Een leven van dienstverleningquote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Kost dat? Producten kun je kopen namelijk.
Nee dat is hij echt. Dat heb ik niet verzonnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hij is echt schizo, heeft het zelf gezegd of maak jij dat ervan?
Wie heeft dat verzonnen?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat is hij echt. Dat heb ik niet verzonnen.
Sja, dat moet dan maar een trio worden. Kan het ook niet helpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heulemaal niet![]()
Leuke single vrouwen van 30 die geen kinderen hebben zijn een schaars en zeer gewild product
Hoquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dat moet dan maar een trio worden. Kan het ook niet helpen.
Ik hoor trioquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dat moet dan maar een trio worden. Kan het ook niet helpen.
Ik ga huilen als ik op die leeftijd single ben en niet gesetteld en het moet doen met vrouwen die kinderen hebben, die koters hoef ik er niet bij te hebben -_-.quote:
Ik moet dus huilen volgens jouw logica.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga huilen als ik op die leeftijd single ben en niet gesetteld en het moet doen met vrouwen die kinderen hebben, die koters hoef ik er niet bij te hebben -_-.
Andermans kroost dan is de interesse geloosdquote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga huilen als ik op die leeftijd single ben en niet gesetteld en het moet doen met vrouwen die kinderen hebben, die koters hoef ik er niet bij te hebben -_-.
Welke hij?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij dat zelf verzint.
Mijnes ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor triomijn aandacht heb je
Extra man of vrouw?quote:
Wat moet ik daar nou op antwoorden?quote:
Het is bijna alsof we een keer een orgiemeet moeten organiseren, er zit hier teveel overmatige interesse in groepsseksquote:
Mooi, iemand moet het doen. Voorwaarde van bop die leeftijd niet gesetteld zijn is voor mij dan wel nachtelijke escapades, ik heb wat fout gedaan als ik elke avond eenzaam thuiszit zonder een uitgaansleven of bezigheden en dus wss ook tijdenlang geen seks.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik moet dus huilen volgens jouw logica.
integendeel, I'm smiling.
En hij was schizo?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schenkstroop. Pff, het is geen rocket science hoor.
Versieren gaat niet makkelijk en dan groepsseks.....komen we niet helemaal geloofwaardig over voor de rest van FOK he?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is bijna alsof we een keer een orgiemeet moeten organiseren, er zit hier teveel overmatige interesse in groepsseks
Wat jij het liefst wilt natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou op antwoorden?
hahaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is bijna alsof we een keer een orgiemeet moeten organiseren, er zit hier teveel overmatige interesse in groepsseks
Komt omdat je grap is gebaseerd op een misplaatst vooroordeel over schizofreniequote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En hij was schizo?
hoe lang duurt het voor dit kwartje valt...echt...
Oh jawel hoor, ze zijn het van ons gewend.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Versieren gaat niet makkelijk en dan groepsseks.....komen we niet helemaal geloofwaardig over voor de rest van FOK he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |