quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:06 schreef MissJ het volgende:
Ik kon me niet inhouden en heb de aflevering van maandag alvast bekeken (kan de aflevering maadagavond ook niet zien dan, dus kwam mooi uit)...
Ja zoiets dacht ik ook al op te maken uit de shortie! Niet echt iets om een euro voor neer te leggen dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik vind het niet erg, Robin Martens doet het heel goedquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het regent Rikki "cliffhangers" de afgelopen weken.
Die film heb ik niet gezien, welke is dat? Maar speelt ze daar ook al zo goed als dat ze nu doet? Ik vind het wel een goede actrice, als ze zo doorgaat kan ze wel groot worden denk ik!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef loezzzje het volgende:
Ik vond haar zo'n bitch in die film van carry slee maar in gtst doet ze het goed
Hij heet Radeloos. Ik vond haar ook niet zo goed acteren maarja ze was pas 15 of 16 daar. In gtst doet ze het beterquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Die film heb ik niet gezien, welke is dat? Maar speelt ze daar ook al zo goed als dat ze nu doet? Ik vind het wel een goede actrice, als ze zo doorgaat kan ze wel groot worden denk ik!
Ik vond haar in het begin van haar GTST carrière eigenlijk vrij slecht. Denk dat ze extra lessen heeft genomen in de tussentijd, want nu acteert ze veeeel beter.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij heet Radeloos. Ik vond haar ook niet zo goed acteren maarja ze was pas 15 of 16 daar. In gtst doet ze het beter
Datzelfde geldt voor Lorena (Gigi Ravelli), die was toen ze net in de serie kwam heel erg slechts, maar tegenwoordig speelt ze erg goed.quote:Op zondag 27 november 2011 02:35 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin van haar GTST carrière eigenlijk vrij slecht. Denk dat ze extra lessen heeft genomen in de tussentijd, want nu acteert ze veeeel beter.
Ja, inderdaad!quote:Op zondag 27 november 2011 04:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Lorena (Gigi Ravelli), die was toen ze net in de serie kwam heel erg slechts, maar tegenwoordig speelt ze erg goed.
Ja, helemaal in het begin was ze idd slecht maar nu is het veel beter jaquote:Op zondag 27 november 2011 02:35 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin van haar GTST carrière eigenlijk vrij slecht. Denk dat ze extra lessen heeft genomen in de tussentijd, want nu acteert ze veeeel beter.
Die theme is zo sterk. En wat vind je dan van de terugkeer van Hogendoorn? Dat maakte voor mij veel goed, want Frits vind ik in seizoen 5 toch wat zwakjes. Nadat Martine is gearresteerd wordt hij gereduceerd tot relationele problemen met Hannie en Dian en nog even wat stoken tussen Remco en Jef. Dus Hogendoorn geeft hem weer wat meer inhoud, vind ik.quote:
Dat eerste telefoongesprek meteen.quote:Op zondag 27 november 2011 13:21 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Die theme is zo sterk. En wat vind je dan van de terugkeer van Hogendoorn? Dat maakte voor mij veel goed, want Frits vind ik in seizoen 5 toch wat zwakjes. Nadat Martine is gearresteerd wordt hij gereduceerd tot relationele problemen met Hannie en Dian en nog even wat stoken tussen Remco en Jef. Dus Hogendoorn geeft hem weer wat meer inhoud, vind ik.
Ja, en dat boosaardig lachen de hele tijd. Hier is hij echt meesterlijk evil.quote:
Ik vond dat juist wel wat hebben, maargoed, smaken verschillenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het GTST van nu qua verhaallijn gestructureerder. Bij de eerdere seizoenen had je twee verhaallijnen waaraan minstens 20 minuten aan werd besteed, en ergens in het midden van de aflevering 1 scène van een verhaallijn en daar bleef het dan ook bij. Vond ik echt ontzettend irritant.
Foutje is menselijk, hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
Enne, het is Edwin ipv Sjoerd. Weet iedere sukkel die 5 minuten naar GTST kijkt
Ik weet wat ik zeg. Johan Nijenhuis zat al bij GTST ten tijde van seizoen 4 en 5, die waren ook een succes. En ik vind het een goede producer, naar mijn smaakquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
WEET JE WEL WAT JE ZEGT?! Johan Nijenhuis moet lekker gaan janken om de release van de Sint-film van Dick Maas, maar zich echt NOOIT meer bemoeien met GTST![]()
![]()
En Olga en Rogier zijn indertijd op een niet zo'n prettige manier vertrokken bij Endemol, dus dat zal ook niet gebeuren
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Al moet ik zeggen dat ik wat 'schurkenspanning' heb gemist, zeker in het midden van het seizoen, op het einde goed gemaakt door de komst van Wassenaar en Hogendoorn.quote:Op zondag 27 november 2011 19:22 schreef Frey het volgende:
Zo, de laatste aflevering net gekeken. Heerlijk seizoen weer.
Helaas mist er 1 aflevering op disc 19: aflevering 929. Als je die aanklikt, dan krijg je een aflevering van eerder in het seizoen. Hopelijk kun je later de disc inruilen voor een goede versie of zo. Slordige fout.
Maar ik kijk na deze box echt meer dan ooit uit naar de volgende. Hopelijk komt er snel nieuws over seizoen 6. Ik wil zo graag zien hoe het verdergaat met Laura, Peter, Stella, Wassenaar en Hogendoorn. En verder natuurlijk onder andere de moord op Frits, het onderzoek met Bronkhorst, Bert de Jong met de losse handjes, de intrede van Ludo en het graven in diens verleden met Luigi Pavese.
De schurken waren vooral in het begin en op het eind actief ja. En toch heb ik me geen moment verveeld. Toen konden ze het ook boeiend houden in periodes dat de schurken even minder in beeld waren.quote:Op zondag 27 november 2011 19:25 schreef Hogendoorn het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik wat 'schurkenspanning' heb gemist, zeker in het midden van het seizoen, op het einde goed gemaakt door de komst van Wassenaar en Hogendoorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |