abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2011 @ 18:09:56 #201
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_104930498
Ecco-bonnen? Die krijg je vast niet met een tijdelijk contract zeker?

Stond net bij het postpunt 2 pakjes af te geven. Ze konden gewoon niet meer mee met de auto. Ding was afgeladen vol. Alleen van het punt waar ik stond kwamen al 3 karren en 4 zakken vandaan.
Chauf.. kon er gelukkig nog om lachen, maar toch.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_104930625
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 17:19 schreef sbientje het volgende:
kerstdagen heb je vrij :)
Ah das wel relax!

En die andere echte feestdagen zoals oud en nieuw?
Kijk vind wel leuk om zulke dagen gewoon vrij te zijn.
pi_104930778
Oudjaarsdag is gewoon een werkdag. Gezellig met de post door krachtwijken het vuurwerk ontwijken ;) (Al is dat in andere buurten net zo goed het geval)
pi_104930847
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:18 schreef HetBrabandertje het volgende:
Oudjaarsdag is gewoon een werkdag. Gezellig met de post door krachtwijken het vuurwerk ontwijken
Ik ga in het Sorteerventrum in Dordrecht werken :{ , vandaar dat ik benieuwd ben of er dan ook gewoon gesorteerd wordt.
Maar neem aan dat je met nieuwjaarsdag wel gewoon vrij bent :)
pi_104930917
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:20 schreef FS1986NL het volgende:

[..]

Ik ga in het Sorteerventrum in Dordrecht werken :{ , vandaar dat ik benieuwd ben of er dan ook gewoon gesorteerd wordt.
Maar neem aan dat je met nieuwjaarsdag wel gewoon vrij bent :)
Sorteercentrum is anders dan VBG, geloof niet dat er sorteercentrum zit in Dordrecht.
pi_104931016
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:22 schreef carboni het volgende:

[..]

Sorteercentrum is anders dan VBG, geloof niet dat er sorteercentrum zit in Dordrecht.
Is misschien anders dan ja, maar er zit zeker een sorteercentrum in Dordrecht.
Er wordt hier gewoon post en pakketten gesorteerd, eigenlijk van alles.
pi_104933434
Aan de Pieter Zeemanweg, toch? Daar stond in ieder geval altijd een heel erg groot gebouw met PTT/TPG/TNT (en tegenwoordig misschien wel PostNL) erop :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_104933967
Dankzij dit topic ben ik erachter gekomen dat 31 december dit jaar op een zaterdag valt.
Ik = panisch voor vuurwerk en geknal, dus gelijk mijn TC gemaild om vrij te vragen.
Volgens mij mag ze me wel, dus dat was ook geen probleem. ^O^

Als ik door mijn proeftijd kom krijg ik op 14 december mijn jaarcontract. Heb ik dan ook 'recht' op een kerstpakket? Altijd leuk natuurlijk.
pi_104935731
Lijkt me wel! Ik was vorig jaar uitzendkracht en toen kreeg ik er geen. Dit jaar ga ik het eindelijk meemaken :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_104935769
Jottum.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_104935804
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef FS1986NL het volgende:

[..]

Is misschien anders dan ja, maar er zit zeker een sorteercentrum in Dordrecht.
Er wordt hier gewoon post en pakketten gesorteerd, eigenlijk van alles.
Doe je handsorteren in het sorteercentrum?
  maandag 28 november 2011 @ 20:39:31 #212
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_104939010
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:07 schreef sbientje het volgende:
zo, wat een rotdag was zaterdag zeg. Ik had 2 wijken, een van redelijke grootte en eentje die klein is (3 flats en 18 huizen, wel grote flats :D). Maar het was zo druk in de voorbereiding. Boeken van Djoser (dat formaat is echt niet normaal!) en makro, en ook nog de kampioen en iets van de rabobank. Dikke bundels waren het steeds. En dan nog dubbel huis aan huis, allebei van C1000 :') Was een kaartje en zo'n vierkant vel, wat door die plastic bandjes vaak een heel eind ingescheurd was. Op een gegeven moment heb ik een aantal vellen weggelegd, die konden echt neit meer. Waren tot over de helft ingescheurd. Kwam uiteindelijk precies uit met HAH, had er geen (toonbare) meer over. Loopwijk ging wel, was de 2e keer dat ik m liep en had de rondjes goed in mijn hoofd zitten. Ging vlotter dan de eerste keer, toen het overigens ook nog erg warm was. Best een leuke wijk!
Oh ja inderdaad, die vervloekte Djoser troep zaterdag! :(
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 28 november 2011 @ 20:44:08 #213
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_104939344
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:09 schreef V__L_N het volgende:
Ecco-bonnen? Die krijg je vast niet met een tijdelijk contract zeker?

Stond net bij het postpunt 2 pakjes af te geven. Ze konden gewoon niet meer mee met de auto. Ding was afgeladen vol. Alleen van het punt waar ik stond kwamen al 3 karren en 4 zakken vandaan.
Chauf.. kon er gelukkig nog om lachen, maar toch.
Volgens mij wel. Het zijn in ieder geval fijne, goede schoenen! _O_
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 28 november 2011 @ 21:30:11 #214
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_104942765
ZZP'er van avond-rit kwam vandaag wéér niet opdagen :')
Kon ik weer bijspringen en de schade beperken en de rest van de week die rit rijden.
Had vandaag een subco (sprak gebrekkig Nederlands) mee in opleiding, en die mag morgen na 1 dag opleiding een avond-haal rit doen. Gelukkig kent hij wel route van buslichtingen ( doet hij altijd op de zondag, scheelt weer) Ben benieuwd of dat goed gaat :D
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 28 november 2011 @ 21:36:52 #215
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_104943214
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 17:19 schreef sbientje het volgende:
kerstdagen heb je vrij :)
ook 2e kerstdag :o :@
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_104943245
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Het zijn in ieder geval fijne, goede schoenen! _O_
Je krijgt volgens mij ieder kwartaal zo'n setje bonnen (correct me if I'm wrong), dus meer dan je zelf gebruiken kan. Dus aan een collega vragen of hij nog ongebruikte bonnen heeft is ook een optie. Je moet wel een PostNL legitimatiebewijs kunnen tonen in de winkel.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 28 november 2011 @ 21:37:59 #217
110987 ErwinRommel
pi_104943286
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ook 2e kerstdag :o :@
1ste kerstdag moet ik op zondag gewoon stand-by staan igv overlijden van iemand in 2 regio's. Rouwkaarten ophalen en naar Nieuwegein brengen.
pi_104943534
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:16 schreef pussywillow het volgende:
Aan de Pieter Zeemanweg, toch? Daar stond in ieder geval altijd een heel erg groot gebouw met PTT/TPG/TNT (en tegenwoordig misschien wel PostNL) erop :P
Ja klopt! daar ja.
pi_104943586
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Doe je handsorteren in het sorteercentrum?
Gebeurt handmatig, maar ook automatisch.
  maandag 28 november 2011 @ 21:42:41 #220
110987 ErwinRommel
pi_104943629
http://www.nu.nl/economie(...)jfels-bezorging.html

quote:
PostNL wil einde aan twijfels bezorging
Laatste update: 28 november 2011 14:49 info
DEN HAAG - PostNL wil de twijfels van de ondernemingsraad (OR) van het bedrijf over de juistheid van de bezorgcijfers wegnemen door zijn interne rapportage over post die op depots en in sorteercentra achterblijft, te verbeteren.

Foto: ANP
Dit zei een woordvoerder van PostNL maandag naar aanleiding van een bericht van de NOS.
De OR ontvangt al langere tijd signalen van postbodes, met name in de Randstad, dat elke dag veel post achterblijft op depots en sorteercentra. Dat zou het onwaarschijnlijk maken dat PostNL 97 procent van de post binnen 1 dag bezorgt, zoals het bedrijf claimt.
PostNL heeft nu met alle lijnmanagers betere afspraken gemaakt over de interne rapportage, zoals het bijhouden van wijken die niet gelopen zijn. Op die manier wil het bedrijf de bedenkingen van de OR wegnemen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 november 2011 @ 21:46:58 #221
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_104943913
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Je krijgt volgens mij ieder kwartaal zo'n setje bonnen (correct me if I'm wrong), dus meer dan je zelf gebruiken kan. Dus aan een collega vragen of hij nog ongebruikte bonnen heeft is ook een optie. Je moet wel een PostNL legitimatiebewijs kunnen tonen in de winkel.
je krijgt 3 bonnen per jaar
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_104944163
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef FS1986NL het volgende:

[..]

Gebeurt handmatig, maar ook automatisch.
Ik bedoel op welke afdeling jij werkt?

Heb je ook ervaring met handsorteren?
pi_104948753
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja en als ik nou eens zo'n PostNL legitimatiebewijs eens zou hebben...Werk er nu 6/7 maanden, heb die eccobonnen dan weer wel maar verders niets...
pi_104948840
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

1ste kerstdag moet ik op zondag gewoon stand-by staan igv overlijden van iemand in 2 regio's. Rouwkaarten ophalen en naar Nieuwegein brengen.
Ik ga dat ook 3 zondagen doen, beginnend met aanstaande zondag. Sta dan zelf op Nieuwegein, wie weet kom ik je nog tegen. :)
lama
pi_104948841
Lekker handig.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')