele rambam begonnen sinds ze bij de gastouder komt. Niet dat die nou zo raar doet over poepen hoor, helemaal niet. Maar misschien is het toch gek voor oudste om op een vreemde wc te moeten ofzo? Ik had het idee dat ze verder geen problemen had met daar naar de wc gaan (ze wil graag :') en handen wassen daar is reuze interessant want fonteintje in de wc hebben we thuis niet.); bovendien is de gastouder op de hoogte van de problemen enzo. Misschien moeten we haar tohc maar vragen of ze oudste iedere twee uur ofzo even op de wc kan zetten, al was het maar voor het idee. Alle normaliteit is hier nu weg ;(
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')