Dan ben je óf een zeer zeldzame uitzondering, óf je onderschat de waarde van lichamelijke interactie.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan geen hoogte krijgen van bewegende of pratende mensen, mijn indruk van hoe iemand is lees ik eerder af aan de inhoud van wat iemand zegt. Daar moet ik het mee doen helaas.
Ik vind het dan vertrouwder voelen om tegen iemand te praten IRL.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan krijg je dus dat iemand op internet allerlei verhalen vertelt, maar IRL zijn/haar scheur niet opentrekt.... Dan gaat een date tegenvallen.
Nee hoor, het is een vrij algemeen kenmerk van sociaal incapabele mensen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ben je óf een zeer zeldzame uitzondering, óf je onderschat de waarde van lichamelijke interactie.
Maar goed, ik ken je niet en ga daar dus ook niet over oordelen.
Ja denk het wel want ik kon je toch nog nietquote:Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef MaanSelene het volgende:
@ Kaneel; yep, geboren en getogen NoortukseWoon jij daar ook dan? Wat die Suarez betreft....bahbah. Met Ghana ook; wow, je hebt een wedstrijd gewonnen omdat je de regels overtreedt, niet omdat je beter bent dan de ander. Joepie.
@ Heath; je hebt me volledig gehosseld ja, hahaha!
@ Kree; het spijt me....kom je er nog overheen denk je?
@ Heloef; sorry, maar dat vind ik dus echt. Was altijd een fanatiek Ajacied, had zelfs een clubkaart. Maar die vent....brrrr!
Niet helemaal mee eens. Als je op internet volop babbelt en IRL wordt er nauwelijks een woord gewisseld, dan valt zo'n date wsl. tegen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het dan vertrouwder voelen om tegen iemand te praten IRL.
Dan ben je er al een soort van aan gewend en weet je globaal hoe de ander er waarschijnlijk op gaat reageren.
Jep, geboren en getogen Leiderdorper. Tijdje in Leiden en Oegstgeest gewoond en nu weer terug in Leiden.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef MaanSelene het volgende:
@ Kaneel; yep, geboren en getogen NoortukseWoon jij daar ook dan? Wat die Suarez betreft....bahbah. Met Ghana ook; wow, je hebt een wedstrijd gewonnen omdat je de regels overtreedt, niet omdat je beter bent dan de ander. Joepie.
Kan...quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan krijg je dus dat iemand op internet allerlei verhalen vertelt, maar IRL zijn/haar scheur niet opentrekt.... Dan gaat een date tegenvallen.
Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat ik na chatgesprekken makkelijker met mensen praat dan wanneer ik ze voor het eerst ie, van een gesprek zou dan weinig terecht komen omdat ik de reacties niet zou kunnen inschatten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Als je op internet volop babbelt en IRL wordt er nauwelijks een woord gewisseld, dan valt zo'n date wsl. tegen.
Ik snap je idee wel, maar ik ben en blijf van mening dat als je IRL er iets serieus van wilt maken, je niet maanden / jaren moet gaan chatten, maar elkaar snel eens IRL moet zien om te kijken of het dan ook nog zo leuk is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan...
Ik denk dat het voornamelijk komt door het ontspannen sfeertje en dat ik me misschien in het echt er niet ontspannen genoeg voor voel? In het echt spreek je ook minder snel iemand 1 op 1 waar je echt volle focus op elkaar hebt... even gedag zeggen is namelijk geen bodem voor een echt diepgaand gesprek..
Dusja ik hoop dat je mijn idee een beetje snapt
Verder zou ik me wel iets meer ontspannen willen voelen in het echt, ik zit de laatste tijd echt te kloten.. ik moet gewoon de stoute schoenen aantrekken maar dat lukt niet... alsof ik vastzit in de modder.
Nou ja, iemand die echt sociaal incapabel is zal die 90% niet kunnen plaatsen, dan snap ik wel dat je op die 10% af moet gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Loka ik denk wel dat je een uitzondering bent, want er is zelfs onderzoek naar gedaan dat het beeld wat mensen van je hebben grotendeels gevormd wordt door wat je uitstraalt (door lichaamshouding, intonatie en dergelijke) en niet door wat je zegt. Dat speelt maar voor 10% mee ongeveer.
Ach, ik denk het. Nou ja, dan maar een uitzondering, sociaal capabel zal ik toch nooit worden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Loka ik denk wel dat je een uitzondering bent, want er is zelfs onderzoek naar gedaan dat het beeld wat mensen van je hebben grotendeels gevormd wordt door wat je uitstraalt (door lichaamshouding, intonatie en dergelijke) en niet door wat je zegt. Dat speelt maar voor 10% mee ongeveer.
Voor jullie misschien, maar voor mij is het een van de weinige dingen die ik kan peilen dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:05 schreef dawg het volgende:
veel communicatie gaat onbewust, dus zo stellig als loka beweert lijkt me een beetje stug.
Inderdaad. Online kan mw. er bij Keyos omheen blijven draaien, haar lichaamstaal verraadt wsl. IRL direct alles.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:05 schreef dawg het volgende:
veel real-life communicatie gaat onbewust, dus zo stellig als loka beweert lijkt me een beetje stug.
Iemand met autisme bijvoorbeeld zal inderdaad weinig hebben aan lichaamstaal, omdat zo iemand het niet goed kan interpreteren. Dan haal je daar dus geen informatie uit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, iemand die echt sociaal incapabel is zal die 90% niet kunnen plaatsen, dan snap ik wel dat je op die 10% af moet gaan.
Nee hoor. Je doet het goed. Heel opmerkelijk hoe mensen ongemerkt hun lichaamstaal aanpassen op hoe zij zich voelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens, ik hecht ook meer waarde aan echt contact omdat ik graag lichamelijke cues gebruik om het gesprek gaande te houden, ben daar heel erg van afhankelijk. Bij chatten blijft het bij mij altijd heel zakelijk, weet ik veel of ze me ziet zitten. Daarom hossel ik ook nooit iemand op FOK en stuur ik bij internetdaten direct aan op een date.
Pas als ik iemand zie kan ik in gaan schatten wat ze van me vindt. Zal wel een mankementje van me zijn.
Maakt toch niet uit. Ergens is het wel mooi dat je minder oppervlakkig bent dan de meesten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik denk het. Nou ja, dan maar een uitzondering, sociaal capabel zal ik toch nooit worden.
Dat ben ik ook de volle 100% met je eens.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap je idee wel, maar ik ben en blijf van mening dat als je IRL er iets serieus van wilt maken, je niet maanden / jaren moet gaan chatten, maar elkaar snel eens IRL moet zien om te kijken of het dan ook nog zo leuk is.
als mensen elkaar mogen gaan ze hun houding spiegelen aan elkaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee hoor. Je doet het goed. Heel opmerkelijk hoe mensen ongemerkt hun lichaamstaal aanpassen op hoe zij zich voelen.
Dan vraag ik mij het volgende af:quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor jullie misschien, maar voor mij is het een van de weinige dingen die ik kan peilen dus.
Dat vind ik onzin, je kan toch ook andere dingen doen dan praten?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Als je op internet volop babbelt en IRL wordt er nauwelijks een woord gewisseld, dan valt zo'n date wsl. tegen.
daar kan je ook leuk op ingaan en misbruik van makenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:07 schreef dawg het volgende:
[..]
als mensen elkaar mogen gaan ze hun houding spiegelen aan elkaar.
Klopt, als het aan mij ligt had ik haar ook liever elke keer IRL gesproken ipv de FB gesprekken, dan weet ik ook zeker dat we nu veel verder waren geweest, maar zo is het nou eenmaal niet zo. Ik had dit gewoon beter moeten aanpakken , hopelijk is het nog te fixen, het is niet dat dit al maanden zo gaat ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Online kan mw. er bij Keyos omheen blijven draaien, haar lichaamstaal verraadt wsl. IRL direct alles.
Meteen gaan neuken of zo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin, je kan toch ook andere dingen doen dan praten?
haha ja kloptquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar kan je ook leuk op ingaan en misbruik van maken
Met mankementje bedoel ik dat ik heel slecht ben in chatgesprekken voeren zonder dat die verzanden in zakelijke futiliteiten. Ik moet echt zo snel mogelijk iemand in het echt zien.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee hoor. Je doet het goed. Heel opmerkelijk hoe mensen ongemerkt hun lichaamstaal aanpassen op hoe zij zich voelen.
Nou ja, ik heb ook wel van die dingen gelezen van 'open lichaamshouding' en dergelijke, en als ik erop let kan ik best gezichtsuitdrukkingen interpreteren. Maar tijdens een serieus gesprek kan ik daar gewoon niet allemaal op letten, ik snap niet hoe iedereen dat doet eigenlijk, overal tegelijk naar kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gaat van zelf. En een gezicht kan heel veel vertellen. Houd dat in de gaten en je kan zo pijlen welke kant je gesprek op moet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook wel van die dingen gelezen van 'open lichaamshouding' en dergelijke, en als ik erop let kan ik best gezichtsuitdrukkingen interpreteren. Maar tijdens een serieus gesprek kan ik daar gewoon niet allemaal op letten, ik snap niet hoe iedereen dat doet eigenlijk, overal tegelijk naar kijken.
dat gaat dus onbewust.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook wel van die dingen gelezen van 'open lichaamshouding' en dergelijke, en als ik erop let kan ik best gezichtsuitdrukkingen interpreteren. Maar tijdens een serieus gesprek kan ik daar gewoon niet allemaal op letten, ik snap niet hoe iedereen dat doet eigenlijk, overal tegelijk naar kijken.
Ligt er gewoon aan waar je focus ligt. Ik vraag mij ook af hoe een scheidsrechter bij een voetbalwedstrijd al die overtredingen ziet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meeste mensen letten niet overal tegelijk op, dat gaat vaak automatisch, onbewust.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik kan blijkbaar niet twee dingen tegelijk. Als ik op iemands gezicht moet letten komt er nog maar weinig zinnigs uit mijn mondquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaat van zelf. En een gezicht kan heel veel vertellen. Houd dat in de gaten en je kan zo pijlen welke kant je gesprek op moet.
Hij ziet ze niet allemaal. Een goede arbiter ziet er echter wat meer dan een slechte arbiter omdat hij beter weet waar hij op moet letten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ligt er gewoon aan waar je focus ligt. Ik vraag mij ook af hoe een scheidsrechter bij een voetbalwedstrijd al die overtredingen ziet.
Ik kan het ook wel, ik heb alleen de energie niet om overal op te letten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ligt er gewoon aan waar je focus ligt. Ik vraag mij ook af hoe een scheidsrechter bij een voetbalwedstrijd al die overtredingen ziet.
Ik bedoel ook dat het vaak context is waardoor hij een overtreding ziet. Hij hoeft de daad niet zelf te zien, maar aan de manier van vallen kan hij zien of er echt iets aan de hand is. Dat is ook zo met lichamelijke cues. Het valt je op aan de context, als je er dan beter op gaat letten krijg je bevestiging.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij ziet ze niet allemaal. Een goede arbiter ziet er echter wat meer dan een slechte arbiter omdat hij beter weet waar hij op moet letten.
het is simpel. Zeg iets en als die persoon tegen over je begint te lachen zit je goed. Of stel je begint over klasieke muziek en die persoon vind dat niks is er weini greactie. Begin je over dance en dat is precies wat die persoon leuk vind zie je aan het gezicht direct een opleving en gaat die persoon er vol in mee. Want je zit op een gedeelde intresse.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik kan blijkbaar niet twee dingen tegelijk. Als ik op iemands gezicht moet letten komt er nog maar weinig zinnigs uit mijn mond
plus grensrechters en 2 officials achter beide doelen. 5 man, 10 ogen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het vaak context is waardoor hij een overtreding ziet. Hij hoeft de daad niet zelf te zien, maar aan de manier van vallen kan hij zien of er echt iets aan de hand is. Dat is ook zo met lichamelijke cues. Het valt je op aan de context, als je er dan beter op gaat letten krijg je bevestiging.
Ik denk ook dat jij wel begrijpt wat ik bedoel. Gewoon teveel informatie van iedereen, dat is niet goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
interessant.
ik heb (denk ik) dat ik het irl ook allemaal moeilijk te volgen vind, dan is er zoveel om op te letten dat ik maar gewoon wild in het rond? ga kijken ofzo? of naar de grond?, in ieder geval niet naar de goede dingen.
die indruk heb ik een beetje van mezelf.
of ik kijk wel naar de goede dingen alleen wat ik zie dringt niet tot me door ofzo.
loka heeft(denk ik ) hetzelfde. uitgezondert dat jij(loka) wel mensen indringend blijft aankijken(is je weleens gemeld) en ik dat minder goed durf ofzo en naar de grond eerder ga staren.
Yep. Enige gave of ervaring daarin kan dan geen kwaad. Een beginnende arbiter heeft doorgaans ook geen idee hoe hij zaken in moet schatten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het vaak context is waardoor hij een overtreding ziet. Hij hoeft de daad niet zelf te zien, maar aan de manier van vallen kan hij zien of er echt iets aan de hand is. Dat is ook zo met lichamelijke cues. Het valt je op aan de context, als je er dan beter op gaat letten krijg je bevestiging.
Dat is wel mijn ervaring met jou MLIG. Je kijkt naar heel veel dingen om je heen, maar niet snel naar je gesprekspartner. Of je vond mij niet om aan te zienquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
interessant.
ik heb (denk ik) dat ik het irl ook allemaal moeilijk te volgen vind, dan is er zoveel om op te letten dat ik maar gewoon wild in het rond? ga kijken ofzo? of naar de grond?, in ieder geval niet naar de goede dingen.
of ik kijk wel naar de goede dingen alleen wat ik zie dringt niet tot me door ofzo.
loka heeft(denk ik ) hetzelfde. uitgezondert dat jij(loka) wel mensen indringend blijft aankijken(is je weleens gemeld) en ik dat minder goed durf ofzo en naar de grond eerder ga staren.
Ligt aan je issue :pquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehhm, als ik een issue voorleg, word ik dan nog geholpen met versieren?
Kom maar op dan enzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
Jij raakt ook snel overgeprikkeld geloof ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
interessant.
het grappige is dat ik het wel kan, alles goed interpreteren, en gezichtsuitdrukkingen en houdingen enzo. alles op tv kan ik prima volgen.
alleen als ik me er zelf tussen bevind dan kan ik het niet aan en gaat alles langs me heen, en ik zou nieteens weten waarom.
omdat ik niet kijk, of omdat ik het niet zie, of omdat ik het niet kan verwerken
tuurlijk. jij bent toch al wat ouder?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jij wel begrijpt wat ik bedoel. Gewoon teveel informatie van iedereen, dat is niet goed.
Wat ik deedquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is simpel. Zeg iets en als die persoon tegen over je begint te lachen zit je goed. Of stel je begint over klasieke muziek en die persoon vind dat niks is er weini greactie. Begin je over dance en dat is precies wat die persoon leuk vind zie je aan het gezicht direct een opleving en gaat die persoon er vol in mee. Want je zit op een gedeelde intresse.
dat is gezondquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik merk dat ik het soms moeilijk vind om mensen echt aan te kijken.
Laatst bij de tandarts, lukte het me niet om haar in haar gezicht te kijken. Toen zat ik onbewust naar haar borsten te kijken.
Zal er wel stom uit hebben gezien.
Ja, ik kan alleen niet langer dan 10 minuten geconcentreerd tv kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja.
heb jij dat ook dat het op tv allemaal superduidelijk en helder opzich is.
als ik tv kijk dan kan ik dingen "wel snappen" en is het net alsof ik een normaal iemand ben.
en dan irl dan wordt het teveel en mis ik een boel.
Hoi, ik eis nog antwoord op mijn 2 PM's.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja.
heb jij dat ook dat het op tv allemaal superduidelijk en helder opzich is.
als ik tv kijk dan kan ik dingen "wel snappen" en is het net alsof ik een normaal iemand ben.
en dan irl dan wordt het teveel en mis ik een boel.
Chat niet met feiten, maar meer met emoties zodat de ander mee kan genieten zeg maar. Dus bv.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met mankementje bedoel ik dat ik heel slecht ben in chatgesprekken voeren zonder dat die verzanden in zakelijke futiliteiten. Ik moet echt zo snel mogelijk iemand in het echt zien.
Dit is wel waar, een gesprek is gewoon een uitwisseling van standpunten. In het begin ga je snel op zoek naar gedeelde interesse en daar bouw je op voort, dan gaat het als vanzelf.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ik deed![]()
Gewoon beginnen over mezelf en dingen van vroeger enzo en dan aan de hand van de reactie daarover doorgaan.
Werkte toen wel, geen saai moment gehad want dan komt zij, als ze tenminste wat te vertellen heeft ook met haar verhalen waar je over door kan gaan.
En betrek dat dan weer op vragen over het heden.
disclaimer: succes niet gegarandeerd
Nouja eigenlijk weerhoud ik mezelf ervan om een ''move'' te maken, oppervlakkig en geinteresseerd kan ik zijn, maar ik wil naar een volgend niveau... gewoon zeggen dat ik iemands persoonlijkheid waardeer, dat ik diegene knap vind ofzo... weet ik het.. Gewoon een kleine hint dat ik iemand mag.quote:
Nee jong,quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk. jij bent toch al wat ouder?
Ik heb niks met borsten, vind ze over het algemeen niet zo interessant. Maar ik was bezig met niet naar haar gezicht te kijken. Ik bedacht me iets te laat dat ik naar haar borsten keek.quote:
Heh, valt me nu pas op hoe weinig beeldend ik chat, in tegenstelling tot wat ik in het echt doe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Praat niet met feiten, maar meer met emoties zodat de ander mee kan genieten zeg maar. Dus bv.
[niet goed]
"Ik was foto's aan het maken in de dierentuin rond 7 uur vanochtend. Daarna wat gegeten."
[goed bezig]
"Vanochtend was ik voor mijn doen zeer vroeg opgestaan voor de dierentuin. Echt trots op mezelf. De belichting van de zon is dan prachtig. Fantastische foto's kunnen schieten, ik laat het wel een keer zien. Daarna gegeten daar, wel jammer dat ze schijnbaar ook het dierenvoer aan mensen geven"
volgende keer meteen zeggen zodra je dat denkt. als je wacht ga je twijfelen en zeg je het uiteindelijk niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk weerhoud ik mezelf ervan om een ''move'' te maken, oppervlakkig en geinteresseerd kan ik zijn, maar ik wil naar een volgend niveau... gewoon zeggen dat ik iemands persoonlijkheid waardeer, dat ik diegene knap vind ofzo... weet ik het.. Gewoon een kleine hint dat ik iemand mag.
Ik snap niet waarom ik daar zo moeilijk over doe.
[..]
Nee jong,
Nee zie je helemaal verkeerd want zo zit ik niet in elkaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is wel waar, een gesprek is gewoon een uitwisseling van standpunten. In het begin ga je snel op zoek naar gedeelde interesse en daar bouw je op voort, dan gaat het als vanzelf.
Klinkt wel weer heel erg als een firefly-wijsheid, dit
Er posten nog 2 koekiemonsters ja... of 3 zelfs.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:18 schreef dawg het volgende:
ik verwar je volgens mij met iemand anders.
Dat laatste is cruciaal. Maar als je enkel chat, dan kan dit wel helpen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heh, valt me nu pas op hoe weinig beeldend ik chat, in tegenstelling tot wat ik in het echt doe.
Zal er eens op gaan letten. Sowieso blijf ik erbij dat er zo snel mogelijk echt gedate moet worden.
Oh, ik ken verder alleen CaptainCookiequote:Op vrijdag 25 november 2011 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er posten nog 2 koekiemonsters ja... of 3 zelfs.
Ben je nooit bang dat een date in het echt tegen zal vallen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heh, valt me nu pas op hoe weinig beeldend ik chat, in tegenstelling tot wat ik in het echt doe.
Zal er eens op gaan letten. Sowieso blijf ik erbij dat er zo snel mogelijk echt gedate moet worden.
Dit is in het echt, neem ik aan? Het is een kwestie van durven, van een grote drempel over stappen. Net als bungeejumpen moet je gewoon over de rand heen stappen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk weerhoud ik mezelf ervan om een ''move'' te maken, oppervlakkig en geinteresseerd kan ik zijn, maar ik wil naar een volgend niveau... gewoon zeggen dat ik iemands persoonlijkheid waardeer, dat ik diegene knap vind ofzo... weet ik het.. Gewoon een kleine hint dat ik iemand mag.
Jij wel?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben je nooit bang dat een date in het echt tegen zal vallen dan?
volgens mij had ik kingstown of zo in gedachten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er posten nog 2 koekiemonsters ja... of 3 zelfs.
Tuurlijk, wie niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is dat maar zo. Ik maak uiteindelijk de keuze, dan kan het tegenvallen. Dat is geen enkel probleem. Met chatten ga ik daar sowieso nooit achter komen omdat ik niet goed in kan schatten hoe iemand praat, beweegt, wat haar maniertjes zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ondanks mijn zelfhaat heb ik wel veel teveel zelfvertrouwen, dus ik ben daar niet zo huiverig voor.quote:
How to start? Het gesprek er mee beginnen lijkt me vaagquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is in het echt, neem ik aan? Het is een kwestie van durven, van een grote drempel over stappen. Net als bungeejumpen moet je gewoon over de rand heen stappen.
Een afwijking is niet erg trouwens. Niemand zal je uitlachen. Zorg wel dat je zeker bent van wat je zegt. Stamelen werkt natuurlijk niet
Dit heb je zelf natuurlijk ook allang bedacht, maar het is wel hoe het werkt.
dit. waarom zou je daar bang voor zijn. niet iedereen zal je leuk vinden, of andersom. is niks persoonlijks lijkt me.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is dat maar zo. Ik maak uiteindelijk de keuze, dan kan het tegenvallen. Dat is geen enkel probleem. Met chatten ga ik daar sowieso nooit achter komen omdat ik niet goed in kan schatten hoe iemand praat, beweegt, wat haar maniertjes zijn.
Moet toch zeggen dat je met chatten een hoop te weten kan komen hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is dat maar zo. Ik maak uiteindelijk de keuze, dan kan het tegenvallen. Dat is geen enkel probleem. Met chatten ga ik daar sowieso nooit achter komen omdat ik niet goed in kan schatten hoe iemand praat, beweegt, wat haar maniertjes zijn.
Ik heb dat ook hoor, ik ben iemand die vreselijk makkelijk praat, soms de gangmaker, soms praat ik zoveel dat ik het zelf niet doorheb en in principe kan ik met bijna iedereen wel aanpappen, maar ik vind het zelf heel erg moeilijk om zegmaar de switch te maken tussen praten met iemand, en het gesprek naar "iets meer" opbouwen, want ik ben nu al bang als de date doorgaat, dat ik dan straks van de eerste tot de laatste minuut weer te "serieus" ben, ipv alles los laten gaan en romantische dingetjes aanwakker. Want als je serieus blijft doorlullen, gebeurd er niets....quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Nee jong,
Tijdens het chatten kun je al achterhalen of afspreken zin heeft; het liefste zou ik al graag 90% zekerheid hebben dat het klikt voor ik zoiets wil proberen eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hoeft toch op een eerste date niet gelijk romantisch te worden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, ik ben iemand die vreselijk makkelijk praat, soms de gangmaker, soms praat ik zoveel dat ik het zelf niet doorheb en in principe kan ik met bijna iedereen wel aanpappen, maar ik vind het zelf heel erg moeilijk om zegmaar de switch te maken tussen praten met iemand, en het gesprek naar "iets meer" opbouwen, want ik ben nu al bang als de date doorgaat, dat ik dan straks van de eerste tot de laatste minuut weer te "serieus" ben, ipv alles los laten gaan en romantische dingetjes aanwakker. Want als je serieus blijft doorlullen, gebeurd er niets....
Niet volkomen. Het chatten kan best leuk zijn, terwijl in het echt de klik er dan niet is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Tijdens het chatten kun je al achterhalen of afspreken zin heeft; het liefste zou ik al graag 90% zekerheid hebben dat het klikt voor ik zoiets wil proberen eigenlijk.
Speels plagen/grapjes maken zonder te kwetsen. Jij bent veel te veel niceguyquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, ik ben iemand die vreselijk makkelijk praat, soms de gangmaker, soms praat ik zoveel dat ik het zelf niet doorheb en in principe kan ik met bijna iedereen wel aanpappen, maar ik vind het zelf heel erg moeilijk om zegmaar de switch te maken tussen praten met iemand, en het gesprek naar "iets meer" opbouwen, want ik ben nu al bang als de date doorgaat, dat ik dan straks van de eerste tot de laatste minuut weer te "serieus" ben, ipv alles los laten gaan en romantische dingetjes aanwakker. Want als je serieus blijft doorlullen, gebeurd er niets....
Tsja, er zijn geen gouden regels. Als het iemand is die je nog niet kent dan begin ik meestal door eerst een beetje te observeren en te kijken waar ik een gesprek over kan beginnen. Desnoods haar schoenveters. Zij weet ook wel dat, als ze aangesproken wordt, dit is omdat een jongen interesse heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
How to start? Het gesprek er mee beginnen lijkt me vaag
Klopt, alleen zoals aangegeven is het niet alleen voor deze situatie, maar sowieso in elke situatie. Ik zie het mijzelf namelijk niet voor elkaar krijgen een meid in de pub op te pikken, en haar door het gesprek vol op haar bek te pakken, want zo zit mijn tactiek gewoon niet in elkaar, en dat zou wel moeten. Laat ik het erop houden dat het een soort "angst" is om het gesprek naar iets te brengen, waar het wel eens fout kan gaan, daar moet ik gewoon aan werken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
Je hoeft toch op een eerste date niet gelijk romantisch te worden?
Gewoon leuk praten "koetjes en kalfjes" en dan merk je vanzelf wel of er een klik is.
het is lastig om hier iets over te zeggen vind ik. het ligt heel erg aan hoe de vrouw in kwestie is, je moet een beetje kunnen aanvoelen hoe je haar kunt plagen etc. serieus mag best, maar niet te lang en niet te diepzinnig. als je meteen elkaars diepste gedachten vertelt blijft er weinig spanning meer over, weinig te raden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Helemaal fout. Zo beland je in de 'niet romantische' sfeerquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
Je hoeft toch op een eerste date niet gelijk romantisch te worden?
Gewoon leuk praten "koetjes en kalfjes" en dan merk je vanzelf wel of er een klik is.
Het is wat Straw daarstraks zei, wat je zegt is maar 10% van je communicatie. Dus als het chattend goed klikt dan is de kans wel aanwezig, maar nooit zo groot als jij zou wensen. Uiteindelijk val je niet alleen op wat iemand uitkraamt, maar ook op hoe die zich gedraagt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Tijdens het chatten kun je al achterhalen of afspreken zin heeft; het liefste zou ik al graag 90% zekerheid hebben dat het klikt voor ik zoiets wil proberen eigenlijk.
Hoe wel?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helemaal fout. Zo beland je in de 'niet romantische' sfeer
1 :ja het wordt te intiem. en maatschappelijk belang enzo. het moet stoppen voordat ik de komende week alleen maar aan jou elke avond in bed ga denken met romantische gedachtes met jou als mogelijkheid(jou die ik helemaal niet ken) . het is ook eng om pm's te sturen naar vrouwelijken, de angst enzo. enge "gebieden" zijn dat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi, ik eis nog antwoord op mijn 2 PM's.
hoi. oh ik ben je alweer vergeten wie je was. misschien ben ik asociaal ofzo dat ik je nu alweer vergeten ben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel mijn ervaring met jou MLIG. Je kijkt naar heel veel dingen om je heen, maar niet snel naar je gesprekspartner. Of je vond mij niet om aan te zienIk ben namelijk een heel druk gebarende prater, ik kan me voorstellen dat je snel overprikkeld raakt daarvan.
bij tv kijken houd ik het de hele tijd wel vol .quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik kan alleen niet langer dan 10 minuten geconcentreerd tv kijken
Maar in het echt is er veel en veel teveel afleiding overal.
nee hangt helemaal van de meid af en wat je intenties zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Normale gesprekjes heb ik al, ik wil kenbaar maken dat ik haar meer dan ''Leuk om mee te praten'' Vind, een beetje een hoger niveau aankaarten ofzo...
Anders blijft het op dit niveau.
Waarom is het 9 keer belangrijker hoe iemand beweegt dan wat iemand zegt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wat Straw daarstraks zei, wat je zegt is maar 10% van je communicatie. Dus als het chattend goed klikt dan is de kans wel aanwezig, maar nooit zo groot als jij zou wensen. Uiteindelijk val je niet alleen op wat iemand uitkraamt, maar ook op hoe die zich gedraagt.
Complimenten maken. Of gewoon heel direct zijn. "Ik spreek je natuurlijk niet alleen aan om je schoenveters, ik vind je ook echt leuk."quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Normale gesprekjes heb ik al, ik wil kenbaar maken dat ik haar meer dan ''Leuk om mee te praten'' Vind, een beetje een hoger niveau aankaarten ofzo...
Anders blijft het op dit niveau.
Niet 9 keer belangrijker. Het is wel 9 keer meer van wat hij of zij uitstraalt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom is het 9 keer belangrijker hoe iemand beweegt dan wat iemand zegt?
Misschien komt dat omdat ik slecht met mensen ben of omdat ik intelligentie leuk vind, maar wat iemand zegt is voor mij heel belangrijk en gedrag wat minderquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wat Straw daarstraks zei, wat je zegt is maar 10% van je communicatie. Dus als het chattend goed klikt dan is de kans wel aanwezig, maar nooit zo groot als jij zou wensen. Uiteindelijk val je niet alleen op wat iemand uitkraamt, maar ook op hoe die zich gedraagt.
Nee joh, dat geeft niks. Vind het leuk dat je het interessant vindt. Misschien werkt het als je er nog eens bij stil staat als je jezelf erop betrapt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoi. oh ik ben je alweer vergeten wie je was. misschien ben ik asociaal ofzo dat ik je nu alweer vergeten ben.
maar het is echt zo dat er veel informatie is, en ik moet echt even als gedachte krijgen van : oke nu praat ik met die" en dan moet echt even de gedachte langskomen van : "elkaar aankijken, en hij gaat terugkijken".
interessant om te horen dat ik veel om me heen kijk als ik eenmaal overflowed ben, want ik weet nieteens wat ik op die momenten doe omdat ik dat soort dingen dan helemaal niet meer in de gaten heb.
Het ding is, hier moet je maar opkomen tijdens de date..... Normaalgesproken ben ik best een grappenmaker, maar net als hiervoor aangegeven ben ik dat veel minder tijdens een date, ik weet niet wat het is...... Ik vind het daarom ook zo vreselijk dat het vaak op die manier moet gebeuren, leer liever iemand op de lange termijn kennen zodat deze persoon weet wie ik ben en omgekeerd, maar zo werkt het systeem jammergenoeg niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Complimenten maken. Of gewoon heel direct zijn. "Ik spreek je natuurlijk niet alleen aan om je schoenveters, ik vind je ook echt leuk."
Zijn zo maar suggesties hoor, ik heb de waarheid niet in pacht. Maar met eerlijkheid is niets mis, en ik vind dat eerlijkheid te vaak verward wordt met 'playergedrag'.
Ik val dan waarschijnlijk niet zozeer op uitstraling als jij, denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet 9 keer belangrijker. Het is wel 9 keer meer van wat hij of zij uitstraalt.
Kijk, inhoud is belangrijk. Als jij een vlotte vent treft die stratenmaker is en niet 3 woorden normaal uit kan spreken dan past hij niet bij je. Maar als je een zeer interessant persoon treft die de uitstraling heeft van een natte krant van vorige week dan spreekt hij niet tot de verbeelding. Het gaat om het totaalpakketje.
Kree is anders hartstikke lievquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:32 schreef Sinji het volgende:
lol, is kree nou serieus tips aan het geven over versieren?
zijn natuurlijk dingen die je kunt doen, maar hangt van iemand af.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:30 schreef dawg het volgende:
[..]
haar plagen, maak haar aan het lachen, speel een beetje met de suggestie, etc.
Hand in hand, kameraden, hand in hand, voor Feyenoord één, geen woorden maar daden, leven Feyenoord één !quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:33 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Kree is anders hartstikke lievVoetbal enzo.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hand in hand, kameraden, hand in hand, voor Feyenoord één, geen woorden maar daden, leven Feyenoord één !
Ik zeg niet dat hij een onaardige gozer is hequote:Op vrijdag 25 november 2011 00:33 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Kree is anders hartstikke lievVoetbal enzo.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat ik slecht met mensen ben of omdat ik intelligentie leuk vind, maar wat iemand zegt is voor mij heel belangrijk en gedrag wat minder
Ik ga niet ontkennen wat jullie zeggen, jullie claimen allebei slecht met mensen te zijn, dan kan dat maar zo. Maar houding is wel voor een deel belangrijk, zeker als je meer ervaring met mensen en relaties opbouwt. Dan ga je toch onbewust schiften. Waarom voor een interessante boodschap kiezen die niet leuk verpakt wordt als er iemand anders is die een prettige boodschap wél goed weet te brengen? Onbewust kies je denk ik toch eerder voor het aantrekkelijkere totaalpakket.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik val dan waarschijnlijk niet zozeer op uitstraling als jij, denk ik.
Ik voelde dit al aankomen hahaha.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:32 schreef Sinji het volgende:
lol, is kree nou serieus tips aan het geven over versieren?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Het lag ook niet aan mij dat het strande, maar dat verhaal kennen jullie wel dus dat ga ik niet weer nog een keer neerzetten.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
zijn natuurlijk dingen die je kunt doen, maar hangt van iemand af.
Het kan best zijn dat ze je juist door serieuze gesprekken over onderwerpen leuker gaat vinden.
Er is gewoon niks standaards waarbij je gegarandeerd succes hebt.
Maar inderdaad wat mystik zegt gewoon jezelf zijn.
Of je wil iemand alleen voor een keer seks, dan zou ik zeggen doen.
Maarja zo ben ik niet, maar kan het me voorstellen dat er wel anderen zijn die dat alleen willen.
Niks mis mee trouwens.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef dawg het volgende:
[..]
het is lastig om hier iets over te zeggen vind ik. het ligt heel erg aan hoe de vrouw in kwestie is, je moet een beetje kunnen aanvoelen hoe je haar kunt plagen etc. serieus mag best, maar niet te lang en niet te diepzinnig. als je meteen elkaars diepste gedachten vertelt blijft er weinig spanning meer over, weinig te raden.
ik weet het niet eigenlijk, bij mij gaan dat soort dingen meestal automatisch eigenlijk.
Kom je er ook helemaal niet op? Gaat zoiets niet door je hoofd? Want het is vaak een kwestie van niet durven zeggen, en niet van niet kunnen bedenken. Ik geloof sterk dat veel mensen zichzelf allerlei verbale en lichamelijke beperkingen opleggen omdat ze het gevoel hebben anders over het randje te gaan. In de praktijk is dit vaak helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het ding is, hier moet je maar opkomen tijdens de date..... Normaalgesproken ben ik best een grappenmaker, maar net als hiervoor aangegeven ben ik dat veel minder tijdens een date, ik weet niet wat het is...... Ik vind het daarom ook zo vreselijk dat het vaak op die manier moet gebeuren, leer liever iemand op de lange termijn kennen zodat deze persoon weet wie ik ben en omgekeerd, maar zo werkt het systeem jammergenoeg niet.
Nou dan reageer je raar, je weet dat het aan die meid lag met die psychose.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuh laat maar.
Oude koeien enzo.
Dat idee heb ik dus...quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:37 schreef Mystikvm het volgende:
omdat ze het gevoel hebben anders over het randje te gaan. In de praktijk is dit vaak helemaal niet waar.
Heb je het contact nu al verbroken dan? Of haar tenminste iets duidelijk gemaakt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dan reageer je raar, je weet dat het aan die meid lach met die psychose.
Ze wil me nu nog, maar nu hou ik het af.
Borderline enzo.
Je moet het gewoon een keer gedaan hebben. Hoeft niet gelijk succesvol te zijn, maar ik kan je verzekeren dat niemand zich beledigd voelt als je zegt ze wel leuk te vinden, en dit niet alleen maar voor jezelf houdt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus...
Tjah ik voel me super terughoudend... Beetje negatieve spiraal zit ik in -.- (al veel te lang)
Ik denk serieus dat als ik ga versieren dat ik daaruit klim gewoon omdat ik mezelf weer durf te uiten en mezelf meer gewild ga voelen.
Ik ben niet eng en er is geen maatschappelijk belang bij het PM'en. Maar ik respecteer je besluit. Dank je wel voor je uitlegquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
1 :ja het wordt te intiem. en maatschappelijk belang enzo. het moet stoppen voordat ik de komende week alleen maar aan jou elke avond in bed ga denken met romantische gedachtes met jou als mogelijkheid(jou die ik helemaal niet ken) . het is ook eng om pm's te sturen naar vrouwelijken, de angst enzo. enge "gebieden" zijn dat.
daarom ga ik nu niets meer terugsturen.
mensen vinden dat juist leuk om te horen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet het gewoon een keer gedaan hebben. Hoeft niet gelijk succesvol te zijn, maar ik kan je verzekeren dat niemand zich beledigd voelt als je zegt ze wel leuk te vinden, en dit niet alleen maar voor jezelf houdt.
Veel meer kan ik er niet over zeggen, denk ik.
heeft ze ogen waar je eeuwig in kan wegdromen en verliefd op kan zijn en wederzijds elkaar in kan aanstaren enzo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dan reageer je raar, je weet dat het aan die meid lag met die psychose.
Ze wil me nu nog, maar nu hou ik het af.
Borderline enzo.
Hij quote jou tenminste wel meteen al.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben niet eng en er is geen maatschappelijk belang bij het PM'en. Maar ik respecteer je besluit. Dank je wel voor je uitleg
Ja is een lastige want....quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je het contact nu al verbroken dan? Of haar tenminste iets duidelijk gemaakt?
ja maar jij kwam meer "binnenvallen" en jouw quoten had even op dat moment meer lading toen . dat is enger.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij quote jou tenminste wel meteen al.
Klopt, ik heb dat zo verknald met een meid 1,5 jaar geleden, was helemaal dol op mij, ze gaf zoveel signalen, en nog twijfelde ik of dat nou écht zo was (al mijn vrienden zaten van "die meid is écht verliefd op je" ), en nog heb ik geen move gemaakt met vuurwerk en all you need is love op de achtergrond tijdens Pinkpop omdat ik nooit heb durven zeggen dat ik van iemand houdt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet het gewoon een keer gedaan hebben. Hoeft niet gelijk succesvol te zijn, maar ik kan je verzekeren dat niemand zich beledigd voelt als je zegt ze wel leuk te vinden, en dit niet alleen maar voor jezelf houdt.
Als het aan haar lag zou het wel of niet iets worden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja is een lastige want....
Nouja laat dat maar.
Maar ze smste me nog of ik naar de kroeg kwam, maar ik zit er niet op te wachten om dan weer helemaal nog een keer verliefd te worden en dan na een paar dagen weer niks te horen.
Heb als laatste een berichtje gestuurd dat ik best een keer wat wil drinken met haar ergens en praten.
Maarja, geen reactie natuurlijk weer
En waarom ga ik het nu opeens wel doen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:43 schreef MaanSelene het volgende:
*topic weer volgen gaat, niet op te letten zat*
Het gaat over Kree z'n psychose begrijp ik?
Als je me nu quote zie ik een lichtblauw balkje in het scherm, die kleuren zijn echt grappig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar jij kwam meer "binnenvallen" en jouw quoten had even op dat moment meer lading toen . dat is enger.
om verder te komen, meer ervaring op te doen, minder onzeker hierin te zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En waarom ga ik het nu opeens wel doen?
Ik heb nu al vanaf een uur of 20:00 dat nummer van Stivell op repeat, wat doe je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je me nu quote zie ik een lichtblauw balkje in het scherm, die kleuren zijn echt grappig.
Heb jij ook kleuren voor je eigen posts?
Tjah dan ligt het bij mij dus dieper, om een of andere reden ben ik te neerslachtig om zin te hebben meer ervaring op te doen -.- Ik heb hier al eerder over nagedacht, en ik vind het dus eigenlijk niet onder het kopje onzeker vallen.. meer op weinig risico nemen, puur om dat terughoudende gevoel wat ik heb.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:45 schreef dawg het volgende:
[..]
om verder te komen, meer ervaring op te doen, minder onzeker hierin te zijn.
Dan heb je het niet goed gevolgd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het aan haar lag zou het wel of niet iets worden?
Omdat jij jezelf op het moment suprême gaat vertellen dat je het móet doen. Om deze redenen:quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En waarom ga ik het nu opeens wel doen?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:45 schreef dawg het volgende:
[..]
om verder te komen, meer ervaring op te doen, minder onzeker hierin te zijn.
tja. als je gelukkig bent ben je meestal ook wel wat zekerder van jezelf, en beide dingen straal je ook uit. dus eerst aan de basis werken, zou ik zeggen. zorgen dat je niet meer neerslachtig bent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah dan ligt het bij mij dus dieper, om een of andere reden ben ik te neerslachtig om zin te hebben meer ervaring op te doen -.-
Dat heb ik ook, ik ben te neerslachtig om wat dan ook te ondernemen op het moment. Terwijl dingen doen je daar juist uit kan helpen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah dan ligt het bij mij dus dieper, om een of andere reden ben ik te neerslachtig om zin te hebben meer ervaring op te doen -.- Ik heb hier al eerder over nagedacht, en ik vind het dus eigenlijk niet onder het kopje onzeker vallen.. meer op weinig risico nemen, puur om dat terughoudende gevoel wat ik heb.
Good thinking. Een relatie draait natuurlijk om elkaar helpen en er voor elkaar zijn, ook in moeilijke tijden, maar dat moet wel van twee kanten komen. Niet dat jij de psychiater uithangt en zij de patient.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed gevolgd.
Het is een rare situatie.
Zij gaf de eerste keer aan dat ze niks wilde door haar "ziekte"
Daar is het op gestrand.
Ok nog een paar keer sms heen en weer van blaba.
Maargoed ik had voor me zelf het al door dat het (nu in ieder geval) niks zou worden.
Dan krijg ik na een maand ineens weer wel sms van kom je wat drinken.
Ze speelt gewoon met me.
Ik was er best wel van naar de klote de eerste keer, dus nu bescherm ik mezelf door niks af te spreken.
Heb haar gevraagd zou je wat willen als je niet met je eigen problemen zat.
Nou Ja dus.
Maar ik ga het mezelf niet nog een keer aandoen om weer helemaal verliefd te worden terwijl zij het eigenlijk voor het momentje doet.
nee mijn leven, en ook mijn fokinstellingen, zijn niet vrolijk met kleurtjes.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je me nu quote zie ik een lichtblauw balkje in het scherm, die kleuren zijn echt grappig.
Heb jij ook kleuren voor je eigen posts?
De basis.. welke basis?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:47 schreef dawg het volgende:
[..]
tja. als je gelukkig bent ben je meestal ook wel wat zekerder van jezelf, en beide dingen straal je ook uit. dus eerst aan de basis werken, zou ik zeggen. zorgen dat je niet meer neerslachtig bent.
er ligt nogal een stigma op psychische aandoeningen. sowieso moet een relatie in balans zijn, anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:48 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Good thinking. Een relatie draait natuurlijk om elkaar helpen en er voor elkaar zijn, ook in moeilijke tijden, maar dat moet wel van twee kanten komen. Niet dat jij de psychiater uithangt en zij de patient.
Het voordeel van leven in een grijze wolk is dat de zonnestraaltjes die er soms doorheen schijnen extra opvallen. Dus is het extra genieten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee mijn leven, en ook mijn fokinstellingen, zijn niet vrolijk met kleurtjes.
Mijn kleuren zijn donker, niet vrolijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee mijn leven, en ook mijn fokinstellingen, zijn niet vrolijk met kleurtjes.
Ja precies dat dus, zou haar best willen helpen en steunen maar dan moet ze ook achter mij staan en niet na een week weer zeggen ik kan het niet aan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:48 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Good thinking. Een relatie draait natuurlijk om elkaar helpen en er voor elkaar zijn, ook in moeilijke tijden, maar dat moet wel van twee kanten komen. Niet dat jij de psychiater uithangt en zij de patient.
Wat poëtischquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het voordeel van leven in een grijze wolk is dat de zonnestraaltjes die er soms doorheen schijnen extra opvallen. Dus is het extra genieten.
Ik denk dat het voor beide gewoon is dat het eens succesvol moet zijn. Op de één of andere manier ben ik al 21 jaar single terwijl ik de grootste debielen in mijn omgeving met vriendinnen zie lopen (uiteraard wel de types waar ik van kots), en dan zit ik hier nog steeds lonely als professor mr Nice Guy die bijna overal verstand en een mening over heeft behalve het hele gebeuren wat liefde betreft, en dat vreet gewoon aan mij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah dan ligt het bij mij dus dieper, om een of andere reden ben ik te neerslachtig om zin te hebben meer ervaring op te doen -.-
Dat klopt ja, van dat stigma, ben er zelf bekend mee. Maar die balans klopt wel; af en toe mag het best doorslaan naar 1 kant, maar dat moet wel stabiliseren op een gegeven momentquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef dawg het volgende:
[..]
er ligt nogal een stigma op psychische aandoeningen. sowieso moet een relatie in balans zijn, anders werkt het niet.
Hoe? Moet ik zeker weer naar een psycholoog ipv dat ik een knop omdraai in mijn hoofd?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je eigen gemoedstand/houding tegenover het leven
maar het duurt nooit lang, en stopt altijd voordat je gelukkig bent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het voordeel van leven in een grijze wolk is dat de zonnestraaltjes die er soms doorheen schijnen extra opvallen. Dus is het extra genieten.
Makkelijk gezegd eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je eigen gemoedstand/houding tegenover het leven
Hoe diep.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar het duurt nooit lang, en stopt altijd voordat je gelukkig bent.
anders dan zou de grijze wolk uiteindelijk wel een andere kleur krijgen
Wolken zijn alleen grijs aan de onderkant. Zorg dat je boven jezelf komt te staan door jezelf te begrijpen zodat je alleen de witte bovenkant zietquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Verruim je leven, hoe minder je denkt aan het succes met vrouwen en hoe meer je focust op hoe jíjzelf gelukkiger word, hoe succesvoller je word met vrouwen. Ironisch hequote:Op vrijdag 25 november 2011 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe? Moet ik zeker weer naar een psycholoog ipv dat ik een knop omdraai in mijn hoofd?
I feel you brahquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Kijk naar Hugh Hefner. Kerel is lelijk als de nacht, maar heeft een vlotte babbel en is eigenwijs. Wees jezelf; er zijn al zoveel anderen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Verruim je leven, hoe minder je denkt aan het succes met vrouwen en hoe meer je focust op hoe jíjzelf gelukkiger word, hoe succesvoller je word met vrouwen. Ironisch he
Klopt, maar ze zorgen wel voor de motivatie om door te gaan, hoe moeilijk en uitzichtloos het soms ook lijkt. Want ze komen terug en ja je wil meer en het is niet onmogelijk om ooit te bereiken dat de wolken wel wegtrekken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
Stoute schoenen aandoen, fel worden, daar word ik blij van, en ja... dan word ik beter met de vrouwen, iemand tips om ''feller'' te worden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Verruim je leven, hoe minder je denkt aan het succes met vrouwen en hoe meer je focust op hoe jíjzelf gelukkiger word, hoe succesvoller je word met vrouwen. Ironisch he
Ben je gelukkiger en blijer met jezelf als je fel doet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stoute schoenen aandoen, fel worden, daar word ik blij van, en ja... dan word ik beter met de vrouwen, iemand tips om ''feller'' te worden?
Hugh Hefter heeft vooral veel geld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:55 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Kijk naar Hugh Hefner. Kerel is lelijk als de nacht, maar heeft een vlotte babbel en is eigenwijs. Wees jezelf; er zijn al zoveel anderen!
Heeft hij niet altijd gehad hequote:Op vrijdag 25 november 2011 00:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hugh Hefter heeft vooral veel geld.
nee. niet belangrijk voor dit topic trouwens. Ik ga niet precies dat kopen wat ik ben kwijtgeraakt bij de prostituee want kost geld. ik ga het wel proberen terug te vragen. ze is denk ik gewoon een beetje instabiel door suikerziekte, had ik toch gelijk met naief zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
He MLiG. Heb je al nieuwe theedrinkkleding?
Eigenlijk wel, voel me overlopen... als ik fel doe is dat naar mijn mening ook gewoon terecht dus ik zou dan wat dingen goed kunnen praten, of de conclusie kunnen trekken dat ik met een complete morron te maken hebt... werkt verhelderend.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ben je gelukkiger en blijer met jezelf als je fel doet?
Wil je het linkje nog een keer sturen naar mij? Ik ben het kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. niet belangrijk voor dit topic trouwens. Ik ga niet precies dat kopen wat ik ben kwijtgeraakt bij de prostituee want kost geld. ik ga het wel proberen terug te vragen. ze is denk ik gewoon een beetje instabiel door suikerziekte, had ik toch gelijk met naief zijn.
Ik heb wel 2 fotos op me facebook gezet alsof ik sociaal ben enzo, daar heb ik maandenlang op gewacht. ik hoop dat ik snel vrienden krijg.
Ik vind je profielfoto wel leuk, die had ik nog niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. niet belangrijk voor dit topic trouwens. Ik ga niet precies dat kopen wat ik ben kwijtgeraakt bij de prostituee want kost geld. ik ga het wel proberen terug te vragen. ze is denk ik gewoon een beetje instabiel door suikerziekte, had ik toch gelijk met naief zijn.
of ik stel wel een nieuw setje theedrinkkleding samen van kleren die ik al heb.
Ik heb wel 2 fotos op me facebook gezet alsof ik sociaal ben enzo, daar heb ik maandenlang op gewacht. ik hoop dat ik snel vrienden krijg.
welk linkje?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je het linkje nog een keer sturen naar mij? Ik ben het kwijtgeraakt.
ja heeft lanterfanteraar me mee geholpen door alle "foute" dingen uit de foto te snijden, en alleen het stukje foto te nemen waarop ik lauw lijk. Ook heeft ze de kleurtinten aangepast zodat het lauwer lijkt op de toffe manier. niet lauwer qua kleurtemperatuur maar qua chill en tof zijn enzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind je profielfoto wel leuk, die had ik nog niet eerder gezien.
Je weet zijn naam toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je het linkje nog een keer sturen naar mij? Ik ben het kwijtgeraakt.
stuur maar een link via DM misschien haal je nog wat uit mijn contactenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
of ik stel wel een nieuw setje theedrinkkleding samen van kleren die ik al heb.
Je moet wel ophouden met het woord lauw. Ik weet dat je hip wil klinken en zo, maar ten eerste gebruikt haast niemand het en ten tweede past het niet bij je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
welk linkje?
[..]
ja heeft lanterfanteraar me mee geholpen door alle "foute" dingen uit de foto te snijden, en alleen het stukje foto te nemen waarop ik lauw lijk. Ook heeft ze de kleurtinten aangepast zodat het lauwer lijkt op de toffe manier. niet lauwer qua kleurtemperatuur.
Zij heeft echt verstand van wat cool is enzo.
Zolang je maar werkt aan het zelfvertrouwen. Over je heen laten lopen is het eerste wat je dan kunt veranderen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, voel me overlopen... als ik fel doe is dat naar mijn mening ook gewoon terecht dus ik zou dan wat dingen goed kunnen praten, of de conclusie kunnen trekken dat ik met een complete morron te maken hebt... werkt verhelderend.
Komt nooit buiten. Dan wordt het lastig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
MLiG: Hoe komt het dat je geen vrienden hebt? Je reacties hier laten zien dat je een aardige vriendelijke kerel bent.
Nee grey, het past zeer zeker bij je. Blijven gebruikenquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet wel ophouden met het woord lauw. Ik weet dat je hip wil klinken en zo, maar ten eerste gebruikt haast niemand het en ten tweede past het niet bij je.
Beetje anti-sociaal? Dan wordt het wel moeilijk ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt nooit buiten. Dan wordt het lastig.
Maar hij heeft wel wat vrienden geloof ik. Soort van. Hecht je eigenlijk waarde aan vriendschap mlig?
vaak proberen mensen dat niet eens als ze merken dat je zelfverzekerd bent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang je maar werkt aan het zelfvertrouwen. Over je heen laten lopen is het eerste wat je dan kunt veranderen.
Op de meet vond iedereen hem aardig. Het is gewoon dat hij dingen moet doen, en dat is moeilijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje anti-sociaal? Dan wordt het wel moeilijk ja.
Anti-sociaal klinkt een beetje alsof hij ook geen contact wil. Hij wil wel, maar vind het ongemakkelijk en heeft veel last van angsten. Maar volgens mij gaat het serieus beter door de medicijnen die hij gebruikt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje anti-sociaal? Dan wordt het wel moeilijk ja.
Omdat ze weten dat ze hard op hun bek gaan, iemand onder je proberen te drukken is namelijk een hachelijke eigenschap, dat soort mensen verdienen het wel een beetje om op hun plek gezet te worden en ik reageer daar dus niet op, wat resulteert in een soort van opkroppen van ''onredelijk behandeld laten worden''quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:04 schreef dawg het volgende:
[..]
vaak proberen mensen dat niet eens als ze merken dat je zelfverzekerd bent.
Voor het geval dat, mlig dit is sarcasme.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee grey, het past zeer zeker bij je. Blijven gebruiken
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de meet vond iedereen hem aardig. Het is gewoon dat hij dingen moet doen, en dat is moeilijk.
Ok, klinkt vervelend. Heeft dat ook met een depressie te maken of niet? Het komt me best bekend voor namelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anti-sociaal klinkt een beetje alsof hij ook geen contact wil. Hij wil wel, maar vind het ongemakkelijk en heeft veel last van angsten. Maar volgens mij gaat het serieus beter door de medicijnen die hij gebruikt!
Sociale fobie denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ok, klinkt vervelend. Heeft dat ook met een depressie te maken of niet? Het komt me best bekend voor namelijk.
Het ligt denk ik vooral aan angsten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ok, klinkt vervelend. Heeft dat ook met een depressie te maken of niet? Het komt me best bekend voor namelijk.
ik begrijp nog steeds niet zo goed hoe je strijdlust bedoelt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
Slaap lekker mensen, als iemand tips heeft om strijdlust te vergaren dan krijg ik graag een PM'etje.
Kan. Maar een diepe depressie doet ook gekke dingen met je. Hoe dan ook; ben blij dat het beter gaat met de medicijnenquote:
Dat ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ligt denk ik vooral aan angsten.
Maar daar kan een depressie wel door worden veroorzaakt.
Doellustig... Doelen stellen, voltooien, het leven gewoon volle bak aanpakken, sterk en scherp zijn. Maargoed, tjussquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik begrijp nog steeds niet zo goed hoe je strijdlust bedoelt?
anyway, welterusten.
Ben jij nog van plan hem een keer te ontmoeten eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
mylifeisgrey is echt tof, ik heb ook altijd goede plannen voor hem. en de mensen van hier kunnen hem eigenlijk ook naar alles meenemen.
zo had hij mee kunnen gaan naar de studio met heloef. of met crutch naar lowlands.
ah zo. nou, simpel. stap over die drempel heen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doellustig... Doelen stellen, voltooien, het leven gewoon volle bak aanpakken, sterk en scherp zijn. Maargoed, tjuss
Hij is te leuk om de hele dag binnen te zitten en geen vrienden in de buurt te hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
mylifeisgrey is echt tof, ik heb ook altijd goede plannen voor hem. en de mensen van hier kunnen hem eigenlijk ook naar alles meenemen.
zo had hij mee kunnen gaan naar de studio met heloef. of met crutch naar lowlands.
Voor mij is dat dus niet simpel, hoe krijg ik een idee welke doelen ik wil stellen hoe hou je opeens weer van het leven en hoe word je zo dat je als je ergens aan denkt wat in je hoofd spookt dat je het gelijk uitspreekt. Maar nu ben ik echt weg (3e maal)quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo. nou, simpel. stap over die drempel heen!
Jullie zijn toch vrienden nu?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is te leuk om de hele dag binnen te zitten en geen vrienden in de buurt te hebben.
Ja maar ik kom mijn bed nauwelijks uit, daar heeft hij weinig aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jullie zijn toch vrienden nu?
Hij ook niet, dus tja...lastig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik kom mijn bed nauwelijks uit, daar heeft hij weinig aan
Komt ie toch bij jou in bed liggen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik kom mijn bed nauwelijks uit, daar heeft hij weinig aan
Dat bedoel ik. Maar bij mij is het minder erg omdat ik werk heb enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij ook niet, dus tja...lastig.
Je haalt de woorden uit mijn mond, maat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt ie toch bij jou in bed liggen?
zal newbie leuk vinden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ehm nee. Geen slimme opmerkingquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
jouw poststijl doet me enigszins aan iemand denken. maar je bent haar niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond, maat.
Oh ja, dus nou stap je weer over op Kaneelstokje...tuurlijk, laat me maar in de steekquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het leven kan heel simpel zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Newbie mag bij mij komen liggen.quote:
wat?quote:
Ja, ik ben gewoon leuk. Kan ik ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:19 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Oh ja, dus nou stap je weer over op Kaneelstokje...tuurlijk, laat me maar in de steek
On topic; wie ligt er in bed?
Ik, maar wel aangekleed enzo, ik ga nog heel lang niet slapen, dat heb ik vanmiddag al gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:19 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Oh ja, dus nou stap je weer over op Kaneelstokje...tuurlijk, laat me maar in de steek
On topic; wie ligt er in bed?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik met jou, als ik het voor het zeggen had.
eerst vrienden met haar worden jij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heath heeft allang een general freepass hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:24 schreef dawg het volgende:
[..]
eerst vrienden met haar worden jij.friends with benefits, huh.
Mwah, dat is een groot woord. Als ik verliefd word op een kerel, zou ik geen nee zeggen. Laten we het daar op houden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:21 schreef dawg het volgende:
ben je ook bi kaneel?
ik ben ook leuk, mijn ego is nog groter dan mount everest.
geen bi trouwens.
subtiel!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:24 schreef MaanSelene het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan ga ik je heel lief in slaap aaien, goed?
ze wil geen scharrel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:25 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heath heeft allang een general freepass hoor
Ja, misschien wel!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Krijgen we een nieuw kusjekroel stelletje in het topic?
![]()
Ik hou daarvan.
dus je zou wel verliefd kunnen worden op een man? duidelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, dat is een groot woord. Als ik verliefd word op een kerel, zou ik geen nee zeggen. Laten we het daar op houden.
Ja, dat friends zijn we ff versneld geworden vanavond.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:24 schreef dawg het volgende:
[..]
eerst vrienden met haar worden jij.friends with benefits, huh.
Correctie; ze wil JOU niet als scharrel. Is ook moeilijk, ik weet hetquote:
hope for the best. leuk wel, serieus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, dat friends zijn we ff versneld geworden vanavond.
waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:27 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Correctie; ze wil JOU niet als scharrel. Is ook moeilijk, ik weet het
no worries. maar nu stoppen voordat mijn fantasie op hol slaat!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
We hebben elkaar al uitgebreid en gedetaileerd verteld wat we willen, dus no worries, man!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:27 schreef dawg het volgende:
[..]
hope for the best. leuk wel, serieus.
Wanneer gaan jullie daten?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
We hebben elkaar al uitgebreid en gedetaileerd verteld wat we willen, dus no worries, man!
Sowieso Heath's curvesquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:30 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt wel een erg snelle leercurve.
Ja he, na een weekje intensief hier mee doen, heb ik een vrouw gehosseld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:30 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt wel een erg snelle leercurve.
Kun je nagaan hoe goed ik ben!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik had haar al gehosseld, maar je hebt wel goed geholpen om een doorstart te maken, ja.
als het voor mannen nu ook zo snel zou gaan dan zou dit topic op slot kunnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:33 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja he, na een weekje intensief hier mee doen, heb ik een vrouw gehosseld.
Bedankt oh waarde leermeester en hosselbazen hier.
wo3, verder niks.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:33 schreef VacaLoca het volgende:
Oh loopt dit topic nog steeds. Heb ik nog iets gemist de afgelopen ~40 deeltjes?
Okequote:Op vrijdag 25 november 2011 01:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel als je met 2 vrouwen bent: We communiceren daar uren over.
Ja, maar bij jullie was er eentje een man en dan gaat het zoveel sneller.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke
Wij hadden zoiets van: volgens mij passen we wel bij elkaar, komende woensdag afspreken?
Je bedoelt jezelf, of?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ok, zijn er nog leuke dames bijgekomen die voor hun eigen sake gehosselt moeten worden?
cactus1. misschien wel iets voor jou.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ok, zijn er nog leuke dames bijgekomen die voor hun eigen sake gehosselt moeten worden?
Plus een horkerige vrouw die zo subtiel is als een deurklinkquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:37 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar bij jullie was er eentje een man en dan gaat het zoveel sneller.
Ook nog eens, ja, dan kan het heul snel goan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Plus een horkerige vrouw die zo subtiel is als een deurklink
Ik ben ook niet subtiel, toch gaat het bij ons niet snel. Ik krijg voorzichtig-doe neigingen bij jou, dat is het gewoonquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ook nog eens, ja, dan kan het heul snel goan.
4 jaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe lang zat er tussen jullie eerste zoen en je ontmaagding, als ik vragen mag?
geen idee, das al zo lang geleden. paar maanden ongeveer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben geen dame. Maar eerste helft van deze reeks was toch een beetje afwachten wie er nou met lanterfanter oid van bil zou gaan. Benieuwd wie die rol nu heeft/hebben.quote:
14 jaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, slettebak.quote:
3 minutenquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Je moet ook voorzichtig met me doen, ik ben heel lief en teer!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:41 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik ben ook niet subtiel, toch gaat het bij ons niet snel. Ik krijg voorzichtig-doe neigingen bij jou, dat is het gewoon
Nee, maar mag wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
Of bedoel je met dezelfde partner?
Is dat echt zo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je moet ook voorzichtig met me doen, ik ben heel lief en teer!
omdat je 'maat' en 'man' gebruikt als meisje heb ik echt een beeld van een shag rokend bier drinkend meisje met kroeshaar voor me.quote:
Richardquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ben geen dame. Maar eerste helft van deze reeks was toch een beetje afwachten wie er nou met lanterfanter oid van bil zou gaan. Benieuwd wie die rol nu heeft/hebben.
Overigens ben ik geweest waar menigen hier zijn, kom uit de diepste put die er te vinden is, dus ms kan ik nog eea overdragen.
Ze is heel knap met mooi lang bruin haar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:49 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat je 'maat' en 'man' gebruikt als meisje heb ik echt een beeld van een shag rokend bier drinkend meisje met kroeshaar voor me.sorry.
Ik probeer een beetje mee te doen in het FOK-jargon.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:49 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat je 'maat' en 'man' gebruikt als meisje heb ik echt een beeld van een shagrokend bierdrinkend meisje met kroeshaar voor me.sorry.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is heel knap met mooi lang bruin haar.
oki. ik zeg al niks meer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik probeer een beetje mee te doen in het FOK-jargon.
Een biertje lust ik graag, maar verder ben ik heel lief, meisjesachtig en... teer.
Krijg je van dat shaq rokenquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik probeer een beetje mee te doen in het FOK-jargon.
Een biertje lust ik graag, maar verder ben ik heel lief, meisjesachtig en... teer.
Moeilijke vraag. Ik kan een poging doen, dan moet je wel geduld hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:51 schreef VacaLoca het volgende:
Kan iemand een overzichtje geven van de hoofdrolspelers in dit topic en wat hun 'deal' is?Ook voor overige mensen die willen instappen handig natuurlijk
Oei dat wordt nachtwerk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:51 schreef VacaLoca het volgende:
Kan iemand een overzichtje geven van de hoofdrolspelers in dit topic en wat hun 'deal' is?Ook voor overige mensen die willen instappen handig natuurlijk
Ik ben een loempiavouwerquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:51 schreef VacaLoca het volgende:
telegramstijl.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeilijke vraag. Ik kan een poging doen, dan moet je wel geduld hebben.
het is je nick. welk voetbalteam trouwens?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:53 schreef MaanSelene het volgende:
Pffff, mijn Heath een shagroker, echt niet.
Ben alleen wel benieuwd hoe men dan over mij denkt, met mijn voetbal, auto's en mijn grote smoel
Ach, ik weet toch dat jij ook heel lief en zacht bent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:53 schreef MaanSelene het volgende:
Ben alleen wel benieuwd hoe men dan over mij denkt, met mijn voetbal, auto's en mijn grote smoel
Altijd zo geweest?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:53 schreef MaanSelene het volgende:
Voorheen Ajax, sedert Suarez echter alles behalve Ajax. Wat had ik een gruwelijke pokkehekel aan die gozer zeg!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:53 schreef dawg het volgende:
[..]
het is je nick. welk voetbalteam trouwens?
Op die grote smoel, die vooral het verbergen van onzekerheid is, na, ja.quote:
ajax.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:54 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Voorheen Ajax, sedert Suarez echter alles behalve Ajax. Wat had ik een gruwelijke pokkehekel aan die gozer zeg!
Wat is er mis met mijn nick?
Dan moeten we eerst pics hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:53 schreef MaanSelene het volgende:
Heath heeft een picquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst pics hebben.![]()
En ik vind Selene een mooie naam, dus dat zit wel goed.
Weet ik, maar het is niet netjes om foto's van anderen uit te wisselen.quote:
Probeerde je alleen maar jaloers te maken...sorry hoor...quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is niet netjes om foto's van anderen uit te wisselen.
Vrouw die van voetbal houd vind ik altijd wel een plus. Eentje die niet op dr mondje gevallen is ook wel. Auto's mooi vinden is wel vrij universeel me dunkt. Maar goed zegt nog vrij weinig over iemand natuurlijk, een meisje-meisje kan die eigenschappen ook nog wel hebben, maar ook een manwijf.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:53 schreef MaanSelene het volgende:
Hehe, het stadium van jaloezie ben ik voorbij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:57 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Probeerde je alleen maar jaloers te maken...sorry hoor...
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:54 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Voorheen Ajax, sedert Suarez echter alles behalve Ajax. Wat had ik een gruwelijke pokkehekel aan die gozer zeg!
irritant ventje is het.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Had het kunnen weten, houd ze zgn van voetbal, heeft ze er geen verstand van..
Suárez
Ik kan je mededelen dat ze knap is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is niet netjes om foto's van anderen uit te wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |