quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
heb je ook zo'n jeuk aan je anus?
- zijn een paar vragen die bijna altijd worden gesteld tijdens sollicitatiegesprekken.
Ik zit dan op gesprek bij een uitzendbureau. Intakegesprek. Maar ondertussen is mijn CV al naar hun 'klant/opdrachtgever' verstuurdquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Morgen, exact rond deze tijd, zit ik in de metro richting het centrum voor mijn gesprek!
Geen anusjeuk-vraag?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Ondertussen heb ik mijn gesprek ook achter de rug!
Heb er een OK gevoel aan overgehouden. Paar standaard vragen gehad, paar cassussen voor me gekregen (daar had ik soms wel bedenktijd voor nodig en dan viel er een stilte). Heel grappig die standaard vragen, je ziet bijna voor je hoe je die een dag van tevoren nog op internet last.
Eind van de week bellen ze of ik uitgenodigd wordt voor een 2e gesprek. Heb een 40% wel, 60% niet gevoel over....
Dat is hoe dan ook zoquote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Mjah, soms zat ik echt van: goh, moet ik even over nadenken hoor!![]()
Ach, we gaan het wel zien. En anders ben ik weer een ervaring rijker!
In een gesprek dat ik gisteren met een detacheerder had kwam dit ook naar voren. Recruiters kunnen soms heel strak vasthouden aan de criteria die er voor een functie zijn opgesteld. Als ze bij wijze van spreken een HBO'er zoeken, gaat ieder CV met iets anders dan HBO in de prullenbak. Dit heeft niets met jouw kwaliteiten te maken.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:39 schreef RedDevil085 het volgende:
Herkenbaar... ben laatst afgewezen voor een positie omdat mijn CV niet overeenkwam met het functieprofiel... Wat ironisch is, omdat ik hetzelfde baantje, 5 jaar geleden al eens als zomerbaan heb gedaan...
Ging goed, erg positiefquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit dan op gesprek bij een uitzendbureau. Intakegesprek. Maar ondertussen is mijn CV al naar hun 'klant/opdrachtgever' verstuurd
Ohhh sucks auto!!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik "mag" ook op zoek naar een andere baan, omdat mijn huidige functie komt te vervallen en er binnen de organisatie geen plaats meer is. Ik hoop in juni/juli afgestudeerd te zijn, dus dit komt erg ongunstig uit. Ik had namelijk gehoopt dat ik wel binnen de huidige organisatie kon blijven (ook na het afstuderen). Maar goed; ik zie het wel...![]()
Iedereen succes met zoeken!
Inderdaad netjes.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:15 schreef gifkwal het volgende:
Whaah wat een aanslag op je zenuwen! Wel heel netjes van ze dat ze dat laten weten.
Haha ik word bijna plaatsvervangend zenuwachtig voor je.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef Janena het volgende:
[..]
Inderdaad netjes.
Ze hebben me tijdens het gesprek beloofd vandaag bericht te geven en zijn wellicht bang dat ze dat niet gaan redden...Bij elk piepje dat er een nieuwe mail is binnengekomen spring ik bijna uit de stoel (terwijl het tot nu toe allemaal reclamemailtjes zijn), haha...
Nou ja, 50% kans. We'll see.....
Nnnnnnneeeee...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Haha ik word bijna plaatsvervangend zenuwachtig voor je.
Al wat gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |