3 FM heeft Serious Requestquote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat 3FM ook een soort top 2000 had of zofail
Dit moet toch nog aangepast worden in de OP? ACT-F kan dat toch ook?quote:En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Neem dan een opblaaspop ofzoquote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik zit erover te denken een bidsprinkhaan als huisdier te nemen.
Dat jaquote:
Nee dit jaar niet helaasquote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Doet die kerel dit jaar nog mee, Giel of zo?
Hé je bent al terug!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo is datHeb mn lesje ook wel weer even geleerd na dit hele gedoe.
We doen gewoon of er niets gebeurd is, peace
Cool!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik zit erover te denken een bidsprinkhaan als huisdier te nemen.
Nee, dat is stom. Bidsprinkhanen zijn tof.quote:
Wat doe jij hier?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ja![]()
ekdom coen en dingiequote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Die dagen lig ik met mijn reet op een strand in de zon.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die dagen woon ik in het 3FM topic
Ja, ik zou niet graag een mannetjes bidsprinkhaan zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Bidsprinkhanen. De vrouwtjes zijn bitches.
Mja je moet je hoofd er wel bij houden als je er mee ligt te batsen als mannetje zijnde!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Bidsprinkhanen. De vrouwtjes zijn bitches.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |