Ah das wel relax!quote:
Ik ga in het Sorteerventrum in Dordrecht werkenquote:Op maandag 28 november 2011 18:18 schreef HetBrabandertje het volgende:
Oudjaarsdag is gewoon een werkdag. Gezellig met de post door krachtwijken het vuurwerk ontwijken
Sorteercentrum is anders dan VBG, geloof niet dat er sorteercentrum zit in Dordrecht.quote:Op maandag 28 november 2011 18:20 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ik ga in het Sorteerventrum in Dordrecht werken, vandaar dat ik benieuwd ben of er dan ook gewoon gesorteerd wordt.
Maar neem aan dat je met nieuwjaarsdag wel gewoon vrij bent
Is misschien anders dan ja, maar er zit zeker een sorteercentrum in Dordrecht.quote:Op maandag 28 november 2011 18:22 schreef carboni het volgende:
[..]
Sorteercentrum is anders dan VBG, geloof niet dat er sorteercentrum zit in Dordrecht.
Doe je handsorteren in het sorteercentrum?quote:Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Is misschien anders dan ja, maar er zit zeker een sorteercentrum in Dordrecht.
Er wordt hier gewoon post en pakketten gesorteerd, eigenlijk van alles.
Oh ja inderdaad, die vervloekte Djoser troep zaterdag!quote:Op maandag 28 november 2011 13:07 schreef sbientje het volgende:
zo, wat een rotdag was zaterdag zeg. Ik had 2 wijken, een van redelijke grootte en eentje die klein is (3 flats en 18 huizen, wel grote flats). Maar het was zo druk in de voorbereiding. Boeken van Djoser (dat formaat is echt niet normaal!) en makro, en ook nog de kampioen en iets van de rabobank. Dikke bundels waren het steeds. En dan nog dubbel huis aan huis, allebei van C1000
Was een kaartje en zo'n vierkant vel, wat door die plastic bandjes vaak een heel eind ingescheurd was. Op een gegeven moment heb ik een aantal vellen weggelegd, die konden echt neit meer. Waren tot over de helft ingescheurd. Kwam uiteindelijk precies uit met HAH, had er geen (toonbare) meer over. Loopwijk ging wel, was de 2e keer dat ik m liep en had de rondjes goed in mijn hoofd zitten. Ging vlotter dan de eerste keer, toen het overigens ook nog erg warm was. Best een leuke wijk!
Volgens mij wel. Het zijn in ieder geval fijne, goede schoenen!quote:Op maandag 28 november 2011 18:09 schreef V__L_N het volgende:
Ecco-bonnen? Die krijg je vast niet met een tijdelijk contract zeker?
Stond net bij het postpunt 2 pakjes af te geven. Ze konden gewoon niet meer mee met de auto. Ding was afgeladen vol. Alleen van het punt waar ik stond kwamen al 3 karren en 4 zakken vandaan.
Chauf.. kon er gelukkig nog om lachen, maar toch.
ook 2e kerstdagquote:
Je krijgt volgens mij ieder kwartaal zo'n setje bonnen (correct me if I'm wrong), dus meer dan je zelf gebruiken kan. Dus aan een collega vragen of hij nog ongebruikte bonnen heeft is ook een optie. Je moet wel een PostNL legitimatiebewijs kunnen tonen in de winkel.quote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Het zijn in ieder geval fijne, goede schoenen!![]()
1ste kerstdag moet ik op zondag gewoon stand-by staan igv overlijden van iemand in 2 regio's. Rouwkaarten ophalen en naar Nieuwegein brengen.quote:
Ja klopt! daar ja.quote:Op maandag 28 november 2011 19:16 schreef pussywillow het volgende:
Aan de Pieter Zeemanweg, toch? Daar stond in ieder geval altijd een heel erg groot gebouw met PTT/TPG/TNT (en tegenwoordig misschien wel PostNL) erop
Gebeurt handmatig, maar ook automatisch.quote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Doe je handsorteren in het sorteercentrum?
quote:PostNL wil einde aan twijfels bezorging
Laatste update: 28 november 2011 14:49 info
DEN HAAG - PostNL wil de twijfels van de ondernemingsraad (OR) van het bedrijf over de juistheid van de bezorgcijfers wegnemen door zijn interne rapportage over post die op depots en in sorteercentra achterblijft, te verbeteren.
Foto: ANP
Dit zei een woordvoerder van PostNL maandag naar aanleiding van een bericht van de NOS.
De OR ontvangt al langere tijd signalen van postbodes, met name in de Randstad, dat elke dag veel post achterblijft op depots en sorteercentra. Dat zou het onwaarschijnlijk maken dat PostNL 97 procent van de post binnen 1 dag bezorgt, zoals het bedrijf claimt.
PostNL heeft nu met alle lijnmanagers betere afspraken gemaakt over de interne rapportage, zoals het bijhouden van wijken die niet gelopen zijn. Op die manier wil het bedrijf de bedenkingen van de OR wegnemen.
je krijgt 3 bonnen per jaarquote:Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je krijgt volgens mij ieder kwartaal zo'n setje bonnen (correct me if I'm wrong), dus meer dan je zelf gebruiken kan. Dus aan een collega vragen of hij nog ongebruikte bonnen heeft is ook een optie. Je moet wel een PostNL legitimatiebewijs kunnen tonen in de winkel.
Ik bedoel op welke afdeling jij werkt?quote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Gebeurt handmatig, maar ook automatisch.
Ja en als ik nou eens zo'n PostNL legitimatiebewijs eens zou hebben...Werk er nu 6/7 maanden, heb die eccobonnen dan weer wel maar verders niets...quote:Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je krijgt volgens mij ieder kwartaal zo'n setje bonnen (correct me if I'm wrong), dus meer dan je zelf gebruiken kan. Dus aan een collega vragen of hij nog ongebruikte bonnen heeft is ook een optie. Je moet wel een PostNL legitimatiebewijs kunnen tonen in de winkel.
Ik ga dat ook 3 zondagen doen, beginnend met aanstaande zondag. Sta dan zelf op Nieuwegein, wie weet kom ik je nog tegen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1ste kerstdag moet ik op zondag gewoon stand-by staan igv overlijden van iemand in 2 regio's. Rouwkaarten ophalen en naar Nieuwegein brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |