Ik zap meteen zodra ik kerst muziek hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
stiekem wordt ik altijd vrolijk als ik 'last christmas' hoor
Ik niet, metal oke maar niet alleen maar.quote:
Ga je volgend jaar mee naar de Zwarte Cross?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik niet, metal oke maar niet alleen maar.
Ik doe eigenlijk geen festivals meer, heb ik wel gezienquote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar mee naar de Zwarte Cross?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niets van muziek, dus eigenlijk boeit zo'n concert me niet
100% eens.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een beetje een persoonlijk issue met concerten, vooral de artiesten die ik echt heel erg waardeer. Mijn band met die muziek is veelal erg persoonlijk en iets wat ik eigenlijk alleen maar zelf heb. Als je dan naar een concert gaat zijn er 1000 man met ook zo'n band met die muziek, waardoor mijn eigen waardering minder speciaal lijkt te worden. Ik heb er geen behoefte aan om 1000 man te horen meezingen met mijn lievelingsnummers, of die emotie die ik dan voel te delen met hun allemaal.
Zwarte Cross heb je niet gezienquote:Op donderdag 24 november 2011 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk geen festivals meer, heb ik wel gezien
Grappigquote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een beetje een persoonlijk issue met concerten, vooral de artiesten die ik echt heel erg waardeer. Mijn band met die muziek is veelal erg persoonlijk en iets wat ik eigenlijk alleen maar zelf heb. Als je dan naar een concert gaat zijn er 1000 man met ook zo'n band met die muziek, waardoor mijn eigen waardering minder speciaal lijkt te worden. Ik heb er geen behoefte aan om 1000 man te horen meezingen met mijn lievelingsnummers, of die emotie die ik dan voel te delen met hun allemaal.
WAAROM ZIT JE DAN HIER?!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niets van muziek, dus eigenlijk boeit zo'n concert me niet
Zou het wel een keer willen proberen... gewoon een weekend compleet de mongool uithangenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar mee naar de Zwarte Cross?
Klopt en dat hou ik zoquote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwarte Cross heb je niet gezien.
Dit.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
GrappigIk vind het juist enorm gaaf als 100.000 man hetzelfde nummer meezingen
Jaa das ook wel waar. Daarom ga ik niet naar concerten van muziek die ik 'mooi' vindquote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt en dat hou ik zoHeb niks met dat Achterhoekse zeg maar
Dat mongool uithangen valt wel mee tegenwoordig, dat was twee jaar geleden wel andersquote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou het wel een keer willen proberen... gewoon een weekend compleet de mongool uithangen
That's your lossquote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt en dat hou ik zoHeb niks met dat Achterhoekse zeg maar
Ik niet echt, maar ik heb ook niet wat Erik heeftquote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
GrappigIk vind het juist enorm gaaf als 100.000 man hetzelfde nummer meezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |