Ik heb geen scheermesjes hier en het gaat een beetje ver om mijn vader's scheerapperaat te gebruiken.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
Trollie je moet het wel een beetje bijhouden hoor daar beneden.
Ik ben altijd bang dat ik mijn geslachtsdeel eraf snij..quote:Op donderdag 24 november 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
Nee dank je.... koude pizza.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je meteen eten voor morgen.
Gewoon alles afscheren! Vinden de dames ook wel lekker fris.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb geen scheermesjes hier en het gaat een beetje ver om mijn vader's scheerapperaat te gebruiken.
Doe dan gelijk een luier aan.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon alles afscheren! Vinden de dames ook wel lekker fris.
Aaaah gadver, serieus.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb geen scheermesjes hier en het gaat een beetje ver om mijn vader's scheerapperaat te gebruiken.
Dan bewaar je het tot over morgen ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee dank je.... koude pizza.![]()
En daarbij..... morgen eet ik vis en 's avonds bij mijn ouders.
Nee dat vind ik weer niks.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies. Behalve streep van boven je ding tot navel.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een luier aan.
Trollie zit nog in de fase dat ie denkt: hoe meer haar, hoe aantrekkelijkerquote:
Ieder zn eigen keuze.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat vind ik weer niks.
Er is wat achtergebleven, wel in fatsoenlijk proporties.
Toen mijn zus hier nog woonde pikte ik wel eens haar scheermesjes en toen haalde ik ook alles ervan af. Ik voelde me weer 8quote:
Lulkoek.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trollie zit nog in de fase dat ie denkt: hoe meer haar, hoe aantrekkelijker!
Oh wacht het kwartje valt nu pas.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trollie zit nog in de fase dat ie denkt: hoe meer haar, hoe aantrekkelijker!
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Toen mijn zus hier nog woonde pikte ik wel eens haar scheermesjes en toen haalde ik ook alles ervan af. Ik voelde me weer 8.
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij hoeft het allemaal niet helemaal kaal hoor. Alleen is een hap haar ook wel vervelend dus gewoon een beetje bijhouden.
Oke ik denk dat jij later aan de Pool gaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Toen mijn zus hier nog woonde pikte ik wel eens haar scheermesjes en toen haalde ik ook alles ervan af. Ik voelde me weer 8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |