abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105208702
Heb ik met Lars ook al eens gehad, maar die mag van mij niet de auto verbouwen. Sinds de hele boel ontregeld was door al zijn gedruk en gedraai.... :X

Als ik maar zeg dat ik dan wel met zijn Po ga knuffelen :') weet ie niet hoe rappies hij eruit moet komen.

En het sojagebeuren gaat toch niet zo goed. Lars is net zo dwars en driftig....
En na een dikke poepluier is zijn helemaal kontje naar de gallemiezen... :{w
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator maandag 5 december 2011 @ 14:37:15 #277
5428 crew  miss_sly
pi_105208934
Zo, ik ben even wat minder geweest. Ziek en druk en toen viel dit af :P

Lau, ik zag dat cb+ goed gegaan was en prettig was verlopen. Fijn dat het goed voelde. Ben benieuwd of de logopedie inderdaad verschil gaat maken; kan me in ieder geval goed voorstellen dat het veel gemakkelijker is om ( oog)contact te maken als je je kunt uiten.

Verder weet ik het allemaal niet meer uit mijn hoofd. Ik haak dus maar gewoon weer aan.

Sinterklaas is hier heel lek geweest. Klein en kneuterig, met drietjes op zondagmorgen kadootjes uitgepakt. 's Middags zijn. Mijn ouders, broer, zus en schoonzus met de neefjes hier geweest en hebben we gewoon een gezellige middag gehad. De neefjes hadden iets meegenomen van wat ze hadden gekregen om te laten zien, en verder hebben we die hele Sint genegeerd, behalve natuurlijk pepernoten en ander lekkers. Als ik zag hoe indrukwekkend Senna de ochtendsessie al had gevonden met maar een paar kadootjes, ben k erg blij dat we het klein gehouden hebben!

Senna heeft iets nieuws: als ze even rust wil (als er bezoek is, als ze druk gespeeld heeft, of bijv. Als na de kadootjesberg van gisterochtend) trekt ze zich even terug aan haar eigen tafeltje en gaat zitten kleuren. Heel geconcentreerd, kijkt niet op of om, en houdt zich daar even mee bezig. Als ze weer rustig is, verwerkt heeft, gaat ze weer verder spelen, praten, whaterver. Ik vind het erg fijn dat ze op die manier voor zichzelf een escape heft ingebouwd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_105209508
Wat slim van Senna, het lijkt me een heel pienter meisje

Mijn kleine vriendje had alweer mazzel vanmorgen.
Bij Meike op school stonden pieten op het dak die er niet meer af durfden.
Geen nood, de brandweer kwam met sirene aangescheurd om ze eraf te halen.
Lars was helemaal vol van de *toeta* en dat had de brandweerman in de gaten, en die vroeg of Lars even in de brandweerauto wou zitten. Uiteraard wou Lars dat wel.

[ Bericht 45% gewijzigd door XXXKarinXXX op 06-12-2011 00:00:06 ]
pi_105209638
Dat klinkt gezellig Miss Sly. Wij doen het straks rond zes uur. Gisteren verjaardag van mijn schoonzusje gehad. Komt mijn schoonmoeder binnen met een tasje van intertoys. 'Seb ik heb een cadeautje voor jou! Voor Sinterklaas hè! dus... Gelukkig snapt Seb er nog niet zoveel van maar mijn schoonmoeder dus nog minder.
En zojuist trek ik een kast open, nog een verdwaald Sint cadeau voor papa. Is dat nou mama? Wij zijn echt slecht hierin geloof ik.

Vanmorgen naar zwarte piet geweest op kdv, vond hij heel leuk, maar eigenlijk als hij cadeaus krijgt zal die hele Sint en piet hem een worst wezen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_105210782
Wickie, lust ze wel pannenkoeken? (die zijn hier veruit favoriet)
Dan kan je er bv wat zelfgemaakte appelmoes inrollen ofzo. Wij hadden er laatst spinazie in, die gingen er ook in. Terwijl losse spinazie met minachting wordt aangekeken.

Je zou ze bv van volkoren meel kunnen maken en in (weinig) olie bakken ipv boter, dan zijn ze niet eens zo ongezond...
  maandag 5 december 2011 @ 15:58:42 #281
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_105212286
hallo allemaal!! ik kom me ook ff melden hier met mijn peuterdochter O+ O+ O+
Alweer 2 jaar mama.. O+ O+ O+
5 december 2009

klein meisje in maatje 50:

3 maanden:

6 maanden:

9 maanden:

1 jaar:

15 maanden:

18 maanden:

21 maanden:

2 jaar!

en nog elke dag dolgelukkig met mijn meisje en straalverliefd... O+ O+ O+
wat een overweldigende liefde.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_105213885
Geweldige foto's bj!!! Gefeliciteerd met evie!
pi_105218369
Welkom! En nógmaals gefeliciteerd met je sinterklaascadeautje
  maandag 5 december 2011 @ 18:40:58 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_105218582
Zo. het zit er weer op.

Evie, gefeliciteerd meiske! Mama BJ ook uiteraard :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105219311
Jeetje.. ben er vandaag weer eens op gewezen hoe plots een mensenleven voorbij is. 20 jarige vriend is plots levenloos neergevallen in de sportschool. kerngezonde jongen.. hoe oneerlijk
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 5 december 2011 @ 19:17:30 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_105219974
He bah Jaleesajoia, gecondoleerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105220805
da's naar jaleesajoia ;(

overprikkelde en overbechocoladede peuter hier. ik wil niet weten wat ze daarboven nu allemaal doet :X
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator maandag 5 december 2011 @ 19:57:42 #288
5428 crew  miss_sly
pi_105221932
Welkom BJ met je mooie grote meisje en gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 december 2011 @ 20:26:04 #289
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105223744
Toch maar morgen geen chocolade meer Simmu :P ;)

BJ van harte met je dochter O+ *O*
jaleesajoia gecondoleerd,het is soms wrang ja het leven.... ;(
buh decembermaand werkt altijd zo fijn op mijn gevoel
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105224925
die laatste chocoladeletter vreet ik zelf op idd :Y
of ik gooi ermee. is ook goed. zelfde effect denk ik zo
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105225642
Bj, leuk dat je er bent! En gefeliciteerd met je mooie, grote meid!

Wat heeft ze toch een lange stelten, hè? Ze zit er ook vaak naar. :D
pi_105226290
BJ welkom *O* en gefeliciteerd met je grote kleine meisje!!

En ik zag de stoere brandweerman Lars 8-)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_105226616
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105227097
Ohh, ik heb trouwens nog geen foto geplaatst van mijn zoontje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 december 2011 @ 21:21:07 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105227319
Vast wel JaleesaJoia, (wat een moeilijke nick zeg!) ik zou zelf ook vast wel wat kunnen gerbuiken, maar ik laat eerst anderen voorgaan ;) Wat een schatje is je zoon O+

Verder nog even niet bijgelezen: er ligt hier een oververmoeid jochie op bed, helemaal beduusd was hij van het gebonk op de deur en de zak die ervoor stond toen hij opendeed. Opa kon het niet zijn, die zat op de bank :+ ('t was onze buurman ;) ). Ik ben zo gek op eurolandwinkeltjes en de zeeman, voor 40 cent (!) heb je weer wat zakvulling <3 Hij was tot het moment dat hij in slaap viel, hyperactief ... morgen foto's nu geen fut meer voor.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105228009
Jaleesajoia gecondoleerd. :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 december 2011 @ 21:38:42 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105228326
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jeetje.. ben er vandaag weer eens op gewezen hoe plots een mensenleven voorbij is. 20 jarige vriend is plots levenloos neergevallen in de sportschool. kerngezonde jongen.. hoe oneerlijk
wat ontzettend heftig lijkt me dit. Je word dan ook echt wel met je neus op de feiten gedrukt .. gecondoleerd en heel veel sterkte :*

sorry, ik had echt alleen de laatste posts van het topic gelezen, ik ben twee dagen niet aanwezig geweest :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105236357
Oh JJ wat erg zeg....
pi_105237679
Dankjewel allemaal.. momenteel voelt het nog ongelofelijk onwerkelijk en is de precieze oorzaak ook nog niet vastgesteld.

hij is tijdens het sporten levenloos neergevallen, geprobeerd te reanimeren en meerdere malen een shock gehad, maar helaas mocht het niet baten.

momenteel is het dus nog moeilijk te bevatten wat er nou precies met hem is gebeurd en vooral HOE dit zo plotseling kon gebeuren... 20 jaar, dat is toch ongelofelijk? ik kan er echt met mn verstand niet bij dat dit zomaar kan... zucht

Hoop de komende dagen wat meer duidelijkheid te krijgen.

bedankt voor jullie lieve reacties
pi_105237710
Trouwens: mijn nickname bestaat uit mn voornaam en 2e naam.. Dus je mag gewoon Jaleesa zeggen hoor! ;)
of lies, als dat makkelijker te onthouden is, haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')