Ik heb Jonsi ook gezien, met zijn bandje.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had graag bij jonsi willen zijn, maar mijn vader dacht dat ik dat misschien niet leuk vond...
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iggie popdas gewoon te lame
sorry![]()
![]()
het is voor mij geen probleem om door te draaien tot tien uur eventueelquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neuh niet bepaald maar ik vroeg het even ivm rooster
ik laat het geheel aan jouquote:Op donderdag 24 november 2011 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is voor mij geen probleem om door te draaien tot tien uur eventueel
smaken verschillen niet waar ahahahahaquote:
zonde johquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog nooit naar een concert geweest
Ik heb deze.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat die Erik ook heeft? Die was tenminste ook van Hugo Boss en Erik rook heerlijk.
Ahahahahaha.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:
Okequote:Op donderdag 24 november 2011 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan wil ik ook he, anders voel ik me buitengesloten
Moet je echt eens doenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:
Bad Religion gezien?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Denk dat de sfeer een concert voor mij goed zijn, alleen kijken vind ik niet zoveel aan, moet wat te doen zijn.
En dan geen pit, die tijd heb ik gehad
Gewoon punkconcerten met een mening, dan voel ik me een echte rebel. Vuist omhoog en oi oi broedergevoelens bier en beuken. Dat zijn de beste concerten
Ja nu mag iedereen ineens, dan wil ik ook met mijn neus er in snuffelen, dan is het okéquote:
Weet ik niet, is een zoet geurtje iig.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat die Erik ook heeft? Die was tenminste ook van Hugo Boss en Erik rook heerlijk.
Neuh helaas niet, wel vette band maar ik bedoel meer ruige meuk zoals gewapend beton enz. Vroeger véél van dat soort bandjes gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |