quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb genoeg scharrels gehad hoor. Ik heb er al meer gehad in Lloret en Salou als jij in je hele jeugd.
Damn, why's this bitch calling me a bitch? You the bitch, bitch. Bitch. Bitch.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Who you calling a bitch, bitch?
Zoek je nog een Surinaamse?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb genoeg scharrels gehad hoor. Ik heb er al meer gehad in Lloret en Salou als jij in je hele jeugd.
Euhm.. Oké?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Damn, why's this bitch calling me a bitch? You the bitch, bitch. Bitch. Bitch.
Tuulkquote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft ook niets. Zolang ik me maar vermaak.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zoek je nog een Surinaamse?
[ afbeelding ]
Moet ie ook maar niet de game op pauze zettenquote:
Ik denk hij is slapen, anders had ik je mooi kunnen inmaken met FIFAquote:
Heb nelis al afgemaakt dankzij 4 goals van A. Sanchezquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk hij is slapen, anders had ik je mooi kunnen inmaken met FIFA
Ja maar Nelis...quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb nelis al afgemaakt dankzij 4 goals van A. Sanchez
ja!! Is alleen dat ik moet werkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 07:47 schreef KoningStoma het volgende:
Wie doet er vanmiddag mee met BF3?
Waarom zouden wij pics van andere mannen willen zien?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil ik best doen, jullie vragen er alleen nooit om.
Je luistert naar Robert M? Ik wist niet dat die pedo muziek maaktequote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Kutstudent het volgende:
Heerlijke cherso/salou/lloret muziek voor op de achtergrond tijdens dit popcorn gesprek. Vooral fijne clip.
Jij vond BF3 toch zo'n kut spelquote:Op vrijdag 25 november 2011 07:47 schreef KoningStoma het volgende:
Wie doet er vanmiddag mee met BF3?
Die " overal beetje kip halen"-negert toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil ik best doen, jullie vragen er alleen nooit om.
Ik vond de beta kut. Maar MW3 is bijna nog kutter dan die betaquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vond BF3 toch zo'n kut spel? Ik blijf tenminste true aan mijn BF haat. Fanboy alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |