SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Memorabele momenten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
VerderOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Die hebben er te weinig verstand vanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef roos85 het volgende:
Waarom mochten de sterrenchefs niet proeven?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
dan heeft Juul bijna niksquote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef roos85 het volgende:
Waarom mochten de sterrenchefs niet proeven?Niemand houdt mij tegen![]()
TWEE STERRENCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
das waar ookquote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die hebben er te weinig verstand van![]()
![]()
Het is toch een geluidje van The Bourne [...] (identity etc. )"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"![]()
Zij gaven het een 8 maar het was volgens Kraan en Juul maar 2 sterren waardquote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef roos85 het volgende:
Waarom mochten de sterrenchefs niet proeven?![]()
Tot 2020 in ieder gevalquote:quote:Op donderdag 24 november 2011 14:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lol, ik kom net achter iets grappigs. We zijn verzekerd van Topchef tot en met 2020
RTL heeft ze voor de zekerheid maar alvast geregistreerd
Arme Kraan en Juul
Samantha blijft er dus in en Anton eruit, zo aan de beelden te zienCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Zij gaven het een 8 maar het was volgens Kraan en Juul maar 2 sterren waard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef franklop het volgende:
Samantha blijft er dus in en Anton eruit, zo aan de beelden te zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tot 2020 in ieder geval
[..]![]()
![]()
![]()
Volgens mij gaat Samantha door. Nooit hebben vooruitblik filmpjes zo gefaald als bij topchef. Net als zwarte handen aan een champagne fles terwijl er maar 1 neger meedoet
![]()
![]()
Misschien lieten ze een cook-off zien?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij gaat Samantha door. Nooit hebben vooruitblik filmpjes zo gefaald als bij topchef. Net als zwarte handen aan een champagne fles terwijl er maar 1 neger meedoet
![]()
Ik snap ik niet waarom dat champagne shot er zo nodig in moet, dat heeft inderdaad wel vaker de boel verklaptquote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Ik snap ik niet waarom dat champagne shot er zo nodig in moet, dat heeft inderdaad wel vaker de boel verklapt![]()
![]()
Behoorlijk subtiel dan inderdaadquote:
Tuurlijk wel. Met veel salamiquote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef roos85 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel of geen pizza moet bestellen![]()
![]()
Echt triest ja, naar 'n programma kijken en ondertussen willen tsjettuh met onbekende mede-losers.quote:![]()
![]()
En vraag om SAUS !quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Met veel salami![]()
heb zo geen zin om te kokenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Met veel salami![]()
get a life inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt triest ja, naar 'n programma kijken en ondertussen willen tsjettuh met onbekende mede-losers.![]()
![]()
gewoon doen schat !quote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef roos85 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel of geen pizza moet bestellenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Mocht Anton eruit vliegen zodadelijk (hoop het niet) wordt het een Groningen vs. Noord Holland finale.![]()
Besteldquote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Cee het volgende:
roos85, je moet gewoon gaan voor die pizza. Live life on the edge!![]()
![]()
Paul doorOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Voor je figuur hoef je het niet te laten
nou er mag wel 10 kilo af hoor![]()
![]()
wat voor?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Sytze door
Wat een naaistreek van Kraan
quote:quote:Deluxe medium pizza
deluxe pizza nu nog luxer met tomatensaus, mozzarella, rode ui, paprika, peperoni, baconstrips, champignons en vernieuwde gehakt![]()
samantha weer haar chagarijnige zelf
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
veul saus?!?!quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Vernieuwde gehakt. Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vernieuwde gehakt. Wat moet ik mij daar bij voorstellen?![]()
![]()
Oho oh, Anton grijpt straks naar zijn messen
De enige magere sjef,
Zo nu eerst een heroïne spuit"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"![]()
Dat vraagt om dubieuze opmerkingenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik hoop het
Had het eigenlijk wel bij opmerkingen kunnen zetten: Geef me veel saus!
het is geen shoarma tent waar je witte saus krijgt hequote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat vraagt om dubieuze opmerkingenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Daarom heb ik het maar niet gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat vraagt om dubieuze opmerkingen![]()
![]()
Als ik hier in Utrecht kijk hoeveel pizzatenten worden gerunt door turken, dan...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
het is geen shoarma tent waar je witte saus krijgt he
Haha idd deed ik ookquote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef tweesterrentent het volgende:
Lisdodde ? die stak ik altijd in de fik bij de sloot
Fikte prima
hardcoholic![]()
Doet Jonnie ook maar dan in z'n rookoventjequote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef tweesterrentent het volgende:
Lisdodde ? die stak ik altijd in de fik bij de sloot![]()
![]()
De cliffhanger wordt Pris, ik weet het gewoonquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef zoem het volgende:
Maar 10 minuten voor deze proef? Of krijgen we een cliffhanger...
huh wtf... haha had het niet eens in de gatenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef zoem het volgende:
Maar 10 minuten voor deze proef? Of krijgen we een cliffhanger...![]()
![]()
Pris die de champagne uitdeelt zekerquote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De cliffhanger wordt Pris, ik weet het gewoon![]()
![]()
Pris in de oven.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De cliffhanger wordt Pris, ik weet het gewoon![]()
Wel Topchef champagne hequote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Pris die de champagne uitdeelt zeker![]()
![]()
Maakt me niet uit hoe, ze MOET één seconde in dit seizoen te zien zijnquote:
heeft hij wat dingen staan?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Vind het echt zo bizar, Jonnie struint een beetje langs de waterkant, plukt wat dingetjes, denkt "Mwah, zou dit te eten zijn?" en hup driesterrengerecht.![]()
Champions League he....quote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef Cee het volgende:
Vind het echt zo bizar, Jonnie struint een beetje langs de waterkant, plukt wat dingetjes, denkt "Mwah, zou dit te eten zijn?" en hup driesterrengerecht.![]()
Met een hoop creativiteit...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef Cee het volgende:
Vind het echt zo bizar, Jonnie struint een beetje langs de waterkant, plukt wat dingetjes, denkt "Mwah, zou dit te eten zijn?" en hup driesterrengerecht.
Luister maar eens naar The saus of music![]()
![]()
Ach, dat geldt voor zoveel dingen. Zo ook met kunst...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef Cee het volgende:
Vind het echt zo bizar, Jonnie struint een beetje langs de waterkant, plukt wat dingetjes, denkt "Mwah, zou dit te eten zijn?" en hup driesterrengerecht.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ja, maar zo bedoel ik het ook. Hoe kom je erop, lisdodde.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, dat geldt voor zoveel dingen. Zo ook met kunst...![]()
![]()
WTF, dat is nog niet te vreten man
Ze waren vast bang dat Anton ze ging opsnuivenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef Drassss het volgende:
Je zou maar niet tegen pollen kunnen![]()
Op de menukaart staat een waarschuwingquote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef Drassss het volgende:
Je zou maar niet tegen pollen kunnen
Cliffhanger, let maar opquote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef Cateye2011 het volgende:
hoe kan dat nou, het is bijna 8 uur!![]()
![]()
Een trekmuurtje? Glory hole?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef tweesterrentent het volgende:
Ik ga liever na een trekmuurtje dan naar de Librije als ik het zo zie XD
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef Cateye2011 het volgende:
Clifffffffffffffffhangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef Cateye2011 het volgende:
En de saus dan??quote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef tweesterrentent het volgende:
Ik ga liever na een trekmuurtje dan naar de Librije als ik het zo zie XD![]()
Zeg uh, spreek jij uit ervaring?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een trekmuurtje? Glory hole?![]()
![]()
Oh okee.....haha ik was al soep aan het makenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Clifffffffffffffffhangerrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
quote:
Blijkbaar weet je wat ik bedoel
wa voor soep?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Oh okee.....haha ik was al soep aan het maken![]()
Algemene kennis he, algemene kennisquote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je wat ik bedoel![]()
![]()
Deze cliffhanger zag ik niet aankomen
Lekker hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Kippensoep met heel veel balletjes![]()
![]()
Voorlopig danquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Net als bij Juul, zal er een grote leegte gaan ontstaan
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef Oliver23 het volgende:
Anton had bij de laatste vier moeten zitten en niet Paul![]()
Iddquote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef Oliver23 het volgende:
Anton had bij de laatste vier moeten zitten en niet Paul
hardcoholic![]()
Johnnie zal wel gezegd hebben: 'prima dat jullie langs willen komen, maar niet met die speedjunk erbij'.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Speed is nie biologisch hequote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef Morendo het volgende:
Johnnie zal wel gezegd hebben: 'prima dat jullie langs willen komen, maar niet met die speedjunk erbij'.![]()
welke?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef zoem het volgende:
Even dat trollfragment van Kraan terugkijken, dat was wel zo goed![]()
oh diequote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat terug naar Groningen... etc,
Ik dacht dat ik misschien nog een ander troll fragment had gemist![]()
Minder vaak met je ogen knipperen?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh die
Ik dacht dat ik misschien nog een ander troll fragment had gemist![]()
![]()
Ik was toch later vandaagquote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Minder vaak met je ogen knipperen?![]()
![]()
Niet de eerste keer dat "toeval" gescript lijkt te zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef roos85 het volgende:
Wel toevallig dat er 2 provincies in de finale staan
Dat iemand een gerecht slecht heeft gemaakt maar toch nog net genoeg punten krijgt om door te gaan terwijl anderen met betere gerechten kritiek krijgen op hele kleine puntjes.
de chefs zouden blind moeten proeven![]()
Limburg had 2 amateurs en Utrecht faalde al in de voorronde. Dit had ik van te voren ook wel kunnen voorspellen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat "toeval" gescript lijkt te zijn.
Dat iemand een gerecht slecht heeft gemaakt maar toch nog net genoeg punten krijgt om door te gaan terwijl anderen met betere gerechten kritiek krijgen op hele kleine puntjes.
de chefs zouden blind moeten proeven![]()
Sytze
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Gvd Anton eruit. gvd.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef Oliver23 het volgende:
Anton had bij de laatste vier moeten zitten en niet Paul![]()
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.![]()
Ik heb nog steeds iets van "Wie is dat?" als Paul in beeld komt. Wat wel bewijst dat het misschien toch om koken gaat en niet om de leukste kandidaten, maar twee provincies is vast ook wat waard.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef Oliver23 het volgende:
Anton had bij de laatste vier moeten zitten en niet Paul"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Ik moet ook altijd zo lachen om Kraan, hoe hij 'fantastisch' zegt met die blije blik als ie bij een collega chef in de keuken staat![]()
![]()
Jammer dat Anton er uit ligt, want vandaag was Samantha toch echt de zwakste.
Ze zullen hebben laten meewegen dat zij de rest van de serie wel bijna altijd bovenaan eindigde.
Dat gerecht met die lisdodden en al die pollen daarvan in Librije's Atelier (want het is niet in de keuken het echte restaurant gefilmd) is wel speciaal, maar lijkt mij niet echt heel lekker.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Arme Sytze.Maar ik lach in een deuk.
Geweldig![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Echt jammer iddquote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Tong toch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:24 schreef tong80 het volgende:
Arme Sytze.Maar ik lach in een deuk.
Geweldig![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Cryptische woordspelingquote:
Nou hier is het filmpje dan, kwaliteit is niet geweldig, zitten wat haperingen in en het muziekje heb ik gejat van een andere compilatie, maar door de hoge tonen van het nummer hoor je bijna geen andere achtergrondgeluiden meer, dus deze was ideaal.
Eens kijken hoelang het mag blijven staan van RTL, Youtube.![]()
![]()
Wederom ben je de held van de dagquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
Nou hier is het filmpje dan, kwaliteit is niet geweldig, zitten wat haperingen in en het muziekje heb ik gejat van een andere compilatie, maar door de hoge tonen van het nummer hoor je bijna geen andere achtergrondgeluiden meer, dus deze was ideaal.
Eens kijken hoelang het mag blijven staan van RTL, Youtube.
Ik vind hem leuk!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
haha niet lekkerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef golfer het volgende:
Jammer dat Anton er uit ligt, want vandaag was Samantha toch echt de zwakste.
Ze zullen hebben laten meewegen dat zij de rest van de serie wel bijna altijd bovenaan eindigde.
Dat gerecht met die lisdodden en al die pollen daarvan in Librije's Atelier (want het is niet in de keuken het echte restaurant gefilmd) is wel speciaal, maar lijkt mij niet echt heel lekker.3 sterren en twijfelen of het lekker is, hou het maar bij de Mac dan
en trouwens, die Anton is wel een opa vergeleken met die andere vier hè, hij kan uiteraard wel goed koken maar die andere vier moeten nog beginnen aan hun carriere![]()
Paister alsjebliiieft blijft mooiquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
![]()
Ik kom nooit bij de Mac. Daarentegen wel bij De Librije en andere sterrententen en dit menu van het atelier ligt mij niet. En als ik dit als menuvoorstel zou krijgen zou ik ook tegen Jonnie zeggen dat ik liever iets anders zou willen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:44 schreef bezemsteeltaart het volgende:
haha niet lekker3 sterren en twijfelen of het lekker is, hou het maar bij de Mac dan
Ik kreeg 5 jaar geleden na een mini-meet in Utrecht een broodje kip met mayonaisse op het centraal station van Utrecht van je. Je zei dat ie daar lekker was. Ik wilde afrekenen en dat mocht niet van je. Zo trots was je op de delicatesse.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Mac. Daarentegen wel bij De Librije en andere sterrententen en dit menu van het atelier ligt mij niet. En als ik dit als menuvoorstel zou krijgen zou ik ook tegen Jonnie zeggen dat ik liever iets anders zou willen.
Als overgebleven kandidaat in topchef of als klant? In het eerste geval zou je wel ballen hebben.....quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
En als ik dit als menuvoorstel zou krijgen zou ik ook tegen Jonnie zeggen dat ik liever iets anders zou willen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Als klant natuurlijk. Ik zou nooit meedoen aan zo'n TV-kookshow.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:51 schreef Morendo het volgende:
Als overgebleven kandidaat in topchef of als klant? In het eerste geval zou je wel ballen hebben.....
Trouwens net even gekeken: het staat niet op het menu van De Librije en ook niet op het menu van Librije's Zusje (die waar ze nu in het atelier koken). Dus het is een experimenteel gerecht dat Jonnie speciaal voor Topchef heeft bedacht.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Golfert reageer eensquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg 5 jaar geleden na een mini-meet in Utrecht een broodje kip met mayonaisse op het centraal station van Utrecht van je. Je zei dat ie daar lekker was. Ik wilde afrekenen en dat mocht niet van je. Zo trots was je op de delicatesse.
Je had ook last van de saus onder onze voeten toen we de overgebleven restanten van het broodje hamburger niet weg raakten en maar onder onze voeten weg probeerden te moffelen in de Arena bij een wedstrijd van Ajax.quote:
Ja, en? Was dat bij de Mac? Dacht het niet. Niks mis met een goed stukje kip hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:51 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg 5 jaar geleden na een mini-meet in Utrecht een broodje kip met mayonaisse op het centraal station van Utrecht van je. Je zei dat ie daar lekker was. Ik wilde afrekenen en dat mocht niet van je. Zo trots was je op de delicatesse.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Je hebt gelijk. Om één uur 's nachts gaat er niks tegen een koud stuk vlees op een Treinstation.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en? Was dat bij de Mac? Dacht het niet. Niks mis met een goed stukje kip hoor.
Eat this Mac.
Chicken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:53 schreef golfer het volgende:
Ik zou nooit meedoen aan zo'n TV-kookshow.
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
![]()
Is dat alles ?quote:
De Mac lag niet op de route van mijn laatste trein.
Hoeveel sterren?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik weet meteen om welk broodje het gaatquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en? Was dat bij de Mac? Dacht het niet. Niks mis met een goed stukje kip hoor.![]()
Erg lekker inderdaad en een stuk lekkerder dan de Mac (die overigens niet op het CS zit)![]()
Wat een bazenfilmpje!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
Paul, held![]()
![]()
Hij keek gewoon schuin en tikte dus de foute duim aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:19 schreef Physics het volgende:
Ik denk ook Dimitri. Die zag natuurlijk niet wat duim omhoog was![]()
![]()
Of misschien is het toch Pietverdriet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Muziek is kut. En als ik eerlijk ben, BBC masterchef is veel beter dan dit.![]()
Ik heb even St. Germaine aangeknald voor het Topchef gevoelquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
Beetje melancholisch gevoel...nu al.....![]()
![]()
Ik hoop stiekum dat Thamara nog even terugkomtCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Bijna alles gezien van topchef, mis ik de dagen uit de finale... Maar Praisant
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Present
Leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:56 schreef Djokotron het volgende:
Voor het eerst sinds maanden weer in staat om een hele aflevering te zien, ben benieuwd.
Mooie timing Djokotron
Wie iemand wat je precies met die App kan?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Vandaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Anton is er gister uit dus nu kan hij weer fokken he
super gedaan Paulquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kijk Piet, geiluh wijvuh!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
euhhh....sjjjeettttuuhhhhhquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:58 schreef franklop het volgende:
Wie iemand wat je precies met die App kan?![]()
![]()
LOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
25.000 euro!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Gewoon volspammenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef Drassss het volgende:
Topic 115 zal de laatste zijn voor dit jaar
Hey Paul, hoe gaat het met het maken van het filmpje?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:54 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga me alvast op de bank installeren.![]()
misschien halen we 116 welquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef Drassss het volgende:
Topic 115 zal de laatste zijn voor dit jaar![]()
![]()
Alsnog een record, we begonnen bij 58quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef Drassss het volgende:
Topic 115 zal de laatste zijn voor dit jaar![]()
![]()
Kijk eens terug Catquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:01 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hey Paul, hoe gaat het met het maken van het filmpje?![]()
![]()
Kijk eens in het topicquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:01 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hey Paul, hoe gaat het met het maken van het filmpje?
Elk seizoen weer meerquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alsnog een record, we begonnen bij 58
Hoi allemaal, ik kom jullie even gedag zeggen![]()
Ik hoop jullie allemaal weer terug te zien als Topchef 2012 begint. Ik ga jullie missen![]()
![]()
Ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
En we spammen echt niet meer heur
Je bent er dit uur toch wel bij?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:02 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik hoop jullie allemaal weer terug te zien als Topchef 2012 begint. Ik ga jullie missen![]()
Echt niet... Ook geen ongein over Tophoer, de 12 walletjes.. etcquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
En we spammen echt niet meer heur
Dare to unleash my rage..
je bedoelt het seizoen met Ibi?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:03 schreef Djokotron het volgende:
1e seizoen blijft het best, vond dit jaar maar toch matig.![]()
Je hebt er bijna niets van gezien man!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:03 schreef Djokotron het volgende:
1e seizoen blijft het best, vond dit jaar maar toch matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
ga je al weg dan ??quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:02 schreef Cateye2011 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Quoc?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt niet... Ook geen ongein over Tophoer, de 12 walletjes.. etc![]()
Ibri was baas
Die gast was briljantquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
GO-GO-GADGET IBRAAAAAAAAAAAAAAAA
Die had echt in de finale moeten staan, Rico niet![]()
![]()
Niet haten op Ricoquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die gast was briljant
Die had echt in de finale moeten staan, Rico niet
Tijd zat Paul, ga zo door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt er bijna niets van gezien man!Niet volledig live. Heb wel stukken gezien en heel wat online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haten op Rico is zooooooo 2009.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die gast was briljant
Die had echt in de finale moeten staan, Rico niet![]()
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat Ibri een betere kok was
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:05 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik moet zo weg helaas....ik denk nog een kwartiertje dat ik nu kan zien.![]()
![]()
quote:
Idem hierquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:06 schreef Dekatria het volgende:
Deze serie was dan ook de langste... sommige weken was ik echt Topchef-moe
iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:06 schreef Dekatria het volgende:
Deze serie was dan ook de langste... sommige weken was ik echt Topchef-moe![]()
![]()
Vooral met die saaie provincies als Drenthe. Topchef draait nu weer al bijna 3 maanden... best lang ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:06 schreef Dekatria het volgende:
Deze serie was dan ook de langste... sommige weken was ik echt Topchef-moe![]()
En dan de finale in 2 wekenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Vooral met die saaie provincies als Drenthe. Topchef draait nu weer al bijna 3 maanden... best lang ja.![]()
![]()
Volgend jaar waarschijnlijk ook weer drie maanden. Wat een feest! Het is een soort van thuiskomenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Vooral met die saaie provincies als Drenthe. Topchef draait nu weer al bijna 3 maanden... best lang ja.
Brabant had wel Markquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:07 schreef Drassss het volgende:
Bij de gemiddelde provincie, maar geen faal-gasten was het slaapverwekkende tv ja....![]()
![]()
maar hoe is het met Moord en Doodslag gegaan afgelopen dagen?Dare to unleash my rage..
gelukkig ben ik nog een maand op vakantie geweest
oh je hebt wat gemistquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:07 schreef Burner82 het volgende:
maar hoe is het met Moord en Doodslag gegaan afgelopen dagen?![]()
![]()
TT tijd
Finnenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:08 schreef Djokotron het volgende:
Mervi, dat was pas een bazenkandidaat van dit jaar.
PPLLEISTERRRRRRRRRRRRRRRRRR?!?!?![]()
![]()
Terugkijk-waardig?quote:Dare to unleash my rage..
Woensdag of donderdag>?quote:Dare to unleash my rage..
Een finale zonder Pris is niet Topchefwaardig!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een finale zonder Pris is niet Topchefwaardig!![]()
![]()
VolOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: