Mijn pa is precies zo. Heeft voor hele leuke situaties gezorgd.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar deze man zag er echt Hollands uit. Incl speknek en totaal geen kleurtje.
Klopt, maar we hebben het hier over Marokkanen, als er wel iemand is die het meest zijn stem niet eens alleen durft te verheffen zijn het wel Nederlandse jongens.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Komt doordat Marrokkanen te pussy zijn om alleen te reizen, dan zijn ze namelijk zwak.
Onterecht, Nederlanders maken juist meer ruzie met hun eigen ras. Heb het vaak opgemerkt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben het hier over Marokkanen, als er wel iemand is die het meest zijn stem niet eens alleen durft te verheffen zijn het wel Nederlandse jongens.
Iets met achterlijke generalisaties enzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Zenato het volgende:
[..]
Onterecht, Nederlanders maken juist meer ruzie met hun eigen ras. Heb het vaak opgemerkt.
Voornamelijk wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:38 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Dit willen alleen Marokkanen wil je zeggen?
iets wat jij opmerkt is niet per definitie de algemene situatiequote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Zenato het volgende:
[..]
Onterecht, Nederlanders maken juist meer ruzie met hun eigen ras. Heb het vaak opgemerkt.
Mij pa spreek ook wel een woord arabisch als volbloed nederlander, dat is even goed grappigquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn pa is precies zo. Heeft voor hele leuke situaties gezorgd.
En toen kwamen alibabba en de 7 struikroversquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben het hier over Marokkanen, als er wel iemand is die het meest zijn stem niet eens alleen durft te verheffen zijn het wel Nederlandse jongens.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En toen kwamen alibabba Ali Baba en de 7 40 struikrovers
Mja, eenmaal makkelijker prooi hé.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Was er een tienerdisco in de buurt dan?
Daar hebben we toen toch het vmbo in het leven voor geroepen?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef Ezio het volgende:
Je moet die rellende marokkaanse jongens gewoon af en toe een flinke beurt geven, dan zijn ze zo mak als lammetjes.
Haha, nee die Marokkaantjes hebben ballen zeg. Lekker in groepjes ruig doen tegen iedereen die er niet stoer uitziet.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En nu?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, nee die Marokkaantjes hebben ballen zeg. Lekker in groepjes ruig doen tegen iedereen die er niet stoer uitziet.
Ik heb er zelf gelukkig nooit last van, maar wat kan ik me ergeren aan die eikels. En ja, ik heb er vaak genoeg wat van gezegd.
Oke.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
iets wat jij opmerkt is niet per definitie de algemene situatie
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef ecktebaas het volgende:
Ik ken alleen bedankt en insha'allah, masha'allah.
Misschien moet je wat verder lezen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij doet net alsof Nederlandse jongens mietjes zijn.
Ik schrok alquote:Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien moet je wat verder lezen.
Joh en dit verbaast je?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:43 schreef Caland het volgende:
TS zat vanmiddag zoals wel vaker in de tram. Terwijl TS al nutteloos met zijn smartphone bezig was zag hij 3 -voor het oog- Marokkanen instappen. Je kent het wel, neppe luis vuitton schoudertas, nep luis vuitton petje, vuilniszak en opgeschoren haar.
Enfin, de Marokkanen gingen ergens achterin de verder nogal lege tram staan (waarschijnlijk omdat zij zich op één of andere manier verbonden voelen met slaven oid) en maakten behoorlijke herrie. Voor TS zat een oudere meneer, beer van een vent (lees: dik) en kaal, voor het oog een blanke man. Terwijl de fijne medelanders herrie aan het maken waren keek deze man naar achteren waarna hij iets van 'tfoe opa, kijk voor je' toegeschreeuwd kreeg van dit groepje.
De oude man stond rustig op, liep op zijn gemakkie naar deze medelanders toe en begon tot mijn verbazing Marokkaans te praten. Een blanke Marokkaan, dus
De jongens waren in één klap stil en zeiden, nu wel in het Nederlands, 'sorry, ik dacht dat u Hollander was'
![]()
Blijkbaar heerste bij deze jongeren de gedachte dat je Hollandse bejaarden als oud vuil mag behandelen, maar landgenoten met alle respect van de wereld. Een vreemde gedachte mijn inziens.
Absoluut. 99% vd Marokkanen heeft ronduit een bloedhekel aan die kk-kaazz wollah je weetz zemmel.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Triggershot het volgende:
99% erger dan de KKK nog wel, toemaar
En ze worden ook nog eens gepromoot door links NL! Links Nederland raadt iedereen aan er één te kopen!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Triggershot het volgende:
99% erger dan de KKK nog wel, toemaar
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En ze worden ook nog eens gepromoot door links NL! Links Nederland raadt iedereen aan er één te kopen!![]()
Ik neem aan dat je met Murken (in jouw eerdere post) doelt op Marokkanen en Turken?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut. 99% vd Marokkanen heeft ronduit een bloedhekel aan die kk-kaazz wollah je weetz zemmel.
Och vraag het ze eens persoonlijk. Het gros zal het niet eens ontkennen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met Murken (in jouw eerdere post) doelt op Marokkanen en Turken?
Dat jij een hekel hebt aan 99% van de Marokkanen en Turken wil natuurlijk niet automatisch betekenen dat 99% een hekel heeft aan alles wat NLs/Europees is he.
Uiteraard zat heeeel links Nederland (wie dat ook precies moge zijn) achter deze campagne uit 2002 notabene. Een campagne die overigens was ingezet als tegenreactie op het 'anti-Marokkanen-klimaat' (uiteraard een mislukte poging aangezien zo'n campagne allemaal veel te geforceerd is). Een campagne die niet uit Den Haag, maar vanuit een of ander mediabureau kwam. Lees: puur een kwestie van geld verdienen dus.quote:
En de reacties op Geen Stijl, of FOK! gepost door autochtonen zijn natuurlijk representatief voor heel autochtoon Nederlandquote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och vraag het ze eens persoonlijk. Het gros zal het niet eens ontkennen.
En lees eens voor de gein Marokko.nl of zo.
Alleen een intolerante, haatdragende racist gelooft dat 99% van de Marokkanen zo is, om maar te zwijgen over dat in jouw reactie de KKK minder erg zijn dan de Marokkanen, duidelijk wat jij liever hebt.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut. 99% vd Marokkanen heeft ronduit een bloedhekel aan die kk-kaazz wollah je weetz zemmel.
Systematisch uitroeien is door de hele geschiedenis heen bewezen als de beste manier om een samenleving beter te maken.quote:
Feit is dat racisme onder veel allochtonen behoorlijk is. Ik heb het meerdere keren meegemaakt. Niet alleen naar nedelranders maar ook onderling: turken en koerden, marokkanen vs antillianen etc.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:43 schreef Caland het volgende:
TS zat vanmiddag zoals wel vaker in de tram. Terwijl TS al nutteloos met zijn smartphone bezig was zag hij 3 -voor het oog- Marokkanen instappen. Je kent het wel, neppe luis vuitton schoudertas, nep luis vuitton petje, vuilniszak en opgeschoren haar.
Enfin, de Marokkanen gingen ergens achterin de verder nogal lege tram staan (waarschijnlijk omdat zij zich op één of andere manier verbonden voelen met slaven oid) en maakten behoorlijke herrie. Voor TS zat een oudere meneer, beer van een vent (lees: dik) en kaal, voor het oog een blanke man. Terwijl de fijne medelanders herrie aan het maken waren keek deze man naar achteren waarna hij iets van 'tfoe opa, kijk voor je' toegeschreeuwd kreeg van dit groepje.
De oude man stond rustig op, liep op zijn gemakkie naar deze medelanders toe en begon tot mijn verbazing Marokkaans te praten. Een blanke Marokkaan, dus
De jongens waren in één klap stil en zeiden, nu wel in het Nederlands, 'sorry, ik dacht dat u Hollander was'
![]()
Blijkbaar heerste bij deze jongeren de gedachte dat je Hollandse bejaarden als oud vuil mag behandelen, maar landgenoten met alle respect van de wereld. Een vreemde gedachte mijn inziens.
Goh het zijn net mensenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Feit is dat racisme onder veel allochtonen behoorlijk is. Ik heb het meerdere keren meegemaakt. Niet alleen naar nedelranders maar ook onderling: turken en koerden, marokkanen vs antillianen etc.
ik hoorde ene keer letterlijk dit:quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Feit is dat racisme onder veel allochtonen behoorlijk is. Ik heb het meerdere keren meegemaakt. Niet alleen naar nedelranders maar ook onderling: turken en koerden, marokkanen vs antillianen etc.
alleen als het uitkomtquote:Op donderdag 24 november 2011 16:16 schreef ZuidGrens het volgende:
De grootste racisten zijn die Marokkaanse jongeren zelf idd.
Marokkanen zijn echt vaak racistisch tegen Zwarten inderdaad, maar negroïde mannen slopen die apen sowieso. Een blanke vast ook wel maar die doen niet altijd iets.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoorde ene keer letterlijk dit:
figuur 1: aah sagbi die leraar is een vieze kanker racist, ik zeg het je
figuur 2: ik weet toch
figuur 1: aah kijk daar die kanker neger met zijn stink kip hem haat ik man
figuur 2: ja ja die kut zwarte moet oprotten_!
Ik vraag me trouwens af waar die sterke behoefte vandaan komt om te kunnen vingerwijzen naar een ander volk ==> "Ja maar zij zijn erger".quote:Op donderdag 24 november 2011 16:16 schreef ZuidGrens het volgende:
De grootste racisten zijn die Marokkaanse jongeren zelf idd.
omgekeerde wereld? ze zouden respect moeten hebben naar anderen toe, blank of met een kleurquote:Op donderdag 24 november 2011 15:47 schreef wise het volgende:
de oplossing dus tegen dat tuig. Gewoon hun taal spreken
Ik las "hoe lelijk zijn Marokkanen".quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |