aryse pride op je beeldschermquote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Nogal een verschil.
Nu ziet iedereen ons facebook gesprek.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Nogal een verschil.
Je bent aangenomen bij de zandhazen?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef Bozz187 het volgende:
aryse pride op je beeldscherm
[ afbeelding ]
Niet hopen. Is een andere chick.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu ziet iedereen ons facebook gesprek.
Niet hopen nigga please. Laat me niet lachen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet hopen. Is een andere chick.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet hopen nigga please. Laat me niet lachen.
Zorg jij eerst maar dat je eens een chick scoort. Dan praten we wel verder.quote:
Alsof dat zo moeilijk is.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zorg jij eerst maar dat je eens een chick scoort. Dan praten we wel verder.
Over drank hebben we het allemaal wel eens, de meeste mensen hier waren geschokt over de combinatie met muntjesquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof dat zo moeilijk is.Maar elke keer als ik het daarover heb of over drank dan word ik hier afgebrand dus dat doe ik niet meer.
Maargoed, ik ga er vanavond weer voor want m'n (maandelijkse) scharrel is nu permanent exit.
Ja maar het gaat misschien op de manier waarop je het zegt, het komt dan zo ongeloofwaardig over.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof dat zo moeilijk is.Maar elke keer als ik het daarover heb of over drank dan word ik hier afgebrand dus dat doe ik niet meer.
Maargoed, ik ga er vanavond weer voor want m'n (maandelijkse) scharrel is nu permanent exit.
Alsjeblieft geen picsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar het gaat misschien op de manier waarop je het zegt, het komt dan zo ongeloofwaardig over.Voortaan pics als bewijs.
Het is goed met je.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar het gaat misschien op de manier waarop je het zegt, het komt dan zo ongeloofwaardig over.Voortaan pics als bewijs.
Wil ik best doen, jullie vragen er alleen nooit om.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is goed met je.Alsof jij je scharrels of wat dan ook op fok gaat posten.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil ik best doen, jullie vragen er alleen nooit om.
Jij hebt geen scharrelsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil ik best doen, jullie vragen er alleen nooit om.
Ik heb genoeg scharrels gehad hoor. Ik heb er al meer gehad in Lloret en Salou als jij in je hele jeugd.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij hebt geen scharrels
Voor foto's van Jochem kunnen we wel bij jou terecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |