Dat kan ik me ook helemaal niet voorstellen. Volgens mij nog niet eens als co-headlinerquote:Op zondag 12 februari 2012 20:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Maar Mumford & Sons gaat sowieso niet headlinen
Rihanna is een flinke naam hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 20:56 schreef Bayswater het volgende:
Die co-headliner vraag ik mij dus af, ben benieuwd wat er nog komt op die zaterdag. Zal toch wel een flinke naam moeten zijn en das geen Rihanna.
Waarom niet?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, stiekum hoop je dan op iets van het kaliber Foo Fighters of Muse. Maar dat zal wel niet dat er zo laat nog zo'n grote band bij komt.
Het is ook altijd wel fijn als ze niet ruim een uur te laat beginnen zoals Rihanna in Arnhem even alles in de war schopte. Hoop dat ze ver van de wei wegblijftquote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Rihanna is een flinke naam hoor![]()
Ook al vind je het niets, grote shows zijn het wel en best headliner waardig
Was Linkin Park er vorig jaar? Kan ik me niks van herinneren.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En met Linkin Park werd vorig jaar ook heel lang gewachtHet kan echt nog alle kanten op
Mja, dat is wel een paar keer gebeurd ja, maar meestal is ze gewoon op tijd. Het is geen axl rose ofzoquote:Op maandag 13 februari 2012 22:58 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Het is ook altijd wel fijn als ze niet ruim een uur te laat beginnen zoals Rihanna in Arnhem even alles in de war schopte. Hoop dat ze ver van de wei wegblijft
Pas maar op! Volgens mij wil Edje nog wel eens het een en ander doen. Waren die niet eens twee keer op een dag om voor iemand in te vallen of zo?quote:
Dat was in 2000 voor ......................Pearl Jamquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Pas maar op! Volgens mij wil Edje nog wel eens het een en ander doen. Waren die niet eens twee keer op een dag om voor iemand in te vallen of zo?
Nee, jij vindt dat zeik muziek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Vind dat ook zo raar maak je 2 (of eigenlijk 3, maar de eerste was nog net iets minder) geweldige albums en dan kom je daarna ineens met van die zeikmuziek.
Dit gaat nog over Live dus.
Bon Iver is trouwens ook zeikmuziek.
Ja.quote:
REM lijkt me leuk, maar is onmogelijk. En U2: alsjeblieft niet zeg. Gelukkig is die kans ook nihil aangezien ze meer dan een miljoen euro vragen voor een optreden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:53 schreef Basp1 het volgende:
Je kwam daarna op elk festival live tegen en werd gewoon totaal live overvoed, ik ben in ieder geval blij dat ik ze al jaren niet meer heb gezien en heb er ook geen behoefte aan dat ze weer bij elkaar zouden komen en meteen als headliner op werchter zouden staan. Als REM nu een afscheidstour zou doen mogen die wel als hoofdact er staan wat mij betreft.![]()
U2 als suprise act zou ook leuk zijn natuurlijk die heb ik sinds zooropa ook net meer live gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |