SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dat 'open nieuw deel' hoef je niks te doen. Hooguit een TT verzinnen. En dat hoefde nu niet. Dus dat gaat lekker snel inderdaad.quote:
Nee, maar toch.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Met dat 'open nieuw deel' hoef je niks te doen. Hooguit een TT verzinnen. En dat hoefde nu niet.
Je eindejaarsuitkering viel tegen?quote:
nuh zat expeditie robinson te kijken, stoppen weer op een kutmomentquote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je eindejaarsuitkering viel tegen?
Hmm, minder.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
nuh zat expeditie robinson te kijken, stoppen weer op een kutmoment
In het algemeen bedoel je of deed hij iets bijzonders (ik miste de wissel en het eerste punt van deze game)?quote:
Hij zat te kijken naar dat punt waarbij de bal 2x gestuiterd zou hebben. En hij zag nu op het beeld dat hij er dus naast zat. Dus met een brede glimlach en hij deed net alsof hij het zweet van zijn voorhoofd veegde.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In het algemeen bedoel je of deed hij iets bijzonders (ik miste de wissel en het eerste punt van deze game)?
Z'n forehoofd bedoel je, denk ikquote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij zat te kijken naar dat punt waarbij de bal 2x gestuiterd zou hebben. En hij zag nu op het beeld dat hij er dus naast zat. Dus met een brede glimlach en hij deed net alsof hij het zweet van zijn forehand veegde.
Dat is vaak bij hun partijen. Maar zoals het ook bij hun partijen is pakt Tsonga zijn kansen meestal niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Szura het volgende:
Tsonga maakt wel de betere indruk op me
Wat een rare foutquote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Z'n forehoofd bedoel je, denk ik
Op mij ook. Ik vind Nadal nog weinig onoverwinnelijkheid uitstralen sinds al die nederlagen tegen Djokovic.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Szura het volgende:
Tsonga maakt wel de betere indruk op me
Scheelt dat ie er nu ook geen weggeeftquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is vaak bij hun partijen. Maar zoals het ook bij hun partijen is pakt Tsonga zijn kansen meestal niet.
Het einde van de set is nu pas he.. Kan van alles gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Scheelt dat ie er nu ook geen weggeeft
Forehand.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij zat te kijken naar dat punt waarbij de bal 2x gestuiterd zou hebben. En hij zag nu op het beeld dat hij er dus naast zat. Dus met een brede glimlach en hij deed net alsof hij het zweet van zijn voorhoofd veegde.
Mwah een punt afgepakt niet. Ik weet niet zeker of de bal in zou gaan, maar Nadal had de hele court om de bal terug te slaan. En hij had die kunnen missen, maar die kans was zo klein. En daarnaast, dat is gewoon pech. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Forehand.![]()
Dat krijg je als je zoveel tennis kijkt als wij.
Maar daar doen ze dus niks meer aan? Ergens wel gek, want hij heeft Tsonga gewoon een punt afgepakt. Waarom zou je daar geen challenge voor kunnen aanvragen? Ook dat nemen ze tenslotte op.
Maar zou je het ook niet leuk vinden als ze dat konden challengen? Mij lijkt het wel aardig, ook al gebeurt het relatief weinig.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah een punt afgepakt niet. Ik weet niet zeker of de bal in zou gaan, maar Nadal had de hele court om de bal terug te slaan. En hij had die kunnen missen, maar die kans was zo klein. En daarnaast, dat is gewoon pech. Kan gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |