nee, heb ze allemaal op 320kb en nog een paar op .flac ook nogquote:
Paar computers regelen dan maarquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nee, heb ze allemaal op 320kb en nog een paar op .flac ook nog![]()
heb alleen geen idee meer hoe ik eraan kom, die flac zijn in iedergeval van hun site, kan je er 2 gratis downloaden in elk gewenst formaat
spotify ken ik niet (behalve paupers die op facebook die hele bende delen)
-Aanbieden van warez doen we niet op FOK!-quote:
Niet onaardig inderdaad, zeker die track.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef laucas het volgende:
Zocht een beat en liep er per toeval tegen aan. Van een Nederlandse producer, niet onaardig
Chillquote:Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef laucas het volgende:
Zocht een beat en liep er per toeval tegen aan. Van een Nederlandse producer, niet onaardig
Je bent me voorquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef Insane- het volgende:
http://www.hiphopdx.com/i(...)ile-i-can-smell-them
Blu is back, spread the word!
Ah, tof! No York is ook eindelijk eens officieel uit zag ik.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef Insane- het volgende:
http://www.hiphopdx.com/i(...)ile-i-can-smell-them
Blu is back, spread the word!
Eens.quote:
Ik kan het niet echt een album in conventionele manier noemen. Eerder een compilatie van beats per track en af en toe wat gerap. Dope, maar toch niet echt mijn ding.quote:
Arsonists vind ik zelf ook wel chill, alleen is het niet helemaal hetzelfde qua flowquote:Op woensdag 21 december 2011 14:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog mensen die vergelijkbaar materiaal weten die in het volgende rijtje vallen:
Blu & Excile
Incise
Original Melody ... ?
Gewoon relaxte hiphop
Wist niet eens dat ie een nieuw album had. Als het niet weer zoiets als het vorige is moet ik het eens checken.quote:Op zondag 18 december 2011 23:27 schreef N-E-R-D het volgende:
Vinden we van het nieuwe Common album? Viel me niet tegen, zeker als je hem vergelijkt met zijn vorige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |