abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2011 @ 17:20:55 #101
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_105059354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef Daph_ het volgende:
Sinds gisteren alweer een aantal afwijzingen binnen gekregen onder het motto 'wij hebben naar uw CV gekeken en naar aanleiding van het profiel waar wij naar op zoek zijn, is onze keuze op meer geschikte kandidaten gevallen'.

En de zoektocht gaat door..
Balen!

Ik hoor waarschijnlijk morgen of ik wel of niet uitgenodigd wordt voor een tweede gesprek. Mijn gevoel zegt nee, maar ik hoor wel wat het wordt.
pi_105061352
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:20 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Balen!

Ik hoor waarschijnlijk morgen of ik wel of niet uitgenodigd wordt voor een tweede gesprek. Mijn gevoel zegt nee, maar ik hoor wel wat het wordt.
Hier hetzelfde, morgen ook te horen of ik op 2e gesprek mag komen :) Mijn gevoel zegt ook nee :{
pi_105064448
Hier ook weer 2 sollicitaties de deur uit. 1 open sollicitatie en 1 interne. En ik kan rekenen op coaching-achtige hulp vanuit mijn familie. Ook fijn! Daarnaast kwam mijn directe omgeving nog met tig ideeën die ik kan proberen en zelf heb ik ook nog genoeg ideeën.
  Moderator donderdag 1 december 2011 @ 19:29:36 #104
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_105064488
Wachten op telefoontjes is vervelendddd :X
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_105065406
Ohh Janena ik zit hier met spanning voor jou :o! Het is wel een moeilijke beslissing blijkbaar, dat ze nog niets hebben laten horen? Pfff!!

Ik heb binnenkort een tweede gesprek maar ik weet totaal niet hoe ik me daarop moet voorbereiden.. iemand tips, advies? Ik weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten. Of zou ik een rondleiding krijgen dan enzo, zoals Janena vandaag had? Ik moet ze morgen toch nog even bellen met een vraag, is het stom om dan te vragen hoe zo'n tweede gesprek in elkaar zit? :@
pi_105065530
Nee hoor, vind ik helemaal niet stom. Dat laat alleen maar zien dat je jezelf zo goed mogelijk voor wil bereiden!
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  donderdag 1 december 2011 @ 20:33:05 #107
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_105068182
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Ohh Janena ik zit hier met spanning voor jou :o! Het is wel een moeilijke beslissing blijkbaar, dat ze nog niets hebben laten horen? Pfff!!

Ik heb binnenkort een tweede gesprek maar ik weet totaal niet hoe ik me daarop moet voorbereiden.. iemand tips, advies? Ik weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten. Of zou ik een rondleiding krijgen dan enzo, zoals Janena vandaag had? Ik moet ze morgen toch nog even bellen met een vraag, is het stom om dan te vragen hoe zo'n tweede gesprek in elkaar zit? :@
Weet je met wie je dat tweede gesprek hebt?
Moeilijk in te schatten natuurlijk. In mijn geval waren het 2 andere leidinggevenden (en dat wist ik ook vooraf) dus voor een deel kwamen ook dezelfde vragen voorbij (gaven ze ook vooraf aan het gesprek aan). Verder wat meer dieptevragen, dus in mijn geval echt kennis testen, maar eigen visie vragen en aan het einde meer praktische dingen als aantal uren, salaris, e.d.
Maar of dit een representatief tweede gesprek is voor jouw tweede gesprek weet ik natuurlijk niet. Daarom zou het wel schelen als je weet met wie je je gesprek hebt (andere leidinggevenden, eventueel toekomstige collega's, dezelfde personen van vorige keer?).
klerkje
  donderdag 1 december 2011 @ 22:16:46 #108
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_105075105
Haha, die vacature met aantoonbare agrarische affiniteit (???) staat ook weer online.
Ik begrijp nog steeds niet hoe je affiniteit aan kunt tonen.
Ze kunnen toch gewoon vragen om iemand met ervaring in de agrarische sector?

Vacatureteksten schrijven is ook een kunst, ik wist niet dat affintiteit een woord was en er staan vreselijk veel taalfouten in (ik dacht dat ik erg was). Wat een kansloze vacature:

Administratief medewerker parttime 2 x 4 uur per week, met agrarische achtergrond en een salaris eis van maximaal ¤ 10.00 bruto per uur. Deze baan is ideaal voor iemand die 2 ochtenden per week wil werken of naast een andere baan nog 8 uur per week wil werken.

Eisen:

- Administratieve opleiding

- Aantoonbare agrarische affintiteit!!! (dit graag ook in het CV aangeven)

- No nonsense type, Flexibel ingesteld

- Salaris maximaal: ¤ 10.00 bruto per uur!!!

- Goede kennis van Word, excel

- Goed met computers in het algemeen

- In bezit van auto, woonachtig in een straal van 20 kilometer

- relevante administratieve ervaring

- aantoonbare agrarische affiniteit

- goede kennis computers

Indien u niet aan alle voorwaarden voldoet,kunnen wij uw sollicitatie, gezien de aantal reacties, niet in behandeling nemen.Wat wij biedenvoor langere tijdSalarisin overleg
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_105076669
Misschien moet je in je CV zetten dat je vrijwilligerswerk op een kinderboerderij doet, of zo. Of dat je graag boerenkool van het land eet? Pff. Bar slechte tekst inderdaad.

Salaris in overleg maar wel maximaal 10 euro per uur met duizend uitroeptekens :')
pi_105077950
Je moet ook woonachtig zijn in een straal van 20 kilometer. Daar kan natuurlijk niemand aan voldoen, de meeste mensen wonen gewoon in een huis. ;(
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:43:51 #111
331563 Graslul
Spuit het uit:
pi_105088748
haha, op zo'n advertentie zou ik niet eens reageren.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:29:16 #112
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_105089955
De zoveelste afwijzing is binnen (na twee sollicitatiegesprekken + een proefdag).

Ben nu al 10 maanden bezig, ik kijk het nog twee maanden aan en dan ga ik me toch instellen op verder studeren, het is in mijn sector als starter gewoon niet te doen op het moment, overal is de reden van afwijzing ervaring, ervaring, ervaring. :{w
pi_105093154
Al iets gehoord, Bienelientjee, babipangang en Janena? :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:11:39 #114
33350 Janena
pi_105093697
Wat balen Twiitch, en dat na 2 gesprekken en een proefdag.

Ik heb nog geen bericht maar ben vandaag eigenlijk niet zo gespannen (gisteren meer last van) dus ik hoor het wel.

Ik ga sowiezo niet reageren op die belachelijke advertentie hierboven, nou ja, misschien voor de lol of zo.

Ik verzamel pluche koeien en eet elke week wortels en mais.
Ik wil niet meer dan 9 euro verdienen en heb veel affintiteit met 20 km lange stralen.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_105094275
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:33 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Weet je met wie je dat tweede gesprek hebt?
Moeilijk in te schatten natuurlijk. In mijn geval waren het 2 andere leidinggevenden (en dat wist ik ook vooraf) dus voor een deel kwamen ook dezelfde vragen voorbij (gaven ze ook vooraf aan het gesprek aan). Verder wat meer dieptevragen, dus in mijn geval echt kennis testen, maar eigen visie vragen en aan het einde meer praktische dingen als aantal uren, salaris, e.d.
Maar of dit een representatief tweede gesprek is voor jouw tweede gesprek weet ik natuurlijk niet. Daarom zou het wel schelen als je weet met wie je je gesprek hebt (andere leidinggevenden, eventueel toekomstige collega's, dezelfde personen van vorige keer?).
Volgens mij met dezelfde mensen als de eerste keer (hoofd van de afdeling + HR mevrouw), plus wat eventueel toekomstige collega's (dacht ik). Ik vind het lastig om dieptevragen te bedenken, gezien het vooral om een uitvoerende functie gaat (voornamelijk photoshoppen, werken met indesign en tekstjes schrijven).

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:29 schreef Twiitch het volgende:
De zoveelste afwijzing is binnen (na twee sollicitatiegesprekken + een proefdag).

Ben nu al 10 maanden bezig, ik kijk het nog twee maanden aan en dan ga ik me toch instellen op verder studeren, het is in mijn sector als starter gewoon niet te doen op het moment, overal is de reden van afwijzing ervaring, ervaring, ervaring. :{w
Sucks :(. Welke sector?

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:11 schreef Janena het volgende:
Wat balen Twiitch, en dat na 2 gesprekken en een proefdag.

Ik heb nog geen bericht maar ben vandaag eigenlijk niet zo gespannen (gisteren meer last van) dus ik hoor het wel.

Ik ga sowiezo niet reageren op die belachelijke advertentie hierboven, nou ja, misschien voor de lol of zo.

Ik verzamel pluche koeien en eet elke week wortels en mais.
Ik wil niet meer dan 9 euro verdienen en heb veel affintiteit met 20 km lange stralen.
Hahaha :').
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:37:18 #116
318361 Bienelientjee
pi_105094588
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
:N Nope, zal waarschijnlijk net als vorige week pas tegen 4 uur/ half 5 worden. Zie het somber in! Heb me er al mentaal op voorbereid dat ik vanaf volgende week weer verder ga zoeken. :') Heb gewoon zo'n raar achteraf geval. Zo van, neej dit wordt hem niet. Dus ga zeer zeker verbaasd zijn als het wel iets wordt.
pi_105097295
Gisteren heb ik via mail bericht gekregen van een bedrijf waarbij ik al een goed gevoel had op de carrièrebeurs. Ik moet eerst nog wat meer informatie aanleveren, maar hopelijk is dat voldoende om op gesprek te mogen komen. *O*
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:18:17 #118
318361 Bienelientjee
pi_105098180
Telefoontje is binnen, afgewezen. }:| Ze vonden me te onzeker en dat paste op dit moment niet binnen de vacatures die ze open hadden staan.... In de zin van, het was beter als ik dan in een team van collega's terecht zou komen waarin zij een werkhouding hebben die dat ondersteunen i.p.v. dat ze over me heen zouden lopen! (Dan denk ik nu al, lekker team heb je daar dan! Als ze nieuwe collega's zo zouden behandelen!)

Maar goed. Het was precies wat ik al dacht. Had al zo'n gevoel dat het een nee zou worden. Ik neem de ervaring mee en vanaf volgende week gaan we weer gezellig solliciteren!

[ Bericht 2% gewijzigd door Bienelientjee op 02-12-2011 15:31:57 ]
pi_105098960
Balen! In welke vorm vonden ze je onzeker? Was je te afwachtend, te introvert, of niet assertief genoeg?

Ik verheug me op mijn sollicitatiegesprek volgende week. De baan die ik nu heb is echt te suf voor woorden. Ik ga er alles aan doen om die baan te krijgen.

Ik ben nu zogenaamd Commercieel Medewerker, maar ik heb zo het idee dat ze gewoon iemand nodig hadden om wat achterstallig werk weg te werken. Het enige wat ik doe van 9 tot 5 is data invoeren in hun database programma SAP. En dan niet eens afwisselende data, maar echt constant hetzelfde! Data entry is toch al niet mijn ding, dus om dat 8 uur per dag te doen... En dan roepen ze aan het einde van de dag dat het invoeren wel wat sneller kan. Ja, zij hebben afwisseling in hun werk! Zoiets bevordert de motivatie.

Mijn collega's voelen zich ook duidelijk te goed. Zo halen ze bv wel koffie voor elkaar, maar vragen niet eens aan mij of ik ook wat wil, terwijl ik ook op de afdeling zit. Zelfde met de lunch, ik hobbel er maar achteraan. Ik zou al nattigheid hebben moeten voelen toen ik zag dat er geen telefoon op mijn bureau was aangesloten. Daarnaast verwachten ze van me dat ik hun zooi wel even oppak en overwerk, terwijl zij dan lekker een uurtje eerder naar huis gaan (ja, want als je kinderen hebt dan mag dat!)

Ik ga er maandag eens wat van zeggen. Lang geleden dat ik zo schandalig ben behandeld bij een werkgever. Ik word diepongelukkig van het feit dat ik geen ontslag kan nemen omdat ik het geld nodig heb. Het zou me niet eens zoveel interesseren als ze het dienstverband daarom zouden beeindigen ("niet tevreden, rot dan maar op!"). :r

[ Bericht 41% gewijzigd door Mint_Clansell op 02-12-2011 15:58:34 ]
pi_105099390
Balen Twiitch en Bienelientjee :{ Hopelijk hebben jullie de volgende keer meer geluk!

Ik heb zojuist een leuke vacature binnen gekregen van een wervingsbureau, afwisselend werk en dicht bij huis dus het zou mooi zijn als ik daar op gesprek mag komen. Maandag telefonisch contact erover dus ben benieuwd :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:20:44 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105100195
Aw Bienelientje, jammer. Vol goede moed verder!

Mint, wat ultiem stom :o Ik herken het wel een beetje, ook ooit zoiets meegemaakt. De collega's gingen wel lunchen / taart eten / oids, en ik 'zou het fort wel even bewaken he?" En idd veelal de rotklusjes krijgen, want de rest doen ze zelf wel even. En dan nog klagen dat het druk is. Nou leuk is dat :')
Hopelijk krijg je de baan volgende week!

Daph, spannend!

Ende meh. Net een aantal uzb's gebeld (in kader van: duf werk thuis doen is stommer dan duf werk op locatie, als ik dan nog leuke collega's had was het al beter :+ ) maar die hebben niks voor me... Niks gerelateerd aan mijn opleidingen (had ik ook niet verwacht, maar soit), maar ook niks met mijn werkervaring tot nu toe (heb bijbanen gehad, en dat telt niet echt mee, zo blijkt).
Mwoh.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:42:38 #122
318361 Bienelientjee
pi_105100891
Jah, ga me volgende week denk ik ook maar es inschrijven bij een uitzendbureau. En verder zoeken naar leuke vacatures die bij me diploma passen.
pi_105101212
Net een voortgangsgesprek gehad met de teamleiders. Ze vinden dat ik goed werk lever qua rapportages, vinden mijn omgang met andere super, maar er is een ding dat ze nekt en waar ik ook kritisch om ben: Mijn technische kant. Ze zien in mij geen echte ingenieur, maar meer een technisch bedrijfskundige. Ik kan dat beamen, de vakken betreft bedrijfskunde vond ik altijd het leukst op mijn opleiding.

Zelf heb ik nooit ingenieur willen worden, maar heb wel een beroepsopleiding voor dat gevolgd. Het zou makkelijker zijn om naar een ander vakgebied te verkassen met een academisch diploma, maar goed ook bij anderen is het dus duidelijk dat ik toch liever iets buiten de techniek zoek. Ik heb de meeste technische banen altijd saai gevonden, alhoewel ik de branche prachtig vind. Ik zit nu echt te kijken wat voor werk ik kan vinden met de HTS. Als ik acadeem was, dan had ik wel een management traineeship gedaan. Nu zou ik niet weten waar ik terecht kan. Graag zou ik tips willen :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:55:55 #124
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_105101405
Ik heb niet zo lang geleden een universitaire masteropleiding afgerond. Alleen is er zo goed als geen werk mee te vinden. Ik ben in dubio over wat ik nu het beste kan gaan doen.

Weet iemand waar ik goed advies kan krijgen of tests kan doen om uit te vinden wat ik kan en wat voor werk bij me past? Je hebt websites, maar die lijken me niet zo betrouwbaar.
pi_105103205
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:55 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik heb niet zo lang geleden een universitaire masteropleiding afgerond. Alleen is er zo goed als geen werk mee te vinden. Ik ben in dubio over wat ik nu het beste kan gaan doen.

Weet iemand waar ik goed advies kan krijgen of tests kan doen om uit te vinden wat ik kan en wat voor werk bij me past? Je hebt websites, maar die lijken me niet zo betrouwbaar.
Management-traineeship?
pi_105105238
quote:

Welke bachelor en master heb je gedaan?
pi_105105250
quote:

Ik zou eens met een loopbaanadviseur gaan praten. Typ gewoon eens loopbaanadviseur in op google.
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:37:51 #128
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_105108073
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:41 schreef Daboman het volgende:

Ik zou eens met een loopbaanadviseur gaan praten. Typ gewoon eens loopbaanadviseur in op google.
Heb je ervaring hiermee? Hoe nuttig was de informatie die je er kreeg.
pi_105110921
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nog niks gehoord, hopelijk omdat ze er nog niet uit. Zou natuurlijk ook kunnen dat de afwijzingsbrief onderweg is :{
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:35:12 #130
33350 Janena
pi_105113924
Ook hier nog geen bericht...

Hopelijk is geen bericht goed bericht.
Maandag zou ik toch echt wel uitsluitsel moeten krijgen neem ik aan....
pi_105116644
quote:
De Sales Representative Shop wordt gezocht voor een groot
Internationaal merk en leider op design en fashiongebied.
Sta jij met je hart in de mode (accessoires) en met je voeten op de
grond, heb je een verhaal te vertellen en weet je servicegericht je
commerciële talent te benutten? Spreek je daarnaast Mandarijn,
Indonesisch, Engels en Nederlands?
Dan hebben wij een uitdagende baan!
Nog iemand die al die talen spreekt hier? Vast niet veel concurrentie :P
pi_105117517
quote:
Ik heb niet zo lang geleden een universitaire masteropleiding afgerond. Alleen is er zo goed als geen werk mee te vinden.
Sorry dat ik een lullige opmerking maak, maar had je dit niet kunnen zien aankomen?
pi_105119234
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:37 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Heb je ervaring hiermee? Hoe nuttig was de informatie die je er kreeg.
Ik ben wel eens naar een loopbaanadviseur geweest om wat beter te kunnen solliciteren. De hulpvraag was waarom ik maar niet aangenomen werd. Dus heb ik de kans gekregen om het solliciteren te trainen. Was wel duur en het is lastig in te schatten wat ik er aan had. Het is geen waardeloze investering geweest though, wat ze zeggen is wel vrij logisch, maar het is heel erg toegespitst op jou, hierdoor heb je er net iets meer aan dan aan het gemiddelde boek over solliciteren (ik heb ook ooit eens zo'n boek aangeschaft trouwens).
pi_105120616
quote:

Hebben ze niet op de universiteit nog mogelijkheden daarvoor? Op mijn universiteit zijn er nog allerlei cursussen beschikbaar tot een jaar na het afstuderen.
pi_105134623
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:50 schreef EngineerA het volgende:
Net een voortgangsgesprek gehad met de teamleiders. Ze vinden dat ik goed werk lever qua rapportages, vinden mijn omgang met andere super, maar er is een ding dat ze nekt en waar ik ook kritisch om ben: Mijn technische kant. Ze zien in mij geen echte ingenieur, maar meer een technisch bedrijfskundige. Ik kan dat beamen, de vakken betreft bedrijfskunde vond ik altijd het leukst op mijn opleiding.

Zelf heb ik nooit ingenieur willen worden, maar heb wel een beroepsopleiding voor dat gevolgd. Het zou makkelijker zijn om naar een ander vakgebied te verkassen met een academisch diploma, maar goed ook bij anderen is het dus duidelijk dat ik toch liever iets buiten de techniek zoek. Ik heb de meeste technische banen altijd saai gevonden, alhoewel ik de branche prachtig vind. Ik zit nu echt te kijken wat voor werk ik kan vinden met de HTS. Als ik acadeem was, dan had ik wel een management traineeship gedaan. Nu zou ik niet weten waar ik terecht kan. Graag zou ik tips willen :)
HBO-ers worden ook geregeld gevraagd voor traineeships, hoor. Of kan je anders niet alsnog een master richting bedrijfskunde doen? Of wellicht gewoon solliciteren naar functies die beter bij je passen, als je kunt aantonen ervaring te hebben in het vakgebied en wellicht aanbevelingen kan dat misschien lukken?
pi_105135157
Na bijna een maandje tijdelijk gewerkt te hebben in een bedrijf op een bedrijvenpark ben ik weer hard opzoek naar wat nieuws.
Nu vroeg ik me af hoe je er in 1 oogopslag achter kan komen welke bedrijven er nog meer op een betreffende bedrijventerrein zijn gevestigd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mentos79 op 03-12-2011 16:05:22 ]
pi_105145202
Routekaart? Misschien op internet, anders op het terrein zelf :P En vaak staan er ook borden met alle namen van de bedrijven die gevestigt zijn op een deeltje van het terrein.
pi_105175383
de distributiepark intikken in google maps > straatnamen intikken in nationalebedrijvengids.nl
ik ga niet naar de bedrijventereinen toe om alle bedrijven op papier te noteren
:{

overigens heb je recht op een (bijstands)uitkering wanneer je ontslag hebt genomen bij 1 parttime baan en ontslagen bent bij een andere parttime baan?
pi_105177169
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:33 schreef gifkwal het volgende:

[..]

HBO-ers worden ook geregeld gevraagd voor traineeships, hoor. Of kan je anders niet alsnog een master richting bedrijfskunde doen? Of wellicht gewoon solliciteren naar functies die beter bij je passen, als je kunt aantonen ervaring te hebben in het vakgebied en wellicht aanbevelingen kan dat misschien lukken?
Ik denk dat EngineerA bedoelde op het management traineeship, waar slechts academici voor worden gevraagd. HBO'-ers blijven toch steken op financial/technical traineeship.

Uiteindelijk kan je met beide teamleider/projectmanager/specialist of iets dergelijks worden, maar het gaat een stuk sneller als acadeem denk ik.
pi_105177834
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef Mentos79 het volgende:
overigens heb je recht op een (bijstands)uitkering wanneer je ontslag hebt genomen bij 1 parttime baan en ontslagen bent bij een andere parttime baan?
Recht op bijstand heb je sowieso, maar recht op WW heb je pas wanneer je niet door eigen schuld bent ontslagen en wanneer je tenminste 26 uit 36 weken achtereenvolgend hebt gewerkt.
  maandag 5 december 2011 @ 12:24:17 #141
318361 Bienelientjee
pi_105203941
Deze week ga ik me maar eens inschrijven bij uitzendbureaus. De zoektocht vanuit daar voortzetten. En kijken of ik zelf nog leuke vacatures kan vinden de komende week.

Is hier toevallig iemand uit Rotterdam die goede ervaringen heeft met een bepaald uitzendbureau?
pi_105206717
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:35 schreef Janena het volgende:
Ook hier nog geen bericht...

Hopelijk is geen bericht goed bericht.
Maandag zou ik toch echt wel uitsluitsel moeten krijgen neem ik aan....
En?
pi_105209245
Wat doen jullie als je via de mail een persoonlijke afwijzing krijgt? Dus niet "L.S." maar echt aan jou gericht? Ik vind het altijd zo lullig om dan niks te antwoorden, maar aan een antwoord ("bedankt voor uw bericht, jammer, blabla") hebben ze eigenlijk ook niks. Wat is daarin eigenlijk de standaard?
  maandag 5 december 2011 @ 15:22:46 #144
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_105210842
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef gifkwal het volgende:
Wat doen jullie als je via de mail een persoonlijke afwijzing krijgt? Dus niet "L.S." maar echt aan jou gericht? Ik vind het altijd zo lullig om dan niks te antwoorden, maar aan een antwoord ("bedankt voor uw bericht, jammer, blabla") hebben ze eigenlijk ook niks. Wat is daarin eigenlijk de standaard?
Spijtig dat ik de positie niet heb gekregen. Ik hoop dat als er een gelijkwaardige functie in de nabije toekomst vrijkomt ik daarvoor in aanmerking word genomen. Bedankt voor u tijd en moeite...

Is in principe overbodig, dat soort mail word waarschijnlijk toch gelijk de prullenbak ingegooid, maar misschien blijft je naam hangen en denken ze in de toekomst aan je als ze weer wat vrij krijgen. En aangezien het tegenwoordig schijnbaar de normaalste zaak is voor werkgevers om gewoon niet te reageren op sollicitaties(voortgang), moet iemand toch het goede voorbeeld geven en dat ook "belonen" ;)
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  maandag 5 december 2011 @ 15:36:05 #145
33350 Janena
pi_105211411
Nog geen bericht.
Raak toch wel lichtelijk gefrusteerd nu hoor.
Ik neem morgen wel even contact op om te vragen op welke termijn ze denken eruit te zullen zijn.
  maandag 5 december 2011 @ 15:51:24 #146
33350 Janena
pi_105211981
Te vroeg 'gezeurd':

IK HEB DE BAAN *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* !!!
  maandag 5 december 2011 @ 15:53:08 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105212036
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:51 schreef Janena het volgende:
Te vroeg 'gezeurd':

IK HEB DE BAAN *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* !!!
Aaaaaaaaaah! :D Gefeliciteerd! :* *O* Wat fijn, na al die tijd! Zo zie je maar, uiteindelijk loont doorzetten dus! :7

Dank u Sinterklaasje :+
pi_105212260
Gefeliciteer Janena :)

Ik heb vrijdag een selectiedag voor een bbl-plek in de zorg. Het duurt van 9 tot half 4 's middags :o
Iemand enig idee wat ik kan verwachten?
pi_105212317
Afgewezen hier :(
  maandag 5 december 2011 @ 16:03:53 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105212517
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:59 schreef babipangang het volgende:
Afgewezen hier :(
Dat was de afspraak niet! :{ Nuja. Heb je wel nuttige feedback gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')