Ik ookquote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil nog even kwijt dat Heathcliff een hele leuke en knappe meid is.
Ik zou haar doen.
Afblijven verdorie! Potjandosie!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou haar doen.
Ik heb haar ook gezien!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou haar doen.
Een heleboel nog niet dus.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Welke stoornis komt hier nog niet voor?
We hebben ADHD, ADD, autisme, bordeline
Iedereen heeft jou foto gezien en ik ik nietquote:
There's room for more.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een heleboel nog niet dus.
Ik heb er eentje die niet in dat rijtje staat, maar wil niet zeggen welke.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Welke stoornis komt hier nog niet voor?
We hebben ADHD, ADD, autisme, bordeline
Ah nee he, nog een concurrent erbijquote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft jou foto gezien en ik ik niet
Schenkstroop heeft hier gepost. Dus dat is alvast 1 schizo.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij bijna alles. Nog geen schizo's dacht ik.
Omdat je er niet naar vroeg, ga niet random foto's versturen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft jou foto gezien en ik ik niet
dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die niet in dat rijtje staat, maar wil niet zeggen welke.
Kwestie van tijdquote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een heleboel nog niet dus.
Ik spreek louter de waarheid.quote:
Hahaha. Dat wist ze al hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is dat een hint? Hij is aardig Wet T-Shirt (doorschijnend dus)
Ik denk dat je iets te jong bent beeb.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook
En ik val tenminste nog een beetje in haar doelgroep
Er is genoeg om rond te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Afblijven verdorie! Potjandosie!
Oh ja, Richard.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schenkstroop heeft hier gepost. Dus dat is alvast 1 schizo.
En dus iemand met BDD.
Hij is echt schizo, heeft het zelf gezegd of maak jij dat ervan?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schenkstroop heeft hier gepost. Dus dat is alvast 1 schizo.
En dus iemand met BDD.
Bedankt, eh, chick!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook
En ik val tenminste nog een beetje in haar doelgroep
Heulemaal nietquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leuke single vrouwen van 30 die geen kinderen hebben zijn een schaars en zeer gewild productillusie
Hoe oud dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat je iets te jong bent beeb.
Kost dat? Producten kun je kopen namelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heulemaal niet![]()
Leuke single vrouwen van 30 die geen kinderen hebben zijn een schaars en zeer gewild product
En ik ga er niet om vragen staat een beetje wanhopig.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Omdat je er niet naar vroeg, ga niet random foto's versturen.
Ze zijn een magnifiek schitterend product van moeder natuurquote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Kost dat? Producten kun je kopen namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |