abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104788593

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_104788602
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik kan geen hoogte krijgen van bewegende of pratende mensen, mijn indruk van hoe iemand is lees ik eerder af aan de inhoud van wat iemand zegt. Daar moet ik het mee doen helaas.
Dan ben je óf een zeer zeldzame uitzondering, óf je onderschat de waarde van lichamelijke interactie.

Maar goed, ik ken je niet en ga daar dus ook niet over oordelen.
pi_104788644
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan krijg je dus dat iemand op internet allerlei verhalen vertelt, maar IRL zijn/haar scheur niet opentrekt.... Dan gaat een date tegenvallen.
Ik vind het dan vertrouwder voelen om tegen iemand te praten IRL.
Dan ben je er al een soort van aan gewend en weet je globaal hoe de ander er waarschijnlijk op gaat reageren.
pi_104788668
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dan ben je óf een zeer zeldzame uitzondering, óf je onderschat de waarde van lichamelijke interactie.

Maar goed, ik ken je niet en ga daar dus ook niet over oordelen.
Nee hoor, het is een vrij algemeen kenmerk van sociaal incapabele mensen.
pi_104788672
quote:
17s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef MaanSelene het volgende:
@ Kaneel; yep, geboren en getogen Noortukse :P Woon jij daar ook dan? Wat die Suarez betreft....bahbah. Met Ghana ook; wow, je hebt een wedstrijd gewonnen omdat je de regels overtreedt, niet omdat je beter bent dan de ander. Joepie.

@ Heath; je hebt me volledig gehosseld ja, hahaha!

@ Kree; het spijt me....kom je er nog overheen denk je?

@ Heloef; sorry, maar dat vind ik dus echt. Was altijd een fanatiek Ajacied, had zelfs een clubkaart. Maar die vent....brrrr!
Ja denk het wel want ik kon je toch nog niet :)
Blijkbaar moet ik hier maar vaker rondhangen :')
Do what you love, love what you do!
pi_104788673
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind het dan vertrouwder voelen om tegen iemand te praten IRL.
Dan ben je er al een soort van aan gewend en weet je globaal hoe de ander er waarschijnlijk op gaat reageren.
Niet helemaal mee eens. Als je op internet volop babbelt en IRL wordt er nauwelijks een woord gewisseld, dan valt zo'n date wsl. tegen.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:03:02 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104788683
quote:
17s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef MaanSelene het volgende:
@ Kaneel; yep, geboren en getogen Noortukse :P Woon jij daar ook dan? Wat die Suarez betreft....bahbah. Met Ghana ook; wow, je hebt een wedstrijd gewonnen omdat je de regels overtreedt, niet omdat je beter bent dan de ander. Joepie.
Jep, geboren en getogen Leiderdorper. Tijdje in Leiden en Oegstgeest gewoond en nu weer terug in Leiden.
Ken je Willem de Patat?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104788684
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan krijg je dus dat iemand op internet allerlei verhalen vertelt, maar IRL zijn/haar scheur niet opentrekt.... Dan gaat een date tegenvallen.
Kan...

Ik denk dat het voornamelijk komt door het ontspannen sfeertje en dat ik me misschien in het echt er niet ontspannen genoeg voor voel? In het echt spreek je ook minder snel iemand 1 op 1 waar je echt volle focus op elkaar hebt... even gedag zeggen is namelijk geen bodem voor een echt diepgaand gesprek..

Dusja ik hoop dat je mijn idee een beetje snapt :P

Verder zou ik me wel iets meer ontspannen willen voelen in het echt, ik zit de laatste tijd echt te kloten.. ik moet gewoon de stoute schoenen aantrekken maar dat lukt niet... alsof ik vastzit in de modder.
Rustig aan.
pi_104788690
Loka ik denk wel dat je een uitzondering bent, want er is zelfs onderzoek naar gedaan dat het beeld wat mensen van je hebben grotendeels gevormd wordt door wat je uitstraalt (door lichaamshouding, intonatie en dergelijke) en niet door wat je zegt. Dat speelt maar voor 10% mee ongeveer.
pi_104788704
Trouwens, ik hecht ook meer waarde aan echt contact omdat ik graag lichamelijke cues gebruik om het gesprek gaande te houden, ben daar heel erg van afhankelijk. Bij chatten blijft het bij mij altijd heel zakelijk, weet ik veel of ze me ziet zitten. Daarom hossel ik ook nooit iemand op FOK en stuur ik bij internetdaten direct aan op een date.

Pas als ik iemand zie kan ik in gaan schatten wat ze van me vindt. Zal wel een mankementje van me zijn.
pi_104788718
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Als je op internet volop babbelt en IRL wordt er nauwelijks een woord gewisseld, dan valt zo'n date wsl. tegen.
Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat ik na chatgesprekken makkelijker met mensen praat dan wanneer ik ze voor het eerst ie, van een gesprek zou dan weinig terecht komen omdat ik de reacties niet zou kunnen inschatten.
pi_104788725
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kan...

Ik denk dat het voornamelijk komt door het ontspannen sfeertje en dat ik me misschien in het echt er niet ontspannen genoeg voor voel? In het echt spreek je ook minder snel iemand 1 op 1 waar je echt volle focus op elkaar hebt... even gedag zeggen is namelijk geen bodem voor een echt diepgaand gesprek..

Dusja ik hoop dat je mijn idee een beetje snapt :P

Verder zou ik me wel iets meer ontspannen willen voelen in het echt, ik zit de laatste tijd echt te kloten.. ik moet gewoon de stoute schoenen aantrekken maar dat lukt niet... alsof ik vastzit in de modder.
Ik snap je idee wel, maar ik ben en blijf van mening dat als je IRL er iets serieus van wilt maken, je niet maanden / jaren moet gaan chatten, maar elkaar snel eens IRL moet zien om te kijken of het dan ook nog zo leuk is.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:04:30 #13
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104788739
Waar komen joden toch vandaan
Uit israël hier ver vandaan
Vinden joden voetbal fijn
Alleen als ze voor ajax zijn
Etc
:')
Sinds de nieuwe geluidsinstallatie hoor ik luid en duidelijk wat er nou eigenlijk in stadions om gaat :*
Spreading the Word
pi_104788750
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Loka ik denk wel dat je een uitzondering bent, want er is zelfs onderzoek naar gedaan dat het beeld wat mensen van je hebben grotendeels gevormd wordt door wat je uitstraalt (door lichaamshouding, intonatie en dergelijke) en niet door wat je zegt. Dat speelt maar voor 10% mee ongeveer.
Nou ja, iemand die echt sociaal incapabel is zal die 90% niet kunnen plaatsen, dan snap ik wel dat je op die 10% af moet gaan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:05:12 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104788766
waarom is afspreken via msn zo moeilijk?

Hey zullen we wat gaan drinken? Ja is goed. Mooi wat dacht je van komende vrijdag 20uur in de stad is het nog niet zo druk kunnen we even rustig praten en zien we wel hoe de avond verloopt.

Oh je kan niet? donderdag of anders zaterdag dan? Nee ook niet, oke pak je agenda er even bij en zeg even wanneer je wel kan. zorg ik er voor dat ik die dag ook kan :)

Opgelost.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104788780
veel real-life communicatie gaat onbewust, dus zo stellig als loka beweert lijkt me een beetje stug.
pi_104788786
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach, ik denk het. Nou ja, dan maar een uitzondering, sociaal capabel zal ik toch nooit worden.
pi_104788802
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:05 schreef dawg het volgende:
veel communicatie gaat onbewust, dus zo stellig als loka beweert lijkt me een beetje stug.
Voor jullie misschien, maar voor mij is het een van de weinige dingen die ik kan peilen dus.
pi_104788806
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:05 schreef dawg het volgende:
veel real-life communicatie gaat onbewust, dus zo stellig als loka beweert lijkt me een beetje stug.
Inderdaad. Online kan mw. er bij Keyos omheen blijven draaien, haar lichaamstaal verraadt wsl. IRL direct alles.
pi_104788823
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou ja, iemand die echt sociaal incapabel is zal die 90% niet kunnen plaatsen, dan snap ik wel dat je op die 10% af moet gaan.
Iemand met autisme bijvoorbeeld zal inderdaad weinig hebben aan lichaamstaal, omdat zo iemand het niet goed kan interpreteren. Dan haal je daar dus geen informatie uit.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:07:05 #21
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104788831
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens, ik hecht ook meer waarde aan echt contact omdat ik graag lichamelijke cues gebruik om het gesprek gaande te houden, ben daar heel erg van afhankelijk. Bij chatten blijft het bij mij altijd heel zakelijk, weet ik veel of ze me ziet zitten. Daarom hossel ik ook nooit iemand op FOK en stuur ik bij internetdaten direct aan op een date.

Pas als ik iemand zie kan ik in gaan schatten wat ze van me vindt. Zal wel een mankementje van me zijn.
Nee hoor. Je doet het goed. Heel opmerkelijk hoe mensen ongemerkt hun lichaamstaal aanpassen op hoe zij zich voelen.
pi_104788842
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, ik denk het. Nou ja, dan maar een uitzondering, sociaal capabel zal ik toch nooit worden.
Maakt toch niet uit. Ergens is het wel mooi dat je minder oppervlakkig bent dan de meesten. :)
pi_104788845
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik snap je idee wel, maar ik ben en blijf van mening dat als je IRL er iets serieus van wilt maken, je niet maanden / jaren moet gaan chatten, maar elkaar snel eens IRL moet zien om te kijken of het dan ook nog zo leuk is.
Dat ben ik ook de volle 100% met je eens.
Rustig aan.
pi_104788856
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:

[..]

Nee hoor. Je doet het goed. Heel opmerkelijk hoe mensen ongemerkt hun lichaamstaal aanpassen op hoe zij zich voelen.
als mensen elkaar mogen gaan ze hun houding spiegelen aan elkaar. :s)
pi_104788866
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Voor jullie misschien, maar voor mij is het een van de weinige dingen die ik kan peilen dus.
Dan vraag ik mij het volgende af:

Stel dat het online tussen ons klikt, en we meeten. Als ik dan geen interesse meer heb om wat voor een reden dan ook, herken jij dit dan niet meer? Ik ben namelijk niet onbeleefd en zal wel gewoon gesprekken met je voeren.
pi_104788867
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat vind ik onzin, je kan toch ook andere dingen doen dan praten?
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:08:12 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104788868
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:07 schreef dawg het volgende:

[..]

als mensen elkaar mogen gaan ze hun houding spiegelen aan elkaar. :s)
daar kan je ook leuk op ingaan en misbruik van maken :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:08:19 #28
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104788875
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Inderdaad. Online kan mw. er bij Keyos omheen blijven draaien, haar lichaamstaal verraadt wsl. IRL direct alles.
Klopt, als het aan mij ligt had ik haar ook liever elke keer IRL gesproken ipv de FB gesprekken, dan weet ik ook zeker dat we nu veel verder waren geweest, maar zo is het nou eenmaal niet zo. Ik had dit gewoon beter moeten aanpakken , hopelijk is het nog te fixen, het is niet dat dit al maanden zo gaat ofzo.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104788880
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:08 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Dat vind ik onzin, je kan toch ook andere dingen doen dan praten?
Meteen gaan neuken of zo?
pi_104788885
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

daar kan je ook leuk op ingaan en misbruik van maken :P
haha ja klopt :P
pi_104788913
quote:

[..]

Met mankementje bedoel ik dat ik heel slecht ben in chatgesprekken voeren zonder dat die verzanden in zakelijke futiliteiten. Ik moet echt zo snel mogelijk iemand in het echt zien.
pi_104788918
quote:

[..]

Nou ja, ik heb ook wel van die dingen gelezen van 'open lichaamshouding' en dergelijke, en als ik erop let kan ik best gezichtsuitdrukkingen interpreteren. Maar tijdens een serieus gesprek kan ik daar gewoon niet allemaal op letten, ik snap niet hoe iedereen dat doet eigenlijk, overal tegelijk naar kijken.
pi_104788941
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Meteen gaan neuken of zo?
Duh.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:10:22 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104788945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb ook wel van die dingen gelezen van 'open lichaamshouding' en dergelijke, en als ik erop let kan ik best gezichtsuitdrukkingen interpreteren. Maar tijdens een serieus gesprek kan ik daar gewoon niet allemaal op letten, ik snap niet hoe iedereen dat doet eigenlijk, overal tegelijk naar kijken.
Gaat van zelf. En een gezicht kan heel veel vertellen. Houd dat in de gaten en je kan zo pijlen welke kant je gesprek op moet.
pi_104788967
quote:

[..]

dat gaat dus onbewust.
pi_104788970
quote:

[..]

Ligt er gewoon aan waar je focus ligt. Ik vraag mij ook af hoe een scheidsrechter bij een voetbalwedstrijd al die overtredingen ziet.
pi_104788975
quote:

[..]

De meeste mensen letten niet overal tegelijk op, dat gaat vaak automatisch, onbewust.
pi_104788982
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gaat van zelf. En een gezicht kan heel veel vertellen. Houd dat in de gaten en je kan zo pijlen welke kant je gesprek op moet.
Bij mij niet. Ik kan blijkbaar niet twee dingen tegelijk. Als ik op iemands gezicht moet letten komt er nog maar weinig zinnigs uit mijn mond :')
pi_104788985
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ligt er gewoon aan waar je focus ligt. Ik vraag mij ook af hoe een scheidsrechter bij een voetbalwedstrijd al die overtredingen ziet.
Hij ziet ze niet allemaal. Een goede arbiter ziet er echter wat meer dan een slechte arbiter omdat hij beter weet waar hij op moet letten.
pi_104789015
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik kan het ook wel, ik heb alleen de energie niet om overal op te letten.
pi_104789023
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij ziet ze niet allemaal. Een goede arbiter ziet er echter wat meer dan een slechte arbiter omdat hij beter weet waar hij op moet letten.
Ik bedoel ook dat het vaak context is waardoor hij een overtreding ziet. Hij hoeft de daad niet zelf te zien, maar aan de manier van vallen kan hij zien of er echt iets aan de hand is. Dat is ook zo met lichamelijke cues. Het valt je op aan de context, als je er dan beter op gaat letten krijg je bevestiging.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:12:44 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104789025
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Bij mij niet. Ik kan blijkbaar niet twee dingen tegelijk. Als ik op iemands gezicht moet letten komt er nog maar weinig zinnigs uit mijn mond :')
het is simpel. Zeg iets en als die persoon tegen over je begint te lachen zit je goed. Of stel je begint over klasieke muziek en die persoon vind dat niks is er weini greactie. Begin je over dance en dat is precies wat die persoon leuk vind zie je aan het gezicht direct een opleving en gaat die persoon er vol in mee. Want je zit op een gedeelde intresse.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:13:08 #43
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104789039
interessant.
ik heb (denk ik) dat ik het irl ook allemaal moeilijk te volgen vind, dan is er zoveel om op te letten dat ik maar gewoon wild in het rond? ga kijken ofzo? of naar de grond?, in ieder geval niet naar de goede dingen.
die indruk heb ik een beetje van mezelf.
of ik kijk wel naar de goede dingen alleen wat ik zie dringt niet tot me door ofzo.

loka heeft(denk ik ) hetzelfde. uitgezondert dat jij(loka) wel mensen indringend blijft aankijken(is je weleens gemeld) en ik dat minder goed durf ofzo en naar de grond eerder ga staren.

het grappige is dat ik het wel kan, alles goed interpreteren, en gezichtsuitdrukkingen en houdingen enzo. alles op tv kan ik prima volgen.
alleen als ik me er zelf tussen bevind dan kan ik het niet aan en gaat alles langs me heen, en ik zou nieteens weten waarom.
omdat ik niet kijk, of omdat ik het niet zie, of omdat ik het niet kan verwerken
pi_104789045
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik bedoel ook dat het vaak context is waardoor hij een overtreding ziet. Hij hoeft de daad niet zelf te zien, maar aan de manier van vallen kan hij zien of er echt iets aan de hand is. Dat is ook zo met lichamelijke cues. Het valt je op aan de context, als je er dan beter op gaat letten krijg je bevestiging.
plus grensrechters en 2 officials achter beide doelen. 5 man, 10 ogen. :P
pi_104789076
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
interessant.
ik heb (denk ik) dat ik het irl ook allemaal moeilijk te volgen vind, dan is er zoveel om op te letten dat ik maar gewoon wild in het rond? ga kijken ofzo? of naar de grond?, in ieder geval niet naar de goede dingen.
of ik kijk wel naar de goede dingen alleen wat ik zie dringt niet tot me door ofzo.

loka heeft(denk ik ) hetzelfde. uitgezondert dat jij(loka) wel mensen indringend blijft aankijken(is je weleens gemeld) en ik dat minder goed durf ofzo en naar de grond eerder ga staren.
Ik denk ook dat jij wel begrijpt wat ik bedoel. Gewoon teveel informatie van iedereen, dat is niet goed.
pi_104789083
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Yep. Enige gave of ervaring daarin kan dan geen kwaad. Een beginnende arbiter heeft doorgaans ook geen idee hoe hij zaken in moet schatten.

Net zoals mensen vaak dingen die ze willen zien ook gaan zien of overschatten en dingen die ze niet willen zien of horen, negeren.
pi_104789086
quote:
interessant.

Dat is wel mijn ervaring met jou MLIG. Je kijkt naar heel veel dingen om je heen, maar niet snel naar je gesprekspartner. Of je vond mij niet om aan te zien :P Ik ben namelijk een heel druk gebarende prater, ik kan me voorstellen dat je snel overprikkeld raakt daarvan.
pi_104789094
Maar ehhm, als ik een issue voorleg, word ik dan nog geholpen met versieren? :P
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:14:56 #49
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104789101
Ik merk dat ik het soms moeilijk vind om mensen echt aan te kijken.
Laatst bij de tandarts, lukte het me niet om haar in haar gezicht te kijken. Toen zat ik onbewust naar haar borsten te kijken.
Zal er wel stom uit hebben gezien.
pi_104789104
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
Ligt aan je issue :p
pi_104789107
quote:
Kom maar op dan enzo :)
pi_104789110
quote:
interessant.

het grappige is dat ik het wel kan, alles goed interpreteren, en gezichtsuitdrukkingen en houdingen enzo. alles op tv kan ik prima volgen.
alleen als ik me er zelf tussen bevind dan kan ik het niet aan en gaat alles langs me heen, en ik zou nieteens weten waarom.
omdat ik niet kijk, of omdat ik het niet zie, of omdat ik het niet kan verwerken
Jij raakt ook snel overgeprikkeld geloof ik. :) Of heeft het meer met angsten te maken?
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:15:08 #53
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104789111
Het is denk ik wel belangrijk dat je van tevoren jezelf wijst om op deze dingen te letten als je met iemand praat waar je mee date/leuk vind. Als je er niet specifiek op let, ga je ze ook niet zien, easy as that. Ik ben best goed in het uitlezen van mensen, maar als het om dates ga (die ik niet heel vaak heb) , ben ik op de één of andere manier niet zodanig comfortabel in de situatie dat ik eraan denk om erop te letten, ik vind dat daten eigenlijk maar helemaal niets, ben blij als dat klaar is.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104789115
quote:
tuurlijk. jij bent toch al wat ouder? :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:15:18 #55
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104789116
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk ook dat jij wel begrijpt wat ik bedoel. Gewoon teveel informatie van iedereen, dat is niet goed.
ja.

heb jij dat ook dat het op tv allemaal superduidelijk en helder opzich is.
als ik tv kijk dan kan ik dingen "wel snappen" en is het net alsof ik een normaal iemand ben.
en dan irl dan wordt het teveel en mis ik een boel.
pi_104789123
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

het is simpel. Zeg iets en als die persoon tegen over je begint te lachen zit je goed. Of stel je begint over klasieke muziek en die persoon vind dat niks is er weini greactie. Begin je over dance en dat is precies wat die persoon leuk vind zie je aan het gezicht direct een opleving en gaat die persoon er vol in mee. Want je zit op een gedeelde intresse.
Wat ik deed :')

Gewoon beginnen over mezelf en dingen van vroeger enzo en dan aan de hand van de reactie daarover doorgaan.
Werkte toen wel, geen saai moment gehad want dan komt zij, als ze tenminste wat te vertellen heeft ook met haar verhalen waar je over door kan gaan.
En betrek dat dan weer op vragen over het heden.

disclaimer: succes niet gegarandeerd
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:15:38 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104789126
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik merk dat ik het soms moeilijk vind om mensen echt aan te kijken.
Laatst bij de tandarts, lukte het me niet om haar in haar gezicht te kijken. Toen zat ik onbewust naar haar borsten te kijken.
Zal er wel stom uit hebben gezien.
dat is gezond :P
pi_104789142
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja.

als ik tv kijk dan kan ik dingen "wel snappen" en is het net alsof ik een normaal iemand ben.
Ja, ik kan alleen niet langer dan 10 minuten geconcentreerd tv kijken :')
Maar in het echt is er veel en veel teveel afleiding overal.
pi_104789149
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

ja.

Hoi, ik eis nog antwoord op mijn 2 PM's.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:16:34 #60
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104789151
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Met mankementje bedoel ik dat ik heel slecht ben in chatgesprekken voeren zonder dat die verzanden in zakelijke futiliteiten. Ik moet echt zo snel mogelijk iemand in het echt zien.
Chat niet met feiten, maar meer met emoties zodat de ander mee kan genieten zeg maar. Dus bv.

[niet goed]
"Ik was foto's aan het maken in de dierentuin rond 7 uur vanochtend. Daarna wat gegeten."

[goed bezig]
"
Vanochtend was ik voor mijn doen zeer vroeg opgestaan voor de dierentuin. Echt trots op mezelf. De belichting van de zon is dan prachtig. Fantastische foto's kunnen schieten, ik laat het wel een keer zien. Daarna gegeten daar, wel jammer dat ze schijnbaar ook het dierenvoer aan mensen geven ;( "
pi_104789161
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef kree het volgende:

[..]

Wat ik deed :')

Gewoon beginnen over mezelf en dingen van vroeger enzo en dan aan de hand van de reactie daarover doorgaan.
Werkte toen wel, geen saai moment gehad want dan komt zij, als ze tenminste wat te vertellen heeft ook met haar verhalen waar je over door kan gaan.
En betrek dat dan weer op vragen over het heden.

disclaimer: succes niet gegarandeerd
Dit is wel waar, een gesprek is gewoon een uitwisseling van standpunten. In het begin ga je snel op zoek naar gedeelde interesse en daar bouw je op voort, dan gaat het als vanzelf.

Klinkt wel weer heel erg als een firefly-wijsheid, dit :')
pi_104789163
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ligt aan je issue :p
Nouja eigenlijk weerhoud ik mezelf ervan om een ''move'' te maken, oppervlakkig en geinteresseerd kan ik zijn, maar ik wil naar een volgend niveau... gewoon zeggen dat ik iemands persoonlijkheid waardeer, dat ik diegene knap vind ofzo... weet ik het.. Gewoon een kleine hint dat ik iemand mag.

Ik snap niet waarom ik daar zo moeilijk over doe.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef dawg het volgende:

[..]

tuurlijk. jij bent toch al wat ouder? :P
Nee jong,
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:17:14 #63
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104789167
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat is gezond :P
Ik heb niks met borsten, vind ze over het algemeen niet zo interessant. Maar ik was bezig met niet naar haar gezicht te kijken. Ik bedacht me iets te laat dat ik naar haar borsten keek.
Die overigens perfect in verhouding met haar lichaam waren.
pi_104789196
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:16 schreef Sinji het volgende:

[..]

Praat niet met feiten, maar meer met emoties zodat de ander mee kan genieten zeg maar. Dus bv.

[niet goed]
"Ik was foto's aan het maken in de dierentuin rond 7 uur vanochtend. Daarna wat gegeten."

[goed bezig]
"
Vanochtend was ik voor mijn doen zeer vroeg opgestaan voor de dierentuin. Echt trots op mezelf. De belichting van de zon is dan prachtig. Fantastische foto's kunnen schieten, ik laat het wel een keer zien. Daarna gegeten daar, wel jammer dat ze schijnbaar ook het dierenvoer aan mensen geven ;( "
Heh, valt me nu pas op hoe weinig beeldend ik chat, in tegenstelling tot wat ik in het echt doe.

Zal er eens op gaan letten. Sowieso blijf ik erbij dat er zo snel mogelijk echt gedate moet worden.
pi_104789212
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nouja eigenlijk weerhoud ik mezelf ervan om een ''move'' te maken, oppervlakkig en geinteresseerd kan ik zijn, maar ik wil naar een volgend niveau... gewoon zeggen dat ik iemands persoonlijkheid waardeer, dat ik diegene knap vind ofzo... weet ik het.. Gewoon een kleine hint dat ik iemand mag.

[..]

Nee jong,
volgende keer meteen zeggen zodra je dat denkt. als je wacht ga je twijfelen en zeg je het uiteindelijk niet.

ik verwar je volgens mij met iemand anders. :P
pi_104789214
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit is wel waar, een gesprek is gewoon een uitwisseling van standpunten. In het begin ga je snel op zoek naar gedeelde interesse en daar bouw je op voort, dan gaat het als vanzelf.

Klinkt wel weer heel erg als een firefly-wijsheid, dit :')
Nee zie je helemaal verkeerd want zo zit ik niet in elkaar.
Maar het is gewoon een manier, ik ga het niet forceren zeg maar en dat is wel firefly wijsheid.

oh edit, je doelde op je eigen post natuurlijk.
Maarja wat je wel moet doen is overeenkomsten zoeken en dat kan vanalles zijn natuurlijk.
Maar je moet wel een manier hebben om er achter te komen, anders krijg je geen gesprek. :P
pi_104789230
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:18 schreef dawg het volgende:
ik verwar je volgens mij met iemand anders. :P
Er posten nog 2 koekiemonsters ja... of 3 zelfs.
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:20:17 #68
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104789238
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heh, valt me nu pas op hoe weinig beeldend ik chat, in tegenstelling tot wat ik in het echt doe.

Zal er eens op gaan letten. Sowieso blijf ik erbij dat er zo snel mogelijk echt gedate moet worden.
Dat laatste is cruciaal. Maar als je enkel chat, dan kan dit wel helpen.
pi_104789245
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh, ik ken verder alleen CaptainCookie :P
pi_104789249
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ben je nooit bang dat een date in het echt tegen zal vallen dan?
pi_104789251
quote:

[..]

Dit is in het echt, neem ik aan? Het is een kwestie van durven, van een grote drempel over stappen. Net als bungeejumpen moet je gewoon over de rand heen stappen.

Een afwijking is niet erg trouwens. Niemand zal je uitlachen. Zorg wel dat je zeker bent van wat je zegt. Stamelen werkt natuurlijk niet :')

Dit heb je zelf natuurlijk ook allang bedacht, maar het is wel hoe het werkt.
pi_104789258
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Jij wel?
pi_104789259
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

volgens mij had ik kingstown of zo in gedachten.
pi_104789298
quote:

[..]

Tuurlijk, wie niet?
Ron Paul 2012
pi_104789314
quote:

[..]

Als dat zo is, dan is dat maar zo. Ik maak uiteindelijk de keuze, dan kan het tegenvallen. Dat is geen enkel probleem. Met chatten ga ik daar sowieso nooit achter komen omdat ik niet goed in kan schatten hoe iemand praat, beweegt, wat haar maniertjes zijn.
pi_104789323
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:22 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Tuurlijk, wie niet?
Ondanks mijn zelfhaat heb ik wel veel teveel zelfvertrouwen, dus ik ben daar niet zo huiverig voor.
pi_104789326
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit is in het echt, neem ik aan? Het is een kwestie van durven, van een grote drempel over stappen. Net als bungeejumpen moet je gewoon over de rand heen stappen.

Een afwijking is niet erg trouwens. Niemand zal je uitlachen. Zorg wel dat je zeker bent van wat je zegt. Stamelen werkt natuurlijk niet :')

Dit heb je zelf natuurlijk ook allang bedacht, maar het is wel hoe het werkt.
How to start? Het gesprek er mee beginnen lijkt me vaag :P
Rustig aan.
pi_104789341
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan is dat maar zo. Ik maak uiteindelijk de keuze, dan kan het tegenvallen. Dat is geen enkel probleem. Met chatten ga ik daar sowieso nooit achter komen omdat ik niet goed in kan schatten hoe iemand praat, beweegt, wat haar maniertjes zijn.
dit. waarom zou je daar bang voor zijn. niet iedereen zal je leuk vinden, of andersom. is niks persoonlijks lijkt me.
pi_104789346
quote:

[..]

Moet toch zeggen dat je met chatten een hoop te weten kan komen hoor.
Het gaat natuurlijk niks worden als je er gelijk al op afknapt.
pi_104789352
Bang is een groot woord. Maar je weet nu eenmaal dat er in het echt misschien de klik niet is, dat geeft het wat extra spanning.
Ron Paul 2012
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:24:18 #81
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104789364
quote:

[..]

[..]

Nee jong,
Ik heb dat ook hoor, ik ben iemand die vreselijk makkelijk praat, soms de gangmaker, soms praat ik zoveel dat ik het zelf niet doorheb en in principe kan ik met bijna iedereen wel aanpappen, maar ik vind het zelf heel erg moeilijk om zegmaar de switch te maken tussen praten met iemand, en het gesprek naar "iets meer" opbouwen, want ik ben nu al bang als de date doorgaat, dat ik dan straks van de eerste tot de laatste minuut weer te "serieus" ben, ipv alles los laten gaan en romantische dingetjes aanwakker. Want als je serieus blijft doorlullen, gebeurd er niets....
pi_104789378
quote:

[..]

Tijdens het chatten kun je al achterhalen of afspreken zin heeft; het liefste zou ik al graag 90% zekerheid hebben dat het klikt voor ik zoiets wil proberen eigenlijk.
pi_104789406
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik heb dat ook hoor, ik ben iemand die vreselijk makkelijk praat, soms de gangmaker, soms praat ik zoveel dat ik het zelf niet doorheb en in principe kan ik met bijna iedereen wel aanpappen, maar ik vind het zelf heel erg moeilijk om zegmaar de switch te maken tussen praten met iemand, en het gesprek naar "iets meer" opbouwen, want ik ben nu al bang als de date doorgaat, dat ik dan straks van de eerste tot de laatste minuut weer te "serieus" ben, ipv alles los laten gaan en romantische dingetjes aanwakker. Want als je serieus blijft doorlullen, gebeurd er niets....
Je hoeft toch op een eerste date niet gelijk romantisch te worden?
Gewoon leuk praten "koetjes en kalfjes" en dan merk je vanzelf wel of er een klik is.
pi_104789416
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Tijdens het chatten kun je al achterhalen of afspreken zin heeft; het liefste zou ik al graag 90% zekerheid hebben dat het klikt voor ik zoiets wil proberen eigenlijk.
Niet volkomen. Het chatten kan best leuk zijn, terwijl in het echt de klik er dan niet is.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:26:14 #85
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104789418
quote:

[..]

Speels plagen/grapjes maken zonder te kwetsen. Jij bent veel te veel niceguy
pi_104789422
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

How to start? Het gesprek er mee beginnen lijkt me vaag :P
Tsja, er zijn geen gouden regels. Als het iemand is die je nog niet kent dan begin ik meestal door eerst een beetje te observeren en te kijken waar ik een gesprek over kan beginnen. Desnoods haar schoenveters. Zij weet ook wel dat, als ze aangesproken wordt, dit is omdat een jongen interesse heeft.

Dan knoop je een gesprekje aan, gewoon een kulverhaal. Daarna kan je serieuzere dingen bespreken.

Weet gewoon dat er geen how-to is, ieder meisje is anders en elke situatie is anders. Natuurlijk denk je op het moment dat je 'Hey' zegt, "Waar ben ik aan begonnen" maar je moet het zo los mogelijk benaderen. Als ze niet geïnteresseerd is dan is er niets aan de hand. Ze gaat echt geen foto van je maken en dat direct naar al haar vriendinnen Facebooken om jou op een zwarte lijst te plaatsen ;)
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:27:33 #87
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104789456
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:25 schreef kree het volgende:

[..]

Gewoon leuk praten "koetjes en kalfjes" en dan merk je vanzelf wel of er een klik is.
Klopt, alleen zoals aangegeven is het niet alleen voor deze situatie, maar sowieso in elke situatie. Ik zie het mijzelf namelijk niet voor elkaar krijgen een meid in de pub op te pikken, en haar door het gesprek vol op haar bek te pakken, want zo zit mijn tactiek gewoon niet in elkaar, en dat zou wel moeten. Laat ik het erop houden dat het een soort "angst" is om het gesprek naar iets te brengen, waar het wel eens fout kan gaan, daar moet ik gewoon aan werken.
pi_104789468
quote:

[..]

het is lastig om hier iets over te zeggen vind ik. het ligt heel erg aan hoe de vrouw in kwestie is, je moet een beetje kunnen aanvoelen hoe je haar kunt plagen etc. serieus mag best, maar niet te lang en niet te diepzinnig. als je meteen elkaars diepste gedachten vertelt blijft er weinig spanning meer over, weinig te raden.

ik weet het niet eigenlijk, bij mij gaan dat soort dingen meestal automatisch eigenlijk.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:27:57 #89
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104789469
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:25 schreef kree het volgende:

[..]

Helemaal fout. Zo beland je in de 'niet romantische' sfeer
pi_104789470
Normale gesprekjes heb ik al, ik wil kenbaar maken dat ik haar meer dan ''Leuk om mee te praten'' Vind, een beetje een hoger niveau aankaarten ofzo...

Anders blijft het op dit niveau.
Rustig aan.
pi_104789476
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is wat Straw daarstraks zei, wat je zegt is maar 10% van je communicatie. Dus als het chattend goed klikt dan is de kans wel aanwezig, maar nooit zo groot als jij zou wensen. Uiteindelijk val je niet alleen op wat iemand uitkraamt, maar ook op hoe die zich gedraagt.
pi_104789498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef Sinji het volgende:

[..]

Helemaal fout. Zo beland je in de 'niet romantische' sfeer
Hoe wel? :P
Rustig aan.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:29:00 #93
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104789505
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoi, ik eis nog antwoord op mijn 2 PM's.
1 :ja het wordt te intiem. en maatschappelijk belang enzo. het moet stoppen voordat ik de komende week alleen maar aan jou elke avond in bed ga denken met romantische gedachtes met jou als mogelijkheid(jou die ik helemaal niet ken) . het is ook eng om pm's te sturen naar vrouwelijken, de angst enzo. enge "gebieden" zijn dat.
daarom ga ik nu niets meer terugsturen.
2 : ja maar mrkn, supersoep, strawberry, en anderen posten het opzich toch ook allemaal wel goed.
het is maar net hoe het een beetje wordt verteld.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is wel mijn ervaring met jou MLIG. Je kijkt naar heel veel dingen om je heen, maar niet snel naar je gesprekspartner. Of je vond mij niet om aan te zien :P Ik ben namelijk een heel druk gebarende prater, ik kan me voorstellen dat je snel overprikkeld raakt daarvan.
hoi. oh ik ben je alweer vergeten wie je was. misschien ben ik asociaal ofzo dat ik je nu alweer vergeten ben.

maar het is echt zo dat er veel informatie is, en ik moet echt even als gedachte krijgen van : oke nu praat ik met die" en dan moet echt even de gedachte langskomen van : "elkaar aankijken, en hij gaat terugkijken".

interessant om te horen dat ik veel om me heen kijk als ik eenmaal overflowed ben, want ik weet nieteens wat ik op die momenten doe omdat ik dat soort dingen dan helemaal niet meer in de gaten heb.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, ik kan alleen niet langer dan 10 minuten geconcentreerd tv kijken :')
Maar in het echt is er veel en veel teveel afleiding overal.
bij tv kijken houd ik het de hele tijd wel vol .

ik heb precies hetzelfde als jou denk ik hor :) als ik dat mag zeggen. behalve dat ik meer geoefend heb met tv kijken :') of dat ik het misschien met tv kijken minder dan jouw heb.
pi_104789512
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Normale gesprekjes heb ik al, ik wil kenbaar maken dat ik haar meer dan ''Leuk om mee te praten'' Vind, een beetje een hoger niveau aankaarten ofzo...

nee hangt helemaal van de meid af en wat je intenties zijn.
pi_104789536
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is wat Straw daarstraks zei, wat je zegt is maar 10% van je communicatie. Dus als het chattend goed klikt dan is de kans wel aanwezig, maar nooit zo groot als jij zou wensen. Uiteindelijk val je niet alleen op wat iemand uitkraamt, maar ook op hoe die zich gedraagt.
Waarom is het 9 keer belangrijker hoe iemand beweegt dan wat iemand zegt?
pi_104789542
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef kingtoppie het volgende:

Complimenten maken. Of gewoon heel direct zijn. "Ik spreek je natuurlijk niet alleen aan om je schoenveters, ik vind je ook echt leuk."

Zijn zo maar suggesties hoor, ik heb de waarheid niet in pacht. Maar met eerlijkheid is niets mis, en ik vind dat eerlijkheid te vaak verward wordt met 'playergedrag'.
pi_104789568
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe wel? :P
haar plagen, maak haar aan het lachen, speel een beetje met de suggestie, etc.
pi_104789604
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom is het 9 keer belangrijker hoe iemand beweegt dan wat iemand zegt?
Niet 9 keer belangrijker. Het is wel 9 keer meer van wat hij of zij uitstraalt.

Kijk, inhoud is belangrijk. Als jij een vlotte vent treft die stratenmaker is en niet 3 woorden normaal uit kan spreken dan past hij niet bij je. Maar als je een zeer interessant persoon treft die de uitstraling heeft van een natte krant van vorige week dan spreekt hij niet tot de verbeelding. Het gaat om het totaalpakketje.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:32:33 #99
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104789615
lol, is kree nou serieus tips aan het geven over versieren? _O-
pi_104789623
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien komt dat omdat ik slecht met mensen ben of omdat ik intelligentie leuk vind, maar wat iemand zegt is voor mij heel belangrijk en gedrag wat minder :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')