Bedankt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef Ole het volgende:
Geloof dat nu alles weg is. Gezellig vrijdagavond
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Kindje moet terug naar Rikkie en Sjoerd! KutbingBram geen leuke naam vinden en zelf als een kapotte voordeurbel klinken
Hartelijk dank, cola vol over m'n scherm heenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Kindje moet terug naar Rikkie en Sjoerd! KutbingBram geen leuke naam vinden en zelf als een kapotte voordeurbel klinken
Stanga? Gewoon Stan toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het mooie is dat ze die kleine kroost nog terug kunnen eisen ook! Dat is maar goed ook, die pingpongbal die zijn nepzoon Stanga noemt is nog te dom om te poepen.
Ik hoop het ook zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:02 schreef alors het volgende:
Die blik van Sjoerd op het laatsten die blik van Rikki
![]()
Ik hoop echt zooo dat ze hun kindje terugnemen. Het moet gewoon.
Iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:19 schreef kwiwi het volgende:
Die shortieKan niet wachten tot het maandag is
Precies.. want zijn "goede" kanten zijn niet ineens verdwenen.. hij blijft aan de ene kant zorgzaam (kijk maar hoe hij met Bram omgaat), hij blijft nog om Sjors geven en hij zal vast een leuke vaderfiguur zijn enzo, maar daarnaast is het gewoon een egocentrische, onattente lul.quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:47 schreef miep63 het volgende:
Iedereen heeft z'n goede en slechte eigenschappen. Bij Bing is gebleken, dat hij toch wel egoistisch is ingesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Die shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Rikki is mooi als ze huilt, aan het bevallen is, boos kijkt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:36 schreef Blossom86 het volgende:
[ afbeelding ]
Rikkie![]()
Pak je kind en ga!
Ik hoop echt grondig dat dat geen half jaar gaat duren, die hele strijd.
Had ik ook niet verwacht. Wat een prachtige blik had ze aan het eind trouwensquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Woow, is Rikki nu al bij haar kind? Dat gaat ook sneller dan ik dacht. Go Rikki!
Eerlijk gezegd vind ik het GTST van nu qua verhaallijn gestructureerder. Bij de eerdere seizoenen had je twee verhaallijnen waaraan minstens 20 minuten aan werd besteed, en ergens in het midden van de aflevering 1 scène van een verhaallijn en daar bleef het dan ook bij. Vond ik echt ontzettend irritant.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet er toch even onder de nieuwe aflevering iets over zeggen; Het GTST van nu zuigt. Bigtime. Ik geniet hier van mijn seizoen 4-box, met meerdere verhaallijnen in één aflevering of in ieder geval tegelijk bezig, soms lijnen die tegen elkaar aantikken (Dus karakters die het heel even met andere karakters die andere problemen hebben over hun eigen troubles hebben)... Dat mis ik allemaal. Mede door het feit dat tijd en plaats blijkbaar ook steeds meer een rol spelen in GTST. Want als een karakter daarmee bezig is, kan hij blijkbaar NOOIT de problemen van een ander aanhoren.
Als voorbeeld de laatste aflevering die ik zag uit seizoen 4;
- Koen probeert Helen over te halen toch met hem uit te gaan
- Roos is met Arthur in bed belandt en Arnie wil niks meer van haar weten
- Robert en Laura hebben het over Arnie, dat hij het huis uit wil
- Linda liegt dat ze weer met Arnie heeft
- Frits neemt de Deepak-opdracht aan van Onno P. Wassenaar (Overigens dit: Onno)
- Martine wil een kind van Frits en wordt steeds meer een moedertje
- Janine en Daniël zijn verliefd maaer Daniël gaat bij Janine's ex Simon wonen...
- Arthur blijkt ziek te zijn en te lijden aan een bepaalde ziekte
Dit alles zat werkelijk in 1 aflevering, mensen!
Dit in vergelijking tot wat nu wordt behandeld in één aflevering...
- OMG DA BABYYYYY
- Sjoerd en Lucas en Ron... Doen een trio ofzo.
WEET JE WEL WAT JE ZEGT?! Johan Nijenhuis moet lekker gaan janken om de release van de Sint-film van Dick Maas, maar zich echt NOOIT meer bemoeien met GTSTquote:Haal in hemelsnaam Johan Nijenhuis terug, die haalt Olga en Rogier wel weer over.
o? hoe dan? dat heb ik gemistquote:En Olga en Rogier zijn indertijd op een niet zo'n prettige manier vertrokken bij Endemol, dus dat zal ook niet gebeuren
Rogier vertrok omdat Joop van den Ende er moeite mee had dat de scripts voor GTST, ONM en Goudkust door een bedrijf buiten het Endemol-concern viel (Doctor Proctor Scripts was eigendom van Rogier). Zodoende wilde Joop DPS kopen van Rogier, wat ook gebeurde. Jammer genoeg gaf Joop na de overname Rogier nog een trap na door te zeggen dat olv Rogier "de verhaallijnen van GTST steeds minder werden doordat Rogier in de loop van de jaren cynischer was geworden en dat invloed had gekregen op de verhaallijnen."quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |