Ohhh op die fietsquote:Op maandag 28 november 2011 12:15 schreef Braamyo het volgende:
Studie (LOI), studie (examencommissie deelkwalificaties), studie (volledig diploma Duo), nasleur van uitzending, achterstallige oefentoelage, steunzolen.
Zippoquote:Op maandag 28 november 2011 12:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh op die fiets
Btw, die euroshopper aanstekers (3 voor 1 euro) zijn ook prut. Weer een volle aansteker weg kunnen flikkeren
Die moet je ook steeds bijvullen. En laat je dan juist ff op cruciaal moment géén zippo brandstof bij je hebbenquote:
Ronde Poppells ftw!quote:
Volgens mij hebben wij hier meer (oud) artilleristen rondlopenquote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor AchJa:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nederlandse Militaire Mars "Artilleriemars"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Lied van de VELDARTILLERIE" (vocal) / KORPS VELDARTILLERIE
Ah, weet ik dat ook weer. Thanks voor de heads upquote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij hier meer (oud) artilleristen rondlopen![]()
LeovanW ( volgens mij een oudgdiende )
Cobra 4 ( Dipli Rijder bij de 11Afdra )
Achja ( Dipli Kan bij 41Afdva en later Lua)
Clan (Dipli Kan1 bij 14Afdva )
Klopt, zijn zo kapoet!quote:Op maandag 28 november 2011 12:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh op die fiets
Btw, die euroshopper aanstekers (3 voor 1 euro) zijn ook prut. Weer een volle aansteker weg kunnen flikkeren
Ik heb je gemist.quote:
Ooh als een boer met kiespijn zekerzzzquote:
Heul niet!quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ooh als een boer met kiespijn zekerzzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop