Wat?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke ik denk dat jij later aan de Pool gaat.
nee gewoon helemaal kaal. Ik ga niet met een tondeuze in de weer en als ik t zou laten groeien nu jeukt t straks als de neten.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies. Behalve streep van boven je ding tot navel.
Door haar snor voelt ze het toch nietquote:
MI van Erik die een hap schaamhaar neemtquote:Op donderdag 24 november 2011 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij hoeft het allemaal niet helemaal kaal hoor. Alleen is een hap haar ook wel vervelend dus gewoon een beetje bijhouden.
Dat zo en zoquote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik vind wel dat als mannen hun ballen niet willen scheren ze dat ook niet hoeven doen, dat zou mishandeling zijn.
Maar maar dan moeten ze wel knippen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MI van Erik die een hap schaamhaar neemt
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Door haar snor voelt ze het toch niet
Oh ja, ooit met een schaar gedaan. Eindelijk een oplossing die niet 3 dagen jeuktequote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik vind wel dat als mannen hun ballen niet willen scheren ze dat ook niet hoeven doen, dat zou mishandeling zijn.
Whehehehe en dat terwijl t zo makkelijk scheren is. Das geen mishandeling.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee gewoon helemaal kaal. Ik ga niet met een tondeuze in de weer en als ik t zou laten groeien nu jeukt t straks als de neten.
quote:
Dat liedjequote:Op donderdag 24 november 2011 18:48 schreef ValHallen het volgende:
I've got sunhine on a cloudy day.
Eigenlijk zit ze nu te soppen.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
MI van Outpost die iedere avond zijn balletjes scheert.
Dit. Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef Snuf. het volgende:
En voorlopig zit er toch niemand aan![]()
Voor mij niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..].
ValHallen heeft gelijk.
Neequote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
MI van Outpost die iedere avond zijn balletjes scheert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |