SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Daar doelde ik niet opquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijdehand is hier wel met stipt op een de grappigste
En weltruste MR
Zwaar onterechte post dezen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijdehand is hier wel met stipt op een de grappigste
En weltruste MR
Kom lalalaquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:31 schreef Kutstudent het volgende:
Ik denk trouwens wel dat ik nog gruwelijk ga tanken na die meet. Te lang geleden dat ik in DB was en ik heb echt een hoop geld te spenden.
Als je daar tijd voor hebt, kun je zeker ook wel even mee authistisch komen doen in Terminus?quote:
Wrom kom je niet naar de meetquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee want daar ga ik zuipen vanaf een uur of elf/twaalf. En de meet is eerder
En tietenquote:
Ik moet nog wel weten hoe jij eruit ziet dan. Ik zeg wel tegen die vriendinnen van je dat ik een ouwe vakantiemattie ofzo ben.quote:
Trek dan door.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja godverdomme ik wil ook komen
Dan ga ik mee want ik wil jou weleens zien regelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik moet nog wel weten hoe jij eruit ziet dan. Ik zeg wel tegen die vriendinnen van je dat ik een ouwe vakantiemattie ofzo ben.Voordat ik ze ga regelen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ga ik mee want ik wil jou weleens zien regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |