Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele goeie film zijn
Dat is helemaal niet moeilijk, doodsimpel met een vangnet zelfs.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet jij hoe moeilijk het is om een krekel levend te vangen?
Ik heb geen probleem.Ik wilde er all1 over praten met je.
Dan zijn er zeker veel levende krekels daar waar jij woont want hier zijn ze zeldzaam. Vroeger bestonden ze niet eens in Nederland maar dat is nutteloze info in deze.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet moeilijk, doodsimpel met een vangnet zelfs.
Vond die actie van Socios meer amazing.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef Snuf. het volgende:
Watertornado herkende gisteren trouwens echt in 1 seconde het nummer "Lola" dat begon, terwijl het een live versie was, we bier zaten te drinken en er een redelijk geluidsniveau was in het etablissement. Amazing.
O, dat heb ik ook zo vaak. Als ik een nummer goed ken, heb ik, als de intro uniek is, genoeg aan 1 of 2 secondenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef Snuf. het volgende:
Watertornado herkende gisteren trouwens echt in 1 seconde het nummer "Lola" dat begon, terwijl het een live versie was, we bier zaten te drinken en er een redelijk geluidsniveau was in het etablissement. Amazing.
Vertelt?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vond die actie van Socios meer amazing.
In de weides in Duitsland zitten er genoegquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zijn er zeker veel levende krekels daar waar jij woont want hier zijn ze zeldzaam. Vroeger bestonden ze niet eens in Nederland maar dat is nutteloze info in deze.
Krekels killen toch geen beesten maar dienen zelf als voer voor o.a. spinnen en zo?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel erg. Tot je je realiseert hoe dodelijk hij is voor de insecten in zn buurt.
Jij knuffelt jezelf soms he?quote:
Neequote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij knuffelt jezelf soms he?
Voor spinnen, verschillende soorten insecten, amfibieën en reptielen ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krekels killen toch geen beesten maar dienen zelf als voer voor o.a. spinnen en zo?
Krekels dienen voor voer voor meer beesten dus die zijn bij de meeste dierenwinkels gewoon te koop.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de weides in Duitsland zitten er genoeg. Ze eten ook gewoon sprinkhanen en andere insecten, dus voedsel is geen probleem.
Anders is er wel een kweker die ze heeft.
Op die foto zie je geen krekel hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krekels killen toch geen beesten maar dienen zelf als voer voor o.a. spinnen en zo?
Iedereen veracht Socios, maar als ze met de trein gaan willen ze wel allemaal zijn adviesquote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Myr stuurde smsje naar Socios van treinstoelen oid en Socios herkende in welke trein ze zat
Daar heb je tegenwoordig ook WT voor.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iedereen veracht Socios, maar als ze met de trein gaan willen ze wel allemaal zijn advies
Was dat dan voor beest ?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
Op die foto zie je geen krekel hoor.
Ik veracht niemandquote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iedereen veracht Socios, maar als ze met de trein gaan willen ze wel allemaal zijn advies
Hiquote:
Herkenbaar.quote:
Ik, maar ik heb mijn muziek nog niet, dus ik heb ff snel wat uit de top1000 geraustquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en er zit een gat in je matras?
Joh.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Krekels dienen voor voer voor meer beesten dus die zijn bij de meeste dierenwinkels gewoon te koop.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en er zit een gat in je matras?
Dat is episch. Mono en WT hadden gisteren ook een hele discussie over treinen, nav een schoolboek dat Mono bij zich had.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Myr stuurde smsje naar Socios van treinstoelen oid en Socios herkende in welke trein ze zat
Socios is superaardig in real life.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig ook WT voor.
Dit nummer heb ik al zo lang niet gehoord. Wat klinkt dit heerlijk foutquote:Op donderdag 24 november 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik, maar ik heb mijn muziek nog niet, dus ik heb ff snel wat uit de top1000 geraust
Een bidsprinkhaan. Ik denk erover zo eentje als huisdier te nemen. Al wil ik liever een A. versicolor... Maar die zijn best duur.quote:
Nouja spreekwoordelijk dan.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Het Christendom heeft die beesten goed afgericht!
Hij is irl wel tofquote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Socios is superaardig in real life.
Tijdje terug had hij een enorme kaart gepost met alle (bewegende) treinen van Nederland en waar ze reden.
Misschien bid ie wel naar allah.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Het Christendom heeft die beesten goed afgericht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |