Klopt. En ik heb er van genoten.quote:
allemaal vieze britten en russen zekerquote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb genoeg scharrels gehad hoor. Ik heb er al meer gehad in Lloret en Salou als jij in je hele jeugd.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt. En ik heb er van genoten.
Dimitri fo sho.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
allemaal vieze britten en russen zeker
Ik ben uniek bitch.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wil nog steeds weten wiens kloon dat is.
Ehw nee. Meeste waren uiteindelijk gewoon Nederlanders.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
allemaal vieze britten en russen zeker
Die zijn okay. Okay?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi vriendelijke vriend, hoe is het met je eekhoorns?
...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb genoeg scharrels gehad hoor. Ik heb er al meer gehad in Lloret en Salou als jij in je hele jeugd.
Of een leuke ballade.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Okay mijn neger, okay.
Vertel eens een fabeltje of zing een chanson voor ons.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Damn, why's this bitch calling me a bitch? You the bitch, bitch. Bitch. Bitch.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Who you calling a bitch, bitch?
Zoek je nog een Surinaamse?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Euhm.. Oké?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Damn, why's this bitch calling me a bitch? You the bitch, bitch. Bitch. Bitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |