Hydra en Shamal staan erop, zijn van SA. NEXT!quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:47 schreef emokid het volgende:
Dat is een verwijzing naar San Andreas. zie hoe de kleuren zijn en de wolken. GTA V heeft blauw lucht, geen wolken en een ander jet.
quote:Op zondag 1 januari 2012 12:44 schreef -Kadesh- het volgende:
Ik wil onderhand wel eens weten of we dit jaar nog kunnen spelen.
Klopt maar was wel ff schrikken toen ie je in eens verrade door met CJ samen te werken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:06 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind VII toch echt nog de beste in Vice City eindelijk weer. En echt tof dat Vic Vance weer leeft in 2025
Maar het meest schokkend vind ik nog die missie waar je Vic Vance anaal moet vernederen als revanche. Teveel details!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:10 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Klopt maar was wel ff schrikken toen ie je in eens verrade door met CJ samen te werken.
Of toen bleek dat hij eigenlijk helemaal geen neger is, maar dat tommy vercetti over hem had gepoept, en hij daarna was vergeten zich te douchen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:20 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar het meest schokkend vind ik nog die missie waar je Vic Vance anaal moet vernederen als revanche. Teveel details!
Wat dacht je van de daaropvolgende intieme scenes met Veronica Moser..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:32 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Of toen bleek dat hij eigenlijk helemaal geen neger is, maar dat tommy vercetti over hem had gepoept, en hij daarna was vergeten zich te douchen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:06 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind VII toch echt nog de beste in Vice City eindelijk weer. En echt tof dat Vic Vance weer leeft in 2025
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:10 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Klopt maar was wel ff schrikken toen ie je in eens verrade door met CJ samen te werken.
HALLO SPOILERS!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vond het wel erg voor de hand liggend dat Niko schandknaap werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |