abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2011 @ 20:53:32 #271
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_104894870
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:22 schreef Frey het volgende:
Zo, de laatste aflevering net gekeken. Heerlijk seizoen weer.
Helaas mist er 1 aflevering op disc 19: aflevering 929. Als je die aanklikt, dan krijg je een aflevering van eerder in het seizoen. Hopelijk kun je later de disc inruilen voor een goede versie of zo. Slordige fout.
Dat wordt Just Bridge mailen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_104898009
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 16:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]

Ik weet wat ik zeg. Johan Nijenhuis zat al bij GTST ten tijde van seizoen 4 en 5, die waren ook een succes. En ik vind het een goede producer, naar mijn smaak :P Maar again, smaken verschillen. :)
Tijdens seizoen 4 was Nijenhuis alleen maar regisseur van de serie, Willy Breebaart was destijds de producer. De tijd van Nijenhuis als producer was alleen maar een succes doordat Breebaart (en Olga Madsen) hem een goedlopende serie hadden nagelaten.

Ik vond en vind Nijenhuis een gladde aal, op de een of andere manier. Ook in de kwestie rondom het vertrek van Bruni Heinke; ze moest in interviews vertellen dat ze zelf was opgestapt, terwijl hij haar ontslagen had. Het vreemde is dat een paar maanden daarvoor Bruni zich afvroeg of ze niet beter de serie kon verlaten, maar dat Nijenhuis haar toen had gezegd nog graag verder met haar te willen, dat Helen Helmink een te belangrijk personage voor de serie was.

Maar inderdaad, smaken verschillen :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_104898079
quote:
Helaas mist er 1 aflevering op disc 19: aflevering 929. Als je die aanklikt, dan krijg je een aflevering van eerder in het seizoen. Hopelijk kun je later de disc inruilen voor een goede versie of zo. Slordige fout.
Hè, getverdemme :(
  zondag 27 november 2011 @ 21:52:38 #274
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_104899047
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
Hè, getverdemme :(
Dat moet ook de aflevering zijn waar Wassenaar weer genoemd wordt. Geen idee of hij er zelf ook al in zit.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 27 november 2011 @ 21:59:04 #275
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104899434
quote:

:(
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 27 november 2011 @ 23:14:17 #276
328189 ArnieAlberts
pi_104904481
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tijdens seizoen 4 was Nijenhuis alleen maar regisseur van de serie, Willy Breebaart was destijds de producer. De tijd van Nijenhuis als producer was alleen maar een succes doordat Breebaart (en Olga Madsen) hem een goedlopende serie hadden nagelaten.

Ik vond en vind Nijenhuis een gladde aal, op de een of andere manier. Ook in de kwestie rondom het vertrek van Bruni Heinke; ze moest in interviews vertellen dat ze zelf was opgestapt, terwijl hij haar ontslagen had. Het vreemde is dat een paar maanden daarvoor Bruni zich afvroeg of ze niet beter de serie kon verlaten, maar dat Nijenhuis haar toen had gezegd nog graag verder met haar te willen, dat Helen Helmink een te belangrijk personage voor de serie was.

Maar inderdaad, smaken verschillen :)
Hmm, de naam Willy Breebaart zegt me even helemaal niets... Kan die niet terug in dat geval samen met Nijenhuis? :P

Sowieso klopt de hele exit van Bruni niet. Is het uiteindelijk ook bevestigd dat ze echt door hem is ontslagen of wat? Ik heb er niet zoveel van meegekregen behalve mensen hier die roepen dat ze uiteindelijk ontslagen is... Bij Laat De Leeuw, toen Bruni mede-presentatrice was (Ik zou het vorig jaar al overzetten maar YouTube-kanaal is gedelete èn DVD-recorder is naar de teelballen dus vooralsnog niet in de planning ;)) vroeg Paul in ieder geval nog of ze doodging of dat ze naar Canada ging, en ook daar zei Bruni dat ze in ieder geval zelf had besloten te gaan.

Aargh, kon ik het maar overzetten, kon ieder het hier zelf zien. Een beter voorbeeld van dat moment is er niet...
  zondag 27 november 2011 @ 23:15:29 #277
328189 ArnieAlberts
pi_104904551
Tevens respect aan Frey dat hij het seizoen NU al uitheeft, midden in een vakantieloze periode. Dankzij hem zijn we er nu al achter dat Juist Bridge ( :P ) helaas weer heeft lopen falen bij het maken van een uitgave.

EDIT: Info@justbridge.nl people! Mail en vraag om een omwisselbare disc! Meldt daarbij duidelijk; DVD 19, aflevering 929.
  zondag 27 november 2011 @ 23:24:08 #278
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_104905024
Leuk dat Van Kooten er weer even kort was. _O_

Bronkhorst _O_

[ Bericht 34% gewijzigd door Frey op 27-11-2011 23:32:26 ]
  zondag 27 november 2011 @ 23:36:18 #279
328189 ArnieAlberts
pi_104905708
quote:
Dat was niet bepaald een ninja-edit, maar wel een geniale edit.

De laatste scène van Martine in huize Hafkamp _O_
  zondag 27 november 2011 @ 23:41:10 #280
328189 ArnieAlberts
pi_104905934
Ik heb eens zitten denken... Hans Van Houten... Het was gewoon Frits. Hans heeft nooit bestaan, dat heeft 'ie verzonnen om zijn familie te misleiden en te testen, hoever ze zouden gaan voor een amulet. Ze faalden de test, dus kregen ze Frits niet terug en liet zich door 2 fake politie-agenten oppakken. Dat zou wel de hele 'Hans van Houten'-lijn oplossen. Hannie heeft de moord(poging) gedaan, klaar.

Ik wacht nog steeds op het moment dat Sjors en Jack Meerdijk verlaten en dat Frits dan gewoon weer een rentree maakt. Samen met Martine zou wel briljant zijn, dan. :P
pi_104906009
Ik geniet echt met volle teugen van seizoen 5. Ik zit pas bij DVD 9, maar ik vind het nu al geniaal, deels ook om nostalgische redenen. ^O^

Frits vind ik juist een stuk zelfstandiger en sterker in dit seizoen dan in seizoen 4. Tot die hele affaire met Wassenaar hobbelde hij toen toch heel erg achter Martine aan die altijd haar eigen plannen had.
In die hele ontvoeringsverhaallijn was in mijn ogen juist te zien dat Frits totaal geen echte badguy was, maar eerder een hele geraffineerde oplichter met een goed hart. Het is aan de ene kant ook wel goed dat deze seizoenen nu te bekijken zijn, nu leert men het personage Frits van Houten pas werkelijk kennen. Dat betekent hopelijk ook dat die indianenverhalen die je weleens op internet leest over hoe 'hij verschillende levens en bedrijven heeft geruïneerd' en dat ie aangesloten zou zijn bij 'een misdaadkartel' nu verleden tijd zijn. :')

Tel de dingen nu eens op die Frits van Houten heeft gedaan, het enige echt slechte dat ik kan noemen is de verkrachting van Suzanne Balk en de bijbehorende terreur op haar en Peter destijds. Daarna is ie met dat hele gedoe rond zijn zoontje juist een stuk zachter en kwetsbaarder neergezet in seizoen 3. Daarna in de tijd dat ie iets met Martine had stak zij qua slechtheid met kop en schouders boven hem uit. Het enige dat Frits deed is een beetje klieren, in seizoen 5 gelukkig wel weer wat meer op zijn eigen initiatief. ;)
Een heer met stijl
  zondag 27 november 2011 @ 23:55:00 #282
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_104906591
Ik mis nu alleen nog maar de eerste paar maanden van seizoen 6. Vanaf dan wordt het voor mij ook nostalgisch, al weet ik natuurlijk ook een hoop niet meer van toen. :P
  maandag 28 november 2011 @ 00:18:42 #283
328189 ArnieAlberts
pi_104907499
Vooruit, we gaan het nog eens proberen.

quote:
Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is ArnieAlberts en ben ;) jaar. Ik koop al jaren DVD-uitgaves van Just en Bridge Entertainment, zo ook jullie complete seizoenen-uitgaves van Goede Tijden, Slechte Tijden. Inmiddels ben ik bijna klaar met seizoen 4 van de reeks, dus sta ik op het punt om seizoen 5 te bestellen die jullie enkele dagen geleden hebben uitgebracht. Nu las ik echter op internet dat op DVD 19 van die box (Seizoen 5 dus), bij aflevering 929 iets misgegaan is; er zou een foutieve aflevering op DVD zijn geplaatst. Een aflevering die eerder in het seizoen al te zien was, waardoor die dus dubbel in de box te vinden is en aflevering 929 niet op DVD is verschenen. Ik hoop dat jullie dit zouden kunnen nakijken en eventueel kunnen corrigeren? Ik wil namelijk liever geen foute DVD-box, wat u vast en zeker kunt begrijpen.

(Bijgevoegd de URL waar u het bericht over de foutieve aflevering/DVD kunt vinden; GTST #369: Bing de egoist )

Verder had ik een vraag over een speciale kerst-uitzending van GTST uit 1998. Deze uitzending, een televisiefilm genaamd 'De Reünie', met daarin verschillende karakters die eenmalig hun rentree maken, is namelijk niet onderdeel van de reeks, maar zou wel fantastisch zijn deze op de DVD van seizoen 9 (Mocht het zover komen) geplaatst te zien worden. (Om u wat beelden te laten zien, dit is wat ik bedoel met 'De reünie': )

Ik heb al eerder gevraagd of speciale programma's omtrend GTST als extra op de DVD-boxsets konden worden geplaatst (ook geproduceerd door Endemol, dus qua rechten opzich geen probleem), maar daar kreeg ik als antwoord op dat deze uitzendingen al op de DVD '20 jaar GTST' verschenen zijn. Ik werd daarmee redelijk van het kastje naar de muur gestuurd, want dit is (net zoals met 'GTST: De Reünie') niet het geval. Zou u, in ieder geval wat betreft de kerstfilm 'GTST: De Reünie', even voor mij kunnen nakijken of deze eventueel als extra zou kunnen worden uitgebracht op de DVD-box van seizoen 9?

Het is misschien een enorme moeite die u en Just Bridge ervoor moet doen, maar u zou er heel veel 'fans' van GTST een enorm plezier mee doen, mocht u het voor elkaar kunnen krijgen. Datzelfde geldt overigens ook voor het 1000ste aflevering-gala in seizoen 6 (Ter voorbeeld: )

In afwachting van uw reactie,
Hoogachtend,

Arnie
pi_104907850
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb eens zitten denken... Hans Van Houten... Het was gewoon Frits. Hans heeft nooit bestaan, dat heeft 'ie verzonnen om zijn familie te misleiden en te testen, hoever ze zouden gaan voor een amulet. Ze faalden de test, dus kregen ze Frits niet terug en liet zich door 2 fake politie-agenten oppakken. Dat zou wel de hele 'Hans van Houten'-lijn oplossen. Hannie heeft de moord(poging) gedaan, klaar.

Ik wacht nog steeds op het moment dat Sjors en Jack Meerdijk verlaten en dat Frits dan gewoon weer een rentree maakt. Samen met Martine zou wel briljant zijn, dan. :P
Ik heb al eens eerder iets dergelijks geopperd (ook omtrent Stefano-Maximiliaan-Ludo en Dennis en Arnie) en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Maar zelfs al bedenk je iets verhaaltechnisch, dan kan het nog niet omdat Inge Iepenburg en Casper van Bohemen dan terug moeten willen. Bovendien zouden er heel wat aanpassingen in het huidige gtst gemaakt moeten worden om die 2 er weer zo in te laten passen. Hiernaast hebben de huidige schrijvers aangegeven dergelijke verhaallijnen niet meer te willen beginnen.
Een heer met stijl
  maandag 28 november 2011 @ 00:42:03 #285
328189 ArnieAlberts
pi_104908202
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik heb al eens eerder iets dergelijks geopperd (ook omtrent Stefano-Maximiliaan-Ludo en Dennis en Arnie) en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Maar zelfs al bedenk je iets verhaaltechnisch, dan kan het nog niet omdat Inge Iepenburg en Casper van Bohemen dan terug moeten willen. Bovendien zouden er heel wat aanpassingen in het huidige gtst gemaakt moeten worden om die 2 er weer zo in te laten passen. Hiernaast hebben de huidige schrijvers aangegeven dergelijke verhaallijnen niet meer te willen beginnen.
Heb ik ook over nagedacht, maar Casper gaf een tijdje terug als ik het goed heb aan om weer terug te willen... Of was het Babette? Weet ik niet meer :P

Je hebt ook wel gelijk. Frits en Martine passen er ook gewoon niet meer in.
pi_104908489
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit nu bij de ontvoering van Deepak. Nu snap ik pas echt waarom Frits iedereen geniaal vind... Badguy met een hart _O_
Vindt Frits iedereen geniaal of vindt iedereen Frits geniaal?

;)
  maandag 28 november 2011 @ 01:00:43 #287
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_104908663
quote:
In die dikke buik van Martine zit Sjorrrrs!
Of eigenlijk Wendela om precies te zijn.
Wie had toendertijd kunnen denken dat de dochter van deze twee GTST slechterikken zo'n braaf meiske zou worden?

Waarom heeft Jack zijn naam veranderd?
Hij heet eigenlijk Fritsje van Houten en officieel Herman-Rien Hogendoorn.
Geen originele namen moet ik zeggen.
In deze clip heeft Frits het nog over Fritsje.
Deze ontwikkeling van Frits in de cryo vond ik samen met personage Augusta van Houten, het enige geslaagde van de hele 'Hans van Houten saga'.
De uiteindelijke grote familieschat was ook een teleurstelling.

Hier Jack's eerste scènes:
Dat beloofde nog wat, de zoon van DE Frits van Houten!
Sjors is in die scène zeer O+ .
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_104910239
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik geniet echt met volle teugen van seizoen 5. Ik zit pas bij DVD 9, maar ik vind het nu al geniaal, deels ook om nostalgische redenen. ^O^

Frits vind ik juist een stuk zelfstandiger en sterker in dit seizoen dan in seizoen 4. Tot die hele affaire met Wassenaar hobbelde hij toen toch heel erg achter Martine aan die altijd haar eigen plannen had.
In die hele ontvoeringsverhaallijn was in mijn ogen juist te zien dat Frits totaal geen echte badguy was, maar eerder een hele geraffineerde oplichter met een goed hart. Het is aan de ene kant ook wel goed dat deze seizoenen nu te bekijken zijn, nu leert men het personage Frits van Houten pas werkelijk kennen. Dat betekent hopelijk ook dat die indianenverhalen die je weleens op internet leest over hoe 'hij verschillende levens en bedrijven heeft geruïneerd' en dat ie aangesloten zou zijn bij 'een misdaadkartel' nu verleden tijd zijn. :')

Tel de dingen nu eens op die Frits van Houten heeft gedaan, het enige echt slechte dat ik kan noemen is de verkrachting van Suzanne Balk en de bijbehorende terreur op haar en Peter destijds. Daarna is ie met dat hele gedoe rond zijn zoontje juist een stuk zachter en kwetsbaarder neergezet in seizoen 3. Daarna in de tijd dat ie iets met Martine had stak zij qua slechtheid met kop en schouders boven hem uit. Het enige dat Frits deed is een beetje klieren, in seizoen 5 gelukkig wel weer wat meer op zijn eigen initiatief. ;)
Ben druk met werk e.d. en pas begonnen met seizoen 5, maar nu ik de kans heb laat ik ook maar weer eens wat van me horen. :) Zeker nu alle seizoenen langzaam maar zeker uitkomen en iedereen zo zijn of haar eigen gedachten heeft over de desbetreffende personages.

Voor mij is Frits een bad guy zoals J.R. Ewing uit Dallas dat was. Daarmee bedoel ik dus niet per definitie een moordenaar, maar juist iemand die georganiseerd en zakelijk gevaarlijk is. Iemand die anderen zakelijk of persoonlijk een poot uitdraait of terugpakt en daarmee de spanning voor zijn rekening neemt; aldus de klassieke soap schurk. Dit alles met de desbetreffende motivatie. Zoals je ook ziet bij Ludo. Mensen laten verdwijnen met andere methodes. Soms zijn dit gelijke alternatieven aan bijvoorbeeld moord. Ik noem een leven lang in gevangenschap of een enkeltje Bangkok op eigen kosten.

Enkele andere karakters legden mensen om zodra die hen in de weg stonden. Ik noem:
- Martine Hafkamp die in het wilde weg moordde zodra iemand zakelijk of persoonlijk in haar weg stond.

- Hogendoorn die ook georganiseerder ala Frits en Ludo was, maar moordde als vergeldingsactie. Dit zie je in seizoen 3 bij Trix en in seizoen 6 bij Dian.

- Wassenaar die tevens in eerste instantie moordde ter vergelding als uitvoerende van het kartel, maar later ook doorsloeg en ala Martine voor de lol bezig ging met persoonlijke vetes. Dit zie je in seizoen 7 bij Evelien; destijds de vriendin van Daniël.

De moordenaars uit de serie werden uiteindelijk eigenlijk altijd gepakt. Martine verdween in de cel en Wassenaar viel van een dak. De uitzondering hierop is Hogendoorn. Die was dusdanig georganiseerd dat hij met moord wist weg te komen. De moord op Trix heeft hij weliswaar nooit direct toegegeven, maar hij antwoordde met "die vrouw heeft Rien vermoord". Dat hij er toe in staat was bleek nogmaals met de moordaanslag op Dian, een vergeldingsactie voor de moord op Frits.
pi_104912309
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:14 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Hmm, de naam Willy Breebaart zegt me even helemaal niets... Kan die niet terug in dat geval samen met Nijenhuis? :P

Vanaf 1:03:35, Willy Breebaart over de moeilijke scènes die geproduceerd werden ;)

quote:
Sowieso klopt de hele exit van Bruni niet. Is het uiteindelijk ook bevestigd dat ze echt door hem is ontslagen of wat? Ik heb er niet zoveel van meegekregen behalve mensen hier die roepen dat ze uiteindelijk ontslagen is... Bij Laat De Leeuw, toen Bruni mede-presentatrice was (Ik zou het vorig jaar al overzetten maar YouTube-kanaal is gedelete èn DVD-recorder is naar de teelballen dus vooralsnog niet in de planning ;)) vroeg Paul in ieder geval nog of ze doodging of dat ze naar Canada ging, en ook daar zei Bruni dat ze in ieder geval zelf had besloten te gaan.

In dit interview geeft ze aan dat ze van de producer (Johan Nijenhuis in die tijd) moest vertellen dat ze zelf wegging uit de serie, maar in feite was ontslagen.

Hetzelfde (inclusief Johans naam en het voorval een paar maanden eerder) had ze ook eens vertelt in de rubriek "Herinnert U Zich Deze Nog?" in Veronica Magazine ;)
pi_104912392
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef ArnieAlberts het volgende:

Zoals Heer_Van_Bartolhoven al aangaf, het zou gewoonweg niet kunnen. En het zou nog onrealistischer worden als de makers de wijziging die ze hebben toegebracht zouden terugdraaien, dat pikken de kijkers nu écht niet meer :N
pi_104912864
@Mike Tuinstra, hij was ook wel slecht, maar inderdaad meer op zakelijk gebied. Iemand een poot uitdraaien om er beter van te worden, eigenlijk zoals zijn broer Rien, maar dan professioneler.

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:48 schreef MikeTuinstra het volgende:
Ik noem een leven lang in gevangenschap of een enkeltje Bangkok op eigen kosten.
Dit was een leuk dreigement, we zullen nooit weten of hij het zou hebben uitgevoerd. Het was in ieder geval niet echt iets voor Frits van Houten, meer iets voor die andere slechteriken die je noemde ;)
Een heer met stijl
pi_104913181
Een heer met stijl
  maandag 28 november 2011 @ 10:15:07 #293
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_104913622
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

In die dikke buik van Martine zit Sjorrrrs!
Of eigenlijk Wendela om precies te zijn.
Wie had toendertijd kunnen denken dat de dochter van deze twee GTST slechterikken zo'n braaf meiske zou worden?

Ok, ze is niet crimineel, maar verder vooral schijnheilig.
Vreemdgaan (herhaaldelijk), niet weten van wie je zwanger bent en iemand zn kind aftroggelen vind ik nou niet uberbraaf ofzo.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_104913717
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 10:15 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ok, ze is niet crimineel, maar verder vooral schijnheilig.
Vreemdgaan (herhaaldelijk), niet weten van wie je zwanger bent en iemand zn kind aftroggelen vind ik nou niet uberbraaf ofzo.
Ja maar als je het zo gaat bekijken dan geldt dat voor iedereen in een soap, iedereen heeft wel iets op z'n kerfstok. Zelfs Laura, Jef en Janine, personages die toch als goed worden gezien hebben ook aardig wat rottigheid uitgehaald bij tijd en wijlen.
Een heer met stijl
pi_104914977
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport maandag 28 november 2011 @ 11:11:56 #296
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_104915037
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:10 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor als ze er zelf niet liggen?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_104915133
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 11:11 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Voor als ze er zelf niet liggen?
Maar ze lagen in bed. En dat ding stond aan.

Echt heel vreemd :P
  Redactie Sport maandag 28 november 2011 @ 11:16:44 #298
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_104915178
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Maar ze lagen in bed. En dat ding stond aan.

Echt heel vreemd :P
Oh, dat heb ik net niet gezien dan, da's wel vreemd. :')
pi_104915235
we hebben het over bing hier he. ik vind het nog steeds vreemd dat hij niet bij bram in de wieg ligt :')
  Redactie Sport maandag 28 november 2011 @ 11:19:30 #300
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_104915265
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:18 schreef loezzzje het volgende:
we hebben het over bing hier he. ik vind het nog steeds vreemd dat hij niet bij bram in de wieg ligt :')
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')