Wellicht nog door op basis van punten?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
ja, zal zo de uitslagen posten, ik lig er toch uit
je bent nog heel erg in de buurt gekomen!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zal voor de zekerheid mijn andere uitslagen nog even posten, weet niet zeker of ze al gepost zijn.
lstvl - D.8 - 381-444
lstvl - drdoofenshmirtz - 388-424
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef Fukushima het volgende:
[..]
je bent nog heel erg in de buurt gekomen!
Zo'n tegenspeler zou ik er dan uitmieteren DWquote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik wilde hier geen topic voor openen maar hoe herken je of iemand een 'helper' app gebruikt? Speel nu tegen iemand die na een paar woorden al met woorden als stenotyp, ryals en kadeetje aankomt maar hij beweert eerlijk te spelen maar me gevoel zegt dat hij een helper gebruikt. Is er iets waar je het aan kunt zien?
Vraag eens wat die woorden betekenen en waar hij/zij die vandaan heeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik wilde hier geen topic voor openen maar hoe herken je of iemand een 'helper' app gebruikt? Speel nu tegen iemand die na een paar woorden al met woorden als stenotyp, ryals en kadeetje aankomt maar hij beweert eerlijk te spelen maar me gevoel zegt dat hij een helper gebruikt. Is er iets waar je het aan kunt zien?
Ik leg ook wel eens woorden die ik niet ken, maar dat is trial and error. De woorden hierboven zijn wel erg exotisch.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Vraag eens wat die woorden betekenen en waar hij/zij die vandaan heeft.
ik speel ook tegen randoms en daar zie ik een hoop worden voorbij komen waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef ConnerJohn het volgende:
en dan is het kindertjesbedtijdquote:
Yay, ik ben nog door op puntenaantal! Ga meteen uitnodigen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef D. het volgende:
- data bijgewerkt -
Ronde 2 kan beginnen
https://docs.google.com/s(...)G4ya3BBcGdMY2c#gid=4
Ik had van 3 wedstrijden geen uitslag, maar dat maakte voor wie er wel/niet door ging weinig uit
Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel
begonnen, en andere 2 invites verstuurdquote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Yay, ik ben nog door op puntenaantal! Ga meteen uitnodigen.
Tja, we komen elkaar telkens weer tegenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:42 schreef Maringo het volgende:
Weer met WordFeud/EvertK in een poule![]()
Alle uitnodigingen zijn verzonden!
ik ben door 3 tegenstanders uitgenodigdquote:Op donderdag 1 december 2011 18:52 schreef Sdivad het volgende:
Ik heb mijn 3 tegenstanders uitgenodigd
Dat kanquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan toch ook zelf inviten
Ik zie dat Maringo en Woordbakker 2x hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:13 schreef woordbakkertje het volgende:
Mijn uitslagen zijn:
Gewonnen van MaringoDC 421 - 400
Gewonnen van Elzass 483 - 450
Verloren van EvertK 434 - 456
3 spannende potjes waarvan ik er uiteindelijk (met het nodige geluk) twee kon binnenslepen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ik zie dat Maringo en Woordbakker 2x hebben gewonnen.
Ik heb 1x gewonnen en ik sta voor in mijn pot tegen Elzass.
Waarschijnlijk dus 3 met 2 winstpartijen.
Waar moet ik mij op richten: totaal aantal eigen punten of (doel)saldo ??
![]()
![]()
![]()
Als ik het reglement goed lees, gaat het om de eigen punten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ik zie dat Maringo en Woordbakker 2x hebben gewonnen.
Ik heb 1x gewonnen en ik sta voor in mijn pot tegen Elzass.
Waarschijnlijk dus 3 met 2 winstpartijen.
Waar moet ik mij op richten: totaal aantal eigen punten of (doel)saldo ??
![]()
![]()
![]()
Met 432 sta je gelijk met Woordbakker in punten, kan je voor de zekerheid maar 433 punten halen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:49 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Als ik het reglement goed lees, gaat het om de eigen punten.
Dan moet ik 432 punten halen om achter Maringo en voor Woordbakker 2e te worden.
Nu sta ik tegen Elzas op 333 met nog 18 tiles. Gaat dat lukken ?
(Je moet wat op een regenachtige zaterdagmiddag;
maar nu eerst uit eten en naar de schouwburg)
Ik stuur 'm zelf welquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan
Maar ik organiseer, stuur de pm's, zoek en verreken de uitslagen heb tot nu toe altijd de invites gestuurd.
Ik wil nu ook weleens de passieve kant kiezen.
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Weer niet gelukt...
Ik wil wel even wijzen op OCELOT en EUNUCH. Mooiewoordenpotje.
[ afbeelding ]
Ja. We hebben drie competities. Bomen, bos, enz.quote:
Gewonnen van Elzass met 434-311. Dus volgens mij op het nippertje 2e in de poule.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Met 432 sta je gelijk met Woordbakker in punten, kan je voor de zekerheid maar 433 punten halen.Succes met die wedstrijd in je wedstrijd. Feit blijft dat je wel moet winnen dan van Elzass eh.
Dat is zeker op het nippertjequote:Op zondag 4 december 2011 00:47 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Gewonnen van Elzass met 434-311. Dus volgens mij op het nippertje 2e in de poule.
ja ik moet nog 1 potje afronden, maar zoals het nu gaat, gaan we het niet redden denk ikquote:
Dan is het dus niet goedquote:Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef Robbieh het volgende:
Potje tegen D8 vroegtijdig verwijderd, ik heb als het goed is wel gewonnen.
Dankje.quote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
Verloren van lstvl
445 - 383
Gefeliciteerd
zelfde verhaal dus dat zal waarschijnlijk de dag erna wordenquote:Op zondag 4 december 2011 23:11 schreef D. het volgende:
tik...tik...tik...
Zelfde verhaal: ik werk morgenavond rond 18:00u de lijst bij, dus de deadline is dan
Neen. Om 18:00u gaan er koppen rollenquote:Op maandag 5 december 2011 09:19 schreef crv het volgende:
[..]
zelfde verhaal dus dat zal waarschijnlijk de dag erna worden
hoeveel uitslagen missen er nog dan?quote:
Idd erg spannende en leuke pot tot de laatste letter.quote:Op maandag 5 december 2011 10:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Verloren van tomtomaat: 462-455, spannend tot op het einde. Stond lange tijd voor, maar bleef maar medeklinkers krijgen (bij trein_stel idem dito, die ga ik ook niet winnen)
Geen ideequote:Op maandag 5 december 2011 10:04 schreef svk1985 het volgende:
[..]
hoeveel uitslagen missen er nog dan?
Neequote:Op maandag 5 december 2011 18:13 schreef Robbieh het volgende:
Gewonnen van Ricx79 516 - 322
Gewonnen van D, uitslag weet ik niet meer.
Nog bezig tegen robertdej, tussenstand is 431-288 in mijn voordeel en er zijn 3 tiles left.
Het ging/gaat best lekker
quote:Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef Robbieh het volgende:
Potje tegen D8 vroegtijdig verwijderd, ik heb als het goed is wel gewonnen.
quote:
Het scheelde weinig hoorquote:Op maandag 5 december 2011 19:43 schreef Robbieh het volgende:
[..]
O, op die manier. Sorry, slecht geheugen
sla dat alles over en laten we aan een volgende serie beginnenquote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef D. het volgende:
- data bijgewerkt -
De kwartfinales kunnen beginnen
Dat gaat nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:29 schreef crv het volgende:
[..]
sla dat alles over en laten we aan een volgende serie beginnen![]()
Nieuwe Ronde Nieuwe Kansenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gaat niet
Er zijn nog geen aanmeldingen
Was een leuk potjequote:Op woensdag 7 december 2011 20:16 schreef svk1985 het volgende:
svk1985 - peace1111 349-340
bijna nog verloren doordat ik de x nog had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |