Stoer. 1 zusje van goudvis is zeker leuk jaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jazeker, we spotten elkaar wel eens als we naar school rijden. Ik zie zusje_goudvis volgens mij ook kapot vaak als ik naar school rijd.
Ja, ze zijn relatief goedkoop, de meeste insecten wel, tenzij je het echt over moeilijk te kweken of zeldzame soorten hebt.quote:
Toen was die nog een stuk dunner. Wat een vette papzak is dat geworden zegquote:
Ik zit bij ander zusje van goudenvis in de klas hehquote:Op donderdag 24 november 2011 21:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Stoer. 1 zusje van goudvis is zeker leuk ja![]()
Waitwhut, dan zitten ze wel erg scheefquote:
Heb je al een terrarium? Dat is dus de duurste aankoop als je er 1 wil houden.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ze zijn relatief goedkoop, de meeste insecten wel, tenzij je het echt over moeilijk te kweken of zeldzame soorten hebt.
Spinnen zijn duurder.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen idee, wel voor Symbian in elk geval.
Het zit gewoon in je hoofdquote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]Waarom dacht ik nou aan een sybian toen ik dit las?
![]()
![]()
WATDENEUKISDATquote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]Waarom dacht ik nou aan een sybian toen ik dit las?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WATDENEUKISDAT
Ik ga nooit meer googelen.
Wat je zegt, wat de NEUK!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WATDENEUKISDAT
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WATDENEUKISDAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |