De hype is wel weer ingezakt..via news.google.com vind je ook amper nog nieuwe berichten over GTAV sinds november. Ze zouden er toch verstandiger aan doen de mensen ietsjes meer vast te houden, denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:55 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ja, maar nu is de lol er wel een beetje van af denk ik..
Mwah, denk dat dat wel meevalt, als ze weer 2 sec. beeld uitbrengen is de geruchtenmolen zo weer op gang hoor!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
De hype is wel weer ingezakt..via news.google.com vind je ook amper nog nieuwe berichten over GTAV sinds november. Ze zouden er toch verstandiger aan doen de mensen ietsjes meer vast te houden, denk ik.
Alsof ze dat nodig hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
De hype is wel weer ingezakt..via news.google.com vind je ook amper nog nieuwe berichten over GTAV sinds november. Ze zouden er toch verstandiger aan doen de mensen ietsjes meer vast te houden, denk ik.
Ik heb hem nu ook, hij is best wel nice.quote:
Gast, het is op je fucking telefoon, moet je voor de gein de benodogde hardware van 10 jaar geleden erbij pakken.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:42 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook, hij is best wel nice.
Alleen had ik wel verwacht dat het grafisch wel wat beter zou zijn.
Ik heb hem op iPad 2, en het ziet er echt bizar goed uit. Veel beter dan het origineel. Misschien ligt het aan je telefoon? Op iPad 2 en 4S is hij sowieso veel beter.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:42 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook, hij is best wel nice.
Alleen had ik wel verwacht dat het grafisch wel wat beter zou zijn.
Op de standaard 4 draait GTA3 ook helemaal soepel. Alleen is het schieten vrij verneukt, of is er een optie om manueel vijanden te selecteren?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb hem op iPad 2, en het ziet er echt bizar goed uit. Veel beter dan het origineel. Misschien ligt het aan je telefoon? Op iPad 2 en 4S is hij sowieso veel beter.
Nou nou elke dag, het is alweer bijna 2 maanden geleden de eerste trailer. Hoog tijd voor een nieuwe dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof ze dat nodig hebbenHype creëer je niet door elke dag nieuws uit te brengen hoor
De hype is er nog steeds hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de htc sensation dus daar zal het wel niet aan liggen:Pquote:Op donderdag 15 december 2011 22:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb hem op iPad 2, en het ziet er echt bizar goed uit. Veel beter dan het origineel. Misschien ligt het aan je telefoon? Op iPad 2 en 4S is hij sowieso veel beter.
Gezien er overal nog druk gehypt wordt, waarom zouden ze die moeite nemen? Ik zie ze liever hard doorwerken aan het spel dan elke maand een nieuwe trailer maken hoorquote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Nou nou elke dag, het is alweer bijna 2 maanden geleden de eerste trailer. Hoog tijd voor een nieuwe dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay wtf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |