abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104788593

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_104788602
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik kan geen hoogte krijgen van bewegende of pratende mensen, mijn indruk van hoe iemand is lees ik eerder af aan de inhoud van wat iemand zegt. Daar moet ik het mee doen helaas.
Dan ben je óf een zeer zeldzame uitzondering, óf je onderschat de waarde van lichamelijke interactie.

Maar goed, ik ken je niet en ga daar dus ook niet over oordelen.
pi_104788644
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan krijg je dus dat iemand op internet allerlei verhalen vertelt, maar IRL zijn/haar scheur niet opentrekt.... Dan gaat een date tegenvallen.
Ik vind het dan vertrouwder voelen om tegen iemand te praten IRL.
Dan ben je er al een soort van aan gewend en weet je globaal hoe de ander er waarschijnlijk op gaat reageren.
pi_104788668
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dan ben je óf een zeer zeldzame uitzondering, óf je onderschat de waarde van lichamelijke interactie.

Maar goed, ik ken je niet en ga daar dus ook niet over oordelen.
Nee hoor, het is een vrij algemeen kenmerk van sociaal incapabele mensen.
pi_104788672
quote:
17s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef MaanSelene het volgende:
@ Kaneel; yep, geboren en getogen Noortukse :P Woon jij daar ook dan? Wat die Suarez betreft....bahbah. Met Ghana ook; wow, je hebt een wedstrijd gewonnen omdat je de regels overtreedt, niet omdat je beter bent dan de ander. Joepie.

@ Heath; je hebt me volledig gehosseld ja, hahaha!

@ Kree; het spijt me....kom je er nog overheen denk je?

@ Heloef; sorry, maar dat vind ik dus echt. Was altijd een fanatiek Ajacied, had zelfs een clubkaart. Maar die vent....brrrr!
Ja denk het wel want ik kon je toch nog niet :)
Blijkbaar moet ik hier maar vaker rondhangen :')
Do what you love, love what you do!
pi_104788673
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind het dan vertrouwder voelen om tegen iemand te praten IRL.
Dan ben je er al een soort van aan gewend en weet je globaal hoe de ander er waarschijnlijk op gaat reageren.
Niet helemaal mee eens. Als je op internet volop babbelt en IRL wordt er nauwelijks een woord gewisseld, dan valt zo'n date wsl. tegen.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:03:02 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104788683
quote:
17s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef MaanSelene het volgende:
@ Kaneel; yep, geboren en getogen Noortukse :P Woon jij daar ook dan? Wat die Suarez betreft....bahbah. Met Ghana ook; wow, je hebt een wedstrijd gewonnen omdat je de regels overtreedt, niet omdat je beter bent dan de ander. Joepie.
Jep, geboren en getogen Leiderdorper. Tijdje in Leiden en Oegstgeest gewoond en nu weer terug in Leiden.
Ken je Willem de Patat?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104788684
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan krijg je dus dat iemand op internet allerlei verhalen vertelt, maar IRL zijn/haar scheur niet opentrekt.... Dan gaat een date tegenvallen.
Kan...

Ik denk dat het voornamelijk komt door het ontspannen sfeertje en dat ik me misschien in het echt er niet ontspannen genoeg voor voel? In het echt spreek je ook minder snel iemand 1 op 1 waar je echt volle focus op elkaar hebt... even gedag zeggen is namelijk geen bodem voor een echt diepgaand gesprek..

Dusja ik hoop dat je mijn idee een beetje snapt :P

Verder zou ik me wel iets meer ontspannen willen voelen in het echt, ik zit de laatste tijd echt te kloten.. ik moet gewoon de stoute schoenen aantrekken maar dat lukt niet... alsof ik vastzit in de modder.
Rustig aan.
pi_104788690
Loka ik denk wel dat je een uitzondering bent, want er is zelfs onderzoek naar gedaan dat het beeld wat mensen van je hebben grotendeels gevormd wordt door wat je uitstraalt (door lichaamshouding, intonatie en dergelijke) en niet door wat je zegt. Dat speelt maar voor 10% mee ongeveer.
pi_104788704
Trouwens, ik hecht ook meer waarde aan echt contact omdat ik graag lichamelijke cues gebruik om het gesprek gaande te houden, ben daar heel erg van afhankelijk. Bij chatten blijft het bij mij altijd heel zakelijk, weet ik veel of ze me ziet zitten. Daarom hossel ik ook nooit iemand op FOK en stuur ik bij internetdaten direct aan op een date.

Pas als ik iemand zie kan ik in gaan schatten wat ze van me vindt. Zal wel een mankementje van me zijn.
pi_104788718
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Als je op internet volop babbelt en IRL wordt er nauwelijks een woord gewisseld, dan valt zo'n date wsl. tegen.
Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat ik na chatgesprekken makkelijker met mensen praat dan wanneer ik ze voor het eerst ie, van een gesprek zou dan weinig terecht komen omdat ik de reacties niet zou kunnen inschatten.
pi_104788725
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kan...

Ik denk dat het voornamelijk komt door het ontspannen sfeertje en dat ik me misschien in het echt er niet ontspannen genoeg voor voel? In het echt spreek je ook minder snel iemand 1 op 1 waar je echt volle focus op elkaar hebt... even gedag zeggen is namelijk geen bodem voor een echt diepgaand gesprek..

Dusja ik hoop dat je mijn idee een beetje snapt :P

Verder zou ik me wel iets meer ontspannen willen voelen in het echt, ik zit de laatste tijd echt te kloten.. ik moet gewoon de stoute schoenen aantrekken maar dat lukt niet... alsof ik vastzit in de modder.
Ik snap je idee wel, maar ik ben en blijf van mening dat als je IRL er iets serieus van wilt maken, je niet maanden / jaren moet gaan chatten, maar elkaar snel eens IRL moet zien om te kijken of het dan ook nog zo leuk is.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:04:30 #13
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104788739
Waar komen joden toch vandaan
Uit israël hier ver vandaan
Vinden joden voetbal fijn
Alleen als ze voor ajax zijn
Etc
:')
Sinds de nieuwe geluidsinstallatie hoor ik luid en duidelijk wat er nou eigenlijk in stadions om gaat :*
Spreading the Word
pi_104788750
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Loka ik denk wel dat je een uitzondering bent, want er is zelfs onderzoek naar gedaan dat het beeld wat mensen van je hebben grotendeels gevormd wordt door wat je uitstraalt (door lichaamshouding, intonatie en dergelijke) en niet door wat je zegt. Dat speelt maar voor 10% mee ongeveer.
Nou ja, iemand die echt sociaal incapabel is zal die 90% niet kunnen plaatsen, dan snap ik wel dat je op die 10% af moet gaan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:05:12 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104788766
waarom is afspreken via msn zo moeilijk?

Hey zullen we wat gaan drinken? Ja is goed. Mooi wat dacht je van komende vrijdag 20uur in de stad is het nog niet zo druk kunnen we even rustig praten en zien we wel hoe de avond verloopt.

Oh je kan niet? donderdag of anders zaterdag dan? Nee ook niet, oke pak je agenda er even bij en zeg even wanneer je wel kan. zorg ik er voor dat ik die dag ook kan :)

Opgelost.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104788780
veel real-life communicatie gaat onbewust, dus zo stellig als loka beweert lijkt me een beetje stug.
pi_104788786
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach, ik denk het. Nou ja, dan maar een uitzondering, sociaal capabel zal ik toch nooit worden.
pi_104788802
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:05 schreef dawg het volgende:
veel communicatie gaat onbewust, dus zo stellig als loka beweert lijkt me een beetje stug.
Voor jullie misschien, maar voor mij is het een van de weinige dingen die ik kan peilen dus.
pi_104788806
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:05 schreef dawg het volgende:
veel real-life communicatie gaat onbewust, dus zo stellig als loka beweert lijkt me een beetje stug.
Inderdaad. Online kan mw. er bij Keyos omheen blijven draaien, haar lichaamstaal verraadt wsl. IRL direct alles.
pi_104788823
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou ja, iemand die echt sociaal incapabel is zal die 90% niet kunnen plaatsen, dan snap ik wel dat je op die 10% af moet gaan.
Iemand met autisme bijvoorbeeld zal inderdaad weinig hebben aan lichaamstaal, omdat zo iemand het niet goed kan interpreteren. Dan haal je daar dus geen informatie uit.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:07:05 #21
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104788831
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens, ik hecht ook meer waarde aan echt contact omdat ik graag lichamelijke cues gebruik om het gesprek gaande te houden, ben daar heel erg van afhankelijk. Bij chatten blijft het bij mij altijd heel zakelijk, weet ik veel of ze me ziet zitten. Daarom hossel ik ook nooit iemand op FOK en stuur ik bij internetdaten direct aan op een date.

Pas als ik iemand zie kan ik in gaan schatten wat ze van me vindt. Zal wel een mankementje van me zijn.
Nee hoor. Je doet het goed. Heel opmerkelijk hoe mensen ongemerkt hun lichaamstaal aanpassen op hoe zij zich voelen.
pi_104788842
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, ik denk het. Nou ja, dan maar een uitzondering, sociaal capabel zal ik toch nooit worden.
Maakt toch niet uit. Ergens is het wel mooi dat je minder oppervlakkig bent dan de meesten. :)
pi_104788845
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik snap je idee wel, maar ik ben en blijf van mening dat als je IRL er iets serieus van wilt maken, je niet maanden / jaren moet gaan chatten, maar elkaar snel eens IRL moet zien om te kijken of het dan ook nog zo leuk is.
Dat ben ik ook de volle 100% met je eens.
Rustig aan.
pi_104788856
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:

[..]

Nee hoor. Je doet het goed. Heel opmerkelijk hoe mensen ongemerkt hun lichaamstaal aanpassen op hoe zij zich voelen.
als mensen elkaar mogen gaan ze hun houding spiegelen aan elkaar. :s)
pi_104788866
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Voor jullie misschien, maar voor mij is het een van de weinige dingen die ik kan peilen dus.
Dan vraag ik mij het volgende af:

Stel dat het online tussen ons klikt, en we meeten. Als ik dan geen interesse meer heb om wat voor een reden dan ook, herken jij dit dan niet meer? Ik ben namelijk niet onbeleefd en zal wel gewoon gesprekken met je voeren.
pi_104788867
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat vind ik onzin, je kan toch ook andere dingen doen dan praten?
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:08:12 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104788868
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:07 schreef dawg het volgende:

[..]

als mensen elkaar mogen gaan ze hun houding spiegelen aan elkaar. :s)
daar kan je ook leuk op ingaan en misbruik van maken :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:08:19 #28
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104788875
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Inderdaad. Online kan mw. er bij Keyos omheen blijven draaien, haar lichaamstaal verraadt wsl. IRL direct alles.
Klopt, als het aan mij ligt had ik haar ook liever elke keer IRL gesproken ipv de FB gesprekken, dan weet ik ook zeker dat we nu veel verder waren geweest, maar zo is het nou eenmaal niet zo. Ik had dit gewoon beter moeten aanpakken , hopelijk is het nog te fixen, het is niet dat dit al maanden zo gaat ofzo.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104788880
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:08 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Dat vind ik onzin, je kan toch ook andere dingen doen dan praten?
Meteen gaan neuken of zo?
pi_104788885
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

daar kan je ook leuk op ingaan en misbruik van maken :P
haha ja klopt :P
pi_104788913
quote:

[..]

Met mankementje bedoel ik dat ik heel slecht ben in chatgesprekken voeren zonder dat die verzanden in zakelijke futiliteiten. Ik moet echt zo snel mogelijk iemand in het echt zien.
pi_104788918
quote:

[..]

Nou ja, ik heb ook wel van die dingen gelezen van 'open lichaamshouding' en dergelijke, en als ik erop let kan ik best gezichtsuitdrukkingen interpreteren. Maar tijdens een serieus gesprek kan ik daar gewoon niet allemaal op letten, ik snap niet hoe iedereen dat doet eigenlijk, overal tegelijk naar kijken.
pi_104788941
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Meteen gaan neuken of zo?
Duh.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:10:22 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104788945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb ook wel van die dingen gelezen van 'open lichaamshouding' en dergelijke, en als ik erop let kan ik best gezichtsuitdrukkingen interpreteren. Maar tijdens een serieus gesprek kan ik daar gewoon niet allemaal op letten, ik snap niet hoe iedereen dat doet eigenlijk, overal tegelijk naar kijken.
Gaat van zelf. En een gezicht kan heel veel vertellen. Houd dat in de gaten en je kan zo pijlen welke kant je gesprek op moet.
pi_104788967
quote:

[..]

dat gaat dus onbewust.
pi_104788970
quote:

[..]

Ligt er gewoon aan waar je focus ligt. Ik vraag mij ook af hoe een scheidsrechter bij een voetbalwedstrijd al die overtredingen ziet.
pi_104788975
quote:

[..]

De meeste mensen letten niet overal tegelijk op, dat gaat vaak automatisch, onbewust.
pi_104788982
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gaat van zelf. En een gezicht kan heel veel vertellen. Houd dat in de gaten en je kan zo pijlen welke kant je gesprek op moet.
Bij mij niet. Ik kan blijkbaar niet twee dingen tegelijk. Als ik op iemands gezicht moet letten komt er nog maar weinig zinnigs uit mijn mond :')
pi_104788985
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ligt er gewoon aan waar je focus ligt. Ik vraag mij ook af hoe een scheidsrechter bij een voetbalwedstrijd al die overtredingen ziet.
Hij ziet ze niet allemaal. Een goede arbiter ziet er echter wat meer dan een slechte arbiter omdat hij beter weet waar hij op moet letten.
pi_104789015
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik kan het ook wel, ik heb alleen de energie niet om overal op te letten.
pi_104789023
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij ziet ze niet allemaal. Een goede arbiter ziet er echter wat meer dan een slechte arbiter omdat hij beter weet waar hij op moet letten.
Ik bedoel ook dat het vaak context is waardoor hij een overtreding ziet. Hij hoeft de daad niet zelf te zien, maar aan de manier van vallen kan hij zien of er echt iets aan de hand is. Dat is ook zo met lichamelijke cues. Het valt je op aan de context, als je er dan beter op gaat letten krijg je bevestiging.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:12:44 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104789025
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Bij mij niet. Ik kan blijkbaar niet twee dingen tegelijk. Als ik op iemands gezicht moet letten komt er nog maar weinig zinnigs uit mijn mond :')
het is simpel. Zeg iets en als die persoon tegen over je begint te lachen zit je goed. Of stel je begint over klasieke muziek en die persoon vind dat niks is er weini greactie. Begin je over dance en dat is precies wat die persoon leuk vind zie je aan het gezicht direct een opleving en gaat die persoon er vol in mee. Want je zit op een gedeelde intresse.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:13:08 #43
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104789039
interessant.
ik heb (denk ik) dat ik het irl ook allemaal moeilijk te volgen vind, dan is er zoveel om op te letten dat ik maar gewoon wild in het rond? ga kijken ofzo? of naar de grond?, in ieder geval niet naar de goede dingen.
die indruk heb ik een beetje van mezelf.
of ik kijk wel naar de goede dingen alleen wat ik zie dringt niet tot me door ofzo.

loka heeft(denk ik ) hetzelfde. uitgezondert dat jij(loka) wel mensen indringend blijft aankijken(is je weleens gemeld) en ik dat minder goed durf ofzo en naar de grond eerder ga staren.

het grappige is dat ik het wel kan, alles goed interpreteren, en gezichtsuitdrukkingen en houdingen enzo. alles op tv kan ik prima volgen.
alleen als ik me er zelf tussen bevind dan kan ik het niet aan en gaat alles langs me heen, en ik zou nieteens weten waarom.
omdat ik niet kijk, of omdat ik het niet zie, of omdat ik het niet kan verwerken
pi_104789045
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik bedoel ook dat het vaak context is waardoor hij een overtreding ziet. Hij hoeft de daad niet zelf te zien, maar aan de manier van vallen kan hij zien of er echt iets aan de hand is. Dat is ook zo met lichamelijke cues. Het valt je op aan de context, als je er dan beter op gaat letten krijg je bevestiging.
plus grensrechters en 2 officials achter beide doelen. 5 man, 10 ogen. :P
pi_104789076
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
interessant.
ik heb (denk ik) dat ik het irl ook allemaal moeilijk te volgen vind, dan is er zoveel om op te letten dat ik maar gewoon wild in het rond? ga kijken ofzo? of naar de grond?, in ieder geval niet naar de goede dingen.
of ik kijk wel naar de goede dingen alleen wat ik zie dringt niet tot me door ofzo.

loka heeft(denk ik ) hetzelfde. uitgezondert dat jij(loka) wel mensen indringend blijft aankijken(is je weleens gemeld) en ik dat minder goed durf ofzo en naar de grond eerder ga staren.
Ik denk ook dat jij wel begrijpt wat ik bedoel. Gewoon teveel informatie van iedereen, dat is niet goed.
pi_104789083
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Yep. Enige gave of ervaring daarin kan dan geen kwaad. Een beginnende arbiter heeft doorgaans ook geen idee hoe hij zaken in moet schatten.

Net zoals mensen vaak dingen die ze willen zien ook gaan zien of overschatten en dingen die ze niet willen zien of horen, negeren.
pi_104789086
quote:
interessant.

Dat is wel mijn ervaring met jou MLIG. Je kijkt naar heel veel dingen om je heen, maar niet snel naar je gesprekspartner. Of je vond mij niet om aan te zien :P Ik ben namelijk een heel druk gebarende prater, ik kan me voorstellen dat je snel overprikkeld raakt daarvan.
pi_104789094
Maar ehhm, als ik een issue voorleg, word ik dan nog geholpen met versieren? :P
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:14:56 #49
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104789101
Ik merk dat ik het soms moeilijk vind om mensen echt aan te kijken.
Laatst bij de tandarts, lukte het me niet om haar in haar gezicht te kijken. Toen zat ik onbewust naar haar borsten te kijken.
Zal er wel stom uit hebben gezien.
pi_104789104
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
Ligt aan je issue :p
pi_104789107
quote:
Kom maar op dan enzo :)
pi_104789110
quote:
interessant.

het grappige is dat ik het wel kan, alles goed interpreteren, en gezichtsuitdrukkingen en houdingen enzo. alles op tv kan ik prima volgen.
alleen als ik me er zelf tussen bevind dan kan ik het niet aan en gaat alles langs me heen, en ik zou nieteens weten waarom.
omdat ik niet kijk, of omdat ik het niet zie, of omdat ik het niet kan verwerken
Jij raakt ook snel overgeprikkeld geloof ik. :) Of heeft het meer met angsten te maken?
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:15:08 #53
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104789111
Het is denk ik wel belangrijk dat je van tevoren jezelf wijst om op deze dingen te letten als je met iemand praat waar je mee date/leuk vind. Als je er niet specifiek op let, ga je ze ook niet zien, easy as that. Ik ben best goed in het uitlezen van mensen, maar als het om dates ga (die ik niet heel vaak heb) , ben ik op de één of andere manier niet zodanig comfortabel in de situatie dat ik eraan denk om erop te letten, ik vind dat daten eigenlijk maar helemaal niets, ben blij als dat klaar is.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104789115
quote:
tuurlijk. jij bent toch al wat ouder? :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:15:18 #55
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104789116
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk ook dat jij wel begrijpt wat ik bedoel. Gewoon teveel informatie van iedereen, dat is niet goed.
ja.

heb jij dat ook dat het op tv allemaal superduidelijk en helder opzich is.
als ik tv kijk dan kan ik dingen "wel snappen" en is het net alsof ik een normaal iemand ben.
en dan irl dan wordt het teveel en mis ik een boel.
pi_104789123
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

het is simpel. Zeg iets en als die persoon tegen over je begint te lachen zit je goed. Of stel je begint over klasieke muziek en die persoon vind dat niks is er weini greactie. Begin je over dance en dat is precies wat die persoon leuk vind zie je aan het gezicht direct een opleving en gaat die persoon er vol in mee. Want je zit op een gedeelde intresse.
Wat ik deed :')

Gewoon beginnen over mezelf en dingen van vroeger enzo en dan aan de hand van de reactie daarover doorgaan.
Werkte toen wel, geen saai moment gehad want dan komt zij, als ze tenminste wat te vertellen heeft ook met haar verhalen waar je over door kan gaan.
En betrek dat dan weer op vragen over het heden.

disclaimer: succes niet gegarandeerd
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:15:38 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104789126
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik merk dat ik het soms moeilijk vind om mensen echt aan te kijken.
Laatst bij de tandarts, lukte het me niet om haar in haar gezicht te kijken. Toen zat ik onbewust naar haar borsten te kijken.
Zal er wel stom uit hebben gezien.
dat is gezond :P
pi_104789142
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja.

als ik tv kijk dan kan ik dingen "wel snappen" en is het net alsof ik een normaal iemand ben.
Ja, ik kan alleen niet langer dan 10 minuten geconcentreerd tv kijken :')
Maar in het echt is er veel en veel teveel afleiding overal.
pi_104789149
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

ja.

Hoi, ik eis nog antwoord op mijn 2 PM's.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:16:34 #60
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104789151
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Met mankementje bedoel ik dat ik heel slecht ben in chatgesprekken voeren zonder dat die verzanden in zakelijke futiliteiten. Ik moet echt zo snel mogelijk iemand in het echt zien.
Chat niet met feiten, maar meer met emoties zodat de ander mee kan genieten zeg maar. Dus bv.

[niet goed]
"Ik was foto's aan het maken in de dierentuin rond 7 uur vanochtend. Daarna wat gegeten."

[goed bezig]
"
Vanochtend was ik voor mijn doen zeer vroeg opgestaan voor de dierentuin. Echt trots op mezelf. De belichting van de zon is dan prachtig. Fantastische foto's kunnen schieten, ik laat het wel een keer zien. Daarna gegeten daar, wel jammer dat ze schijnbaar ook het dierenvoer aan mensen geven ;( "
pi_104789161
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef kree het volgende:

[..]

Wat ik deed :')

Gewoon beginnen over mezelf en dingen van vroeger enzo en dan aan de hand van de reactie daarover doorgaan.
Werkte toen wel, geen saai moment gehad want dan komt zij, als ze tenminste wat te vertellen heeft ook met haar verhalen waar je over door kan gaan.
En betrek dat dan weer op vragen over het heden.

disclaimer: succes niet gegarandeerd
Dit is wel waar, een gesprek is gewoon een uitwisseling van standpunten. In het begin ga je snel op zoek naar gedeelde interesse en daar bouw je op voort, dan gaat het als vanzelf.

Klinkt wel weer heel erg als een firefly-wijsheid, dit :')
pi_104789163
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ligt aan je issue :p
Nouja eigenlijk weerhoud ik mezelf ervan om een ''move'' te maken, oppervlakkig en geinteresseerd kan ik zijn, maar ik wil naar een volgend niveau... gewoon zeggen dat ik iemands persoonlijkheid waardeer, dat ik diegene knap vind ofzo... weet ik het.. Gewoon een kleine hint dat ik iemand mag.

Ik snap niet waarom ik daar zo moeilijk over doe.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef dawg het volgende:

[..]

tuurlijk. jij bent toch al wat ouder? :P
Nee jong,
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:17:14 #63
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104789167
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat is gezond :P
Ik heb niks met borsten, vind ze over het algemeen niet zo interessant. Maar ik was bezig met niet naar haar gezicht te kijken. Ik bedacht me iets te laat dat ik naar haar borsten keek.
Die overigens perfect in verhouding met haar lichaam waren.
pi_104789196
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:16 schreef Sinji het volgende:

[..]

Praat niet met feiten, maar meer met emoties zodat de ander mee kan genieten zeg maar. Dus bv.

[niet goed]
"Ik was foto's aan het maken in de dierentuin rond 7 uur vanochtend. Daarna wat gegeten."

[goed bezig]
"
Vanochtend was ik voor mijn doen zeer vroeg opgestaan voor de dierentuin. Echt trots op mezelf. De belichting van de zon is dan prachtig. Fantastische foto's kunnen schieten, ik laat het wel een keer zien. Daarna gegeten daar, wel jammer dat ze schijnbaar ook het dierenvoer aan mensen geven ;( "
Heh, valt me nu pas op hoe weinig beeldend ik chat, in tegenstelling tot wat ik in het echt doe.

Zal er eens op gaan letten. Sowieso blijf ik erbij dat er zo snel mogelijk echt gedate moet worden.
pi_104789212
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nouja eigenlijk weerhoud ik mezelf ervan om een ''move'' te maken, oppervlakkig en geinteresseerd kan ik zijn, maar ik wil naar een volgend niveau... gewoon zeggen dat ik iemands persoonlijkheid waardeer, dat ik diegene knap vind ofzo... weet ik het.. Gewoon een kleine hint dat ik iemand mag.

[..]

Nee jong,
volgende keer meteen zeggen zodra je dat denkt. als je wacht ga je twijfelen en zeg je het uiteindelijk niet.

ik verwar je volgens mij met iemand anders. :P
pi_104789214
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit is wel waar, een gesprek is gewoon een uitwisseling van standpunten. In het begin ga je snel op zoek naar gedeelde interesse en daar bouw je op voort, dan gaat het als vanzelf.

Klinkt wel weer heel erg als een firefly-wijsheid, dit :')
Nee zie je helemaal verkeerd want zo zit ik niet in elkaar.
Maar het is gewoon een manier, ik ga het niet forceren zeg maar en dat is wel firefly wijsheid.

oh edit, je doelde op je eigen post natuurlijk.
Maarja wat je wel moet doen is overeenkomsten zoeken en dat kan vanalles zijn natuurlijk.
Maar je moet wel een manier hebben om er achter te komen, anders krijg je geen gesprek. :P
pi_104789230
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:18 schreef dawg het volgende:
ik verwar je volgens mij met iemand anders. :P
Er posten nog 2 koekiemonsters ja... of 3 zelfs.
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:20:17 #68
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104789238
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heh, valt me nu pas op hoe weinig beeldend ik chat, in tegenstelling tot wat ik in het echt doe.

Zal er eens op gaan letten. Sowieso blijf ik erbij dat er zo snel mogelijk echt gedate moet worden.
Dat laatste is cruciaal. Maar als je enkel chat, dan kan dit wel helpen.
pi_104789245
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh, ik ken verder alleen CaptainCookie :P
pi_104789249
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ben je nooit bang dat een date in het echt tegen zal vallen dan?
pi_104789251
quote:

[..]

Dit is in het echt, neem ik aan? Het is een kwestie van durven, van een grote drempel over stappen. Net als bungeejumpen moet je gewoon over de rand heen stappen.

Een afwijking is niet erg trouwens. Niemand zal je uitlachen. Zorg wel dat je zeker bent van wat je zegt. Stamelen werkt natuurlijk niet :')

Dit heb je zelf natuurlijk ook allang bedacht, maar het is wel hoe het werkt.
pi_104789258
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Jij wel?
pi_104789259
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

volgens mij had ik kingstown of zo in gedachten.
pi_104789298
quote:

[..]

Tuurlijk, wie niet?
Ron Paul 2012
pi_104789314
quote:

[..]

Als dat zo is, dan is dat maar zo. Ik maak uiteindelijk de keuze, dan kan het tegenvallen. Dat is geen enkel probleem. Met chatten ga ik daar sowieso nooit achter komen omdat ik niet goed in kan schatten hoe iemand praat, beweegt, wat haar maniertjes zijn.
pi_104789323
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:22 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Tuurlijk, wie niet?
Ondanks mijn zelfhaat heb ik wel veel teveel zelfvertrouwen, dus ik ben daar niet zo huiverig voor.
pi_104789326
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit is in het echt, neem ik aan? Het is een kwestie van durven, van een grote drempel over stappen. Net als bungeejumpen moet je gewoon over de rand heen stappen.

Een afwijking is niet erg trouwens. Niemand zal je uitlachen. Zorg wel dat je zeker bent van wat je zegt. Stamelen werkt natuurlijk niet :')

Dit heb je zelf natuurlijk ook allang bedacht, maar het is wel hoe het werkt.
How to start? Het gesprek er mee beginnen lijkt me vaag :P
Rustig aan.
pi_104789341
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan is dat maar zo. Ik maak uiteindelijk de keuze, dan kan het tegenvallen. Dat is geen enkel probleem. Met chatten ga ik daar sowieso nooit achter komen omdat ik niet goed in kan schatten hoe iemand praat, beweegt, wat haar maniertjes zijn.
dit. waarom zou je daar bang voor zijn. niet iedereen zal je leuk vinden, of andersom. is niks persoonlijks lijkt me.
pi_104789346
quote:

[..]

Moet toch zeggen dat je met chatten een hoop te weten kan komen hoor.
Het gaat natuurlijk niks worden als je er gelijk al op afknapt.
pi_104789352
Bang is een groot woord. Maar je weet nu eenmaal dat er in het echt misschien de klik niet is, dat geeft het wat extra spanning.
Ron Paul 2012
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:24:18 #81
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104789364
quote:

[..]

[..]

Nee jong,
Ik heb dat ook hoor, ik ben iemand die vreselijk makkelijk praat, soms de gangmaker, soms praat ik zoveel dat ik het zelf niet doorheb en in principe kan ik met bijna iedereen wel aanpappen, maar ik vind het zelf heel erg moeilijk om zegmaar de switch te maken tussen praten met iemand, en het gesprek naar "iets meer" opbouwen, want ik ben nu al bang als de date doorgaat, dat ik dan straks van de eerste tot de laatste minuut weer te "serieus" ben, ipv alles los laten gaan en romantische dingetjes aanwakker. Want als je serieus blijft doorlullen, gebeurd er niets....
pi_104789378
quote:

[..]

Tijdens het chatten kun je al achterhalen of afspreken zin heeft; het liefste zou ik al graag 90% zekerheid hebben dat het klikt voor ik zoiets wil proberen eigenlijk.
pi_104789406
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik heb dat ook hoor, ik ben iemand die vreselijk makkelijk praat, soms de gangmaker, soms praat ik zoveel dat ik het zelf niet doorheb en in principe kan ik met bijna iedereen wel aanpappen, maar ik vind het zelf heel erg moeilijk om zegmaar de switch te maken tussen praten met iemand, en het gesprek naar "iets meer" opbouwen, want ik ben nu al bang als de date doorgaat, dat ik dan straks van de eerste tot de laatste minuut weer te "serieus" ben, ipv alles los laten gaan en romantische dingetjes aanwakker. Want als je serieus blijft doorlullen, gebeurd er niets....
Je hoeft toch op een eerste date niet gelijk romantisch te worden?
Gewoon leuk praten "koetjes en kalfjes" en dan merk je vanzelf wel of er een klik is.
pi_104789416
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Tijdens het chatten kun je al achterhalen of afspreken zin heeft; het liefste zou ik al graag 90% zekerheid hebben dat het klikt voor ik zoiets wil proberen eigenlijk.
Niet volkomen. Het chatten kan best leuk zijn, terwijl in het echt de klik er dan niet is.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:26:14 #85
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104789418
quote:

[..]

Speels plagen/grapjes maken zonder te kwetsen. Jij bent veel te veel niceguy
pi_104789422
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

How to start? Het gesprek er mee beginnen lijkt me vaag :P
Tsja, er zijn geen gouden regels. Als het iemand is die je nog niet kent dan begin ik meestal door eerst een beetje te observeren en te kijken waar ik een gesprek over kan beginnen. Desnoods haar schoenveters. Zij weet ook wel dat, als ze aangesproken wordt, dit is omdat een jongen interesse heeft.

Dan knoop je een gesprekje aan, gewoon een kulverhaal. Daarna kan je serieuzere dingen bespreken.

Weet gewoon dat er geen how-to is, ieder meisje is anders en elke situatie is anders. Natuurlijk denk je op het moment dat je 'Hey' zegt, "Waar ben ik aan begonnen" maar je moet het zo los mogelijk benaderen. Als ze niet geïnteresseerd is dan is er niets aan de hand. Ze gaat echt geen foto van je maken en dat direct naar al haar vriendinnen Facebooken om jou op een zwarte lijst te plaatsen ;)
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:27:33 #87
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104789456
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:25 schreef kree het volgende:

[..]

Gewoon leuk praten "koetjes en kalfjes" en dan merk je vanzelf wel of er een klik is.
Klopt, alleen zoals aangegeven is het niet alleen voor deze situatie, maar sowieso in elke situatie. Ik zie het mijzelf namelijk niet voor elkaar krijgen een meid in de pub op te pikken, en haar door het gesprek vol op haar bek te pakken, want zo zit mijn tactiek gewoon niet in elkaar, en dat zou wel moeten. Laat ik het erop houden dat het een soort "angst" is om het gesprek naar iets te brengen, waar het wel eens fout kan gaan, daar moet ik gewoon aan werken.
pi_104789468
quote:

[..]

het is lastig om hier iets over te zeggen vind ik. het ligt heel erg aan hoe de vrouw in kwestie is, je moet een beetje kunnen aanvoelen hoe je haar kunt plagen etc. serieus mag best, maar niet te lang en niet te diepzinnig. als je meteen elkaars diepste gedachten vertelt blijft er weinig spanning meer over, weinig te raden.

ik weet het niet eigenlijk, bij mij gaan dat soort dingen meestal automatisch eigenlijk.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:27:57 #89
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104789469
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:25 schreef kree het volgende:

[..]

Helemaal fout. Zo beland je in de 'niet romantische' sfeer
pi_104789470
Normale gesprekjes heb ik al, ik wil kenbaar maken dat ik haar meer dan ''Leuk om mee te praten'' Vind, een beetje een hoger niveau aankaarten ofzo...

Anders blijft het op dit niveau.
Rustig aan.
pi_104789476
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is wat Straw daarstraks zei, wat je zegt is maar 10% van je communicatie. Dus als het chattend goed klikt dan is de kans wel aanwezig, maar nooit zo groot als jij zou wensen. Uiteindelijk val je niet alleen op wat iemand uitkraamt, maar ook op hoe die zich gedraagt.
pi_104789498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef Sinji het volgende:

[..]

Helemaal fout. Zo beland je in de 'niet romantische' sfeer
Hoe wel? :P
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:29:00 #93
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104789505
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoi, ik eis nog antwoord op mijn 2 PM's.
1 :ja het wordt te intiem. en maatschappelijk belang enzo. het moet stoppen voordat ik de komende week alleen maar aan jou elke avond in bed ga denken met romantische gedachtes met jou als mogelijkheid(jou die ik helemaal niet ken) . het is ook eng om pm's te sturen naar vrouwelijken, de angst enzo. enge "gebieden" zijn dat.
daarom ga ik nu niets meer terugsturen.
2 : ja maar mrkn, supersoep, strawberry, en anderen posten het opzich toch ook allemaal wel goed.
het is maar net hoe het een beetje wordt verteld.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is wel mijn ervaring met jou MLIG. Je kijkt naar heel veel dingen om je heen, maar niet snel naar je gesprekspartner. Of je vond mij niet om aan te zien :P Ik ben namelijk een heel druk gebarende prater, ik kan me voorstellen dat je snel overprikkeld raakt daarvan.
hoi. oh ik ben je alweer vergeten wie je was. misschien ben ik asociaal ofzo dat ik je nu alweer vergeten ben.

maar het is echt zo dat er veel informatie is, en ik moet echt even als gedachte krijgen van : oke nu praat ik met die" en dan moet echt even de gedachte langskomen van : "elkaar aankijken, en hij gaat terugkijken".

interessant om te horen dat ik veel om me heen kijk als ik eenmaal overflowed ben, want ik weet nieteens wat ik op die momenten doe omdat ik dat soort dingen dan helemaal niet meer in de gaten heb.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, ik kan alleen niet langer dan 10 minuten geconcentreerd tv kijken :')
Maar in het echt is er veel en veel teveel afleiding overal.
bij tv kijken houd ik het de hele tijd wel vol .

ik heb precies hetzelfde als jou denk ik hor :) als ik dat mag zeggen. behalve dat ik meer geoefend heb met tv kijken :') of dat ik het misschien met tv kijken minder dan jouw heb.
pi_104789512
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Normale gesprekjes heb ik al, ik wil kenbaar maken dat ik haar meer dan ''Leuk om mee te praten'' Vind, een beetje een hoger niveau aankaarten ofzo...

nee hangt helemaal van de meid af en wat je intenties zijn.
pi_104789536
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is wat Straw daarstraks zei, wat je zegt is maar 10% van je communicatie. Dus als het chattend goed klikt dan is de kans wel aanwezig, maar nooit zo groot als jij zou wensen. Uiteindelijk val je niet alleen op wat iemand uitkraamt, maar ook op hoe die zich gedraagt.
Waarom is het 9 keer belangrijker hoe iemand beweegt dan wat iemand zegt?
pi_104789542
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef kingtoppie het volgende:

Complimenten maken. Of gewoon heel direct zijn. "Ik spreek je natuurlijk niet alleen aan om je schoenveters, ik vind je ook echt leuk."

Zijn zo maar suggesties hoor, ik heb de waarheid niet in pacht. Maar met eerlijkheid is niets mis, en ik vind dat eerlijkheid te vaak verward wordt met 'playergedrag'.
pi_104789568
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe wel? :P
haar plagen, maak haar aan het lachen, speel een beetje met de suggestie, etc.
pi_104789604
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom is het 9 keer belangrijker hoe iemand beweegt dan wat iemand zegt?
Niet 9 keer belangrijker. Het is wel 9 keer meer van wat hij of zij uitstraalt.

Kijk, inhoud is belangrijk. Als jij een vlotte vent treft die stratenmaker is en niet 3 woorden normaal uit kan spreken dan past hij niet bij je. Maar als je een zeer interessant persoon treft die de uitstraling heeft van een natte krant van vorige week dan spreekt hij niet tot de verbeelding. Het gaat om het totaalpakketje.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:32:33 #99
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104789615
lol, is kree nou serieus tips aan het geven over versieren? _O-
pi_104789623
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien komt dat omdat ik slecht met mensen ben of omdat ik intelligentie leuk vind, maar wat iemand zegt is voor mij heel belangrijk en gedrag wat minder :)
pi_104789627
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoi. oh ik ben je alweer vergeten wie je was. misschien ben ik asociaal ofzo dat ik je nu alweer vergeten ben.

maar het is echt zo dat er veel informatie is, en ik moet echt even als gedachte krijgen van : oke nu praat ik met die" en dan moet echt even de gedachte langskomen van : "elkaar aankijken, en hij gaat terugkijken".

interessant om te horen dat ik veel om me heen kijk als ik eenmaal overflowed ben, want ik weet nieteens wat ik op die momenten doe omdat ik dat soort dingen dan helemaal niet meer in de gaten heb.

Nee joh, dat geeft niks. Vind het leuk dat je het interessant vindt. Misschien werkt het als je er nog eens bij stil staat als je jezelf erop betrapt.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:33:13 #102
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104789631
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Complimenten maken. Of gewoon heel direct zijn. "Ik spreek je natuurlijk niet alleen aan om je schoenveters, ik vind je ook echt leuk."

Zijn zo maar suggesties hoor, ik heb de waarheid niet in pacht. Maar met eerlijkheid is niets mis, en ik vind dat eerlijkheid te vaak verward wordt met 'playergedrag'.
Het ding is, hier moet je maar opkomen tijdens de date..... Normaalgesproken ben ik best een grappenmaker, maar net als hiervoor aangegeven ben ik dat veel minder tijdens een date, ik weet niet wat het is...... Ik vind het daarom ook zo vreselijk dat het vaak op die manier moet gebeuren, leer liever iemand op de lange termijn kennen zodat deze persoon weet wie ik ben en omgekeerd, maar zo werkt het systeem jammergenoeg niet.
pi_104789635
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niet 9 keer belangrijker. Het is wel 9 keer meer van wat hij of zij uitstraalt.

Kijk, inhoud is belangrijk. Als jij een vlotte vent treft die stratenmaker is en niet 3 woorden normaal uit kan spreken dan past hij niet bij je. Maar als je een zeer interessant persoon treft die de uitstraling heeft van een natte krant van vorige week dan spreekt hij niet tot de verbeelding. Het gaat om het totaalpakketje.
Ik val dan waarschijnlijk niet zozeer op uitstraling als jij, denk ik.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:33:38 #104
313986 MaanSelene
To the moon and back again
pi_104789644
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:32 schreef Sinji het volgende:
Kree is anders hartstikke liev O+ Voetbal enzo.
Neem de eerste trede met vertrouwen, je hoeft niet de hele trap te zien.
Butterflies are free.....
pi_104789656
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:30 schreef dawg het volgende:

[..]

haar plagen, maak haar aan het lachen, speel een beetje met de suggestie, etc.
zijn natuurlijk dingen die je kunt doen, maar hangt van iemand af.
Het kan best zijn dat ze je juist door serieuze gesprekken over onderwerpen leuker gaat vinden.

Er is gewoon niks standaards waarbij je gegarandeerd succes hebt.
Maar inderdaad wat mystik zegt gewoon jezelf zijn.

Of je wil iemand alleen voor een keer seks, dan zou ik zeggen doen.
Maarja zo ben ik niet, maar kan het me voorstellen dat er wel anderen zijn die dat alleen willen.
Niks mis mee trouwens.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:34:21 #106
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104789657
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:33 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Hand in hand, kameraden, hand in hand, voor Feyenoord één, geen woorden maar daden, leven Feyenoord één !
pi_104789665
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:34 schreef Keyos het volgende:

[..]

Hand in hand, kameraden, hand in hand, voor Feyenoord één, geen woorden maar daden, leven Feyenoord één !
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:34:47 #108
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104789674
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:33 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij een onaardige gozer is he
pi_104789692
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Misschien komt dat omdat ik slecht met mensen ben of omdat ik intelligentie leuk vind, maar wat iemand zegt is voor mij heel belangrijk en gedrag wat minder :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik val dan waarschijnlijk niet zozeer op uitstraling als jij, denk ik.
Ik ga niet ontkennen wat jullie zeggen, jullie claimen allebei slecht met mensen te zijn, dan kan dat maar zo. Maar houding is wel voor een deel belangrijk, zeker als je meer ervaring met mensen en relaties opbouwt. Dan ga je toch onbewust schiften. Waarom voor een interessante boodschap kiezen die niet leuk verpakt wordt als er iemand anders is die een prettige boodschap wél goed weet te brengen? Onbewust kies je denk ik toch eerder voor het aantrekkelijkere totaalpakket.
pi_104789703
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:32 schreef Sinji het volgende:
Ik voelde dit al aankomen hahaha.
Nouja ervaring 1 en die werkte wel bij mij, dus dat vertel ik maar.
Zal niet zeggen dat ik een top versierder ben, maar wel gewoon mezelf en blijkbaar kan dat werken.
Het lag ook niet aan mij dat het strande, maar dat verhaal kennen jullie wel dus dat ga ik niet weer nog een keer neerzetten.
pi_104789722
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:35 schreef kree het volgende:

[..]

Het lag ook niet aan mij dat het strande, maar dat verhaal kennen jullie wel dus dat ga ik niet weer nog een keer neerzetten.
_O-
pi_104789735
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:34 schreef kree het volgende:

[..]

zijn natuurlijk dingen die je kunt doen, maar hangt van iemand af.
Het kan best zijn dat ze je juist door serieuze gesprekken over onderwerpen leuker gaat vinden.

Er is gewoon niks standaards waarbij je gegarandeerd succes hebt.
Maar inderdaad wat mystik zegt gewoon jezelf zijn.

Of je wil iemand alleen voor een keer seks, dan zou ik zeggen doen.
Maarja zo ben ik niet, maar kan het me voorstellen dat er wel anderen zijn die dat alleen willen.
Niks mis mee trouwens.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef dawg het volgende:

[..]

het is lastig om hier iets over te zeggen vind ik. het ligt heel erg aan hoe de vrouw in kwestie is, je moet een beetje kunnen aanvoelen hoe je haar kunt plagen etc. serieus mag best, maar niet te lang en niet te diepzinnig. als je meteen elkaars diepste gedachten vertelt blijft er weinig spanning meer over, weinig te raden.

ik weet het niet eigenlijk, bij mij gaan dat soort dingen meestal automatisch eigenlijk.
:)
pi_104789738
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

_O-
Die mag je even toelichten :P
pi_104789747
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:33 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het ding is, hier moet je maar opkomen tijdens de date..... Normaalgesproken ben ik best een grappenmaker, maar net als hiervoor aangegeven ben ik dat veel minder tijdens een date, ik weet niet wat het is...... Ik vind het daarom ook zo vreselijk dat het vaak op die manier moet gebeuren, leer liever iemand op de lange termijn kennen zodat deze persoon weet wie ik ben en omgekeerd, maar zo werkt het systeem jammergenoeg niet.
Kom je er ook helemaal niet op? Gaat zoiets niet door je hoofd? Want het is vaak een kwestie van niet durven zeggen, en niet van niet kunnen bedenken. Ik geloof sterk dat veel mensen zichzelf allerlei verbale en lichamelijke beperkingen opleggen omdat ze het gevoel hebben anders over het randje te gaan. In de praktijk is dit vaak helemaal niet waar.
pi_104789754
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:37 schreef kree het volgende:

[..]

Die mag je even toelichten :P
Neuh laat maar.
Oude koeien enzo.
pi_104789785
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Neuh laat maar.
Oude koeien enzo.
Nou dan reageer je raar, je weet dat het aan die meid lag met die psychose.
Ze wil me nu nog, maar nu hou ik het af.
Borderline enzo.
pi_104789806
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:37 schreef Mystikvm het volgende:
omdat ze het gevoel hebben anders over het randje te gaan. In de praktijk is dit vaak helemaal niet waar.
Dat idee heb ik dus...

Tjah ik voel me super terughoudend... Beetje negatieve spiraal zit ik in -.- (al veel te lang)
Ik denk serieus dat als ik ga versieren dat ik daaruit klim gewoon omdat ik mezelf weer durf te uiten en mezelf meer gewild ga voelen.
Rustig aan.
pi_104789834
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:38 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dan reageer je raar, je weet dat het aan die meid lach met die psychose.
Borderline enzo.
Heb je het contact nu al verbroken dan? Of haar tenminste iets duidelijk gemaakt?
pi_104789849
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat idee heb ik dus...

Tjah ik voel me super terughoudend... Beetje negatieve spiraal zit ik in -.- (al veel te lang)
Ik denk serieus dat als ik ga versieren dat ik daaruit klim gewoon omdat ik mezelf weer durf te uiten en mezelf meer gewild ga voelen.
Je moet het gewoon een keer gedaan hebben. Hoeft niet gelijk succesvol te zijn, maar ik kan je verzekeren dat niemand zich beledigd voelt als je zegt ze wel leuk te vinden, en dit niet alleen maar voor jezelf houdt.

Veel meer kan ik er niet over zeggen, denk ik.
pi_104789863
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

1 :ja het wordt te intiem. en maatschappelijk belang enzo. het moet stoppen voordat ik de komende week alleen maar aan jou elke avond in bed ga denken met romantische gedachtes met jou als mogelijkheid(jou die ik helemaal niet ken) . het is ook eng om pm's te sturen naar vrouwelijken, de angst enzo. enge "gebieden" zijn dat.
daarom ga ik nu niets meer terugsturen.

Ik ben niet eng en er is geen maatschappelijk belang bij het PM'en. Maar ik respecteer je besluit. Dank je wel voor je uitleg :*
pi_104789873
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je moet het gewoon een keer gedaan hebben. Hoeft niet gelijk succesvol te zijn, maar ik kan je verzekeren dat niemand zich beledigd voelt als je zegt ze wel leuk te vinden, en dit niet alleen maar voor jezelf houdt.

mensen vinden dat juist leuk om te horen. :)
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:41:47 #122
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104789874
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:38 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dan reageer je raar, je weet dat het aan die meid lag met die psychose.
Borderline enzo.
heeft ze ogen waar je eeuwig in kan wegdromen en verliefd op kan zijn en wederzijds elkaar in kan aanstaren enzo?
je klinkt zo negatief over haar, ik zou als bovenstaande kan maar eens snel gelukkig gaan zijn met haar
pi_104789882
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik ben niet eng en er is geen maatschappelijk belang bij het PM'en. Maar ik respecteer je besluit. Dank je wel voor je uitleg :*
Hij quote jou tenminste wel meteen al.
pi_104789899
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heb je het contact nu al verbroken dan? Of haar tenminste iets duidelijk gemaakt?
Ja is een lastige want....

Nouja laat dat maar.

Maar ze smste me nog of ik naar de kroeg kwam, maar ik zit er niet op te wachten om dan weer helemaal nog een keer verliefd te worden en dan na een paar dagen weer niks te horen.

Heb als laatste een berichtje gestuurd dat ik best een keer wat wil drinken met haar ergens en praten.

Maarja, geen reactie natuurlijk weer
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:43:24 #125
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104789922
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij quote jou tenminste wel meteen al.
ja maar jij kwam meer "binnenvallen" en jouw quoten had even op dat moment meer lading toen . dat is enger.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:43:25 #126
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104789923
quote:

[..]

Klopt, ik heb dat zo verknald met een meid 1,5 jaar geleden, was helemaal dol op mij, ze gaf zoveel signalen, en nog twijfelde ik of dat nou écht zo was (al mijn vrienden zaten van "die meid is écht verliefd op je" ), en nog heb ik geen move gemaakt met vuurwerk en all you need is love op de achtergrond tijdens Pinkpop omdat ik nooit heb durven zeggen dat ik van iemand houdt.
pi_104789929
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:42 schreef kree het volgende:

[..]

Ja is een lastige want....

Nouja laat dat maar.

Maar ze smste me nog of ik naar de kroeg kwam, maar ik zit er niet op te wachten om dan weer helemaal nog een keer verliefd te worden en dan na een paar dagen weer niks te horen.

Heb als laatste een berichtje gestuurd dat ik best een keer wat wil drinken met haar ergens en praten.

Maarja, geen reactie natuurlijk weer
Als het aan haar lag zou het wel of niet iets worden?
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:43:36 #128
313986 MaanSelene
pi_104789932
*topic weer volgen gaat, niet op te letten zat*

Het gaat over Kree z'n psychose begrijp ik?
pi_104789948
tijd voor een pilsje. c_/
pi_104789950
quote:

[..]

En waarom ga ik het nu opeens wel doen? :P
Rustig aan.
pi_104789956
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:43 schreef MaanSelene het volgende:
*topic weer volgen gaat, niet op te letten zat*

Het gaat over Kree z'n psychose begrijp ik?
Klopt ja.
Ron Paul 2012
pi_104789959
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar jij kwam meer "binnenvallen" en jouw quoten had even op dat moment meer lading toen . dat is enger.
Als je me nu quote zie ik een lichtblauw balkje in het scherm, die kleuren zijn echt grappig.
Heb jij ook kleuren voor je eigen posts?
pi_104789965
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

om verder te komen, meer ervaring op te doen, minder onzeker hierin te zijn. :P
pi_104789981
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je me nu quote zie ik een lichtblauw balkje in het scherm, die kleuren zijn echt grappig.
Ik heb nu al vanaf een uur of 20:00 dat nummer van Stivell op repeat, wat doe je.
Ron Paul 2012
pi_104789982
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:45 schreef dawg het volgende:

[..]

Tjah dan ligt het bij mij dus dieper, om een of andere reden ben ik te neerslachtig om zin te hebben meer ervaring op te doen -.- Ik heb hier al eerder over nagedacht, en ik vind het dus eigenlijk niet onder het kopje onzeker vallen.. meer op weinig risico nemen, puur om dat terughoudende gevoel wat ik heb.
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:46:39 #136
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104789994
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:44 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Klopt ja.
bweheheh
pi_104789995
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als het aan haar lag zou het wel of niet iets worden?
Dan heb je het niet goed gevolgd.

Het is een rare situatie.
Zij gaf de eerste keer aan dat ze niks wilde door haar "ziekte"
Daar is het op gestrand.

Ok nog een paar keer sms heen en weer van blaba.
Maargoed ik had voor me zelf het al door dat het (nu in ieder geval) niks zou worden.

Dan krijg ik na een maand ineens weer wel sms van kom je wat drinken.
Ze speelt gewoon met me.
Ik was er best wel van naar de klote de eerste keer, dus nu bescherm ik mezelf door niks af te spreken.

Heb haar gevraagd zou je wat willen als je niet met je eigen problemen zat.
Nou Ja dus.

Maar ik ga het mezelf niet nog een keer aandoen om weer helemaal verliefd te worden terwijl zij het eigenlijk voor het momentje doet.
pi_104789998
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Omdat jij jezelf op het moment suprême gaat vertellen dat je het móet doen. Om deze redenen:

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:45 schreef dawg het volgende:

[..]

pi_104790018
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah dan ligt het bij mij dus dieper, om een of andere reden ben ik te neerslachtig om zin te hebben meer ervaring op te doen -.-
tja. als je gelukkig bent ben je meestal ook wel wat zekerder van jezelf, en beide dingen straal je ook uit. dus eerst aan de basis werken, zou ik zeggen. zorgen dat je niet meer neerslachtig bent.
pi_104790024
quote:

[..]

Tjah dan ligt het bij mij dus dieper, om een of andere reden ben ik te neerslachtig om zin te hebben meer ervaring op te doen -.- Ik heb hier al eerder over nagedacht, en ik vind het dus eigenlijk niet onder het kopje onzeker vallen.. meer op weinig risico nemen, puur om dat terughoudende gevoel wat ik heb.
Dat heb ik ook, ik ben te neerslachtig om wat dan ook te ondernemen op het moment. Terwijl dingen doen je daar juist uit kan helpen.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:48:26 #141
313986 MaanSelene
pi_104790036
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:46 schreef kree het volgende:

[..]

Dan heb je het niet goed gevolgd.

Het is een rare situatie.
Zij gaf de eerste keer aan dat ze niks wilde door haar "ziekte"
Daar is het op gestrand.

Ok nog een paar keer sms heen en weer van blaba.
Maargoed ik had voor me zelf het al door dat het (nu in ieder geval) niks zou worden.

Dan krijg ik na een maand ineens weer wel sms van kom je wat drinken.
Ze speelt gewoon met me.
Ik was er best wel van naar de klote de eerste keer, dus nu bescherm ik mezelf door niks af te spreken.

Heb haar gevraagd zou je wat willen als je niet met je eigen problemen zat.
Nou Ja dus.

Maar ik ga het mezelf niet nog een keer aandoen om weer helemaal verliefd te worden terwijl zij het eigenlijk voor het momentje doet.
Good thinking. Een relatie draait natuurlijk om elkaar helpen en er voor elkaar zijn, ook in moeilijke tijden, maar dat moet wel van twee kanten komen. Niet dat jij de psychiater uithangt en zij de patient.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:48:46 #142
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104790042
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

nee mijn leven, en ook mijn fokinstellingen, zijn niet vrolijk met kleurtjes.
pi_104790053
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:47 schreef dawg het volgende:

[..]

tja. als je gelukkig bent ben je meestal ook wel wat zekerder van jezelf, en beide dingen straal je ook uit. dus eerst aan de basis werken, zou ik zeggen. zorgen dat je niet meer neerslachtig bent.
De basis.. welke basis?
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:49:57 #144
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104790069
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De basis.. welke basis?
Je eigen gemoedstand/houding tegenover het leven
pi_104790071
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:48 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Good thinking. Een relatie draait natuurlijk om elkaar helpen en er voor elkaar zijn, ook in moeilijke tijden, maar dat moet wel van twee kanten komen. Niet dat jij de psychiater uithangt en zij de patient.
er ligt nogal een stigma op psychische aandoeningen. sowieso moet een relatie in balans zijn, anders werkt het niet.
pi_104790078
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

Het voordeel van leven in een grijze wolk is dat de zonnestraaltjes die er soms doorheen schijnen extra opvallen. Dus is het extra genieten. :)
pi_104790080
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Mijn kleuren zijn donker, niet vrolijk.
Alleen de kleuren van de posts zijn licht omdat ze donkerblauw niet leesbaar waren.
Ik denk dat jij ze groen moet maken, of bruin.
pi_104790083
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:48 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Ja precies dat dus, zou haar best willen helpen en steunen maar dan moet ze ook achter mij staan en niet na een week weer zeggen ik kan het niet aan.

En het is zo'n leuk meisje, maar gewoon verpest door die ziekte die ze heeft.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:50:46 #149
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104790087
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het voordeel van leven in een grijze wolk is dat de zonnestraaltjes die er soms doorheen schijnen extra opvallen. Dus is het extra genieten. :)
Wat poëtisch
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:50:47 #150
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104790089
quote:

[..]

Tjah dan ligt het bij mij dus dieper, om een of andere reden ben ik te neerslachtig om zin te hebben meer ervaring op te doen -.-
Ik denk dat het voor beide gewoon is dat het eens succesvol moet zijn. Op de één of andere manier ben ik al 21 jaar single terwijl ik de grootste debielen in mijn omgeving met vriendinnen zie lopen (uiteraard wel de types waar ik van kots), en dan zit ik hier nog steeds lonely als professor mr Nice Guy die bijna overal verstand en een mening over heeft behalve het hele gebeuren wat liefde betreft, en dat vreet gewoon aan mij.

Ik weet zeker dat het taboe weg is als ik eenmaal een vriendin heb gehad, en ik probeer er nu al aan te werken, maar het gaat niet in wen stoomvaart om mijzelf te veranderen. Ik spring zo uit een vliegtuig met parachuut, maar een meid versieren ho-maar.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:51:24 #151
313986 MaanSelene
pi_104790105
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef dawg het volgende:

[..]

er ligt nogal een stigma op psychische aandoeningen. sowieso moet een relatie in balans zijn, anders werkt het niet.
Dat klopt ja, van dat stigma, ben er zelf bekend mee. Maar die balans klopt wel; af en toe mag het best doorslaan naar 1 kant, maar dat moet wel stabiliseren op een gegeven moment :)
pi_104790124
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:49 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hoe? Moet ik zeker weer naar een psycholoog ipv dat ik een knop omdraai in mijn hoofd?
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:52:17 #153
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104790132
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

maar het duurt nooit lang, en stopt altijd voordat je gelukkig bent.
anders dan zou de grijze wolk uiteindelijk wel een andere kleur krijgen
pi_104790139
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:49 schreef Sinji het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd eigenlijk.
pi_104790153
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Hoe diep. O+
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:53:17 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104790156
He MLiG. Heb je al nieuwe theedrinkkleding?
pi_104790167
quote:

[..]

Wolken zijn alleen grijs aan de onderkant. Zorg dat je boven jezelf komt te staan door jezelf te begrijpen zodat je alleen de witte bovenkant ziet O+
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:54:04 #158
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104790177
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe? Moet ik zeker weer naar een psycholoog ipv dat ik een knop omdraai in mijn hoofd?
Verruim je leven, hoe minder je denkt aan het succes met vrouwen en hoe meer je focust op hoe jíjzelf gelukkiger word, hoe succesvoller je word met vrouwen. Ironisch he :')
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:54:40 #159
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104790188
quote:

[..]

I feel you brah
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:55:00 #160
313986 MaanSelene
pi_104790194
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:54 schreef Sinji het volgende:

[..]

Verruim je leven, hoe minder je denkt aan het succes met vrouwen en hoe meer je focust op hoe jíjzelf gelukkiger word, hoe succesvoller je word met vrouwen. Ironisch he :')
Kijk naar Hugh Hefner. Kerel is lelijk als de nacht, maar heeft een vlotte babbel en is eigenwijs. Wees jezelf; er zijn al zoveel anderen!
pi_104790199
quote:

Klopt, maar ze zorgen wel voor de motivatie om door te gaan, hoe moeilijk en uitzichtloos het soms ook lijkt. Want ze komen terug en ja je wil meer en het is niet onmogelijk om ooit te bereiken dat de wolken wel wegtrekken.
pi_104790200
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:54 schreef Sinji het volgende:

[..]

Stoute schoenen aandoen, fel worden, daar word ik blij van, en ja... dan word ik beter met de vrouwen, iemand tips om ''feller'' te worden?
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:55:59 #163
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104790218
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Stoute schoenen aandoen, fel worden, daar word ik blij van, en ja... dan word ik beter met de vrouwen, iemand tips om ''feller'' te worden?
Ben je gelukkiger en blijer met jezelf als je fel doet?
pi_104790237
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:55 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Kijk naar Hugh Hefner. Kerel is lelijk als de nacht, maar heeft een vlotte babbel en is eigenwijs. Wees jezelf; er zijn al zoveel anderen!
Hugh Hefter heeft vooral veel geld.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:57:03 #165
313986 MaanSelene
pi_104790244
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hugh Hefter heeft vooral veel geld.
Heeft hij niet altijd gehad he :)
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:57:07 #166
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104790246
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
He MLiG. Heb je al nieuwe theedrinkkleding?
nee. niet belangrijk voor dit topic trouwens. Ik ga niet precies dat kopen wat ik ben kwijtgeraakt bij de prostituee want kost geld. ik ga het wel proberen terug te vragen. ze is denk ik gewoon een beetje instabiel door suikerziekte, had ik toch gelijk met naief zijn.
of ik stel wel een nieuw setje theedrinkkleding samen van kleren die ik al heb.

Ik heb wel 2 fotos op me facebook gezet alsof ik sociaal ben enzo, daar heb ik maandenlang op gewacht. ik hoop dat ik snel vrienden krijg.
pi_104790256
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:55 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ben je gelukkiger en blijer met jezelf als je fel doet?
Eigenlijk wel, voel me overlopen... als ik fel doe is dat naar mijn mening ook gewoon terecht dus ik zou dan wat dingen goed kunnen praten, of de conclusie kunnen trekken dat ik met een complete morron te maken hebt... werkt verhelderend.
Rustig aan.
pi_104790269
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee. niet belangrijk voor dit topic trouwens. Ik ga niet precies dat kopen wat ik ben kwijtgeraakt bij de prostituee want kost geld. ik ga het wel proberen terug te vragen. ze is denk ik gewoon een beetje instabiel door suikerziekte, had ik toch gelijk met naief zijn.

Ik heb wel 2 fotos op me facebook gezet alsof ik sociaal ben enzo, daar heb ik maandenlang op gewacht. ik hoop dat ik snel vrienden krijg.
Wil je het linkje nog een keer sturen naar mij? Ik ben het kwijtgeraakt.
pi_104790280
quote:

[..]

Ik vind je profielfoto wel leuk, die had ik nog niet eerder gezien. :)
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:58:36 #170
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104790282
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

welk linkje?

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind je profielfoto wel leuk, die had ik nog niet eerder gezien. :)
ja heeft lanterfanteraar me mee geholpen door alle "foute" dingen uit de foto te snijden, en alleen het stukje foto te nemen waarop ik lauw lijk. Ook heeft ze de kleurtinten aangepast zodat het lauwer lijkt op de toffe manier. niet lauwer qua kleurtemperatuur maar qua chill en tof zijn enzo
Zij heeft echt verstand van wat cool is enzo.
pi_104790291
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je weet zijn naam toch? :P
pi_104790304
quote:

[..]

stuur maar een link via DM misschien haal je nog wat uit mijn contacten :)
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:59:31 #173
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104790305
MLiG: Hoe komt het dat je geen vrienden hebt? Je reacties hier laten zien dat je een aardige vriendelijke kerel bent.
pi_104790352
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je weet zijn naam toch? :P
Dat kost moeite. Maar ik heb hem alweer gevonden hoor.
pi_104790369
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:58 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

welk linkje?

[..]

ja heeft lanterfanteraar me mee geholpen door alle "foute" dingen uit de foto te snijden, en alleen het stukje foto te nemen waarop ik lauw lijk. Ook heeft ze de kleurtinten aangepast zodat het lauwer lijkt op de toffe manier. niet lauwer qua kleurtemperatuur.
Zij heeft echt verstand van wat cool is enzo.
Je moet wel ophouden met het woord lauw. Ik weet dat je hip wil klinken en zo, maar ten eerste gebruikt haast niemand het en ten tweede past het niet bij je. :P
pi_104790370
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd eigenlijk.
tuurlijk, maar wel essentieel voor een leuker leven. :)
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:02:18 #177
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104790378
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, voel me overlopen... als ik fel doe is dat naar mijn mening ook gewoon terecht dus ik zou dan wat dingen goed kunnen praten, of de conclusie kunnen trekken dat ik met een complete morron te maken hebt... werkt verhelderend.
Zolang je maar werkt aan het zelfvertrouwen. Over je heen laten lopen is het eerste wat je dan kunt veranderen.
pi_104790391
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
MLiG: Hoe komt het dat je geen vrienden hebt? Je reacties hier laten zien dat je een aardige vriendelijke kerel bent.
Komt nooit buiten. Dan wordt het lastig.

Maar hij heeft wel wat vrienden geloof ik. Soort van. Hecht je eigenlijk waarde aan vriendschap mlig?
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:03:11 #179
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104790402
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je moet wel ophouden met het woord lauw. Ik weet dat je hip wil klinken en zo, maar ten eerste gebruikt haast niemand het en ten tweede past het niet bij je. :P
Nee grey, het past zeer zeker bij je. Blijven gebruiken :7
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:04:09 #180
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104790431
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Komt nooit buiten. Dan wordt het lastig.

Maar hij heeft wel wat vrienden geloof ik. Soort van. Hecht je eigenlijk waarde aan vriendschap mlig?
Beetje anti-sociaal? Dan wordt het wel moeilijk ja.
pi_104790446
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:02 schreef Sinji het volgende:

[..]

Zolang je maar werkt aan het zelfvertrouwen. Over je heen laten lopen is het eerste wat je dan kunt veranderen.
vaak proberen mensen dat niet eens als ze merken dat je zelfverzekerd bent. :)
pi_104790456
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Op de meet vond iedereen hem aardig. Het is gewoon dat hij dingen moet doen, en dat is moeilijk.
pi_104790471
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Anti-sociaal klinkt een beetje alsof hij ook geen contact wil. Hij wil wel, maar vind het ongemakkelijk en heeft veel last van angsten. Maar volgens mij gaat het serieus beter door de medicijnen die hij gebruikt! :)
pi_104790498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:04 schreef dawg het volgende:

[..]

vaak proberen mensen dat niet eens als ze merken dat je zelfverzekerd bent. :)
Omdat ze weten dat ze hard op hun bek gaan, iemand onder je proberen te drukken is namelijk een hachelijke eigenschap, dat soort mensen verdienen het wel een beetje om op hun plek gezet te worden en ik reageer daar dus niet op, wat resulteert in een soort van opkroppen van ''onredelijk behandeld laten worden''

Wat uiteraard gewoon zuigt
Rustig aan.
pi_104790504
Hoe ging het trouwens toen je de medicijnen vergeten was bij je ouders?
Was het anders?
pi_104790518
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:03 schreef Sinji het volgende:

[..]

Nee grey, het past zeer zeker bij je. Blijven gebruiken :7
Voor het geval dat, mlig dit is sarcasme. :P
pi_104790523
Slaap lekker mensen, als iemand tips heeft om strijdlust te vergaren dan krijg ik graag een PM'etje.
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:08:06 #188
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104790535
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op de meet vond iedereen hem aardig. Het is gewoon dat hij dingen moet doen, en dat is moeilijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Anti-sociaal klinkt een beetje alsof hij ook geen contact wil. Hij wil wel, maar vind het ongemakkelijk en heeft veel last van angsten. Maar volgens mij gaat het serieus beter door de medicijnen die hij gebruikt! :)
Ok, klinkt vervelend. Heeft dat ook met een depressie te maken of niet? Het komt me best bekend voor namelijk.
pi_104790556
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

Ok, klinkt vervelend. Heeft dat ook met een depressie te maken of niet? Het komt me best bekend voor namelijk.
Sociale fobie denk ik.
pi_104790574
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

Het ligt denk ik vooral aan angsten.
Maar daar kan een depressie wel door worden veroorzaakt.
pi_104790581
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
Slaap lekker mensen, als iemand tips heeft om strijdlust te vergaren dan krijg ik graag een PM'etje.
ik begrijp nog steeds niet zo goed hoe je strijdlust bedoelt?

anyway, welterusten. :)
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:10:01 #192
313986 MaanSelene
pi_104790584
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sociale fobie denk ik.
Kan. Maar een diepe depressie doet ook gekke dingen met je. Hoe dan ook; ben blij dat het beter gaat met de medicijnen :)
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:11:36 #193
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_104790624
mylifeisgrey is echt tof, ik heb ook altijd goede plannen voor hem. en de mensen van hier kunnen hem eigenlijk ook naar alles meenemen.

zo had hij mee kunnen gaan naar de studio met heloef. of met crutch naar lowlands.
pi_104790630
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het ligt denk ik vooral aan angsten.
Maar daar kan een depressie wel door worden veroorzaakt.
Dat ja. :)
pi_104790634
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:09 schreef dawg het volgende:

[..]

ik begrijp nog steeds niet zo goed hoe je strijdlust bedoelt?

anyway, welterusten. :)
Doellustig... Doelen stellen, voltooien, het leven gewoon volle bak aanpakken, sterk en scherp zijn. Maargoed, tjuss :P
Rustig aan.
pi_104790648
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
mylifeisgrey is echt tof, ik heb ook altijd goede plannen voor hem. en de mensen van hier kunnen hem eigenlijk ook naar alles meenemen.

zo had hij mee kunnen gaan naar de studio met heloef. of met crutch naar lowlands.
Ben jij nog van plan hem een keer te ontmoeten eigenlijk? :)
pi_104790650
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doellustig... Doelen stellen, voltooien, het leven gewoon volle bak aanpakken, sterk en scherp zijn. Maargoed, tjuss :P
ah zo. nou, simpel. stap over die drempel heen! :P
pi_104790657
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

Hij is te leuk om de hele dag binnen te zitten en geen vrienden in de buurt te hebben.
pi_104790688
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:12 schreef dawg het volgende:

[..]

ah zo. nou, simpel. stap over die drempel heen! :P
Voor mij is dat dus niet simpel, hoe krijg ik een idee welke doelen ik wil stellen hoe hou je opeens weer van het leven en hoe word je zo dat je als je ergens aan denkt wat in je hoofd spookt dat je het gelijk uitspreekt. Maar nu ben ik echt weg (3e maal)
Rustig aan.
pi_104790706
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij is te leuk om de hele dag binnen te zitten en geen vrienden in de buurt te hebben.
Jullie zijn toch vrienden nu? :)
pi_104790720
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jullie zijn toch vrienden nu? :)
Ja maar ik kom mijn bed nauwelijks uit, daar heeft hij weinig aan :')
pi_104790743
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij ook niet, dus tja...lastig. :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:17:15 #203
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104790748
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Komt ie toch bij jou in bed liggen?
pi_104790752
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij ook niet, dus tja...lastig. :P
Dat bedoel ik. Maar bij mij is het minder erg omdat ik werk heb enzo.
pi_104790754
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je haalt de woorden uit mijn mond, maat.
pi_104790755
quote:

[..]

zal newbie leuk vinden. :P
pi_104790761
quote:

[..]

Ehm nee. Geen slimme opmerking ;(
pi_104790768
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:17 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

jouw poststijl doet me enigszins aan iemand denken. maar je bent haar niet.
dit was een nutteloze post verder. :')
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:19:03 #209
313986 MaanSelene
pi_104790781
quote:

[..]

Oh ja, dus nou stap je weer over op Kaneelstokje...tuurlijk, laat me maar in de steek :P

On topic; wie ligt er in bed?
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:20:50 #210
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104790811
quote:

[..]

Het leven kan heel simpel zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:17 schreef dawg het volgende:

[..]

zal newbie leuk vinden. :P
Newbie mag bij mij komen liggen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ehm nee. Geen slimme opmerking ;(
wat?

quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:19 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Oh ja, dus nou stap je weer over op Kaneelstokje...tuurlijk, laat me maar in de steek :P

Ja, ik ben gewoon leuk. Kan ik ook niks aan doen.

Nee, ik trek door tot morgen ochtend.
pi_104790830
ben je ook bi kaneel?

ik ben ook leuk, mijn ego is nog groter dan mount everest. :7
geen bi trouwens.
pi_104790837
quote:

[..]

Ik, maar wel aangekleed enzo, ik ga nog heel lang niet slapen, dat heb ik vanmiddag al gedaan.
pi_104790847
quote:
Ik met jou, als ik het voor het zeggen had.
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:24:26 #214
313986 MaanSelene
pi_104790888
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:22 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

O+ O+ O+

Dan ga ik je heel lief in slaap aaien, goed? :)
pi_104790890
quote:

[..]

eerst vrienden met haar worden jij. o|O friends with benefits, huh. :7
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:25:02 #216
313986 MaanSelene
pi_104790899
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:24 schreef dawg het volgende:

[..]

Heath heeft allang een general freepass hoor :D
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:25:23 #217
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104790906
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:21 schreef dawg het volgende:
ben je ook bi kaneel?

ik ben ook leuk, mijn ego is nog groter dan mount everest. :7
geen bi trouwens.
Mwah, dat is een groot woord. Als ik verliefd word op een kerel, zou ik geen nee zeggen. Laten we het daar op houden.

quote:

[..]

subtiel!
pi_104790910
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:24 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

O+ O+ O+

Dan ga ik je heel lief in slaap aaien, goed? :)
Jaaaaa! :@
pi_104790919
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:25 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Heath heeft allang een general freepass hoor :D
ze wil geen scharrel. :P
pi_104790920
Krijgen we een nieuw kusjekroel stelletje in het topic? O+
*;

Ik hou daarvan.
pi_104790922
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
subtiel!
Ja, de scherpte neemt af.
pi_104790931
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Krijgen we een nieuw kusjekroel stelletje in het topic? O+
*;

Ik hou daarvan.
Ja, misschien wel! ;)
pi_104790935
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Mwah, dat is een groot woord. Als ik verliefd word op een kerel, zou ik geen nee zeggen. Laten we het daar op houden.

dus je zou wel verliefd kunnen worden op een man? duidelijk. :)
pi_104790942
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:24 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, dat friends zijn we ff versneld geworden vanavond. :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:27:22 #225
313986 MaanSelene
pi_104790950
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:25 schreef dawg het volgende:

[..]

Correctie; ze wil JOU niet als scharrel. Is ook moeilijk, ik weet het :*
pi_104790957
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:26 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ja, dat friends zijn we ff versneld geworden vanavond. :P
hope for the best. leuk wel, serieus. ;)
pi_104790964
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:27 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Correctie; ze wil JOU niet als scharrel. Is ook moeilijk, ik weet het :*
waarheid als een koe. ~:)
pi_104790966
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:25 schreef dawg het volgende:

[..]

We hebben elkaar al uitgebreid en gedetaileerd verteld wat we willen, dus no worries, man! :Y
pi_104790984
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:28 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

We hebben elkaar al uitgebreid en gedetaileerd verteld wat we willen, dus no worries, man! :Y
no worries. maar nu stoppen voordat mijn fantasie op hol slaat! :o :Y)
pi_104790988
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:27 schreef dawg het volgende:

[..]

hope for the best. leuk wel, serieus. ;)
pi_104791004
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:28 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Wanneer gaan jullie daten?
pi_104791014
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:29 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

je hebt wel een erg snelle leercurve. :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:30:46 #233
313986 MaanSelene
pi_104791021
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:30 schreef dawg het volgende:

[..]

Sowieso Heath's curves :9~
pi_104791022
Ik voel me eenzaam nu :'(
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:30:49 #235
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104791023
Ik ben de beste wingman. 8-)
pi_104791032
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wanneer gaan jullie daten?
Dat is het nadeel als je met 2 vrouwen bent: We communiceren daar uren over.
pi_104791034
zie je. na oorlog komt altijd liefde! ~:)
pi_104791047
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben de beste wingman. 8-)
Ik had haar al gehosseld, maar je hebt wel goed geholpen om een doorstart te maken, ja. :Y

;)
pi_104791070
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:30 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja he, na een weekje intensief hier mee doen, heb ik een vrouw gehosseld.
Bedankt oh waarde leermeester en hosselbazen hier. _O_
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:33:24 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104791078
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:32 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ik had haar al gehosseld, maar je hebt wel goed geholpen om een doorstart te maken, ja. :Y

;)
Kun je nagaan hoe goed ik ben!
pi_104791083
Oh loopt dit topic nog steeds. Heb ik nog iets gemist de afgelopen ~40 deeltjes?
pi_104791086
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:33 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ja he, na een weekje intensief hier mee doen, heb ik een vrouw gehosseld.
Bedankt oh waarde leermeester en hosselbazen hier. _O_
als het voor mannen nu ook zo snel zou gaan dan zou dit topic op slot kunnen. :P
pi_104791097
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:33 schreef VacaLoca het volgende:
Oh loopt dit topic nog steeds. Heb ik nog iets gemist de afgelopen ~40 deeltjes?
wo3, verder niks. :')
pi_104791107
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:31 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Dat is het nadeel als je met 2 vrouwen bent: We communiceren daar uren over.
Oke :P
Wij hadden zoiets van: volgens mij passen we wel bij elkaar, komende woensdag afspreken? :')
pi_104791157
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oke :P
Wij hadden zoiets van: volgens mij passen we wel bij elkaar, komende woensdag afspreken? :')
Ja, maar bij jullie was er eentje een man en dan gaat het zoveel sneller. :P
pi_104791158
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:34 schreef dawg het volgende:

[..]

wo3, verder niks. :')
Ok, zijn er nog leuke dames bijgekomen die voor hun eigen sake gehosselt moeten worden?
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:38:33 #247
313986 MaanSelene
pi_104791168
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:37 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ok, zijn er nog leuke dames bijgekomen die voor hun eigen sake gehosselt moeten worden?
Je bedoelt jezelf, of?
pi_104791172
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:37 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

cactus1. misschien wel iets voor jou. :7
pi_104791179
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:37 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ja, maar bij jullie was er eentje een man en dan gaat het zoveel sneller. :P
Plus een horkerige vrouw die zo subtiel is als een deurklink :s)
pi_104791201
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Plus een horkerige vrouw die zo subtiel is als een deurklink :s)
Ook nog eens, ja, dan kan het heul snel goan.
pi_104791219
Hoe lang zat er tussen jullie eerste zoen en je ontmaagding, als ik vragen mag?
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:41:03 #252
313986 MaanSelene
pi_104791222
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:40 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ook nog eens, ja, dan kan het heul snel goan.
Ik ben ook niet subtiel, toch gaat het bij ons niet snel. Ik krijg voorzichtig-doe neigingen bij jou, dat is het gewoon :D
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:41:40 #253
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104791228
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
4 jaar :@
pi_104791241
quote:
geen idee, das al zo lang geleden. paar maanden ongeveer?
pi_104791249
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

4 jaar :@
Nu schaam ik me gewoon :')
pi_104791264
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:38 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Je bedoelt jezelf, of?
Ik ben geen dame. Maar eerste helft van deze reeks was toch een beetje afwachten wie er nou met lanterfanter oid van bil zou gaan. Benieuwd wie die rol nu heeft/hebben.

Overigens ben ik geweest waar menigen hier zijn, kom uit de diepste put die er te vinden is, dus ms kan ik nog eea overdragen.
pi_104791265
nee iets langer. maandje of 7/8. :')
pi_104791267
quote:
14 jaar.
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:44:00 #259
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104791272
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nu schaam ik me gewoon :')
Hehe, slettebak. :*

Ik was 12 bij mijn eerste zoen. Dan is dat niet zo raar.
pi_104791275
quote:
3 minuten :')
pi_104791279
Bij mij serieus vijf dagen :')
pi_104791282
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:41 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Ik ben ook niet subtiel, toch gaat het bij ons niet snel. Ik krijg voorzichtig-doe neigingen bij jou, dat is het gewoon :D
Je moet ook voorzichtig met me doen, ik ben heel lief en teer!
pi_104791285
OJe ik ga hier maar niet op in maar klinkt als moet nog komen voor mij :') :') :')
pi_104791287
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:44 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

we have a winner! :D
pi_104791289
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:44 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Oh da's een geruststelling, ik ben niet de enige snelle.
pi_104791301
Het was trouwens de bedoeling dat het op dezelfde dag zou zijn, maar dat faalde :P
pi_104791308
Of bedoel je met dezelfde partner?
pi_104791313
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
Of bedoel je met dezelfde partner?
Nee, maar mag wel.
pi_104791346
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:44 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Je moet ook voorzichtig met me doen, ik ben heel lief en teer!
Is dat echt zo?
pi_104791347
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, maar mag wel.
De partner die me ontmaagde daar zat een paar weken tussen de eerste zoen en de seks.
pi_104791351
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is dat echt zo?
Ja, dat is echt zo.
pi_104791358
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:48 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ja, dat is echt zo.
Oh, ik lijk altijd schattig van een afstand maar dat valt echt zwaar tegen :P
pi_104791364
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:48 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ja, dat is echt zo.
omdat je 'maat' en 'man' gebruikt als meisje heb ik echt een beeld van een shag rokend bier drinkend meisje met kroeshaar voor me. :P sorry. :')
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:50:04 #274
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104791375
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:43 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik ben geen dame. Maar eerste helft van deze reeks was toch een beetje afwachten wie er nou met lanterfanter oid van bil zou gaan. Benieuwd wie die rol nu heeft/hebben.

Overigens ben ik geweest waar menigen hier zijn, kom uit de diepste put die er te vinden is, dus ms kan ik nog eea overdragen.
Richard
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:50:14 #275
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104791382
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:49 schreef dawg het volgende:

[..]

omdat je 'maat' en 'man' gebruikt als meisje heb ik echt een beeld van een shag rokend bier drinkend meisje met kroeshaar voor me. :P sorry. :')
Ze is heel knap met mooi lang bruin haar. O+
pi_104791386
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:49 schreef dawg het volgende:

[..]

omdat je 'maat' en 'man' gebruikt als meisje heb ik echt een beeld van een shagrokend bierdrinkend meisje met kroeshaar voor me. :P sorry. :')
Ik probeer een beetje mee te doen in het FOK-jargon. :P
Een biertje lust ik graag, maar verder ben ik heel lief, meisjesachtig en... teer.
pi_104791391
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ze is heel knap met mooi lang bruin haar. O+
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:50 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Een biertje lust ik graag, maar verder ben ik heel lief, meisjesachtig en... teer.
oki. ik zeg al niks meer. :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:51:17 #278
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104791399
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:50 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Krijg je van dat shaq roken
pi_104791408
Kan iemand een overzichtje geven van de hoofdrolspelers in dit topic en wat hun 'deal' is? :P Ook voor overige mensen die willen instappen handig natuurlijk ;)
pi_104791412
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:51 schreef Sinji het volgende:

[..]

Krijg je van dat shaq roken
Haha. :P
pi_104791415
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:51 schreef VacaLoca het volgende:
Kan iemand een overzichtje geven van de hoofdrolspelers in dit topic en wat hun 'deal' is? :P Ook voor overige mensen die willen instappen handig natuurlijk ;)
Moeilijke vraag. Ik kan een poging doen, dan moet je wel geduld hebben.
pi_104791418
quote:
Oei dat wordt nachtwerk.
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:52:41 #283
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104791426
quote:
Ik ben een loempiavouwer
pi_104791430
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Moeilijke vraag. Ik kan een poging doen, dan moet je wel geduld hebben.
telegramstijl.
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:53:12 #285
313986 MaanSelene
pi_104791441
Pffff, mijn Heath een shagroker, echt niet.

Ben alleen wel benieuwd hoe men dan over mij denkt, met mijn voetbal, auto's en mijn grote smoel :D
pi_104791450
Ja mag kort en bondig
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:52 schreef dawg het volgende:

[..]

telegramstijl.
Ja dat gewoon.
pi_104791453
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:53 schreef MaanSelene het volgende:

Ben alleen wel benieuwd hoe men dan over mij denkt, met mijn voetbal, auto's en mijn grote smoel :D
het is je nick. welk voetbalteam trouwens? :7
pi_104791455
quote:

Ach, ik weet toch dat jij ook heel lief en zacht bent. :*
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:53:46 #289
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104791457
quote:

Altijd zo geweest?
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:54:37 #290
313986 MaanSelene
pi_104791471
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:53 schreef dawg het volgende:

[..]

het is je nick. welk voetbalteam trouwens? :7
Voorheen Ajax, sedert Suarez echter alles behalve Ajax. Wat had ik een gruwelijke pokkehekel aan die gozer zeg!

Wat is er mis met mijn nick?
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:55:06 #291
313986 MaanSelene
pi_104791482
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:53 schreef Sinji het volgende:

[..]

Altijd zo geweest?
Op die grote smoel, die vooral het verbergen van onzekerheid is, na, ja.

Hoezo?
pi_104791488
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:54 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Voorheen Ajax, sedert Suarez echter alles behalve Ajax. Wat had ik een gruwelijke pokkehekel aan die gozer zeg!

Wat is er mis met mijn nick?
ajax. ;(

niks. selene klinkt alleen vrouwelijker dan heathcliff. don't ask. :')
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:55:32 #293
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104791489
quote:

Dan moeten we eerst pics hebben. :P
En ik vind Selene een mooie naam, dus dat zit wel goed.
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:56:11 #294
313986 MaanSelene
pi_104791502
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dan moeten we eerst pics hebben. :P
En ik vind Selene een mooie naam, dus dat zit wel goed.
Heath heeft een pic :D
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:56:35 #295
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104791509
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:56 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Heath heeft een pic :D
Weet ik, maar het is niet netjes om foto's van anderen uit te wisselen.
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:57:00 #296
313986 MaanSelene
pi_104791513
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Probeerde je alleen maar jaloers te maken...sorry hoor... :')
pi_104791514
quote:

Vrouw die van voetbal houd vind ik altijd wel een plus. Eentje die niet op dr mondje gevallen is ook wel. Auto's mooi vinden is wel vrij universeel me dunkt. Maar goed zegt nog vrij weinig over iemand natuurlijk, een meisje-meisje kan die eigenschappen ook nog wel hebben, maar ook een manwijf.
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:57:45 #298
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104791525
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:57 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Probeerde je alleen maar jaloers te maken...sorry hoor... :')
Hehe, het stadium van jaloezie ben ik voorbij. :*
pi_104791532
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:54 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

:{w

Had het kunnen weten, houd ze zgn van voetbal, heeft ze er geen verstand van..

Suárez O+
pi_104791537
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:58 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

:{w

Had het kunnen weten, houd ze zgn van voetbal, heeft ze er geen verstand van..

Suárez O+
irritant ventje is het. :{w
pi_104791540
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik kan je mededelen dat ze knap is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')